Employee Experience, Employee Journey – jak sprawić, aby pracownik cenił pracodawcę

Employee Experience, Employee Journey – jak sprawić, aby pracownik cenił pracodawcę

Employee Experience, Employee Journey – jak sprawić, aby pracownik cenił pracodawcę

Szkolenia HR

Nie zmienisz kierunku wiatru, ale możesz ustawić żagiel, aby dotrzeć tam gdzie zmierzasz.

Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy.  Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy. Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).

7.12.2020 - 8.12.2020
10.00 - 14.00
Szkolenie online
1000 zł/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Mapowanie podróży (journey mapping) to działanie znane głównie z obszaru sprzedaży lub marketingu, ale właściwie stosowane, może być doskonałym sposobem na budowanie zaangażowania pracowników, podniesienie wskaźnika NPS czy skuteczny EB.

Podobnie jak specjaliści CX, którzy wyznaczają drogę klienta w celu zidentyfikowania punktów bólu i obszarów wymagających poprawy, zespoły HR mogą zaplanować kompleksową podróż, jaką pracownik pokonuje w organizacji. Dzięki temu zaczną rozumieć, w jaki sposób każdy etap wpływa na doświadczenie pracownika jako całości.

Mapowanie, czyli nic innego jak graficzne przedstawienie procesu, jest bowiem wizualizacją emocji, opinii, wrażeń, zachowań, nawyków i potrzeb pracowników w całym „cyklu życia” w firmie.

Wiele programów dotyczących doświadczenia pracowników (employee experience management) wciąż rozpoczyna się i kończy na ankiecie zaangażowania - pojedynczej, najczęściej wysyłanej raz do roku. 

Mapowanie podróży (jako część employee experience po polsku) pozwala zdefiniować momenty, które mają największe znaczenie dla pracownika i organizacji (punkty styku, momenty interakcji pracownika z organizacją), od rekrutacji przez całą drogę do awansu i rozwoju kariery, aż do wyjścia, i zrozumieć co można zrobić, aby poprawić doświadczenia kadry na każdym etapie.

Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy. Badania wykazały, że firmy z wysoko zaangażowanymi zespołami osiągają lepsze wyniki od swoich konkurentów o 147%.

Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy.
Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.

Mapowanie podróży (journey mapping) to działanie znane głównie z obszaru sprzedaży lub marketingu, ale właściwie stosowane, może być doskonałym sposobem na budowanie zaangażowania pracowników, podniesienie wskaźnika NPS czy skuteczny EB.

Podobnie jak specjaliści CX, którzy wyznaczają drogę klienta w celu zidentyfikowania punktów bólu i obszarów wymagających poprawy, zespoły HR mogą zaplanować kompleksową podróż, jaką pracownik pokonuje w organizacji. Dzięki temu zaczną rozumieć, w jaki sposób każdy etap wpływa na doświadczenie pracownika jako całości.

Mapowanie, czyli nic innego jak graficzne przedstawienie procesu, jest bowiem wizualizacją emocji, opinii, wrażeń, zachowań, nawyków i potrzeb pracowników w całym „cyklu życia” w firmie.

Wiele programów dotyczących doświadczenia pracowników (employee experience management) wciąż rozpoczyna się i kończy na ankiecie zaangażowania - pojedynczej, najczęściej wysyłanej raz do roku. 

Mapowanie podróży (jako część employee experience po polsku) pozwala zdefiniować momenty, które mają największe znaczenie dla pracownika i organizacji (punkty styku, momenty interakcji pracownika z organizacją), od rekrutacji przez całą drogę do awansu i rozwoju kariery, aż do wyjścia, i zrozumieć co można zrobić, aby poprawić doświadczenia kadry na każdym etapie.

Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy. Badania wykazały, że firmy z wysoko zaangażowanymi zespołami osiągają lepsze wyniki od swoich konkurentów o 147%.

Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy.
Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.

Mapowanie podróży (journey mapping) to działanie znane głównie z obszaru sprzedaży lub marketingu, ale właściwie stosowane, może być doskonałym sposobem na budowanie zaangażowania pracowników, podniesienie wskaźnika NPS czy skuteczny EB.

Podobnie jak specjaliści CX, którzy wyznaczają drogę klienta w celu zidentyfikowania punktów bólu i obszarów wymagających poprawy, zespoły HR mogą zaplanować kompleksową podróż, jaką pracownik pokonuje w organizacji. Dzięki temu zaczną rozumieć, w jaki sposób każdy etap wpływa na doświadczenie pracownika jako całości.

Mapowanie, czyli nic innego jak graficzne przedstawienie procesu, jest bowiem wizualizacją emocji, opinii, wrażeń, zachowań, nawyków i potrzeb pracowników w całym „cyklu życia” w firmie.

Wiele programów dotyczących doświadczenia pracowników (employee experience management) wciąż rozpoczyna się i kończy na ankiecie zaangażowania - pojedynczej, najczęściej wysyłanej raz do roku. 

Mapowanie podróży (jako część employee experience po polsku) pozwala zdefiniować momenty, które mają największe znaczenie dla pracownika i organizacji (punkty styku, momenty interakcji pracownika z organizacją), od rekrutacji przez całą drogę do awansu i rozwoju kariery, aż do wyjścia, i zrozumieć co można zrobić, aby poprawić doświadczenia kadry na każdym etapie.

Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy. Badania wykazały, że firmy z wysoko zaangażowanymi zespołami osiągają lepsze wyniki od swoich konkurentów o 147%.

Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy.
Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Czym jest Employer Branding i Employee Experience?

  • Definicje
  • Przykłady
  • Zależności
  • Insighty

2. Rynek pracownika – fakty i mity:

  • Jak myślimy, że jest, a jak jest naprawdę?
  • Rynek w liczbach w Polsce i na świecie

3. Fantazyjne krzesło czy wolne popołudnie? -  cele biznesowe vs potrzeby i oczekiwania pracownika:

  • Definiowanie i weryfikowanie celów biznesowych zgodnych ze strategią organizacji
  • Metody diagnozowania kluczowych potrzeb pracowników (m.in. IDI, design thinking)
  • Potrzeba pracownika strategią na realizację celów biznesowych

4. Employee Experience - jak to robić?

  • Employee journey map – zapoznanie z procesem mapowania i wykorzystywanymi narzędziami
  • Procesy strategiczne i punkty styku
  • Największe bóle, momenty prawdy i szybkie wygrane
  • Co zrobić z wnioskami?

5. Jak to robią najlepsi?

  • Case study i inspiracje
  • Co i kiedy warto podpatrywać u innych oraz w jaki sposób to adaptować u siebie

6. Jak i kiedy mierzyć efektywność działań?

  • Określanie KPI
  • Wskaźniki tzw. „miękkie”
  • Jak przekładać rezultaty „miękkie” na „twarde”

7. Nowe technologie w mapowaniu podróży klienta – pomocne narzędzia i aplikacje.

1. Czym jest Employer Branding i Employee Experience?

  • Definicje
  • Przykłady
  • Zależności
  • Insighty

2. Rynek pracownika – fakty i mity:

  • Jak myślimy, że jest, a jak jest naprawdę?
  • Rynek w liczbach w Polsce i na świecie

3. Fantazyjne krzesło czy wolne popołudnie? - cele biznesowe vs potrzeby i oczekiwania pracownika:

  • Definiowanie i weryfikowanie celów biznesowych zgodnych ze strategią organizacji
  • Metody diagnozowania kluczowych potrzeb pracowników (m.in. IDI, design thinking)
  • Potrzeba pracownika strategią na realizację celów biznesowych

4. Employee Experience - jak to robić?

  • Employee journey map – zapoznanie z procesem mapowania i wykorzystywanymi narzędziami
  • Procesy strategiczne i punkty styku
  • Największe bóle, momenty prawdy i szybkie wygrane
  • Co zrobić z wnioskami?

5. Jak to robią najlepsi?

  • Case study i inspiracje
  • Co i kiedy warto podpatrywać u innych oraz w jaki sposób to adaptować u siebie

6. Jak i kiedy mierzyć efektywność działań?

  • Określanie KPI
  • Wskaźniki tzw. „miękkie”
  • Jak przekładać rezultaty „miękkie” na „twarde”

7. Nowe technologie w mapowaniu podróży klienta – pomocne narzędzia i aplikacje.

1. Czym jest Employer Branding i Employee Experience?

  • Definicje
  • Przykłady
  • Zależności
  • Insighty

2. Rynek pracownika – fakty i mity:

  • Jak myślimy, że jest, a jak jest naprawdę?
  • Rynek w liczbach w Polsce i na świecie

3. Fantazyjne krzesło czy wolne popołudnie? - cele biznesowe vs potrzeby i oczekiwania pracownika:

  • Definiowanie i weryfikowanie celów biznesowych zgodnych ze strategią organizacji
  • Metody diagnozowania kluczowych potrzeb pracowników (m.in. IDI, design thinking)
  • Potrzeba pracownika strategią na realizację celów biznesowych

4. Employee Experience - jak to robić?

  • Employee journey map – zapoznanie z procesem mapowania i wykorzystywanymi narzędziami
  • Procesy strategiczne i punkty styku
  • Największe bóle, momenty prawdy i szybkie wygrane
  • Co zrobić z wnioskami?

5. Jak to robią najlepsi?

  • Case study i inspiracje
  • Co i kiedy warto podpatrywać u innych oraz w jaki sposób to adaptować u siebie

6. Jak i kiedy mierzyć efektywność działań?

  • Określanie KPI
  • Wskaźniki tzw. „miękkie”
  • Jak przekładać rezultaty „miękkie” na „twarde”

7. Nowe technologie w mapowaniu podróży klienta – pomocne narzędzia i aplikacje.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Na szkoleniach otwartych i zamkniętych przeszkoliliśmy ponad 1300 HR managerów, HR business partnerów, specjalistów ds. ZZL , ds. zarządzania talentami.
2
Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt szkoleń otwartych, think tanktów i warsztatów online dla przedstawicieli działów HR.
3
wikiGamma – nasza strefa wiedzy z obszaru HR ma ponad 12000 tysięcy aktywnych czytelników.
4
Uczestnicy szkoleń otrzymują narzędzia/rozwiązania HR gotowe do zastosowania w firmie, w której pracują.
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, w 2012 r. koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Szkolenie związane z:
  • employee experience management
  • employee experience szkolenie
  • employee experience po polsku

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • umiejętność zwinnego reagowania na dynamikę procesów, zachodzących w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • wpływ na wzrost zaangażowania pracowników
  • wzrost skuteczności działań w obszarze NPS i EB
  • zwiększenie poziomu lojalności pracowników
  • zwiększenie efektywności biznesowej organizacji
  • wzrost konkurencyjności firmy jako pracodawcy

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • wzrost zaangażowania
  • zrost satysfakcji z pracy
  • poczucie, że potrzeby pracownika są zauważane przez organizację i brane pod uwagę
  • poczucie docenienia
  • zwiększenie efektywności pracy

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost satysfakcji i zaangażowania pracowników w realizację celów biznesowych firmy
  • budowanie kultury organizacji, w której ważne jest wzajemne zrozumienie celów i potrzeb
  • budowanie zaangażowanej i lojalnej kadry
Employee Experience, Employee Journey – jak sprawić, aby pracownik cenił pracodawcę

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Zdalny trening jak zdalnie prowadzić sesje Action Learning
Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i wypracowywania nowych. Action Learning jest narzędziem, które pozwala praktykować Learnability. I praca online nie stoi tu na żadnej przeszkodzie!
2020-11-24
24 listopada 2020
2020-11-24
Szkolenie online Szkolenie online
24 listopada 2020
Warszawa
Wersja online: Wolontariat pracowniczy i CSR – w online też jest możliwy!
Dziś nowa normalność w wielu firmach to praca zdalna i rozproszone zespoły. Wygląda na to, że ta normalność zagości u nas na dłużej. Warto się więc dostosować i nie odkładać planów dotyczących wolontariatu bądź CSR’u na daleką przyszłość. Właśnie teraz wszyscy potrzebujemy więzi, bliskości i sensu w tym co robimy.
2020-11-25
25 listopada 2020 -26 listopada 2020
2020-11-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2020-12- 2
2 grudnia 2020
2020-12- 2
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Retencja w czasach online – czy jest się czym martwić?
Dziś pracownik zdalny może siedząc za biurkiem w domu przejść zdalną rekrutację, onboarding i nie ruszając się z domu świadczyć te same usługi nowemu pracodawcy. Jeśli jednym z głównych tzw. pull factors jest więź pracownika z zespołem i firmą to praca zdalna skutecznie go niweluje. Warto zajmować się czasach pandemii retencją bo wdrażanie nowych pracowników w trybie zdalnym jest bardzo czasochłonne i trudne organizacyjnie.
2020-12- 3
3 grudnia 2020 - 4 grudnia 2020
2020-12- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy.  Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy. Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Budowanie autorytetu HR BP
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera.
2020-12- 9
9 grudnia 2020
2020-12- 9
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Jak mierzyć i podnosić efektywność działań rozwojowych – online i stacjonarnych? Metoda Kirkpatricka i inne
Świat szkoleń i rozwoju został wzbogacony o nową przestrzeń online’ową. Warto mierzyć efektywność, prowadzić ewaluację firmy szkoleniowej, trenerów wewnętrznych dla wszystkich formatów. Dzięki temu zdobędziemy  argumenty do prowadzenia dalszych działań rozwojowych, a w duchu continous improvement zyskamy bodziec do doskonalenia tych procesów.
2020-12-10
10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Turkusowa organizacja – inspiracyjny warsztat online dla HR
Dziś na nowo trzeba przeprojektować sposób myślenia, a potem działania w kontekście relacji pracownik – organizacja. Niektóre modele zakładają traktowanie pracowników jak freelancer’ów, inne budują współodpowiedzialność za wynik. Turkusowy sposób pracy z zespołowi postuluje to drugie.
2020-12-11
11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
2020-12-15
15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Model mocnych stron Gallupa zmienia orientację myślenia na temat rozwoju. Zamiast niwelować deficyty Gallup rekomenduje rozpoznawanie talentów i rozwijanie ich w taki sposób, aby pracownik był efektywniejszy. HR może stać się naturalnym ambasadorem idei wspierania mocnych stron.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
Warszawa
Jakość wdrożenia pracownika wpływa na wizerunek pracodawcy, zaangażowanie pracownika a w konsekwencji retencję. Mądry Onboarding wpływa na szybsze rozumienie zakresu obowiązków i odpowiedzialności, a więc efektywność pracownika. Zapraszamy na szkolenie Onboarding.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
17 grudnia 2020
Warszawa
Wersja online: Performance Management – do nauczenia online. Warsztat dla HR
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Zdalny trening jak zdalnie prowadzić sesje Action Learning
Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i wypracowywania nowych. Action Learning jest narzędziem, które pozwala praktykować Learnability. I praca online nie stoi tu na żadnej przeszkodzie!
2020-11-24
24 listopada 2020
2020-11-24
Szkolenie online Szkolenie online
24 listopada 2020
Warszawa
Wersja online: Wolontariat pracowniczy i CSR – w online też jest możliwy!
Dziś nowa normalność w wielu firmach to praca zdalna i rozproszone zespoły. Wygląda na to, że ta normalność zagości u nas na dłużej. Warto się więc dostosować i nie odkładać planów dotyczących wolontariatu bądź CSR’u na daleką przyszłość. Właśnie teraz wszyscy potrzebujemy więzi, bliskości i sensu w tym co robimy.
2020-11-25
25 listopada 2020 -26 listopada 2020
2020-11-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2020-12- 2
2 grudnia 2020
2020-12- 2
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Retencja w czasach online – czy jest się czym martwić?
Dziś pracownik zdalny może siedząc za biurkiem w domu przejść zdalną rekrutację, onboarding i nie ruszając się z domu świadczyć te same usługi nowemu pracodawcy. Jeśli jednym z głównych tzw. pull factors jest więź pracownika z zespołem i firmą to praca zdalna skutecznie go niweluje. Warto zajmować się czasach pandemii retencją bo wdrażanie nowych pracowników w trybie zdalnym jest bardzo czasochłonne i trudne organizacyjnie.
2020-12- 3
3 grudnia 2020 - 4 grudnia 2020
2020-12- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy.  Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy. Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Budowanie autorytetu HR BP
Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do roli HR Business Partnera.
2020-12- 9
9 grudnia 2020
2020-12- 9
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Jak mierzyć i podnosić efektywność działań rozwojowych – online i stacjonarnych? Metoda Kirkpatricka i inne
Świat szkoleń i rozwoju został wzbogacony o nową przestrzeń online’ową. Warto mierzyć efektywność, prowadzić ewaluację firmy szkoleniowej, trenerów wewnętrznych dla wszystkich formatów. Dzięki temu zdobędziemy  argumenty do prowadzenia dalszych działań rozwojowych, a w duchu continous improvement zyskamy bodziec do doskonalenia tych procesów.
2020-12-10
10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Turkusowa organizacja – inspiracyjny warsztat online dla HR
Dziś na nowo trzeba przeprojektować sposób myślenia, a potem działania w kontekście relacji pracownik – organizacja. Niektóre modele zakładają traktowanie pracowników jak freelancer’ów, inne budują współodpowiedzialność za wynik. Turkusowy sposób pracy z zespołowi postuluje to drugie.
2020-12-11
11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
2020-12-15
15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Model mocnych stron Gallupa zmienia orientację myślenia na temat rozwoju. Zamiast niwelować deficyty Gallup rekomenduje rozpoznawanie talentów i rozwijanie ich w taki sposób, aby pracownik był efektywniejszy. HR może stać się naturalnym ambasadorem idei wspierania mocnych stron.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
Warszawa
Jakość wdrożenia pracownika wpływa na wizerunek pracodawcy, zaangażowanie pracownika a w konsekwencji retencję. Mądry Onboarding wpływa na szybsze rozumienie zakresu obowiązków i odpowiedzialności, a więc efektywność pracownika. Zapraszamy na szkolenie Onboarding.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
17 grudnia 2020
Warszawa
Wersja online: Performance Management – do nauczenia online. Warsztat dla HR
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.