Design Thinking w praktyce

Design Thinking w praktyce

Design Thinking w wersji online

Szkolenia HR

"Don’t find customers for your products. Find products for your customers."
Seth Godin

Design Thinking to metodologia rozwiązywania problemów metodami kreatywnymi. Jest to nowatorskie podejście do tworzenia innowacyjnych usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb klienta.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

To idealna metoda do budowania zaangażowanych zespołów i kreowania innowacji. Design Thinking uczy, jak rozwiązywać problemy, nie dla samego rozwiązania, ale w kontekście potrzeb użytkownika docelowego.

Według Tima Browna, jednego z autorytetów nowo¬czesnego projektowania, design thinking to „dyscy¬plina, która korzysta ze zdrowego rozsądku i me¬tod projektantów, aby zaspokoić potrzeby ludzi za pomocą tego, co jest technologicznie możliwe i co rozsądna strategia biznesowa może zmienić w war¬tość dla klienta, i szansę rynkową”.

Dzięki niej można stworzyć innowacyjny pro¬dukt, usługę, poprawić proces obsługi klienta lub opracować nowatorskie rozwiązania w zakresie zatrudniania pracowników.

Metoda, która wcześniej charakterystyczna była dla zespołów projektanckich, znalazła zastosowanie w innych obszarach biznesu. Od prototypu m.in. myszki komputerowej, do design thinking wspierającej organizacje w dynamicznym rozwoju, działającej w obszarach: strategii, komunikacji, marketingu czy HR. 

Design thinking to nie tylko metoda, to zmiana sposobu myślenia: organizacji i ludzi.

Podczas warsztatu i po warsztacie

  • Uczestnicy będą pracować nad realnym wyzwaniem projektowym (wyzwanie zostanie wspólnie wybrane podczas warsztatów)
  • Poznają i przećwiczą pracę metodą Design Thinking
  • Zdobędą wiedzę na temat bieżących trendów związanych z klientami/ pracownikami
  • Doświadczą Design Thinking Jam/ Sprint - kreatywnego procesu służącego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań i procesów
  • Poznają narzędzia kreatywne
  • Poznają założenia i metody pracy w środowisku zwinnym
  • Rozwiną własny potencjał twórczy
  • Odkryją moc pracy zespołowej opartej na różnorodności, otwartości i wysokim zaangażowaniu
  • Zdobędą umiejętność praktycznego podejścia do rozwiązywania problemów

Design Thinking to metodyka rozwiązywania problemów metodami kreatywnymi. Stawia w centrum myślenia i pracy nad rozwiązania klienta. Kiedyś wykorzystywana do projektowania produktów dla klientów zewnętrznych. 

DT to sposób stworzenie środowiska twórczego pozwalającego na projektowanie innowacyjnych usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb klienta.

3 warsztaty online - 4 x 45min każdy

To idealna metoda do budowania zaangażowanych zespołów i kreowania innowacji. Design Thinking uczy, jak rozwiązywać problemy, nie dla samego rozwiązania, ale w kontekście potrzeb użytkownika docelowego.

Według Tima Browna, jednego z autorytetów nowo¬czesnego projektowania, design thinking to „dyscy¬plina, która korzysta ze zdrowego rozsądku i me¬tod projektantów, aby zaspokoić potrzeby ludzi za pomocą tego, co jest technologicznie możliwe i co rozsądna strategia biznesowa może zmienić w war¬tość dla klienta, i szansę rynkową”.

Dzięki niej można stworzyć innowacyjny pro¬dukt, usługę, poprawić proces obsługi klienta lub opracować nowatorskie rozwiązania w zakresie zatrudniania pracowników.

Metoda, która wcześniej charakterystyczna była dla zespołów projektanckich, znalazła zastosowanie w innych obszarach biznesu. Od prototypu m.in. myszki komputerowej, do design thinking wspierającej organizacje w dynamicznym rozwoju, działającej w obszarach: strategii, komunikacji, marketingu czy HR. 

Design thinking to nie tylko metoda, to zmiana sposobu myślenia: organizacji i ludzi.

Podczas warsztatu i po warsztacie

  • Uczestnicy będą pracować nad realnym wyzwaniem projektowym (wyzwanie zostanie wspólnie wybrane podczas warsztatów)
  • Poznają i przećwiczą pracę metodą Design Thinking
  • Zdobędą wiedzę na temat bieżących trendów związanych z klientami/ pracownikami
  • Doświadczą Design Thinking Jam/ Sprint - kreatywnego procesu służącego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań i procesów
  • Poznają narzędzia kreatywne
  • Poznają założenia i metody pracy w środowisku zwinnym
  • Rozwiną własny potencjał twórczy
  • Odkryją moc pracy zespołowej opartej na różnorodności, otwartości i wysokim zaangażowaniu
  • Zdobędą umiejętność praktycznego podejścia do rozwiązywania problemów


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wprowadzenie w metodę Design Thinking

  • Źródła metodologii
  • Schemat design thinking
  • Proces, przestrzeń, ludzie:
    • co warto wiedzieć, aby proces był efektywny; narzędzia
    • tworzenie przestrzeni sprzyjającej efektywnej pracy kreatywnej
  • Kontekst zastosowania design thinking
  • Insighty
  • Wprowadzenie do pracy nad konkretnym wyzwaniem projektowym (wyzwanie jest wybierane wspólnie z uczestnikami szkolenia)

2. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking od strony teoretyczno - praktycznej

Proces - etapy Design Thinking:

  • Empatia:
    • Z jakiego powodu warto poznać użytkownika?
    • Analiza danych zastanych, czyli jak dużo informacji już mamy i o nich nie wiemy
    • Analiza trendów – wychodzimy z laboratorium do świata użytkownika
    • Narzędzia, które pomogą Ci dotrzeć i zrozumieć głębokie potrzeby użytkownika
    • Jak przygotować się do wywiadów: listy pytań
    • Tworzenie Persony
    • Obserwacje
    • Uważne słuchanie
    • Dlaczego ważne jest „dlaczego”? i „po co”?
    • Tworzenie Mapy Empatii
    • Moodboard

  • Diagnoza potrzeb:
    • Rozróżnianie potrzeb od rozwiązań
    • 5 Why

  • Generowanie pomysłów:
    • Jak zaplanować ten etap? Przestrzeń, ludzie, materiały, techniki
    • Metody kreatywne wspierające generowanie pomysłów
    • Kryteria wyboru – jak dobierać?

  • Prototypowanie:
    • Przestrzeń i materiały
    • Co to jest prototyp?
    • Zasady udanego prototypowania
    • Rodzaje prototypów

  • Testowanie:
    • Pytaj - Słuchaj - Poprawiaj
    • Karta feedbacku
    • Kryteria oceny
    • Czemu służy powtarzanie procesu?
    • Prezentacja finalna – sposoby tworzenia

Przestrzeń

  • Efektywne wykorzystywanie przestrzeni do pracy kreatywnej – uwaga na pułapki

Ludzie

  • W jaki sposób budować zespoły projektowe, tak aby zmaksymalizować rezultaty procesów


3. Design Thinking w praktyce – Design Thinking Jam/ Design Thinking Sprint

  • Doświadczenie całości procesu w działaniu
  • Przejście przez wszystkie etapy procesu i wypracowanie konkretnego rezultatu (prototypu)
  • Praktyczne wykorzystanie narzędzi przypisanych do poszczególnych etapów myślenia projektowego, m.in.:

­Empatia:

  • Mapa Empatii
  • Wywiady
  • Persona:
    • sposoby tworzenia person
    • jak polubić swojego użytkownika/klienta
  • Moodboard
  • Storyboard

­Diagnoza potrzeb:

  • Drabina problemu

Generowanie pomysłów:

  • Burza mózgów
  • Odwrócona burza mózgów
  • Itp.

Prototypowanie

  • Nieszablonowe sposoby tworzenia prototypów
  • Kryteria projektowe a szał kreatywności

Testowanie

  • Karta pomysłu

4. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Analiza wyzwań uczestników i omówienie możliwości rozwiązania z wykorzystaniem design thinking
  • Dzielenie się dobrymi praktykami i cases
  • Wnioski

 

1. Wprowadzenie w metodę Design Thinking

  • Źródła metodologii
  • Schemat design thinking
  • Proces, przestrzeń, ludzie:
    • co warto wiedzieć, aby proces był efektywny; narzędzia
    • tworzenie przestrzeni sprzyjającej efektywnej pracy kreatywnej
  • Kontekst zastosowania design thinking
  • Insighty
  • Wprowadzenie do pracy nad konkretnym wyzwaniem projektowym (wyzwanie jest wybierane wspólnie z uczestnikami szkolenia)

2. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking od strony teoretyczno - praktycznej

Proces - etapy Design Thinking:

  • Empatia:
    • Z jakiego powodu warto poznać użytkownika?
    • Analiza danych zastanych, czyli jak dużo informacji już mamy i o nich nie wiemy
    • Analiza trendów – wychodzimy z laboratorium do świata użytkownika
    • Narzędzia, które pomogą Ci dotrzeć i zrozumieć głębokie potrzeby użytkownika
    • Jak przygotować się do wywiadów: listy pytań
    • Tworzenie Persony
    • Obserwacje
    • Uważne słuchanie
    • Dlaczego ważne jest „dlaczego”? i „po co”?
    • Tworzenie Mapy Empatii
    • Moodboard

  • Diagnoza potrzeb:
    • Rozróżnianie potrzeb od rozwiązań
    • 5 Why

  • Generowanie pomysłów:
    • Jak zaplanować ten etap? Przestrzeń, ludzie, materiały, techniki
    • Metody kreatywne wspierające generowanie pomysłów
    • Kryteria wyboru – jak dobierać?

  • Prototypowanie:
    • Przestrzeń i materiały
    • Co to jest prototyp?
    • Zasady udanego prototypowania
    • Rodzaje prototypów

  • Testowanie:
    • Pytaj - Słuchaj - Poprawiaj
    • Karta feedbacku
    • Kryteria oceny
    • Czemu służy powtarzanie procesu?
    • Prezentacja finalna – sposoby tworzenia

Przestrzeń

  • Efektywne wykorzystywanie przestrzeni do pracy kreatywnej – uwaga na pułapki

Ludzie

  • W jaki sposób budować zespoły projektowe, tak aby zmaksymalizować rezultaty procesów


3. Design Thinking w praktyce – Design Thinking Jam/ Design Thinking Sprint

  • Doświadczenie całości procesu w działaniu
  • Przejście przez wszystkie etapy procesu i wypracowanie konkretnego rezultatu (prototypu)
  • Praktyczne wykorzystanie narzędzi przypisanych do poszczególnych etapów myślenia projektowego, m.in.:

­Empatia:

  • Mapa Empatii
  • Wywiady
  • Persona:
    • sposoby tworzenia person
    • jak polubić swojego użytkownika/klienta
  • Moodboard
  • Storyboard

­Diagnoza potrzeb:

  • Drabina problemu

Generowanie pomysłów:

  • Burza mózgów
  • Odwrócona burza mózgów
  • Itp.

Prototypowanie

  • Nieszablonowe sposoby tworzenia prototypów
  • Kryteria projektowe a szał kreatywności

Testowanie

  • Karta pomysłu

4. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Analiza wyzwań uczestników i omówienie możliwości rozwiązania z wykorzystaniem design thinking
  • Dzielenie się dobrymi praktykami i cases
  • Wnioski

1. Wprowadzenie w metodę Design Thinking

  • Źródła metodologii
  • Schemat design thinking
  • Proces, przestrzeń, ludzie:
    • co warto wiedzieć, aby proces był efektywny; narzędzia
    • tworzenie przestrzeni sprzyjającej efektywnej pracy kreatywnej
  • Kontekst zastosowania design thinking
  • Insighty
  • Wprowadzenie do pracy nad konkretnym wyzwaniem projektowym (wyzwanie jest wybierane wspólnie z uczestnikami szkolenia)

2. Szczegółowe poznanie metody Design Thinking od strony teoretyczno - praktycznej

Proces - etapy Design Thinking:

  • Empatia:
    • Z jakiego powodu warto poznać użytkownika?
    • Analiza danych zastanych, czyli jak dużo informacji już mamy i o nich nie wiemy
    • Analiza trendów – wychodzimy z laboratorium do świata użytkownika
    • Narzędzia, które pomogą Ci dotrzeć i zrozumieć głębokie potrzeby użytkownika
    • Jak przygotować się do wywiadów: listy pytań
    • Tworzenie Persony
    • Obserwacje
    • Uważne słuchanie
    • Dlaczego ważne jest „dlaczego”? i „po co”?
    • Tworzenie Mapy Empatii
    • Moodboard

  • Diagnoza potrzeb:
    • Rozróżnianie potrzeb od rozwiązań
    • 5 Why

  • Generowanie pomysłów:
    • Jak zaplanować ten etap? Przestrzeń, ludzie, materiały, techniki
    • Metody kreatywne wspierające generowanie pomysłów
    • Kryteria wyboru – jak dobierać?

  • Prototypowanie:
    • Przestrzeń i materiały
    • Co to jest prototyp?
    • Zasady udanego prototypowania
    • Rodzaje prototypów

  • Testowanie:
    • Pytaj - Słuchaj - Poprawiaj
    • Karta feedbacku
    • Kryteria oceny
    • Czemu służy powtarzanie procesu?
    • Prezentacja finalna – sposoby tworzenia

Przestrzeń

  • Efektywne wykorzystywanie przestrzeni do pracy kreatywnej – uwaga na pułapki

Ludzie

  • W jaki sposób budować zespoły projektowe, tak aby zmaksymalizować rezultaty procesów


3. Design Thinking w praktyce – Design Thinking Jam/ Design Thinking Sprint

  • Doświadczenie całości procesu w działaniu
  • Przejście przez wszystkie etapy procesu i wypracowanie konkretnego rezultatu (prototypu)
  • Praktyczne wykorzystanie narzędzi przypisanych do poszczególnych etapów myślenia projektowego, m.in.:

­Empatia:

  • Mapa Empatii
  • Wywiady
  • Persona:
    • sposoby tworzenia person
    • jak polubić swojego użytkownika/klienta
  • Moodboard
  • Storyboard

­Diagnoza potrzeb:

  • Drabina problemu

Generowanie pomysłów:

  • Burza mózgów
  • Odwrócona burza mózgów
  • Itp.

Prototypowanie

  • Nieszablonowe sposoby tworzenia prototypów
  • Kryteria projektowe a szał kreatywności

Testowanie

  • Karta pomysłu

4. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Analiza wyzwań uczestników i omówienie możliwości rozwiązania z wykorzystaniem design thinking
  • Dzielenie się dobrymi praktykami i cases
  • Wnioski

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Na szkoleniach otwartych i zamkniętych przeszkoliliśmy ponad 1300 HR managerów, HR business partnerów, specjalistów ds. ZZL , ds. zarządzania talentami.
2
Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt szkoleń otwartych, think tanktów i warsztatów online dla przedstawicieli działów HR.
3
wikiGamma – nasza strefa wiedzy z obszaru HR ma ponad 12000 tysięcy aktywnych czytelników.
4
Uczestnicy szkoleń otrzymują narzędzia/rozwiązania HR gotowe do zastosowania w firmie, w której pracują.
Badania przeprowadzone przez Design Council w Wielkiej Brytanii w 75 przedsiębiorstwach, które stosowały metodologię Design Thinking, wykazały, że ma ono decydujące znaczenie dla ich sukcesu, a  za każdy 1 funt zainwestowany w projekt, obroty wzrosły o 50 funtów.

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • zwiększenie przewagi rynkowej poprzez lepsze zrozumienie potrzeb odbiorcy docelowego
  • tworzenie organizacji, która potrafi kreować innowacyjne rozwiązania odpowiadające potrzebom dynamicznego biznesu i potrzebom klientów/ pracowników
  • wyposażenie firmy w praktyczne narzędzia metody Design Thinking, dzięki której powstają innowacyjne rozwiązania
  • budowanie otwartych na nowe trendy i zaangażowanych zespołów
  • zwiększenie zaangażowania pracowników w kreowanie innowacyjnych rozwiązań
  • wspiera tworzenie pozytywnego środowiska pracy, opartego na zaangażowaniu, współpracy, radości i satysfakcji
  • wyposażenie pracowników w narzędzie wspierające efektywne projektowanie w zwinnym środowisku pracy (Design Sprint, Agile)
  • usprawnienie procesu generowania innowacyjnych rozwiązań wewnątrz firmy

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • szersza perspektywa w kreowaniu nowatorskich rozwiązań, uwzględniająca cele biznesowe oraz potrzeby klientów/ pracowników
  • wzrost zaangażowania w wyzwania i poszukiwanie innowacji
  • wzrost efektywności w rozwiązywaniu problemów
  • wzmocnienie poczucia przynależności oraz odpowiedzialności w zespole
  • umiejętność szybkiego, efektywnego kosztowo prototypowania i testowania wygenerowanych pomysłów/ rozwiązań (efektywne zbieranie feedbacku)

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost efektywności rozwiązywania problemów
  • zwiększenie zaangażowania w kreowanie rozwiązań
Design Thinking w praktyce

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550


biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Performance management – nowa formuła systemu ocen i rozwoju efektywności. Warsztat online
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Agile – zwinne zarządzanie projektami HR – warsztat online
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2021-12-16
16 grudnia 2021 -17 grudnia 2021
2021-12-17
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Performance management – nowa formuła systemu ocen i rozwoju efektywności. Warsztat online
Jednym z podstawowych oczekiwań kierowanych ku przedstawicielom HR jest wsparcie organizacji oraz menedżerów w wykorzystaniu potencjału pracowników i zapewnieniu możliwie najwyższego poziomu efektywności. Istotą Performance Management jest odejście od tradycyjnych ocen pracowniczych.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Agile – zwinne zarządzanie projektami HR – warsztat online
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów satysfakcjonujących klientów. Z perspektywy HR wszyscy pracownicy to klienci. Dziś mają więcej potrzeb i szybciej zmieniających się niż kiedykolwiek. Warto wprowadzić wybrane metodyki Agile do pracy działu oraz poznając ten sposób pracy zastanowić się, które obszary organizacji potrzebują zwinnego podejścia do pracy – nie tylko do zarządzania projektami.
2021-12-14
14 grudnia 2021 -15 grudnia 2021
2021-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Komunikacja i różnice kulturowe – spotkanie online
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
2021-12-16
16 grudnia 2021 -17 grudnia 2021
2021-12-17
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.