Najlepszych ludzi nie można kupić, można ich przyciągać
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenia employer branding - zapraszamy.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Na obecnym rynku pracy nadszedł czas, w którym pracodawca również stoi w roli kandydata. Dlatego tak ważnym elementem jest świadome budowanie wizerunku firmy również jako dobrego pracodawcy. Organizacje potrzebują kierować swoją ofertę nie tylko do klientów, czy inwestorów, ale również do pracowników. Jest to szczególnie ważne dla firm, które chcą angażować właściwych ludzi i utrzymywać ich w dłuższym czasie. Dobrze zarządzany Employer Branding przynosi wiele korzyści na przykład: wzmocnienie wizerunku firmy również w oczach klientów i kontrahentów, większe zaangażowanie obecnych pracowników, wzrost motywacji, poprawa efektywności działań, mniejsza rotacja, wyższa retencja, itp.
Dobrze zbudowany model Employer Branding’owy nie może być jednak „ładnym opakowaniem”. W budowaniu strategii employer branding niezbędna jest spójność pomiędzy tym „jaka jest firma”, a tym co i w jaki sposób na jej temat komunikujemy. Jeżeli Employer Branding nie będzie wynikało z tożsamości organizacji, nawet najlepiej przeprowadzona kampania EB będzie wysiłkiem i inwestycją, która nie przyniesie żadnych korzyści.
Trzeba zauważyć, że czy dbamy o to, czy nie, to nasza firma i tak ma swój wizerunek na rynku jako pracodawca. Jeżeli zależy nam na tym, aby „gracze” rynkowi dobrze mówili o nas, to nie pozostaje nic innego jak świadomie i skutecznie zarządzać marką swojej firmy, jako pracodawcy.
Szkolenie pozwoli zrozumieć korzyści z dbania o wizerunek firmy jako pracodawcy oraz poznać zasady budowania spójnej, silnej i pozytywnej marki na rynku pracownika.
Grupa docelowa:
menedżerowie oraz pracownicy działów HR oraz marketingu lub PR, specjaliści komunikacji wewnętrznej.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:
Metody pracy:
Jeszcze kilka tygodni temu mogliśmy słyszeć o rynku pracownika, próbie pozyskania najlepszych talentów z rynku, szukaniu perełek i rozpieszczaniu pracowników aby zostali z nami jak najdłużej.
Choć sytuacja odwróciła się o 180 stopni, to wizerunek pracodawcy nadal budujemy – komunikując się czy też nie, budujemy swoją pozycję jako bezpieczny, otwarty pracodawca lub całkowicie odwrotnie.
Dlatego ten czas powinniśmy maksymalnie wykorzystać do przygotowania planu działań, niezależnie od budżetu jaki posiadamy. Po pierwsze, kandydaci i pracownicy oczekują od nas transparentności w komunikacji, po drugie, jest to idealny czas na uporządkowanie działań i zaplanowanie kolejnych aktywności, zgodnych z tożsamością naszej firmy.
Employer branding to nie tylko rekrutacja – to także sposób w jaki mówimy o sytuacji biznesowej firmy, jak wspieramy pracowników podczas pracy zdalnej, jak się o nich troszczymy i jak się rozstajemy.
Gdy sytuacja się uspokoi a wszyscy wrócą do biur, w dużej mierze od HRu zależy w jakiej kondycji wrócą pracownicy. Od HRu także zależy jak firma będzie oceniana na zewnątrz, bo chcąc nie chcąc każdy ma możliwość wypowiadania się na temat pracodawcy niezależnie od czasu i sytuacji na rynku.
Dla kogo jest szkolenie?
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:
Metody pracy:
Warsztat online 4 x 45min
Na obecnym rynku pracy nadszedł czas, w którym pracodawca również stoi w roli kandydata. Dlatego tak ważnym elementem jest świadome budowanie wizerunku firmy również jako dobrego pracodawcy. Organizacje potrzebują kierować swoją ofertę nie tylko do klientów, czy inwestorów, ale również do pracowników. Jest to szczególnie ważne dla firm, które chcą angażować właściwych ludzi i utrzymywać ich w dłuższym czasie. Dobrze zarządzany Employer Branding przynosi wiele korzyści na przykład: wzmocnienie wizerunku firmy również w oczach klientów i kontrahentów, większe zaangażowanie obecnych pracowników, wzrost motywacji, poprawa efektywności działań, mniejsza rotacja, wyższa retencja, itp.
Dobrze zbudowany model Employer Branding’owy nie może być jednak „ładnym opakowaniem”. W budowaniu strategii employer branding niezbędna jest spójność pomiędzy tym „jaka jest firma”, a tym co i w jaki sposób na jej temat komunikujemy. Jeżeli Employer Branding nie będzie wynikało z tożsamości organizacji, nawet najlepiej przeprowadzona kampania EB będzie wysiłkiem i inwestycją, która nie przyniesie żadnych korzyści.
Trzeba zauważyć, że czy dbamy o to, czy nie, to nasza firma i tak ma swój wizerunek na rynku jako pracodawca. Jeżeli zależy nam na tym, aby „gracze” rynkowi dobrze mówili o nas, to nie pozostaje nic innego jak świadomie i skutecznie zarządzać marką swojej firmy, jako pracodawcy.
Szkolenie pozwoli zrozumieć korzyści z dbania o wizerunek firmy jako pracodawcy oraz poznać zasady budowania spójnej, silnej i pozytywnej marki na rynku pracownika.
Grupa docelowa:
menedżerowie oraz pracownicy działów HR oraz marketingu lub PR, specjaliści komunikacji wewnętrznej.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:
Metody pracy:
1. Employer Branding – istota, cele i korzyści
2. Co to znaczy dobry pracodawca. Dwa punkty widzenia – pracownik a organizacja.
3. Przygotowanie do budowania strategii Employer Brandingu?
4. Działania wspierające walkę o kandydata
5. Opracowanie prototypu strategii Employer Brandingu, panel praktyczny
6. Monitoring i pomiar działań
Moduł I
Moduł II
Moduł III
1. Employer Branding – istota, cele i korzyści
2. Co to znaczy dobry pracodawca. Dwa punkty widzenia – pracownik a organizacja.
3. Przygotowanie do budowania strategii Employer Brandingu?
4. Działania wspierające walkę o kandydata
5. Opracowanie prototypu strategii Employer Brandingu, panel praktyczny
6. Monitoring i pomiar działań
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing Internetowy. Manager odpowiedzialna za Employer Branding, Candidate Experience. Skutecznie buduje wizerunek Orange Polska jako pracodawcy. Do jej zadań należy również dbanie o standard rekrutacji oraz narzędzia wykorzystywane w procesach rekrutacyjnych. W swojej pracy skupia się na projektach związanych ze zmianą kulturową oraz wspieraniu różnorodności. Zna rynek i trendy a jej pasją jest doradztwo zawodowe. Uwielbia pracę zespołową, dzielenie się wiedzą. Dodatkowo rozwija się w zakresie coachingu indywidualnego, zespołowego i grupowego.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie Projektami. W przeszłości odpowiedzialna za promocję dwóch międzynarodowych projektów łączących talenty ze światem biznesu - Enactus Poland oraz Global Management Challenge. Podczas pracy w agencji employer brandingowej zajmowała się budowaniem strategii EB oraz marketingiem rekrutacyjnym dla takich firm jak LOTTE Wedel, Wyborowa Pernod Ricard, Citi i Citi Handlowy. Odpowiedzialna za programy Alumnów, programy stażowe, onboarding, kampanie rekrutacyjne, grywalizacje wewnątrz firm. Podczas swojej kariery zawodowej współpracowała z zarządami jak i kadrą managerską. Obecnie w Orange zajmuje się programem praktyk letnich Let's Orange oraz employer brandingiem w obszarze Sieci Telekomunikacyjnej i IT. Grupy warsztatowe cenią ją za łączenie praktyki biznesowej z procesem szkoleniowym.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji - od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48