Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Digital Mindset liderów organizacji sprzyja nie tylko transformacji cyfrowej i postępowi technologicznemu. Wysoko rozwinięta otwartość na nowe technologie minimalizuje strach przed nowymi i niejednoznacznymi sytuacjami, pomaga budować kulturę organizacji z poszanowaniem różnorodności — również tej kompetencyjnej, digitalowej.
W świetle kryzysowego przejścia na pracę zdalną mogliśmy zauważyć ogromną lukę cyfrową, tzw. digital gap, której jedni dopatrują się między pokoleniami (jak np. Prenski, amerykański popularyzator rozwiązań cyfrowych w edukacji), a inni w braku właściwego wykształcenia lub doświadczenia.
Szkolenie „Digital Mindset” ma na celu obalenie mitów dotyczących pracy z nowymi technologiami i w nowych technologiach oraz — poprzez połączenie kompetencji miękkich i twardych — pogłębienie wiedzy na temat narzędzi, metod i postaw umożliwiających efektywny start w świecie online.
Szkolenie rozwija następujące kompetencje:
Czas trwania: 2 x 4h
Digital Mindset liderów organizacji sprzyja nie tylko transformacji cyfrowej i postępowi technologicznemu. Wysoko rozwinięta otwartość na nowe technologie minimalizuje strach przed nowymi i niejednoznacznymi sytuacjami, pomaga budować kulturę organizacji z poszanowaniem różnorodności — również tej kompetencyjnej, digitalowej.
W świetle kryzysowego przejścia na pracę zdalną mogliśmy zauważyć ogromną lukę cyfrową, tzw. digital gap, której jedni dopatrują się między pokoleniami (jak np. Prenski, amerykański popularyzator rozwiązań cyfrowych w edukacji), a inni w braku właściwego wykształcenia lub doświadczenia.
Szkolenie „Digital Mindset” ma na celu obalenie mitów dotyczących pracy z nowymi technologiami i w nowych technologiach oraz — poprzez połączenie kompetencji miękkich i twardych — pogłębienie wiedzy na temat narzędzi, metod i postaw umożliwiających efektywny start w świecie online.
Szkolenie rozwija następujące kompetencje:
Część 1 (4h)
1. Wprowadzenie
2. Digital native i digital immigrant
3. Komunikacja w środowisku online
4. Zaufanie i potrzeba kontroli w środowisku online
Część 2 (4h)
1. Zarządzanie projektami
2. UX design — wprowadzenie
3. UX design w praktyce
Część 1 (4h)
1. Wprowadzenie
2. Digital native i digital immigrant
3. Komunikacja w środowisku online
4. Zaufanie i potrzeba kontroli w środowisku online
Część 2 (4h)
1. Zarządzanie projektami
2. UX design — wprowadzenie
3. UX design w praktyce
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Badana The Energy Project mówią, że większość badanych menedżerów (81 proc.) stwierdza, że spędza najwięcej czasu na reagowaniu na pojawiające się potrzeby (pilne), zamiast koncentrować się na zadaniach, które są priorytetowe w długoterminowej perspektywie (ważne).
Trenerka biznesu, kobieta-aplikacja, wielbicielka środowiska online, doktor nauk humanistycznych. Specjalizuje się w szkoleniach z nowych technologii, e-marketingu i kompetencji międzykulturowych. Przez prawie 4 lata zarządzała zespołem rozproszonym i koordynowała wdrażanie e-learningu i b-learningu w szkole językowej. W 2015 roku rozpoczęła swoją przygodę ze szkoleniami, które bardzo szybko przeniosły się do świata online. Regularnie współpracuje z branżą IT jako konsultant i beta-tester narzędzi służących m.in do wideokonferencji, streamingu i zarządzania projektami. Swoje umiejętności w pracy online wykorzystuje także jako przedstawiciel ds. kupna na Polskę dla Landi Szwajcaria z ramienia ASCENT Swiss Business Management. Przeszkoliła przedstawicieli ponad 60 krajów, realizując projekty dla korporacji, uniwersytetów i placówek dyplomatycznych w Polsce, USA, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i na Węgrzech. Wsród jej klientów znajdują się Ambasada Szwajcarii w Warszawie, Econocom Polska, Gulermak Polska, Santander Leasing i Getinge Polska.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Obecność błędów językowych w tekście na ogół źle świadczy o ich autorze. Poprawność językowa jest dla wielu ludzi świadectwem kultury, kompetencji i wykształcenia. Jej brak jest postrzegany jako przejaw ignorancji i braku szacunku dla odbiorcy, dlatego tak ważne jest dbanie o prawidłową pisownię. Zapraszamy na kurs z nauki pisania pism urzędowych!
Metalearning – uczenie się o uczeniu. Umiejętność rozpoznawania mechanizmów utrudniających zdobywanie i utrwalanie wiedzy oraz wykorzystywanie tych, które podnoszą efektywność tego procesu.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.