Growth Mindset i Learning Agility

Rola HR w budowaniu nastawienia na rozwój i zmianę

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete
Nie możemy przewidzieć przyszłości, ale możemy się na nią przygotować.
Normalność – życie toczące się według ustalonych, znanych praw i zwyczajów. Obserwując rzeczywistość, na pewno każdy z nas zauważył, że świat, który nas otacza stał się nieprzewidywalny, a pojedyncze zdarzenia zaczęły rządzić naszym życiem.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
21.05.2024
9:00 - 13:00
Szkolenie online
1000 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Co to jest Czarny Łabędź?

Czarny Łabędź to zdarzenie lub zjawisko, które ma trzy cechy:

  • jest nieoczekiwane (subiektywnie bardzo mało prawdopodobne);
  • ma olbrzymie konsekwencje;
  • w retrospektywie wydaje się, że było do przewidzenia i jest wytłumaczalne.

Taleb podaje doskonały przykład: indyka, który jest przez 1000 dni z rzędu karmiony przez farmera i z każdym dniem wzrasta jego ufność, że tak będzie w nieskończoność. Każdy kolejny dzień jest „potwierdzeniem” trafności tezy, że tuczenie będzie trwało nadal. Aż do dnia 1001, kiedy to farmer przychodzi z toporkiem…

Książka Taleba jest niezmiernie ważną lekturą dla wszystkich, którzy chcą żyć świadomie w dzisiejszym, pełnym niepewności, szybko zmieniającym się świecie, ale co jeszcze możemy zrobić, aby przygotować się na funkcjonowanie w Ekstermistanie?

Rok 2020 pokazał, w jak nieprzewidywalnym i niestabilnym świecie żyjemy. Zmiany zachodzą błyskawicznie a nowe rozwiązania szybko dezaktualizują. Zgodnie z badaniem Korn Ferry Institute Talent for Tomorrow: Four Secrets for HR Agility in an Uncertain World tych, którzy odnoszą sukcesy, od tych, którym się nie udaje odróżnia pewna kompetencja. Można ją zdefiniować jako zwinność uczenia się – Learning Agility. Pod koniec drugiej dekady XXI roku uznano ją za jedną z najbardziej pożądanych kompetencji a jej szczególne znaczenie odkryliśmy w 2020 roku. Dlaczego?

Gwałtowne transformacje to dziś wspólne doświadczenie wielu firm. Część liderów obawia się podejmować decyzje w obliczu zmian, jakie zafundował nam rok 2020, tymczasem są one dziś potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Intensywność zmian, które zachodzą na zewnątrz nie może stać się alibi dla marazmu w organizacji. To nie jest sytuacja, którą można przeczekać. Aby utrzymać i poprawić produktywność, szybkość wprowadzania produktów na rynek i sprawność organizacyjną, liderzy powinni szybko inicjować zmiany i tworzyć w organizacji środowisko sprzyjające generowaniu innowacyjnych rozwiązań.

Choć wszyscy mamy świadomość zmian, to nadal nie zawsze wiemy, jak się względem nich zachować. Pomaga w tym koncepcja Learning Agility.

Czym jest Learning Agility?

Uczyć się nowych rzeczy i oduczać starych

Analfabetami XXI wieku nie będą ci, którzy nie znają Excela, lub nie potrafią pro-gramować, ale ci, którzy nie potrafią się uczyć nowych rzeczy, oduczać starych i uczyć na nowo – mówił Alvin Toffler, futurolog, autor słynnej Trzeciej fali. Learning Agility to właśnie umiejętność uczenia, oduczania się i uczenia na nowo. Krytycznego myślenia o wyzwaniach życia zawodowego i prywatnego, połączonego z refleksją, wyczuleniem na informacje zwrotne i umiejętnością zmieniania swojego sposobu postępowania. Koncentruje się na selektywnym przenoszeniu lekcji wyuczonych w jednym otoczeniu na inne sytuacje. Obejmuje eksperymentowanie, refleksję nad sobą, wykorzystywanie indywidualnych mocnych stron, ciągłe doskonalenie i uważność.

Nie możemy przewidzieć przyszłości, ale możemy się na nią przygotować.

W czasach łatwego dostępu do technologii i finansowania, to co często decyduje o sukcesie danej firmy to ludzie, którzy dla niej pracują. Dlatego w procesie przygotowania organizacji na to nieprzewidywalne ogromną rolę pełni HR, który świadomie zarządza zasobami specjalistów i menedżerów, wspiera w osiąganiu przez nich możliwie najwyższego poziomu efektywności, buduje odpowiednią kulturę pracy oraz pomaga organizacji sprawnie przechodzić przez zmiany.

Jak wspierać organizację w przejściu od strategii przetrwania do strategii rozwoju? Jak tworzyć odpowiednie środowisko sprzyjające Learning Agility? Jaki zespół kompetencji składa się na Learning Agility? Jak rekrutować „właściwych” pracowników? Jak tworzyć programy rozwojowe, które pomogą przygotować się kompetencyjnie do funkcjonowania w zmiennej rzeczywistości? Od czego zacząć? Jak nie zmarnować potencjału i nie przegapić szansy… Jak nie stać się indykiem.

Co to jest Czarny Łabędź?

Czarny Łabędź to zdarzenie lub zjawisko, które ma trzy cechy:

  • jest nieoczekiwane (subiektywnie bardzo mało prawdopodobne);
  • ma olbrzymie konsekwencje;
  • w retrospektywie wydaje się, że było do przewidzenia i jest wytłumaczalne.

Taleb podaje doskonały przykład: indyka, który jest przez 1000 dni z rzędu karmiony przez farmera i z każdym dniem wzrasta jego ufność, że tak będzie w nieskończoność. Każdy kolejny dzień jest „potwierdzeniem” trafności tezy, że tuczenie będzie trwało nadal. Aż do dnia 1001, kiedy to farmer przychodzi z toporkiem…

Książka Taleba jest niezmiernie ważną lekturą dla wszystkich, którzy chcą żyć świadomie w dzisiejszym, pełnym niepewności, szybko zmieniającym się świecie, ale co jeszcze możemy zrobić, aby przygotować się na funkcjonowanie w Ekstermistanie?

Rok 2020 pokazał, w jak nieprzewidywalnym i niestabilnym świecie żyjemy. Zmiany zachodzą błyskawicznie a nowe rozwiązania szybko dezaktualizują. Zgodnie z badaniem Korn Ferry Institute Talent for Tomorrow: Four Secrets for HR Agility in an Uncertain World tych, którzy odnoszą sukcesy, od tych, którym się nie udaje odróżnia pewna kompetencja. Można ją zdefiniować jako zwinność uczenia się – Learning Agility. Pod koniec drugiej dekady XXI roku uznano ją za jedną z najbardziej pożądanych kompetencji a jej szczególne znaczenie odkryliśmy w 2020 roku. Dlaczego?

Gwałtowne transformacje to dziś wspólne doświadczenie wielu firm. Część liderów obawia się podejmować decyzje w obliczu zmian, jakie zafundował nam rok 2020, tymczasem są one dziś potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Intensywność zmian, które zachodzą na zewnątrz nie może stać się alibi dla marazmu w organizacji. To nie jest sytuacja, którą można przeczekać. Aby utrzymać i poprawić produktywność, szybkość wprowadzania produktów na rynek i sprawność organizacyjną, liderzy powinni szybko inicjować zmiany i tworzyć w organizacji środowisko sprzyjające generowaniu innowacyjnych rozwiązań.

Choć wszyscy mamy świadomość zmian, to nadal nie zawsze wiemy, jak się względem nich zachować. Pomaga w tym koncepcja Learning Agility.

Czym jest Learning Agility?

Uczyć się nowych rzeczy i oduczać starych

Analfabetami XXI wieku nie będą ci, którzy nie znają Excela, lub nie potrafią pro-gramować, ale ci, którzy nie potrafią się uczyć nowych rzeczy, oduczać starych i uczyć na nowo – mówił Alvin Toffler, futurolog, autor słynnej Trzeciej fali. Learning Agility to właśnie umiejętność uczenia, oduczania się i uczenia na nowo. Krytycznego myślenia o wyzwaniach życia zawodowego i prywatnego, połączonego z refleksją, wyczuleniem na informacje zwrotne i umiejętnością zmieniania swojego sposobu postępowania. Koncentruje się na selektywnym przenoszeniu lekcji wyuczonych w jednym otoczeniu na inne sytuacje. Obejmuje eksperymentowanie, refleksję nad sobą, wykorzystywanie indywidualnych mocnych stron, ciągłe doskonalenie i uważność.

Nie możemy przewidzieć przyszłości, ale możemy się na nią przygotować.

W czasach łatwego dostępu do technologii i finansowania, to co często decyduje o sukcesie danej firmy to ludzie, którzy dla niej pracują. Dlatego w procesie przygotowania organizacji na to nieprzewidywalne ogromną rolę pełni HR, który świadomie zarządza zasobami specjalistów i menedżerów, wspiera w osiąganiu przez nich możliwie najwyższego poziomu efektywności, buduje odpowiednią kulturę pracy oraz pomaga organizacji sprawnie przechodzić przez zmiany.

Jak wspierać organizację w przejściu od strategii przetrwania do strategii rozwoju? Jak tworzyć odpowiednie środowisko sprzyjające Learning Agility? Jaki zespół kompetencji składa się na Learning Agility? Jak rekrutować „właściwych” pracowników? Jak tworzyć programy rozwojowe, które pomogą przygotować się kompetencyjnie do funkcjonowania w zmiennej rzeczywistości? Od czego zacząć? Jak nie zmarnować potencjału i nie przegapić szansy… Jak nie stać się indykiem.

Co to jest Czarny Łabędź?

Czarny Łabędź to zdarzenie lub zjawisko, które ma trzy cechy:

  • jest nieoczekiwane (subiektywnie bardzo mało prawdopodobne);
  • ma olbrzymie konsekwencje;
  • w retrospektywie wydaje się, że było do przewidzenia i jest wytłumaczalne.

Taleb podaje doskonały przykład: indyka, który jest przez 1000 dni z rzędu karmiony przez farmera i z każdym dniem wzrasta jego ufność, że tak będzie w nieskończoność. Każdy kolejny dzień jest „potwierdzeniem” trafności tezy, że tuczenie będzie trwało nadal. Aż do dnia 1001, kiedy to farmer przychodzi z toporkiem…

Książka Taleba jest niezmiernie ważną lekturą dla wszystkich, którzy chcą żyć świadomie w dzisiejszym, pełnym niepewności, szybko zmieniającym się świecie, ale co jeszcze możemy zrobić, aby przygotować się na funkcjonowanie w Ekstermistanie?

Rok 2020 pokazał, w jak nieprzewidywalnym i niestabilnym świecie żyjemy. Zmiany zachodzą błyskawicznie a nowe rozwiązania szybko dezaktualizują. Zgodnie z badaniem Korn Ferry Institute Talent for Tomorrow: Four Secrets for HR Agility in an Uncertain World tych, którzy odnoszą sukcesy, od tych, którym się nie udaje odróżnia pewna kompetencja. Można ją zdefiniować jako zwinność uczenia się – Learning Agility. Pod koniec drugiej dekady XXI roku uznano ją za jedną z najbardziej pożądanych kompetencji a jej szczególne znaczenie odkryliśmy w 2020 roku. Dlaczego?

Gwałtowne transformacje to dziś wspólne doświadczenie wielu firm. Część liderów obawia się podejmować decyzje w obliczu zmian, jakie zafundował nam rok 2020, tymczasem są one dziś potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Intensywność zmian, które zachodzą na zewnątrz nie może stać się alibi dla marazmu w organizacji. To nie jest sytuacja, którą można przeczekać. Aby utrzymać i poprawić produktywność, szybkość wprowadzania produktów na rynek i sprawność organizacyjną, liderzy powinni szybko inicjować zmiany i tworzyć w organizacji środowisko sprzyjające generowaniu innowacyjnych rozwiązań.

Choć wszyscy mamy świadomość zmian, to nadal nie zawsze wiemy, jak się względem nich zachować. Pomaga w tym koncepcja Learning Agility.

Czym jest Learning Agility?

Uczyć się nowych rzeczy i oduczać starych

Analfabetami XXI wieku nie będą ci, którzy nie znają Excela, lub nie potrafią pro-gramować, ale ci, którzy nie potrafią się uczyć nowych rzeczy, oduczać starych i uczyć na nowo – mówił Alvin Toffler, futurolog, autor słynnej Trzeciej fali. Learning Agility to właśnie umiejętność uczenia, oduczania się i uczenia na nowo. Krytycznego myślenia o wyzwaniach życia zawodowego i prywatnego, połączonego z refleksją, wyczuleniem na informacje zwrotne i umiejętnością zmieniania swojego sposobu postępowania. Koncentruje się na selektywnym przenoszeniu lekcji wyuczonych w jednym otoczeniu na inne sytuacje. Obejmuje eksperymentowanie, refleksję nad sobą, wykorzystywanie indywidualnych mocnych stron, ciągłe doskonalenie i uważność.

Nie możemy przewidzieć przyszłości, ale możemy się na nią przygotować.

W czasach łatwego dostępu do technologii i finansowania, to co często decyduje o sukcesie danej firmy to ludzie, którzy dla niej pracują. Dlatego w procesie przygotowania organizacji na to nieprzewidywalne ogromną rolę pełni HR, który świadomie zarządza zasobami specjalistów i menedżerów, wspiera w osiąganiu przez nich możliwie najwyższego poziomu efektywności, buduje odpowiednią kulturę pracy oraz pomaga organizacji sprawnie przechodzić przez zmiany.

Jak wspierać organizację w przejściu od strategii przetrwania do strategii rozwoju? Jak tworzyć odpowiednie środowisko sprzyjające Learning Agility? Jaki zespół kompetencji składa się na Learning Agility? Jak rekrutować „właściwych” pracowników? Jak tworzyć programy rozwojowe, które pomogą przygotować się kompetencyjnie do funkcjonowania w zmiennej rzeczywistości? Od czego zacząć? Jak nie zmarnować potencjału i nie przegapić szansy… Jak nie stać się indykiem.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wprowadzenie

  • Rola HR w przygotowaniu organizacji do funkcjonowaniu w rzeczywistości VUCA
    • Jak to rozumieć?
    • Obszary wpływu
    • Określenie roli i odpowiedzialności

2. Koncepcja Learning Agility

  • Jak definiować Learnig Agility
  • Fundamenty Learning Agility
    • Self Awareness
    • People Agility
    • Results Agility
    • Mental Agility
    • Change Agility
  • Czy Learning Agility ma uzasadnienie biznesowe?

3. Learning Agility w organizacji w 3 wymiarach:

  • Ludzie
  • Otoczenie
  • Procesy

4. Gdzie jesteśmy dziś, do czego dążymy?

  • Z jakimi wyzwaniami mierzy się nasza organizacja?
  • Jakie rezultaty chcemy osiągnąć?
  • Jakie działania mogą nam w tym pomóc?
  • Jak sprawnie wdrożyć nowe strategie i odnieść sukces?
  • Przykłady, case study, inspiracje

5. Podsumowanie

  • Każdy z uczestników zaprezentuje plan rozwoju swojej organizacji w kierunku Learning Agility
  • Uczestnicy kontraktują się na wymianę doświadczeń między sobą i wzajemne wsparcie w planowanej zmianie

1. Wprowadzenie

  • Rola HR w przygotowaniu organizacji do funkcjonowaniu w rzeczywistości VUCA
    • Jak to rozumieć?
    • Obszary wpływu
    • Określenie roli i odpowiedzialności

2. Koncepcja Learning Agility

  • Jak definiować Learnig Agility
  • Fundamenty Learning Agility
    • Self Awareness
    • People Agility
    • Results Agility
    • Mental Agility
    • Change Agility
  • Czy Learning Agility ma uzasadnienie biznesowe?

3. Learning Agility w organizacji w 3 wymiarach:

  • Ludzie
  • Otoczenie
  • Procesy

4. Gdzie jesteśmy dziś, do czego dążymy?

  • Z jakimi wyzwaniami mierzy się nasza organizacja?
  • Jakie rezultaty chcemy osiągnąć?
  • Jakie działania mogą nam w tym pomóc?
  • Jak sprawnie wdrożyć nowe strategie i odnieść sukces?
  • Przykłady, case study, inspiracje

5. Podsumowanie

  • Każdy z uczestników zaprezentuje plan rozwoju swojej organizacji w kierunku Learning Agility
  • Uczestnicy kontraktują się na wymianę doświadczeń między sobą i wzajemne wsparcie w planowanej zmianie

1. Wprowadzenie

  • Rola HR w przygotowaniu organizacji do funkcjonowaniu w rzeczywistości VUCA
    • Jak to rozumieć?
    • Obszary wpływu
    • Określenie roli i odpowiedzialności

2. Koncepcja Learning Agility

  • Jak definiować Learnig Agility
  • Fundamenty Learning Agility
    • Self Awareness
    • People Agility
    • Results Agility
    • Mental Agility
    • Change Agility
  • Czy Learning Agility ma uzasadnienie biznesowe?

3. Learning Agility w organizacji w 3 wymiarach:

  • Ludzie
  • Otoczenie
  • Procesy

4. Gdzie jesteśmy dziś, do czego dążymy?

  • Z jakimi wyzwaniami mierzy się nasza organizacja?
  • Jakie rezultaty chcemy osiągnąć?
  • Jakie działania mogą nam w tym pomóc?
  • Jak sprawnie wdrożyć nowe strategie i odnieść sukces?
  • Przykłady, case study, inspiracje

5. Podsumowanie

  • Każdy z uczestników zaprezentuje plan rozwoju swojej organizacji w kierunku Learning Agility
  • Uczestnicy kontraktują się na wymianę doświadczeń między sobą i wzajemne wsparcie w planowanej zmianie

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Agile – zwinne zarządzanie projektami dla HR – warsztat online

Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.

2024-04-23
23 kwietnia 2024 - 24 kwietnia 2024
2024-04-24
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Po raz pierwszy znaleźliśmy się w sytuacji równowagi sił pomiędzy rekruterem a kandydatem. Dotyczy to zarówno  stanowisk wymagających specjalistycznej wiedzy, kompetencji jak i tych, na które doświadczenie nie jest wymagane.

2024-04-24
24 kwietnia 2024 - 25 kwietnia 2024
2024-04-25
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.

2024-05-09
09 maja 2024 - 10 maja 2024
2024-05-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.