Komunikacja międzykulturowa i różnice kulturowe

Komunikacja międzykulturowa i różnice kulturowe

Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online

Szkolenia HR
Kompetencje niezbędne w komunikacji w wielokulturowym środowisku biznesowym

Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

28.06.2021 - 29.06.2021
10:00 - 14:00
Szkolenie online
1000 zł netto/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Różnorodność kulturowa jest cennym zasobem, jeśli się z niego umiejętnie czerpie. Kontakty z zagranicznym klientem lub partnerem wymagają wiedzy na temat jego kontekstu kulturowego.

Pracując w międzykulturowym środowisku często nie zdajemy sobie sprawy, jak silnie nasz sposób komunikacji i współpracy zdeterminowany jest przez kulturę, w której dorastaliśmy. Jednolita i czytelna kultura korporacyjna często nie wystarczy, by zniwelować różnice kulturowe,

Wiedza i świadomość różnic np. w komunikacji, sposobie podejmowania decyzji, obchodzenia się z czasem, konfliktami lub sposobie współpracy w zespole może przyczynić się do sukcesu lub porażki całego projektu.

Wyzwaniem pracy w środowisku międzykulturowym jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów lub klientami, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.

Szkolenie z różnic międzykulturowych w zarządzaniu zespołem pozwala uczestnikom na rozwijanie kompetencji międzykulturowych. Uczestnicy zyskują większą świadomość swojej postawy, nastawienia i emocji wobec innej kultury, uczą się postrzegać sytuacje międzykulturowe z różnych perspektyw i zachowywać się w sposób elastyczny.

Poznają kulturowo uwarunkowane czynniki determinujące ich postrzeganie świata i tworzenie tzw. skryptów, którymi posługują się w pracy. Na podstawie koncepcji wymiarów kultury Geerta Hofstede zdobywają wiedzę o różnicach w kluczowych obszarach, determinujących ich zachowanie i sposoby współpracy w zespole.

Identyfikują czynniki utrudniające komunikację międzykulturową, korzystają ze wskazówek, jak poruszać się w różnorodnym kulturowo środowisku biznesowym i uczą się korzystać z narzędzi do przezwyciężania barier kulturowych.

Pozwala to rozwinąć umiejętności pracy w wielokulturowym zespole, motywowania pracowników czy klientów w sposób adekwatny kulturowo, skutecznie rozwiązywać konflikt i tworzyć środowisko pracy, które korzysta z różnorodności kulturowej.

Na życzenie klienta szkolenie może zostać rozwinięte o przypadki i opracowania dotyczące konkretnych krajów i kultur lub też o moduł związany z szokiem kulturowym i adaptacją do nowych warunków, związaną z relokacją pracownika.

Celem szczegółowym szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:

  • umiejętności komunikacji i współpracy z reprezentantem obcej kultury
  • własnych uwarunkowań kulturowych i ich wpływu na percepcję świata oraz tego, jak różnice kulturowe warunkują przebieg komunikacji biznesowej;
  • dostosowania swojego zachowania do kontekstu kulturowego klienta i radzenia sobie w sytuacjach niejednoznacznych;
  • komunikacji zgodnie z obowiązującym w danej kulturze kodem komunikacyjnym – werbalnie, pozawerbalnie i wirtualnie;
  • postawy otwartości wobec innych kultur i postrzegania różnorodności jako zasobu;
  • efektywnego zarządzania różnorodnością w zespole i wykorzystywania jej potencjału;
  • efektywnej komunikacji w różnorodnych zespołach;
  • specyfiki różnic wynikających z innego kontekstu kulturowego;
  • kształtowania wśród pracowników postawy otwartości i akceptacji różnic;
  • przeciwdziałania konfliktom wynikającym z różnic;
  • uświadomienia sobie "nieświadomego uprzedzenia" (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji;
  • przezwyciężania uprzedzeń i stereotypów;
  • tworzenia możliwości transferu kompetencji, dzielenia się know-how i zarządzania wiedzą w różnorodnym zespole;
  • budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej wykorzystaniu indywidualnego potencjału pracowników;
  • wykorzystywania różnorodności jako narzędzia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Karta Różnorodności, Diversity & Inclusion Rating).

 

Różnorodność kulturowa jest cennym zasobem, jeśli się z niego umiejętnie czerpie. Kontakty z zagranicznym klientem lub partnerem wymagają wiedzy na temat jego kontekstu kulturowego.

Pracując w międzykulturowym środowisku często nie zdajemy sobie sprawy, jak silnie nasz sposób komunikacji i współpracy zdeterminowany jest przez kulturę, w której dorastaliśmy. Jednolita i czytelna kultura korporacyjna często nie wystarczy, by zniwelować różnice kulturowe,

Wiedza i świadomość różnic np. w komunikacji, sposobie podejmowania decyzji, obchodzenia się z czasem, konfliktami lub sposobie współpracy w zespole może przyczynić się do sukcesu lub porażki całego projektu.

Wyzwaniem pracy w środowisku międzykulturowym jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów lub klientami, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.

Szkolenie z różnic międzykulturowych w zarządzaniu zespołem pozwala uczestnikom na rozwijanie kompetencji międzykulturowych. Uczestnicy zyskują większą świadomość swojej postawy, nastawienia i emocji wobec innej kultury, uczą się postrzegać sytuacje międzykulturowe z różnych perspektyw i zachowywać się w sposób elastyczny.

Poznają kulturowo uwarunkowane czynniki determinujące ich postrzeganie świata i tworzenie tzw. skryptów, którymi posługują się w pracy. Na podstawie koncepcji wymiarów kultury Geerta Hofstede zdobywają wiedzę o różnicach w kluczowych obszarach, determinujących ich zachowanie i sposoby współpracy w zespole.

Identyfikują czynniki utrudniające komunikację międzykulturową, korzystają ze wskazówek, jak poruszać się w różnorodnym kulturowo środowisku biznesowym i uczą się korzystać z narzędzi do przezwyciężania barier kulturowych.

Pozwala to rozwinąć umiejętności pracy w wielokulturowym zespole, motywowania pracowników czy klientów w sposób adekwatny kulturowo, skutecznie rozwiązywać konflikt i tworzyć środowisko pracy, które korzysta z różnorodności kulturowej.

Na życzenie klienta szkolenie może zostać rozwinięte o przypadki i opracowania dotyczące konkretnych krajów i kultur lub też o moduł związany z szokiem kulturowym i adaptacją do nowych warunków, związaną z relokacją pracownika.

Celem szczegółowym szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:

  • umiejętności komunikacji i współpracy z reprezentantem obcej kultury
  • własnych uwarunkowań kulturowych i ich wpływu na percepcję świata oraz tego, jak różnice kulturowe warunkują przebieg komunikacji biznesowej;
  • dostosowania swojego zachowania do kontekstu kulturowego klienta i radzenia sobie w sytuacjach niejednoznacznych;
  • komunikacji zgodnie z obowiązującym w danej kulturze kodem komunikacyjnym – werbalnie, pozawerbalnie i wirtualnie;
  • postawy otwartości wobec innych kultur i postrzegania różnorodności jako zasobu;
  • efektywnego zarządzania różnorodnością w zespole i wykorzystywania jej potencjału;
  • efektywnej komunikacji w różnorodnych zespołach;
  • specyfiki różnic wynikających z innego kontekstu kulturowego;
  • kształtowania wśród pracowników postawy otwartości i akceptacji różnic;
  • przeciwdziałania konfliktom wynikającym z różnic;
  • uświadomienia sobie "nieświadomego uprzedzenia" (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji;
  • przezwyciężania uprzedzeń i stereotypów;
  • tworzenia możliwości transferu kompetencji, dzielenia się know-how i zarządzania wiedzą w różnorodnym zespole;
  • budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej wykorzystaniu indywidualnego potencjału pracowników;
  • wykorzystywania różnorodności jako narzędzia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Karta Różnorodności, Diversity & Inclusion Rating).

Różnorodność kulturowa jest cennym zasobem, jeśli się z niego umiejętnie czerpie. Kontakty z zagranicznym klientem lub partnerem wymagają wiedzy na temat jego kontekstu kulturowego.

Pracując w międzykulturowym środowisku często nie zdajemy sobie sprawy, jak silnie nasz sposób komunikacji i współpracy zdeterminowany jest przez kulturę, w której dorastaliśmy. Jednolita i czytelna kultura korporacyjna często nie wystarczy, by zniwelować różnice kulturowe,

Wiedza i świadomość różnic np. w komunikacji, sposobie podejmowania decyzji, obchodzenia się z czasem, konfliktami lub sposobie współpracy w zespole może przyczynić się do sukcesu lub porażki całego projektu.

Wyzwaniem pracy w środowisku międzykulturowym jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów lub klientami, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.

Szkolenie z różnic międzykulturowych w zarządzaniu zespołem pozwala uczestnikom na rozwijanie kompetencji międzykulturowych. Uczestnicy zyskują większą świadomość swojej postawy, nastawienia i emocji wobec innej kultury, uczą się postrzegać sytuacje międzykulturowe z różnych perspektyw i zachowywać się w sposób elastyczny.

Poznają kulturowo uwarunkowane czynniki determinujące ich postrzeganie świata i tworzenie tzw. skryptów, którymi posługują się w pracy. Na podstawie koncepcji wymiarów kultury Geerta Hofstede zdobywają wiedzę o różnicach w kluczowych obszarach, determinujących ich zachowanie i sposoby współpracy w zespole.

Identyfikują czynniki utrudniające komunikację międzykulturową, korzystają ze wskazówek, jak poruszać się w różnorodnym kulturowo środowisku biznesowym i uczą się korzystać z narzędzi do przezwyciężania barier kulturowych.

Pozwala to rozwinąć umiejętności pracy w wielokulturowym zespole, motywowania pracowników czy klientów w sposób adekwatny kulturowo, skutecznie rozwiązywać konflikt i tworzyć środowisko pracy, które korzysta z różnorodności kulturowej.

Na życzenie klienta szkolenie może zostać rozwinięte o przypadki i opracowania dotyczące konkretnych krajów i kultur lub też o moduł związany z szokiem kulturowym i adaptacją do nowych warunków, związaną z relokacją pracownika.

Celem szczegółowym szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:

  • umiejętności komunikacji i współpracy z reprezentantem obcej kultury
  • własnych uwarunkowań kulturowych i ich wpływu na percepcję świata oraz tego, jak różnice kulturowe warunkują przebieg komunikacji biznesowej;
  • dostosowania swojego zachowania do kontekstu kulturowego klienta i radzenia sobie w sytuacjach niejednoznacznych;
  • komunikacji zgodnie z obowiązującym w danej kulturze kodem komunikacyjnym – werbalnie, pozawerbalnie i wirtualnie;
  • postawy otwartości wobec innych kultur i postrzegania różnorodności jako zasobu;
  • efektywnego zarządzania różnorodnością w zespole i wykorzystywania jej potencjału;
  • efektywnej komunikacji w różnorodnych zespołach;
  • specyfiki różnic wynikających z innego kontekstu kulturowego;
  • kształtowania wśród pracowników postawy otwartości i akceptacji różnic;
  • przeciwdziałania konfliktom wynikającym z różnic;
  • uświadomienia sobie "nieświadomego uprzedzenia" (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji;
  • przezwyciężania uprzedzeń i stereotypów;
  • tworzenia możliwości transferu kompetencji, dzielenia się know-how i zarządzania wiedzą w różnorodnym zespole;
  • budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej wykorzystaniu indywidualnego potencjału pracowników;
  • wykorzystywania różnorodności jako narzędzia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Karta Różnorodności, Diversity & Inclusion Rating).

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Czym jest kultura i jak na nas wpływa?

  • Definicja kultury i koncepcja góry lodowej wg Martinelli Silvio
  • Wpływ kultury i socjalizacji na różnice w wartościach, przekonaniach, obyczajach i postawach
  • Jak definiowanie kultury może pomóc w komunikacji międzykulturowej?
  • Piramida Hofstede (osobowość, kultura, wartości uniwersalne)
  • Proces negocjacji norm zachowań i wartości kulturowych
  • Wymiary kultury
  • Model DIN (Describe - Interpret - Evaluate)

2. Co wynika z różnic kulturowych?

  • Etnocentryzm i etnorelatywizm
  • Stereotypy i uprzedzenia
  • Procesy stereotypizacji (ćwiczenie)
  • Nieuświadamiane uprzedzenia (unconscious bias)

3. Wymiary kultury wg G. Hofstede

  • Praca warsztatowa na podstawie narzędzia do porównywania kultur, określającego następujące wymiary kultury (Hofstede Insights):
    • Dystans do władzy
    • Kolektywizm vs. indywidualizm
    • Kobiecość i męskość
    • Unikanie niepewności
    • Orientacja długoterminowa i krótkoterminowa

4. Kultura a style komunikowania - efektywna komunikacja międzykulturowa

  • Style komunikowania (bezpośredni i pośredni) a konkretne kanały komunikacyjne:
    • Komunikacja mailowa
    • Rozmowa telefoniczna
    • Spotkanie biznesowe
    • Negocjacje
  • Błędy w komunikacji międzykulturowej:
    • Zakładane podobieństwo,
    • Różnice językowe,
    • Błędne interpretacje sygnałów niewerbalnych,
    • Uprzedzenia,
    • Skłonność do formułowania sądów wartościujących,
    • Wysoki poziom lęku lub napięcia.
  • Sposoby na unikanie błędów w komunikacji

5. Kultury niskiego i wysokiego kontekstu. Zwyczaje i savoir vivre

  • Zwroty grzecznościowe
  • Przywitanie, wręczanie wizytówek, prezentów
  • Sposób postrzegania czasu i możliwe nieporozumienia wynikające z różnic

6. Wywiad kulturowy

  • Rola pytań w wywiadzie kulturowym - otwarte, zamknięte, projekcyjne
  • Jak rozmawiać z pracownikiem pochodzącym z obcego kręgu kulturowego - symulacja

7. Po przyjeździe do obcego kraju - strategie akulturacji

  • Po przyjeździe do innego kraju
  • Szok kulturowy wg Kalervo Oberg i jego etapy (Honeymoon, Distress, Reintegration, Autonomy, Independence)
  • Rezultaty szoku kulturowego
  • Sposoby radzenia sobie z szokiem kulturowym - studia przypadków
  • Krzywe akulturacji
  • Negocjacje norm zachowań i wartości kulturowych - symulacja

 

1. Czym jest kultura i jak na nas wpływa?

  • Definicja kultury i koncepcja góry lodowej wg Martinelli Silvio
  • Wpływ kultury i socjalizacji na różnice w wartościach, przekonaniach, obyczajach i postawach
  • Jak definiowanie kultury może pomóc w komunikacji międzykulturowej?
  • Piramida Hofstede (osobowość, kultura, wartości uniwersalne)
  • Proces negocjacji norm zachowań i wartości kulturowych
  • Wymiary kultury
  • Model DIN (Describe - Interpret - Evaluate)

2. Co wynika z różnic kulturowych?

  • Etnocentryzm i etnorelatywizm
  • Stereotypy i uprzedzenia
  • Procesy stereotypizacji (ćwiczenie)
  • Nieuświadamiane uprzedzenia (unconscious bias)

3. Wymiary kultury wg G. Hofstede

  • Praca warsztatowa na podstawie narzędzia do porównywania kultur, określającego następujące wymiary kultury (Hofstede Insights):
    • Dystans do władzy
    • Kolektywizm vs. indywidualizm
    • Kobiecość i męskość
    • Unikanie niepewności
    • Orientacja długoterminowa i krótkoterminowa

4. Kultura a style komunikowania - efektywna komunikacja międzykulturowa

  • Style komunikowania (bezpośredni i pośredni) a konkretne kanały komunikacyjne:
    • Komunikacja mailowa
    • Rozmowa telefoniczna
    • Spotkanie biznesowe
    • Negocjacje
  • Błędy w komunikacji międzykulturowej:
    • Zakładane podobieństwo,
    • Różnice językowe,
    • Błędne interpretacje sygnałów niewerbalnych,
    • Uprzedzenia,
    • Skłonność do formułowania sądów wartościujących,
    • Wysoki poziom lęku lub napięcia.
  • Sposoby na unikanie błędów w komunikacji

5. Kultury niskiego i wysokiego kontekstu. Zwyczaje i savoir vivre

  • Zwroty grzecznościowe
  • Przywitanie, wręczanie wizytówek, prezentów
  • Sposób postrzegania czasu i możliwe nieporozumienia wynikające z różnic

6. Wywiad kulturowy

  • Rola pytań w wywiadzie kulturowym - otwarte, zamknięte, projekcyjne
  • Jak rozmawiać z pracownikiem pochodzącym z obcego kręgu kulturowego - symulacja

7. Po przyjeździe do obcego kraju - strategie akulturacji

  • Po przyjeździe do innego kraju
  • Szok kulturowy wg Kalervo Oberg i jego etapy (Honeymoon, Distress, Reintegration, Autonomy, Independence)
  • Rezultaty szoku kulturowego
  • Sposoby radzenia sobie z szokiem kulturowym - studia przypadków
  • Krzywe akulturacji
  • Negocjacje norm zachowań i wartości kulturowych - symulacja

1. Czym jest kultura i jak na nas wpływa?

  • Definicja kultury i koncepcja góry lodowej wg Martinelli Silvio
  • Wpływ kultury i socjalizacji na różnice w wartościach, przekonaniach, obyczajach i postawach
  • Jak definiowanie kultury może pomóc w komunikacji międzykulturowej?
  • Piramida Hofstede (osobowość, kultura, wartości uniwersalne)
  • Proces negocjacji norm zachowań i wartości kulturowych
  • Wymiary kultury
  • Model DIN (Describe - Interpret - Evaluate)

2. Co wynika z różnic kulturowych?

  • Etnocentryzm i etnorelatywizm
  • Stereotypy i uprzedzenia
  • Procesy stereotypizacji (ćwiczenie)
  • Nieuświadamiane uprzedzenia (unconscious bias)

3. Wymiary kultury wg G. Hofstede

  • Praca warsztatowa na podstawie narzędzia do porównywania kultur, określającego następujące wymiary kultury (Hofstede Insights):
    • Dystans do władzy
    • Kolektywizm vs. indywidualizm
    • Kobiecość i męskość
    • Unikanie niepewności
    • Orientacja długoterminowa i krótkoterminowa

4. Kultura a style komunikowania - efektywna komunikacja międzykulturowa

  • Style komunikowania (bezpośredni i pośredni) a konkretne kanały komunikacyjne:
    • Komunikacja mailowa
    • Rozmowa telefoniczna
    • Spotkanie biznesowe
    • Negocjacje
  • Błędy w komunikacji międzykulturowej:
    • Zakładane podobieństwo,
    • Różnice językowe,
    • Błędne interpretacje sygnałów niewerbalnych,
    • Uprzedzenia,
    • Skłonność do formułowania sądów wartościujących,
    • Wysoki poziom lęku lub napięcia.
  • Sposoby na unikanie błędów w komunikacji

5. Kultury niskiego i wysokiego kontekstu. Zwyczaje i savoir vivre

  • Zwroty grzecznościowe
  • Przywitanie, wręczanie wizytówek, prezentów
  • Sposób postrzegania czasu i możliwe nieporozumienia wynikające z różnic

6. Wywiad kulturowy

  • Rola pytań w wywiadzie kulturowym - otwarte, zamknięte, projekcyjne
  • Jak rozmawiać z pracownikiem pochodzącym z obcego kręgu kulturowego - symulacja

7. Po przyjeździe do obcego kraju - strategie akulturacji

  • Po przyjeździe do innego kraju
  • Szok kulturowy wg Kalervo Oberg i jego etapy (Honeymoon, Distress, Reintegration, Autonomy, Independence)
  • Rezultaty szoku kulturowego
  • Sposoby radzenia sobie z szokiem kulturowym - studia przypadków
  • Krzywe akulturacji
  • Negocjacje norm zachowań i wartości kulturowych - symulacja

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Na szkoleniach otwartych i zamkniętych przeszkoliliśmy ponad 1300 HR managerów, HR business partnerów, specjalistów ds. ZZL , ds. zarządzania talentami.
2
Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt szkoleń otwartych, think tanktów i warsztatów online dla przedstawicieli działów HR.
3
wikiGamma – nasza strefa wiedzy z obszaru HR ma ponad 12000 tysięcy aktywnych czytelników.
4
Uczestnicy szkoleń otrzymują narzędzia/rozwiązania HR gotowe do zastosowania w firmie, w której pracują.
Amerykańskie firmy wydają ogromne sumy na szkolenia i edukację pracowników - 160 miliardów dolarów w Stanach Zjednoczonych i blisko 356 miliardów dolarów globalnie w 2015 r. – w opinii decydentów nie uzyskują one dobrego zwrotu z tej inwestycji

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • poprawa współpracy z zagranicznymi kontrahentami
  • rozwój biznesu za granicą
  • pozyskiwanie wykwalifikowanych pracowników z innych krajów do międzynarodowych zespołów
  • skuteczne zarządzanie pracownikami pochodzącymi z zagranicy
  • poprawa efektywności pracy w międzynarodowym zespole
  • rozwiązywanie problemów wynikających z różnic kulturowych

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • wiedza na temat różnic kulturowych i ich wpływu na zachowanie
  • uświadomienie, jak działa kultura, jakie powoduje emocje
  • uwrażliwienie na etnocentryzm
  • doświadczenie procesów zachodzących w komunikacji międzykulturowej
  • umiejętność pracy w wielokulturowym środowisku
  • wykształcenie kompetencji międzykulturowej

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • efektywna praca w międzynarodowym środowisku
Komunikacja międzykulturowa i różnice kulturowe

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2021-06-28
28 czerwca 2021 -29 czerwca 2021
2021-06-29
Szkolenie online Szkolenie online
Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy.  Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy. Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.
2021-07- 1
1 lipca 2021 - 2 lipca 2021
2021-07- 2
Szkolenie online Szkolenie online
Model mocnych stron Gallupa zmienia orientację myślenia na temat rozwoju. Zamiast niwelować deficyty Gallup rekomenduje rozpoznawanie talentów i rozwijanie ich w taki sposób, aby pracownik był efektywniejszy. HR może stać się naturalnym ambasadorem idei wspierania mocnych stron.
2021-07- 5
5 lipca 2021 - 6 lipca 2021
2021-07- 6
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2021-06-28
28 czerwca 2021 -29 czerwca 2021
2021-06-29
Szkolenie online Szkolenie online
Już na początku lat 90. specjaliści ds. HR zdali sobie sprawę, że samo bycie "zadowolonym" nie jest wystarczające, aby pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał i dawali maksymalną wartość dla firmy.  Zaangażowanie, nie „zadowolenie”, to jeden z tych pozornie nieuchwytnych wskaźników, które mogą mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe firmy. Dlatego dla najlepszych organizacji mapowanie podróży pracownika i zarządzanie jego doświadczeniem stało się stałą praktyką.
2021-07- 1
1 lipca 2021 - 2 lipca 2021
2021-07- 2
Szkolenie online Szkolenie online
Model mocnych stron Gallupa zmienia orientację myślenia na temat rozwoju. Zamiast niwelować deficyty Gallup rekomenduje rozpoznawanie talentów i rozwijanie ich w taki sposób, aby pracownik był efektywniejszy. HR może stać się naturalnym ambasadorem idei wspierania mocnych stron.
2021-07- 5
5 lipca 2021 - 6 lipca 2021
2021-07- 6
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.