Design thinking to zmiana sposobu myślenia: organizacji i ludzi
Design Thinking to metodologia rozwiązywania problemów metodami kreatywnymi. Jest to nowatorskie podejście do tworzenia innowacyjnych usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb klienta. To idealna metoda do budowania zaangażowanych zespołów i kreowania innowacji. Design Thinking uczy, jak rozwiązywać problemy, nie dla samego rozwiązania, ale w kontekście potrzeb użytkownika docelowego.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Według Tima Browna, jednego z autorytetów nowo¬czesnego projektowania, design thinking to „dyscyplina, która korzysta ze zdrowego rozsądku i me¬tod projektantów, aby zaspokoić potrzeby ludzi za pomocą tego, co jest technologicznie możliwe i co rozsądna strategia biznesowa może zmienić w wartość dla klienta, i szansę rynkową”.
Dzięki niej można stworzyć innowacyjny produkt, usługę, poprawić proces obsługi klienta lub opracować nowatorskie rozwiązania w zakresie zatrudniania pracowników.
Metodologia, która wcześniej charakterystyczna była dla zespołów projektanckich, znalazła zastosowanie w innych obszarach biznesu. Od prototypu m.in. myszki komputerowej, do design thinking wspierającej organizacje w dynamicznym rozwoju, działającej w obszarach: strategii, komunikacji, marketingu i HR.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w przyszłości będą moderowały pracę zespołów projektowych metodą Design Thinking (np.: analityk biznesowy, kierownik projektów, ekspert, lider projektów, lider i manager zespołów, product owner, scrum master).
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, w uważności na proces grupowy. Wykorzystywane są różnorodne, aktywizujące metody szkoleniowe oraz case study. W celu pobudzenia kreatywności przestrzeń i materiały na warsztat są odpowiednio dobierane.
Według Tima Browna, jednego z autorytetów nowo¬czesnego projektowania, design thinking to „dyscyplina, która korzysta ze zdrowego rozsądku i me¬tod projektantów, aby zaspokoić potrzeby ludzi za pomocą tego, co jest technologicznie możliwe i co rozsądna strategia biznesowa może zmienić w wartość dla klienta, i szansę rynkową”.
Dzięki niej można stworzyć innowacyjny produkt, usługę, poprawić proces obsługi klienta lub opracować nowatorskie rozwiązania w zakresie zatrudniania pracowników.
Metodologia, która wcześniej charakterystyczna była dla zespołów projektanckich, znalazła zastosowanie w innych obszarach biznesu. Od prototypu m.in. myszki komputerowej, do design thinking wspierającej organizacje w dynamicznym rozwoju, działającej w obszarach: strategii, komunikacji, marketingu i HR.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w przyszłości będą moderowały pracę zespołów projektowych metodą Design Thinking (np.: analityk biznesowy, kierownik projektów, ekspert, lider projektów, lider i manager zespołów, product owner, scrum master).
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, w uważności na proces grupowy. Wykorzystywane są różnorodne, aktywizujące metody szkoleniowe oraz case study. W celu pobudzenia kreatywności przestrzeń i materiały na warsztat są odpowiednio dobierane.
Według Tima Browna, jednego z autorytetów nowo¬czesnego projektowania, design thinking to „dyscyplina, która korzysta ze zdrowego rozsądku i me¬tod projektantów, aby zaspokoić potrzeby ludzi za pomocą tego, co jest technologicznie możliwe i co rozsądna strategia biznesowa może zmienić w wartość dla klienta, i szansę rynkową”.
Dzięki niej można stworzyć innowacyjny produkt, usługę, poprawić proces obsługi klienta lub opracować nowatorskie rozwiązania w zakresie zatrudniania pracowników.
Metodologia, która wcześniej charakterystyczna była dla zespołów projektanckich, znalazła zastosowanie w innych obszarach biznesu. Od prototypu m.in. myszki komputerowej, do design thinking wspierającej organizacje w dynamicznym rozwoju, działającej w obszarach: strategii, komunikacji, marketingu i HR.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w przyszłości będą moderowały pracę zespołów projektowych metodą Design Thinking (np.: analityk biznesowy, kierownik projektów, ekspert, lider projektów, lider i manager zespołów, product owner, scrum master).
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, w uważności na proces grupowy. Wykorzystywane są różnorodne, aktywizujące metody szkoleniowe oraz case study. W celu pobudzenia kreatywności przestrzeń i materiały na warsztat są odpowiednio dobierane.
1. Wprowadzenie w metodę Design Thinking
2. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking
3. Doświadczenie Design Thinking
Design Thinking Sprint
przejście przez wszystkie etapy procesu i wypracowanie konkretnego rezultatu (prototypu)
Wykorzystanie w praktyce narzędzi z poszczególnych etapów myślenia projektowego, m.in.:
4. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking w kontekście zadań moderatora
5. Kompetencje moderatora – teoria i ćwiczenia
6. Praktyka
7. Posumowanie warsztatu
1. Wprowadzenie w metodę Design Thinking
2. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking
3. Doświadczenie Design Thinking
Design Thinking Sprint
przejście przez wszystkie etapy procesu i wypracowanie konkretnego rezultatu (prototypu)
Wykorzystanie w praktyce narzędzi z poszczególnych etapów myślenia projektowego, m.in.:
4. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking w kontekście zadań moderatora
5. Kompetencje moderatora – teoria i ćwiczenia
6. Praktyka
7. Posumowanie warsztatu
1. Wprowadzenie w metodę Design Thinking
2. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking
3. Doświadczenie Design Thinking
Design Thinking Sprint
przejście przez wszystkie etapy procesu i wypracowanie konkretnego rezultatu (prototypu)
Wykorzystanie w praktyce narzędzi z poszczególnych etapów myślenia projektowego, m.in.:
4. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking w kontekście zadań moderatora
5. Kompetencje moderatora – teoria i ćwiczenia
6. Praktyka
7. Posumowanie warsztatu
Posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe zdobyte w międzynarodowej firmie. Doświadczona Trenerka, Managerka i Moderatorka. Przeprowadziła ponad 600 (blisko 5000 godzin) warsztatów rozwijających kompetencje miękkie m. in. z zakresu zarządzania zespołem, współpracy, sprzedaży, design thinking, efektywności osobistej, rozwiązywania problemów i innowacji. Projektuje i prowadzi autorskie szkolenia menedżerskie oraz ogólnorozwojowe. Realizuje projekty dla dużych organizacji, m.in. Alior Bank, Geberit, Samsung, Inter Cars, NIVEA, Zamet, Emitel, Sysmex, WARTA, Kompania Piwowarska, Veolia, Hyundai. Prowadzi szkolenia z design thinking oraz service design i pomaga firmom wdrażać tę metodę w organizacjach. W ciągu ostatnich 2 lat przeprowadziła ponad 100 takich warsztatów. Pomaga zespołom odnaleźć się w zwinnej współpracy i efektywnie działać - prowadzi autorskie warsztaty ze zwinnej współpracy zespołowej (Agile). Moderuje i wspiera konsultingowo prowadzenie projektów z wykorzystaniem design thinking. Zrealizowała ponad 20 takich procesów. Wspiera również firmy w budowaniu i usprawnianiu złożonych procesów, m.in. procesu onboardingowego, zmiany struktury organizacji, procesu reklamacji.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji - od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48