Digital Mindset

Szkolenia - efektywność osobista onlineotwartezamkniete

Digital Mindset (dosł. „cyfrowa postawa”, „cyfrowy sposób myślenia”) to postawa charakteryzująca się otwartością na nowe technologie, empatią, zwinnością i nastawieniem na rozwój.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Digital Mindset liderów organizacji sprzyja nie tylko transformacji cyfrowej i postępowi technologicznemu. Wysoko rozwinięta otwartość na nowe technologie minimalizuje strach przed nowymi i niejednoznacznymi sytuacjami, pomaga budować kulturę organizacji z poszanowaniem różnorodności — również tej kompetencyjnej, digitalowej.

W świetle kryzysowego przejścia na pracę zdalną mogliśmy zauważyć ogromną lukę cyfrową, tzw. digital gap, której jedni dopatrują się między pokoleniami (jak np. Prenski, amerykański popularyzator rozwiązań cyfrowych w edukacji), a inni w braku właściwego wykształcenia lub doświadczenia.

Szkolenie „Digital Mindset” ma na celu obalenie mitów dotyczących pracy z nowymi technologiami i w nowych technologiach oraz — poprzez połączenie kompetencji miękkich i twardych — pogłębienie wiedzy na temat narzędzi, metod i postaw umożliwiających efektywny start w świecie online.

Szkolenie rozwija następujące kompetencje:

  • Zarządzanie nowymi technologiami
  • Zarządzanie różnorodnością w organizacji
  • Projektowanie procesów z myślą o użytkowniku (UX design)
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie różnorodnością
  • Innowacyjność
  • Kreatywność

Czas trwania: 2 x 4h

Digital Mindset liderów organizacji sprzyja nie tylko transformacji cyfrowej i postępowi technologicznemu. Wysoko rozwinięta otwartość na nowe technologie minimalizuje strach przed nowymi i niejednoznacznymi sytuacjami, pomaga budować kulturę organizacji z poszanowaniem różnorodności — również tej kompetencyjnej, digitalowej.

W świetle kryzysowego przejścia na pracę zdalną mogliśmy zauważyć ogromną lukę cyfrową, tzw. digital gap, której jedni dopatrują się między pokoleniami (jak np. Prenski, amerykański popularyzator rozwiązań cyfrowych w edukacji), a inni w braku właściwego wykształcenia lub doświadczenia.

Szkolenie „Digital Mindset” ma na celu obalenie mitów dotyczących pracy z nowymi technologiami i w nowych technologiach oraz — poprzez połączenie kompetencji miękkich i twardych — pogłębienie wiedzy na temat narzędzi, metod i postaw umożliwiających efektywny start w świecie online.

Szkolenie rozwija następujące kompetencje:

  • Zarządzanie nowymi technologiami
  • Zarządzanie różnorodnością w organizacji
  • Projektowanie procesów z myślą o użytkowniku (UX design)
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie różnorodnością
  • Innowacyjność
  • Kreatywność

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Część 1 (4h)

1. Wprowadzenie

  • Idea wdrażania nowych technologii w organizacji w nowej rzeczywistości.
  • W jaki sposób dobór aplikacji i narzędzi online może wpłynąć na jakość pracy w Twojej organizacji?

2. Digital native i digital immigrant

  • Dlaczego teoria Prenskiego o świecie cyfrowym nabrała nowego znaczenia w 2020?
  • Środowisko online jako kultura.

3. Komunikacja w środowisku online

  • Wyzwania komunikacji online w młodych zespołach rozproszonych.
  • Model piramidy komunikacji zdalnej według Nozbe.
  • Protokół komunikacji online w organizacji.

4. Zaufanie i potrzeba kontroli w środowisku online

  • Wpływ uwarunkowań kulturowych na relacje i budowanie zaufania w pracy zdalnej.
  • Dobre i złe praktyki: jak stworzyć przyjazne środowisko pracy ponad różnicami kompetencyjnymi?
  • Protokół komunikacji kryzysowej w organizacji.
  • Case studies: czego możesz nauczyć się od Buffera, Toggla, MeetEdgar, Asany i Zapier?

Część 2 (4h)

1. Zarządzanie projektami

  • Charakterystyka pracy projektowej w zespole rozproszonym.
  • Aplikacje do zarządzania projektami.

2. UX design — wprowadzenie

  • Czym jest UX (design) i dlaczego termin ten nie odnosi się wyłącznie do branży IT?
  • Prawa UX.
  • Jak w organizacji realizować UX design?

3. UX design w praktyce

  • Projektowanie procesów w firmie.
  • Jak właściwie dobrać nowe technologie do a) ludzi; b) rodzaju wykonywanej pracy?
  • Kiedy dobierać narzędzie do ludzi, a kiedy ludzi do narzędzi?
  • W jaki sposób zły UX wpływa na brak zaangażowania i rotację w organizacji?
  • Case studies: dobry i zły UX design.

Część 1 (4h)

1. Wprowadzenie

  • Idea wdrażania nowych technologii w organizacji w nowej rzeczywistości.
  • W jaki sposób dobór aplikacji i narzędzi online może wpłynąć na jakość pracy w Twojej organizacji?

2. Digital native i digital immigrant

  • Dlaczego teoria Prenskiego o świecie cyfrowym nabrała nowego znaczenia w 2020?
  • Środowisko online jako kultura.

3. Komunikacja w środowisku online

  • Wyzwania komunikacji online w młodych zespołach rozproszonych.
  • Model piramidy komunikacji zdalnej według Nozbe.
  • Protokół komunikacji online w organizacji.

4. Zaufanie i potrzeba kontroli w środowisku online

  • Wpływ uwarunkowań kulturowych na relacje i budowanie zaufania w pracy zdalnej.
  • Dobre i złe praktyki: jak stworzyć przyjazne środowisko pracy ponad różnicami kompetencyjnymi?
  • Protokół komunikacji kryzysowej w organizacji.
  • Case studies: czego możesz nauczyć się od Buffera, Toggla, MeetEdgar, Asany i Zapier?

Część 2 (4h)

1. Zarządzanie projektami

  • Charakterystyka pracy projektowej w zespole rozproszonym.
  • Aplikacje do zarządzania projektami.

2. UX design — wprowadzenie

  • Czym jest UX (design) i dlaczego termin ten nie odnosi się wyłącznie do branży IT?
  • Prawa UX.
  • Jak w organizacji realizować UX design?

3. UX design w praktyce

  • Projektowanie procesów w firmie.
  • Jak właściwie dobrać nowe technologie do a) ludzi; b) rodzaju wykonywanej pracy?
  • Kiedy dobierać narzędzie do ludzi, a kiedy ludzi do narzędzi?
  • W jaki sposób zły UX wpływa na brak zaangażowania i rotację w organizacji?
  • Case studies: dobry i zły UX design.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Badana The Energy Project mówią, że większość badanych menedżerów (81 proc.) stwierdza, że spędza najwięcej czasu na reagowaniu na pojawiające się potrzeby (pilne), zamiast koncentrować się na zadaniach, które są priorytetowe w długoterminowej perspektywie (ważne).

Szkolenie związane z:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • pozyskanie wiedzy i narzędzi umożliwiających usystematyzowanie pracy zdalnej
  • możliwość stworzenia wewnętrznego protokołu komunikacji zdalnej i protokołu komunikacji w zespołach rozproszonych
  • zwiększenie efektywności biznesowej firmy
  • wzrost konkurencyjności organizacji na rynku pracy

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • umiejętność realizacji codziennych zadań w środowisku ukierunkowanym na umiejętności i potrzeby
  • wzrost zaangażowania
  • świadomość celu realizowanych zadań
  • zwiększenie poczucia bezpieczeństwa
  • jasne umiejscowienie w protokole komunikacyjnym

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • budowanie kultury organizacji w środowisku online
  • wzrost zaangażowania pracowników w realizowanie codziennych zadań
  • umiejętność zachowania higieny pracy zdalnej
Digital Mindset

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Od dobrej komunikacji zależy jakość naszej współpracy. Zarówno w roli specjalisty, project managera czy sprzedawcy naszą podstawową kompetencją jest umiejętność jasnego i zrozumiałego komunikowania się. Im bardziej jesteśmy podobni, tym łatwiej nam się porozumieć, bo łączy nas wspólnota przekonań i doświadczeń. Kiedy się różnimy – zwłaszcza pokoleniowo – porozumienie bywa trudniejsze.
2024-08-07
07 sierpnia 2024 - 08 sierpnia 2024
2024-08-08
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Szkolenie dla asystentów zarządu zapozna uczestników z elementami kształtowania postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnych. Oparte jest na unikalnym modelu kompetencyjnym wypracowanym przez ekspertów od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych. Zapraszamy na szkolenie: Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej
2024-09-03
03 września 2024 - 04 września 2024
2024-09-04
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Obecność błędów językowych w tekście na ogół źle świadczy o ich autorze. Poprawność językowa jest dla wielu ludzi świadectwem kultury, kompetencji i wykształcenia. Jej brak jest postrzegany jako przejaw ignorancji i braku szacunku dla odbiorcy, dlatego tak ważne jest dbanie o prawidłową pisownię. Zapraszamy na kurs z nauki pisania pism urzędowych!

2024-09-20
20 września 2024
2024-09-20
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.