Najlepszych ludzi nie można kupić, można ich przyciągać

Employer Branding - czyli jak skutecznie budować markę pracodawcy

Szkolenia HR

Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.

IDEA SZKOLENIA

Na obecnym rynku pracy nadszedł czas, w którym pracodawca również stoi w roli kandydata. Dlatego tak ważnym elementem jest świadome budowanie wizerunku firmy również jako dobrego pracodawcy. Organizacje potrzebują kierować swoją ofertę nie tylko do klientów, czy inwestorów, ale również do pracowników. Jest to szczególnie ważne dla firm, które chcą angażować właściwych ludzi i utrzymywać ich w dłuższym czasie. Dobrze zarządzany Employer Branding przynosi wiele korzyści  na przykład: wzmocnienie wizerunku firmy również w oczach klientów i kontrahentów, większe zaangażowanie obecnych pracowników, wzrost motywacji, poprawa efektywności działań, mniejsza rotacja, wyższa retencja, itp.

Dobrze zbudowany model Employer Branding’owy nie może być jednak „ładnym opakowaniem”. W budowaniu strategii employer branding niezbędna jest spójność pomiędzy tym „jaka jest firma”, a tym co i w jaki sposób na jej temat komunikujemy. Jeżeli Employer Branding nie będzie wynikało z tożsamości organizacji, nawet najlepiej przeprowadzona kampania EB będzie wysiłkiem i inwestycją, która nie przyniesie żadnych korzyści.

Trzeba zauważyć, że czy dbamy o to, czy nie, to nasza firma i tak ma swój wizerunek na rynku jako pracodawca. Jeżeli zależy nam na tym, aby „gracze” rynkowi dobrze mówili o nas, to nie pozostaje nic innego jak świadomie i skutecznie zarządzać marką swojej firmy, jako pracodawcy.

Szkolenie pozwoli zrozumieć korzyści z dbania o wizerunek firmy jako pracodawcy oraz poznać zasady budowania spójnej, silnej i pozytywnej marki na rynku pracownika.

Grupa docelowa:
menedżerowie oraz pracownicy działów HR oraz marketingu lub PR, specjaliści komunikacji wewnętrznej.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:

  • Określać kręgi wpływu w kontekście Employer Brandingu
  • Definiować pojęcie dobrego pracodawcy z perspektywy Employer Brandingu oraz Employee Expirience
  • Przygotowywać się do tworzenia firmowej strategii Employer Brandingowej
  • Określić cele działań pracodawcy oraz grupę docelową swoich działań
  • Wykorzystać persony do budowania skutecznej strategii komunikacji pracodawcy
  • Mapować doświadczenia kandydatów i stworzyć Candidate Journey
  • Określić wyróżniki (EVP) organizacji
  • Wykorzystać proces rekrutacji do budowy relacji z kandydatmi
  • Dobrać kanały komunikacji employer brandingowej online i offline
  • Wykorzystać potencjał drzemiący w serwisach społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter)
  • Włączyć do komunikacji influencerów (blogerów, youtuberów et.)
  • Mierzyć i monitorować swoje działania

Metody pracy:

  • Zadania i ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Omówienie przykładów rynkowych
  • Studium przypadku
  • Dyskusje grupowe
  • Samodzielne opracowywanie rozwiązań
  • Burza mózgów

Fakty szkoleniowe
1
Na szkoleniach otwartych przeszkoliliśmy ponad 1000 HR managerów, HR business partnerów, specjalistów ds. zzl , ds. zarządzania talentami.
2
wikiGamma – nasza strefa wiedzy z obszaru HR ma ponad 8000 tysięcy aktywnych czytelników.
3
Uczestnicy szkoleń otrzymują narzędzia/rozwiązania HR gotowe do zastosowania w firmie, w której pracują.
Badania BLR® wskazują, że HR jest postrzegany jako partner strategiczny przez zespoły zarządzające dla 33,3% badanych uczestników.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Nie ma wyznaczonego terminu szkolenia?
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Employer Branding – istota, cele i korzyści

    • Co składa się na wizerunek pracodawcy – wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny
      • Najbardziej popularne modele Employer Brandingowe w Polsce i na świecie
    • Znaczenie wizerunku pracodawcy – korzyści ze świadomego budowania marki pracodawcy
    • Kręgi wpływu w kontekście Employer Brandingu, czyli różne grupy nadawców oraz odbiorców działań firmy,  ich interesy i sposób odbierania przekazu
    • Modele i definicje EB (Employer Branding)

    2. Co to znaczy dobry pracodawca. Dwa punkty widzenia – pracownik a organizacja.

    • Tożsamość organizacji jako fundament wizerunku
    • Jakie aspekty wizerunku kształtują spójny obraz organizacji z perspektywy pracownika?
    • EVP – propozycja wartości dla pracownika
      • Kultura organizacyjna
      • Spójność wizerunkowa
      • Wyróżniki rynkowe
    • Marketing wartości zewnętrzny i wewnętrzny
    • EX – Employee Experience
    • Cechy pracodawcy pożądane przez pracownika i kandydata na podstawie badań rynkowych

    3. Przygotowanie do budowania strategii Employer Brandingu?

    • Określenie celów firmy w zakresie Employer Brandingu - jaki wizerunek chcemy (musimy) budować?
    • Analiza sytuacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy w zakresie obecnego EVP oraz wizerunku
    • Określenie luki wizerunkowej – stan obecny a stan pożądany
    • Określenie kryteriów wdrożeniowych

    4. Działania wspierające walkę o kandydata

    • Komunikacja masowa z kandydatem – przegląd dobrych praktyk
      • Ogłoszenia o pracę
      • Zakładki kariera na stronie internetowej
      • Proces rekrutacji
      • Przegląd narzędzi tradycyjnych (ATL i BTL)
      • Rola eventów w komunikacji EB
      • Social media marketing mix
      • Blogerzy, youtuberzy, instagramerzy jako przyszłość komunikacji EB
    • Tworzenie planu komunikacji zewnętrznej i katalogu potencjalnych komunikatów

    5. Opracowanie prototypu strategii Employer Brandingu, panel praktyczny

    • Działania i narzędzia składające się na budowanie strategii EB – praktyki rynkowe pracodawców w Polsce
    • Wstępny wybór działań – stworzenie prototypu strategii działania
    • Opracowanie koncepcji treściowej i graficznej  - najważniejsze hasła, linia komunikacji
    • Dobór metod, wykorzystanie istniejących narzędzi komunikacji
    • Zaplanowanie stałych działań oraz kampanii wizerunkowych
    • Wizerunek pracodawcy - wspólny interes wszystkich działów w firmie
    • Wybór metod oceny skuteczności - ustalenie KPI
    • Raportowanie do zarządu - przygotowanie prezentacji
    • Praca na case study lub na przykładzie własnej organizacji.

    6. Monitoring i pomiar działań

    • Monitoring działań EB
    • Ewaluacja projektów EB
    • Sesja Q&A

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • poznanie wartości z budowania wizerunku pracodawcy  i zdolność dbania o wizerunek pracodawcy na równi  z wizerunkiem marki
    • wdrożenie w praktyce podejścia "pracownik jako ambasador marki" - zwiększenie atrakcyjności firmy jako pracodawcy
    • spójność między wizerunkiem marki a wizerunkiem pracodawcy
    • synergia między działaniami skierowanymi do klienta ostatecznego oraz do pracownika/ kandydata, wykorzystanie funkcjonujących narzędzi komunikacji marketingowej i komunikacji wewnętrznej

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • poznanie metod kreowania pożądanego wizerunku firmy jako pracodawcy
    • umiejętność dobrania optymalnych narzędzi i zasobów koniecznych do budowania wizerunku firmy na rynku pracownika
    • jak zbudować synergię między różnymi działaniami marketingowymi i HR, aby poprzez szereg drobnych działań budować silny i spójny wizerunek na rynku klienta i pracownika

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku
    • Większa satysfakcja z pracy u pracowników
    • Wykorzystanie potencjału firmy
    • Budowanie zaangażowanych zespołów w oparciu o wspólne wartości

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Ilona Ziętkowska

    Project Manager
    tel.: +48 (22) 266 02 37
    tel. kom:. +48 517 081 300

    i.zietkowska@projektgamma.pl
    Ilona Ziętkowska

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Employer Branding - czyli jak skutecznie budować markę pracodawcy

    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 900 zł/os.
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia HR

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2019-12-10
    10 grudnia 2019
    2019-12-10
    Warszawa Warszawa
    Jakość wdrożenia pracownika wpływa na wizerunek pracodawcy, zaangażowanie pracownika a w konsekwencji retencję. Mądry Onboarding wpływa na szybsze rozumienie zakresu obowiązków i odpowiedzialności, a więc efektywność pracownika. Zapraszamy na szkolenie Onboarding.
    2019-12-18
    18 grudnia 2019 -19 grudnia 2019
    2019-12-19
    Warszawa Warszawa
    Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
    2020-01-17
    17 stycznia 2020
    2020-01-17
    Warszawa Warszawa
    Turkus wyzwala pełnię talentów i potencjału pracowników, obszary niczyje zastępuje postawą współodpowiedzialności, łączy cele strategiczne z pracowniczymi nadając pracy sens. HR jest naturalnym ambasadorem idei turkusowej organizacji. Zapraszamy na szkolenie turkus dla HR.
    2020-02-10
    10 lutego 2020 -11 lutego 2020
    2020-02-11
    Warszawa Warszawa
    Zarządzanie projektami Agile dla HR daje możliwość poznania metodyki odpowiadającej na nieustanną zmianę w organizacjach. Szkolenie pozwala również rozpoznać obszary organizacji, w których zwinne metodyki warto stosować. Agile dla menedżerów, specjalistów HR oraz HRBP.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    FBLn
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.