Zarządzanie różnorodnością

Zarządzanie różnorodnością

Zarządzanie różnorodnością

Szkolenia HR

Różnorodność może być siłą, może być też słabością. To zależy od Ciebie

Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura - organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Budowanie różnorodnych zespołów pozwala na wypracowywanie innowacji i oryginalnych rozwiązań a także lepsze zarządzanie wiedzą. Daje też możliwość budowania pozytywnego wizerunku organizacji i może być istotnym elementem CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu). Pracownikom daje możliwość rozwoju poprzez transfer kompetencji i wymianę know-how.

Organizacje, w których efektywnie zarządza się różnorodnością pracowników osiągają wymiernie lepsze efekty biznesowe. Z raportów wynika, że istnieje korelacja między różnorodnością zespołów kierowniczych a wynikami finansowymi organizacji.

W niektórych branżach udaje się uzupełnić braki kadrowe dopiero po uruchomieniu ukrytych zasobów, np. związanych z pewnymi grupami wiekowymi, z wycofanymi pracownikami itd. Włączanie do zespołów pracowników takich jak osoby starsze, niepełnosprawni czy obcokrajowcy to efekt zmian demograficznych i staje się często koniecznością.

Szkolenie z Zarządzania Różnorodnością adresowane jest do menedżerów, liderów, szefów zespołów. pracowników HR oraz właścicieli firm, którzy chcą sprawnie zarządzać różnorodnym zespołem i w pełni wykorzystać zróżnicowane podejście oraz doświadczenie pracowników do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Wyzwaniem dla menedżera, zarządzającego różnorodnym zespołem jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów, skuteczna komunikacja wewnętrzna, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:

  • Efektywnego zarządzania różnorodnością w zespole i wykorzystywania jej potencjału
  • Praktyk z zakresu Diversity & Inclusion w organizacjach odnoszących sukcesy
  • Efektywnej komunikacji w różnorodnych zespołach
  • Specyfiki różnic wynikających z wieku, płci, wykształcenia, postawy, kultury itd.
  • Kształtowania wśród pracowników postawy otwartości i akceptacji różnic
  • Przeciwdziałania konfliktom wynikającym z różnic
  • Uświadomienia sobie "nieświadomego uprzedzenia" (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji
  • Przezwyciężania uprzedzeń i stereotypów
  • Tworzenia możliwości transferu kompetencji, dzielenia się know-how i zarządzania wiedzą w różnorodnym zespole
  • Wdrażania rozwiązań sprzyjających równemu traktowaniu
  • Budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej wykorzystaniu indywidualnego potencjału pracowników
  • Wykorzystywania różnorodności jako narzędzia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Karta Różnorodności, Diversity & Inclusion Rating).

 

Budowanie różnorodnych zespołów pozwala na wypracowywanie innowacji i oryginalnych rozwiązań a także lepsze zarządzanie wiedzą. Daje też możliwość budowania pozytywnego wizerunku organizacji i może być istotnym elementem CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu). Pracownikom daje możliwość rozwoju poprzez transfer kompetencji i wymianę know-how.

Organizacje, w których efektywnie zarządza się różnorodnością pracowników osiągają wymiernie lepsze efekty biznesowe. Z raportów wynika, że istnieje korelacja między różnorodnością zespołów kierowniczych a wynikami finansowymi organizacji.

W niektórych branżach udaje się uzupełnić braki kadrowe dopiero po uruchomieniu ukrytych zasobów, np. związanych z pewnymi grupami wiekowymi, z wycofanymi pracownikami itd. Włączanie do zespołów pracowników takich jak osoby starsze, niepełnosprawni czy obcokrajowcy to efekt zmian demograficznych i staje się często koniecznością.

Szkolenie z Zarządzania Różnorodnością adresowane jest do menedżerów, liderów, szefów zespołów. pracowników HR oraz właścicieli firm, którzy chcą sprawnie zarządzać różnorodnym zespołem i w pełni wykorzystać zróżnicowane podejście oraz doświadczenie pracowników do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Wyzwaniem dla menedżera, zarządzającego różnorodnym zespołem jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów, skuteczna komunikacja wewnętrzna, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:

  • Efektywnego zarządzania różnorodnością w zespole i wykorzystywania jej potencjału
  • Praktyk z zakresu Diversity & Inclusion w organizacjach odnoszących sukcesy
  • Efektywnej komunikacji w różnorodnych zespołach
  • Specyfiki różnic wynikających z wieku, płci, wykształcenia, postawy, kultury itd.
  • Kształtowania wśród pracowników postawy otwartości i akceptacji różnic
  • Przeciwdziałania konfliktom wynikającym z różnic
  • Uświadomienia sobie "nieświadomego uprzedzenia" (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji
  • Przezwyciężania uprzedzeń i stereotypów
  • Tworzenia możliwości transferu kompetencji, dzielenia się know-how i zarządzania wiedzą w różnorodnym zespole
  • Wdrażania rozwiązań sprzyjających równemu traktowaniu
  • Budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej wykorzystaniu indywidualnego potencjału pracowników
  • Wykorzystywania różnorodności jako narzędzia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Karta Różnorodności, Diversity & Inclusion Rating).

Budowanie różnorodnych zespołów pozwala na wypracowywanie innowacji i oryginalnych rozwiązań a także lepsze zarządzanie wiedzą. Daje też możliwość budowania pozytywnego wizerunku organizacji i może być istotnym elementem CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu). Pracownikom daje możliwość rozwoju poprzez transfer kompetencji i wymianę know-how.

Organizacje, w których efektywnie zarządza się różnorodnością pracowników osiągają wymiernie lepsze efekty biznesowe. Z raportów wynika, że istnieje korelacja między różnorodnością zespołów kierowniczych a wynikami finansowymi organizacji.

W niektórych branżach udaje się uzupełnić braki kadrowe dopiero po uruchomieniu ukrytych zasobów, np. związanych z pewnymi grupami wiekowymi, z wycofanymi pracownikami itd. Włączanie do zespołów pracowników takich jak osoby starsze, niepełnosprawni czy obcokrajowcy to efekt zmian demograficznych i staje się często koniecznością.

Szkolenie z Zarządzania Różnorodnością adresowane jest do menedżerów, liderów, szefów zespołów. pracowników HR oraz właścicieli firm, którzy chcą sprawnie zarządzać różnorodnym zespołem i w pełni wykorzystać zróżnicowane podejście oraz doświadczenie pracowników do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Wyzwaniem dla menedżera, zarządzającego różnorodnym zespołem jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów, skuteczna komunikacja wewnętrzna, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:

  • Efektywnego zarządzania różnorodnością w zespole i wykorzystywania jej potencjału
  • Praktyk z zakresu Diversity & Inclusion w organizacjach odnoszących sukcesy
  • Efektywnej komunikacji w różnorodnych zespołach
  • Specyfiki różnic wynikających z wieku, płci, wykształcenia, postawy, kultury itd.
  • Kształtowania wśród pracowników postawy otwartości i akceptacji różnic
  • Przeciwdziałania konfliktom wynikającym z różnic
  • Uświadomienia sobie "nieświadomego uprzedzenia" (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji
  • Przezwyciężania uprzedzeń i stereotypów
  • Tworzenia możliwości transferu kompetencji, dzielenia się know-how i zarządzania wiedzą w różnorodnym zespole
  • Wdrażania rozwiązań sprzyjających równemu traktowaniu
  • Budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej wykorzystaniu indywidualnego potencjału pracowników
  • Wykorzystywania różnorodności jako narzędzia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Karta Różnorodności, Diversity & Inclusion Rating).

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wprowadzenie

  • Wymiary różnorodności
    • Osobowość
    • Tożsamość pierwotna
    • Tożsamość wtórna
    • Organizacyjna
  • Znaczenie wymiarów różnorodności dla relacji w organizacji
  • Korzyści wynikające z różnorodności - dla organizacji oraz dla pracowników
  • Dobre praktyki - przegląd wg raportów McKinsey i BCG

2. Regulacje

  • Jak mierzyć różnorodność w organizacji
  • Karta Różnorodności, Barometr Różnorodności, Diversity Index
  • Obszary wrażliwe na różnorodność:
    • Strategiczne zarządzanie różnorodnością
    • Kultura organizacyjna realizująca zarządzanie różnorodnością
    • Struktura zatrudnienia z perspektywy różnorodności
    • Rekrutacja wrażliwa na różnorodność
    • Rozwój zawodowy wrażliwy na różnorodność
    • Wynagrodzenie wrażliwe na różnorodność
  • Wytyczne polityki równego traktowania
  • Zarządzanie różnorodnością a przepisy (kodeks pracy)

3. Wyzwania zarządzania różnorodnością

  • Wyzwania zarządzania różnorodnością i podstawowe bariery, związane z:
    • Różnicami pokoleń
    • Płci
    • Wykształcenia
    • Kultury i pochodzenia etnicznego
  • Nieświadome uprzedzenia i strategie ich eliminowania w miejscu pracy

4. Ćwiczenia praktyczne - moje bariery i osobiste przekonania dotyczące różnic

  • Model rozwoju wrażliwości międzykulturowej Miltona i Benetta (od etnocentryzmu do etnorelatywizmu) i jego wykorzystanie także w innych aspektach niż różnice kulturowe
  • Ćwiczenia mające na celu:
    • Zidentyfikowanie barier – osobistych i organizacyjnych – wobec równości i różnorodności
    • Rozpoznanie zachowań dyskryminacyjnych
    • Zrozumienie zależności pomiędzy stereotypami, uprzedzeniami i dyskryminacją
    • Uświadomienie znaczenia osobistych przekonań oraz ich wpływu na innych ludzi
    • Uświadomienie wpływu zachowań dyskryminacyjnych na innych ludzi

5. Inkluzja i przeciwdziałanie mechanizmom nierówności

  • Dobre praktyki w zarządzaniu różnorodnością - obszary:
    • Rekrutacja
    • Szkolenia i rozwój,
    • Elastyczne formy pracy
    • Dostęp do awansu
    • Wynagrodzenia
    • Ergonomia i organizacja pracy
    • Zmiana postaw w organizacji wobec określonej grupy pracowników
     

6. Zarządzanie różnorodnością w mojej firmie

  • Diagnoza sytuacji wyjściowej
  • Szanse i zagrożenia - rozpoznanie nieprawidłowości
  • Zasoby i możliwości - wsparcie w zarządzaniu różnorodnością
  • Plan działania / strategia zarządzania różnorodnością (projekty, działania, procedury, rozwiązania formalne)

 

1. Wprowadzenie

  • Wymiary różnorodności
    • Osobowość
    • Tożsamość pierwotna
    • Tożsamość wtórna
    • Organizacyjna
  • Znaczenie wymiarów różnorodności dla relacji w organizacji
  • Korzyści wynikające z różnorodności - dla organizacji oraz dla pracowników
  • Dobre praktyki - przegląd wg raportów McKinsey i BCG

2. Regulacje

  • Jak mierzyć różnorodność w organizacji
  • Karta Różnorodności, Barometr Różnorodności, Diversity Index
  • Obszary wrażliwe na różnorodność:
    • Strategiczne zarządzanie różnorodnością
    • Kultura organizacyjna realizująca zarządzanie różnorodnością
    • Struktura zatrudnienia z perspektywy różnorodności
    • Rekrutacja wrażliwa na różnorodność
    • Rozwój zawodowy wrażliwy na różnorodność
    • Wynagrodzenie wrażliwe na różnorodność
  • Wytyczne polityki równego traktowania
  • Zarządzanie różnorodnością a przepisy (kodeks pracy)

3. Wyzwania zarządzania różnorodnością

  • Wyzwania zarządzania różnorodnością i podstawowe bariery, związane z:
    • Różnicami pokoleń
    • Płci
    • Wykształcenia
    • Kultury i pochodzenia etnicznego
  • Nieświadome uprzedzenia i strategie ich eliminowania w miejscu pracy

4. Ćwiczenia praktyczne - moje bariery i osobiste przekonania dotyczące różnic

  • Model rozwoju wrażliwości międzykulturowej Miltona i Benetta (od etnocentryzmu do etnorelatywizmu) i jego wykorzystanie także w innych aspektach niż różnice kulturowe
  • Ćwiczenia mające na celu:
    • Zidentyfikowanie barier – osobistych i organizacyjnych – wobec równości i różnorodności
    • Rozpoznanie zachowań dyskryminacyjnych
    • Zrozumienie zależności pomiędzy stereotypami, uprzedzeniami i dyskryminacją
    • Uświadomienie znaczenia osobistych przekonań oraz ich wpływu na innych ludzi
    • Uświadomienie wpływu zachowań dyskryminacyjnych na innych ludzi

5. Inkluzja i przeciwdziałanie mechanizmom nierówności

  • Dobre praktyki w zarządzaniu różnorodnością - obszary:
    • Rekrutacja
    • Szkolenia i rozwój,
    • Elastyczne formy pracy
    • Dostęp do awansu
    • Wynagrodzenia
    • Ergonomia i organizacja pracy
    • Zmiana postaw w organizacji wobec określonej grupy pracowników

6. Zarządzanie różnorodnością w mojej firmie

  • Diagnoza sytuacji wyjściowej
  • Szanse i zagrożenia - rozpoznanie nieprawidłowości
  • Zasoby i możliwości - wsparcie w zarządzaniu różnorodnością
  • Plan działania / strategia zarządzania różnorodnością (projekty, działania, procedury, rozwiązania formalne)

1. Wprowadzenie

  • Wymiary różnorodności
    • Osobowość
    • Tożsamość pierwotna
    • Tożsamość wtórna
    • Organizacyjna
  • Znaczenie wymiarów różnorodności dla relacji w organizacji
  • Korzyści wynikające z różnorodności - dla organizacji oraz dla pracowników
  • Dobre praktyki - przegląd wg raportów McKinsey i BCG

2. Regulacje

  • Jak mierzyć różnorodność w organizacji
  • Karta Różnorodności, Barometr Różnorodności, Diversity Index
  • Obszary wrażliwe na różnorodność:
    • Strategiczne zarządzanie różnorodnością
    • Kultura organizacyjna realizująca zarządzanie różnorodnością
    • Struktura zatrudnienia z perspektywy różnorodności
    • Rekrutacja wrażliwa na różnorodność
    • Rozwój zawodowy wrażliwy na różnorodność
    • Wynagrodzenie wrażliwe na różnorodność
  • Wytyczne polityki równego traktowania
  • Zarządzanie różnorodnością a przepisy (kodeks pracy)

3. Wyzwania zarządzania różnorodnością

  • Wyzwania zarządzania różnorodnością i podstawowe bariery, związane z:
    • Różnicami pokoleń
    • Płci
    • Wykształcenia
    • Kultury i pochodzenia etnicznego
  • Nieświadome uprzedzenia i strategie ich eliminowania w miejscu pracy

4. Ćwiczenia praktyczne - moje bariery i osobiste przekonania dotyczące różnic

  • Model rozwoju wrażliwości międzykulturowej Miltona i Benetta (od etnocentryzmu do etnorelatywizmu) i jego wykorzystanie także w innych aspektach niż różnice kulturowe
  • Ćwiczenia mające na celu:
    • Zidentyfikowanie barier – osobistych i organizacyjnych – wobec równości i różnorodności
    • Rozpoznanie zachowań dyskryminacyjnych
    • Zrozumienie zależności pomiędzy stereotypami, uprzedzeniami i dyskryminacją
    • Uświadomienie znaczenia osobistych przekonań oraz ich wpływu na innych ludzi
    • Uświadomienie wpływu zachowań dyskryminacyjnych na innych ludzi

5. Inkluzja i przeciwdziałanie mechanizmom nierówności

  • Dobre praktyki w zarządzaniu różnorodnością - obszary:
    • Rekrutacja
    • Szkolenia i rozwój,
    • Elastyczne formy pracy
    • Dostęp do awansu
    • Wynagrodzenia
    • Ergonomia i organizacja pracy
    • Zmiana postaw w organizacji wobec określonej grupy pracowników

6. Zarządzanie różnorodnością w mojej firmie

  • Diagnoza sytuacji wyjściowej
  • Szanse i zagrożenia - rozpoznanie nieprawidłowości
  • Zasoby i możliwości - wsparcie w zarządzaniu różnorodnością
  • Plan działania / strategia zarządzania różnorodnością (projekty, działania, procedury, rozwiązania formalne)

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Na szkoleniach otwartych i zamkniętych przeszkoliliśmy ponad 1300 HR managerów, HR business partnerów, specjalistów ds. ZZL , ds. zarządzania talentami.
2
Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt szkoleń otwartych, think tanktów i warsztatów online dla przedstawicieli działów HR.
3
wikiGamma – nasza strefa wiedzy z obszaru HR ma ponad 12000 tysięcy aktywnych czytelników.
4
Uczestnicy szkoleń otrzymują narzędzia/rozwiązania HR gotowe do zastosowania w firmie, w której pracują.
Z przeprowadzonego badania Clinton Global Initiative University wynika, że pokolenie Y i Z jest wyjątkowo sprawne w obsłudze problemów społecznych. W porównaniu z rodzicami, są bardziej kreatywni (81 do 19%), otwarci (81 do 19%), i innowacyjni (79 do 21% ).
Szkolenie związane z:
  • Zarządzanie różnorodnością
  • CSR
  • Szkolenie
  • Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku pracy
  • Redukcja kosztów wynikających z niewykorzystywania potencjału różnorodnych pracowników
  • Obniżenie kosztów związanych z absencją i fluktuacją
  • Innowacyjność dzięki wykorzystywaniu potencjału różnorodnego zespołu
  • Budowanie przyjaznej kultury organizacyjnej
  • Wizerunek odpowiedzialnie społecznej organizacji
  • Większa efektywność dzięki zniwelowaniu barier i trudności w zarządzaniu różnorodnym zespołem

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Wiedza na temat różnorodności i zarządzania różnorodnością
  • Poznanie i umiejętność wdrażania rozwiązań sprzyjających inkluzji i równemu traktowaniu
  • Znajomość własnych przekonań i ukrytych uprzedzeń oraz umiejętność niwelowania barier
  • Umiejętność zarządzania różnorodnym zespołem
  • Umiejętność tworzenia przyjaznego miejsca pracy, doceniającego różnorodność
  • Umiejętność wykorzystywania różnorodności dla tworzenia innowacyjnych rozwiązań
  • Zaplanowanie i zaprojektowanie możliwej do wdrożenia w organizacji strategii zarządzania różnorodnością.

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Lepsza identyfikacja pracownika z organizacją
  • Wyższa wydajność, motywacja i zaangażowanie zespołów
  • Większa innowacyjność pracowników
  • Większa efektywność pracy
  • Lepsza atmosfera pracy, sprzyjająca rozwojowi
Zarządzanie różnorodnością

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550


biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Performance management – nowa formuła systemu ocen i rozwoju efektywności. Warsztat online
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Agile – zwinne zarządzanie projektami HR – warsztat online
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2021-12-16
16 grudnia 2021 -17 grudnia 2021
2021-12-17
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Performance management – nowa formuła systemu ocen i rozwoju efektywności. Warsztat online
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Agile – zwinne zarządzanie projektami HR – warsztat online
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2021-12-16
16 grudnia 2021 -17 grudnia 2021
2021-12-17
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.