Employer Branding - czyli jak skutecznie budować markę pracodawcy

Employer Branding - czyli jak skutecznie budować markę pracodawcy

Employer Branding - czyli jak skutecznie budować markę pracodawcy

Szkolenia HR

Najlepszych ludzi nie można kupić, można ich przyciągać

Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Na obecnym rynku pracy nadszedł czas, w którym pracodawca również stoi w roli kandydata. Dlatego tak ważnym elementem jest świadome budowanie wizerunku firmy również jako dobrego pracodawcy. Organizacje potrzebują kierować swoją ofertę nie tylko do klientów, czy inwestorów, ale również do pracowników. Jest to szczególnie ważne dla firm, które chcą angażować właściwych ludzi i utrzymywać ich w dłuższym czasie. Dobrze zarządzany Employer Branding przynosi wiele korzyści  na przykład: wzmocnienie wizerunku firmy również w oczach klientów i kontrahentów, większe zaangażowanie obecnych pracowników, wzrost motywacji, poprawa efektywności działań, mniejsza rotacja, wyższa retencja, itp.

Dobrze zbudowany model Employer Branding’owy nie może być jednak „ładnym opakowaniem”. W budowaniu strategii employer branding niezbędna jest spójność pomiędzy tym „jaka jest firma”, a tym co i w jaki sposób na jej temat komunikujemy. Jeżeli Employer Branding nie będzie wynikało z tożsamości organizacji, nawet najlepiej przeprowadzona kampania EB będzie wysiłkiem i inwestycją, która nie przyniesie żadnych korzyści.

Trzeba zauważyć, że czy dbamy o to, czy nie, to nasza firma i tak ma swój wizerunek na rynku jako pracodawca. Jeżeli zależy nam na tym, aby „gracze” rynkowi dobrze mówili o nas, to nie pozostaje nic innego jak świadomie i skutecznie zarządzać marką swojej firmy, jako pracodawcy.

Szkolenie pozwoli zrozumieć korzyści z dbania o wizerunek firmy jako pracodawcy oraz poznać zasady budowania spójnej, silnej i pozytywnej marki na rynku pracownika.

Grupa docelowa:
menedżerowie oraz pracownicy działów HR oraz marketingu lub PR, specjaliści komunikacji wewnętrznej.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:

  • Określać kręgi wpływu w kontekście Employer Brandingu
  • Definiować pojęcie dobrego pracodawcy z perspektywy Employer Brandingu oraz Employee Expirience
  • Przygotowywać się do tworzenia firmowej strategii Employer Brandingowej
  • Określić cele działań pracodawcy oraz grupę docelową swoich działań
  • Wykorzystać persony do budowania skutecznej strategii komunikacji pracodawcy
  • Mapować doświadczenia kandydatów i stworzyć Candidate Journey
  • Określić wyróżniki (EVP) organizacji
  • Wykorzystać proces rekrutacji do budowy relacji z kandydatmi
  • Dobrać kanały komunikacji employer brandingowej online i offline
  • Wykorzystać potencjał drzemiący w serwisach społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter)
  • Włączyć do komunikacji influencerów (blogerów, youtuberów et.)
  • Mierzyć i monitorować swoje działania

Metody pracy:

  • Zadania i ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Omówienie przykładów rynkowych
  • Studium przypadku
  • Dyskusje grupowe
  • Samodzielne opracowywanie rozwiązań
  • Burza mózgów

Jeszcze kilka tygodni temu mogliśmy słyszeć o rynku pracownika, próbie pozyskania najlepszych talentów z rynku, szukaniu perełek i rozpieszczaniu pracowników aby zostali z nami jak najdłużej.
Choć sytuacja odwróciła się o 180 stopni, to wizerunek pracodawcy nadal budujemy – komunikując się czy też nie, budujemy swoją pozycję jako bezpieczny, otwarty pracodawca lub całkowicie odwrotnie.

Dlatego ten czas powinniśmy maksymalnie wykorzystać do przygotowania planu działań, niezależnie od budżetu jaki posiadamy. Po pierwsze, kandydaci i pracownicy oczekują od nas transparentności w komunikacji, po drugie, jest to idealny czas na uporządkowanie działań i zaplanowanie kolejnych aktywności, zgodnych z tożsamością naszej firmy.

Employer branding to nie tylko rekrutacja – to także sposób w jaki mówimy o sytuacji biznesowej firmy, jak wspieramy pracowników podczas pracy zdalnej, jak się o nich troszczymy i jak się rozstajemy.

Gdy sytuacja się uspokoi a wszyscy wrócą do biur, w dużej mierze od HRu zależy w jakiej kondycji wrócą pracownicy. Od HRu także zależy jak firma będzie oceniana na zewnątrz, bo chcąc nie chcąc każdy ma możliwość wypowiadania się na temat pracodawcy niezależnie od czasu i sytuacji na rynku.

Dla kogo jest szkolenie?

  • dla osób, które zaczynają swoją karierę w employer brandingu i chcą uporządkować wiedzę
  • dla pracowników HR, którzy chcą zobaczyć co robią inne firmy i z kogo warto brać przykład
  • dla specjalistów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • dla managerów, którzy chcą zrozumieć korelacje między rekrutacją, candidate experience a całym employer brandingiem

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:

  • Określać kręgi wpływu w kontekście Employer Brandingu
  • Przygotowywać się do tworzenia firmowej strategii Employer Brandingowej
  • Określić cele działań pracodawcy oraz grupę docelową swoich działań
  • Wykorzystać persony do budowania skutecznej strategii komunikacji pracodawcy
  • Określić wyróżniki (EVP) organizacji
  • Wykorzystać proces rekrutacji do budowy relacji z kandydatmi
  • Dobrać kanały komunikacji employer brandingowej online i offline w zależności od budżetu
  • Tworzyć kontent na social mediach (LinkedIn, Facebook, YouTube)
  • Włączyć do komunikacji influencerów (blogerów, youtuberów et.)
  • Mierzyć i monitorować swoje działania

Metody pracy:

  • Zadania i ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Omówienie przykładów rynkowych
  • Case study z rynku
  • Dyskusje grupowe
  • Samodzielne opracowywanie rozwiązań

Na obecnym rynku pracy nadszedł czas, w którym pracodawca również stoi w roli kandydata. Dlatego tak ważnym elementem jest świadome budowanie wizerunku firmy również jako dobrego pracodawcy. Organizacje potrzebują kierować swoją ofertę nie tylko do klientów, czy inwestorów, ale również do pracowników. Jest to szczególnie ważne dla firm, które chcą angażować właściwych ludzi i utrzymywać ich w dłuższym czasie. Dobrze zarządzany Employer Branding przynosi wiele korzyści  na przykład: wzmocnienie wizerunku firmy również w oczach klientów i kontrahentów, większe zaangażowanie obecnych pracowników, wzrost motywacji, poprawa efektywności działań, mniejsza rotacja, wyższa retencja, itp.

Dobrze zbudowany model Employer Branding’owy nie może być jednak „ładnym opakowaniem”. W budowaniu strategii employer branding niezbędna jest spójność pomiędzy tym „jaka jest firma”, a tym co i w jaki sposób na jej temat komunikujemy. Jeżeli Employer Branding nie będzie wynikało z tożsamości organizacji, nawet najlepiej przeprowadzona kampania EB będzie wysiłkiem i inwestycją, która nie przyniesie żadnych korzyści.

Trzeba zauważyć, że czy dbamy o to, czy nie, to nasza firma i tak ma swój wizerunek na rynku jako pracodawca. Jeżeli zależy nam na tym, aby „gracze” rynkowi dobrze mówili o nas, to nie pozostaje nic innego jak świadomie i skutecznie zarządzać marką swojej firmy, jako pracodawcy.

Szkolenie pozwoli zrozumieć korzyści z dbania o wizerunek firmy jako pracodawcy oraz poznać zasady budowania spójnej, silnej i pozytywnej marki na rynku pracownika.

Grupa docelowa:
menedżerowie oraz pracownicy działów HR oraz marketingu lub PR, specjaliści komunikacji wewnętrznej.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:

  • Określać kręgi wpływu w kontekście Employer Brandingu
  • Definiować pojęcie dobrego pracodawcy z perspektywy Employer Brandingu oraz Employee Expirience
  • Przygotowywać się do tworzenia firmowej strategii Employer Brandingowej
  • Określić cele działań pracodawcy oraz grupę docelową swoich działań
  • Wykorzystać persony do budowania skutecznej strategii komunikacji pracodawcy
  • Mapować doświadczenia kandydatów i stworzyć Candidate Journey
  • Określić wyróżniki (EVP) organizacji
  • Wykorzystać proces rekrutacji do budowy relacji z kandydatmi
  • Dobrać kanały komunikacji employer brandingowej online i offline
  • Wykorzystać potencjał drzemiący w serwisach społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter)
  • Włączyć do komunikacji influencerów (blogerów, youtuberów et.)
  • Mierzyć i monitorować swoje działania

Metody pracy:

  • Zadania i ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Omówienie przykładów rynkowych
  • Studium przypadku
  • Dyskusje grupowe
  • Samodzielne opracowywanie rozwiązań
  • Burza mózgów


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Employer Branding – istota, cele i korzyści

  • Co składa się na wizerunek pracodawcy – wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny
    • Najbardziej popularne modele Employer Brandingowe w Polsce i na świecie
  • Znaczenie wizerunku pracodawcy – korzyści ze świadomego budowania marki pracodawcy
  • Kręgi wpływu w kontekście Employer Brandingu, czyli różne grupy nadawców oraz odbiorców działań firmy,  ich interesy i sposób odbierania przekazu
  • Modele i definicje EB (Employer Branding)

2. Co to znaczy dobry pracodawca. Dwa punkty widzenia – pracownik a organizacja.

  • Tożsamość organizacji jako fundament wizerunku
  • Jakie aspekty wizerunku kształtują spójny obraz organizacji z perspektywy pracownika?
  • EVP – propozycja wartości dla pracownika
    • Kultura organizacyjna
    • Spójność wizerunkowa
    • Wyróżniki rynkowe
  • Marketing wartości zewnętrzny i wewnętrzny
  • EX – Employee Experience
  • Cechy pracodawcy pożądane przez pracownika i kandydata na podstawie badań rynkowych

3. Przygotowanie do budowania strategii Employer Brandingu?

  • Określenie celów firmy w zakresie Employer Brandingu - jaki wizerunek chcemy (musimy) budować?
  • Analiza sytuacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy w zakresie obecnego EVP oraz wizerunku
  • Określenie luki wizerunkowej – stan obecny a stan pożądany
  • Określenie kryteriów wdrożeniowych

4. Działania wspierające walkę o kandydata

  • Komunikacja masowa z kandydatem – przegląd dobrych praktyk
    • Ogłoszenia o pracę
    • Zakładki kariera na stronie internetowej
    • Proces rekrutacji
    • Przegląd narzędzi tradycyjnych (ATL i BTL)
    • Rola eventów w komunikacji EB
    • Social media marketing mix
    • Blogerzy, youtuberzy, instagramerzy jako przyszłość komunikacji EB
  • Tworzenie planu komunikacji zewnętrznej i katalogu potencjalnych komunikatów

5. Opracowanie prototypu strategii Employer Brandingu, panel praktyczny

  • Działania i narzędzia składające się na budowanie strategii EB – praktyki rynkowe pracodawców w Polsce
  • Wstępny wybór działań – stworzenie prototypu strategii działania
  • Opracowanie koncepcji treściowej i graficznej  - najważniejsze hasła, linia komunikacji
  • Dobór metod, wykorzystanie istniejących narzędzi komunikacji
  • Zaplanowanie stałych działań oraz kampanii wizerunkowych
  • Wizerunek pracodawcy - wspólny interes wszystkich działów w firmie
  • Wybór metod oceny skuteczności - ustalenie KPI
  • Raportowanie do zarządu - przygotowanie prezentacji
  • Praca na case study lub na przykładzie własnej organizacji.

6. Monitoring i pomiar działań

  • Monitoring działań EB
  • Ewaluacja projektów EB
  • Sesja Q&A

Moduł I

  • Dlaczego EB? Dlaczego warto inwestować w ten temat?
  • Rynek. Trendy i wyzwania. Dlaczego mamy powody do radości
  • Przedstawienie trendów
    • Candidate i employee experience  - trendy
    • COVID - 19 a budowanie marki – na co zwrócić uwagę
    • Różnice pokoleń

  • Marka pracodawcy a cele firmy
    • Jak cele firmy przekładają się na budowanie marki
    • Jak rozmawiać z biznesem o potrzebach EB
    • Korzyści ze świadomego budowania wizerunku pracodawcy

Moduł II

  • Strategia EB – o co w tym chodzi?
    • Definicja marki, EB, marketingu rekrutacyjnego, strategia EB – różnice
    • Kręgi wpływu – czyli do kogo trafia przekaz EB; grupy interesariuszy

  • Analiza konkurencji
  • Badania i narzędzia do budowania strategii
  • EVP
  • Wizerunek wewnętrzny
    • Cykl życia pracownika w firmie
    • Znaczenie ambasadorów
    • Kanały komunikacji

  • Wizerunek zewnętrzny
    • Moc eventów
    • Ogłoszenia i strona kariery
    • Filmy i influencerzy
    • Social media
    • Narzędzia tradycyjne

Moduł III

  • Analiza skuteczności – narzędzia do mierzenia działań
  • Przykłady kampanii EB
  • Przykłady kampanii niskobudżetowych
  • Wykorzystanie wiedzy w praktyce– budowanie action planu

1. Employer Branding – istota, cele i korzyści

  • Co składa się na wizerunek pracodawcy – wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny
    • Najbardziej popularne modele Employer Brandingowe w Polsce i na świecie
  • Znaczenie wizerunku pracodawcy – korzyści ze świadomego budowania marki pracodawcy
  • Kręgi wpływu w kontekście Employer Brandingu, czyli różne grupy nadawców oraz odbiorców działań firmy, ich interesy i sposób odbierania przekazu
  • Modele i definicje EB (Employer Branding)

2. Co to znaczy dobry pracodawca. Dwa punkty widzenia – pracownik a organizacja.

  • Tożsamość organizacji jako fundament wizerunku
  • Jakie aspekty wizerunku kształtują spójny obraz organizacji z perspektywy pracownika?
  • EVP – propozycja wartości dla pracownika
    • Kultura organizacyjna
    • Spójność wizerunkowa
    • Wyróżniki rynkowe
  • Marketing wartości zewnętrzny i wewnętrzny
  • EX – Employee Experience
  • Cechy pracodawcy pożądane przez pracownika i kandydata na podstawie badań rynkowych

3. Przygotowanie do budowania strategii Employer Brandingu?

  • Określenie celów firmy w zakresie Employer Brandingu - jaki wizerunek chcemy (musimy) budować?
  • Analiza sytuacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy w zakresie obecnego EVP oraz wizerunku
  • Określenie luki wizerunkowej – stan obecny a stan pożądany
  • Określenie kryteriów wdrożeniowych

4. Działania wspierające walkę o kandydata

  • Komunikacja masowa z kandydatem – przegląd dobrych praktyk
    • Ogłoszenia o pracę
    • Zakładki kariera na stronie internetowej
    • Proces rekrutacji
    • Przegląd narzędzi tradycyjnych (ATL i BTL)
    • Rola eventów w komunikacji EB
    • Social media marketing mix
    • Blogerzy, youtuberzy, instagramerzy jako przyszłość komunikacji EB
  • Tworzenie planu komunikacji zewnętrznej i katalogu potencjalnych komunikatów

5. Opracowanie prototypu strategii Employer Brandingu, panel praktyczny

  • Działania i narzędzia składające się na budowanie strategii EB – praktyki rynkowe pracodawców w Polsce
  • Wstępny wybór działań – stworzenie prototypu strategii działania
  • Opracowanie koncepcji treściowej i graficznej - najważniejsze hasła, linia komunikacji
  • Dobór metod, wykorzystanie istniejących narzędzi komunikacji
  • Zaplanowanie stałych działań oraz kampanii wizerunkowych
  • Wizerunek pracodawcy - wspólny interes wszystkich działów w firmie
  • Wybór metod oceny skuteczności - ustalenie KPI
  • Raportowanie do zarządu - przygotowanie prezentacji
  • Praca na case study lub na przykładzie własnej organizacji.

6. Monitoring i pomiar działań

  • Monitoring działań EB
  • Ewaluacja projektów EB
  • Sesja Q&A

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Na szkoleniach otwartych i zamkniętych przeszkoliliśmy ponad 1300 HR managerów, HR business partnerów, specjalistów ds. ZZL , ds. zarządzania talentami.
2
Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt szkoleń otwartych, think tanktów i warsztatów online dla przedstawicieli działów HR.
3
wikiGamma – nasza strefa wiedzy z obszaru HR ma ponad 12000 tysięcy aktywnych czytelników.
4
Uczestnicy szkoleń otrzymują narzędzia/rozwiązania HR gotowe do zastosowania w firmie, w której pracują.
Amerykańskie firmy wydają ogromne sumy na szkolenia i edukację pracowników - 160 miliardów dolarów w Stanach Zjednoczonych i blisko 356 miliardów dolarów globalnie w 2015 r. – w opinii decydentów nie uzyskują one dobrego zwrotu z tej inwestycji

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • poznanie wartości z budowania wizerunku pracodawcy  i zdolność dbania o wizerunek pracodawcy na równi  z wizerunkiem marki
  • wdrożenie w praktyce podejścia "pracownik jako ambasador marki" - zwiększenie atrakcyjności firmy jako pracodawcy
  • spójność między wizerunkiem marki a wizerunkiem pracodawcy
  • synergia między działaniami skierowanymi do klienta ostatecznego oraz do pracownika/ kandydata, wykorzystanie funkcjonujących narzędzi komunikacji marketingowej i komunikacji wewnętrznej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • poznanie metod kreowania pożądanego wizerunku firmy jako pracodawcy
  • umiejętność dobrania optymalnych narzędzi i zasobów koniecznych do budowania wizerunku firmy na rynku pracownika
  • jak zbudować synergię między różnymi działaniami marketingowymi i HR, aby poprzez szereg drobnych działań budować silny i spójny wizerunek na rynku klienta i pracownika

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku
  • Większa satysfakcja z pracy u pracowników
  • Wykorzystanie potencjału firmy
  • Budowanie zaangażowanych zespołów w oparciu o wspólne wartości
Employer Branding -  czyli jak skutecznie budować markę pracodawcy

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550


biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Performance management – nowa formuła systemu ocen i rozwoju efektywności. Warsztat online
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Agile – zwinne zarządzanie projektami HR – warsztat online
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2021-12-16
16 grudnia 2021 -17 grudnia 2021
2021-12-17
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Performance management – nowa formuła systemu ocen i rozwoju efektywności. Warsztat online
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Agile – zwinne zarządzanie projektami HR – warsztat online
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2021-12-16
16 grudnia 2021 -17 grudnia 2021
2021-12-17
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.