Inne strony: GAMMA DISCOVER
Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś

Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Szkolenia otwarte: Efektywność osobista

Sprawna komunikacja pozwala w pełni wykorzystywać potencjał organizacji. Szkolenie komunikacja w organizacji pozwala udrażniać komunikację - zarówno w relacji odbiorczej jak i nadawczej. Narzędzia i techniki do zastosowania od razu po szkoleniu.

IDEA SZKOLENIA

Każda organizacja – jak rodzina – posiada swój odrębny system komunikowania się i przekazywania informacji. W jednych będą to wielopiętrowe maile wysyłane do wiadomości wszystkich, którzy nam przyjdą na myśl – co ma jeden konkretny cel: ochronę naszej głowy lub innej części ciała, gdyby coś się zawaliło. W drugiej będzie to system drukowania maili (tak, tak) i archiwizowania ich na wszelki wypadek: cel jak poprzednio. W trzeciej informacje przekazywane są ustnie i nikt nikogo nie ściga jeżeli coś się nie uda bowiem pracownicy biorą pełną odpowiedzialność za swoje działania. Są jeszcze miejsca, gdzie wszystko odbywa się w szarej strefie komunikacji czyli na poziomie plotek i domysłów. Pracownicy trwają w niewiedzy generując coraz to bardziej spiskowe teorie a zarząd nie widzi powodu aby wejść w interakcje ze swoimi pracownikami i z nimi POROZMAWIAĆ.

Pamiętajmy też, że sama komunikacja w organizacji przebiega na kilku płaszczyznach: wewnątrz firmy czyli pomiędzy Pracownikami, Menadżerami i Szefem, oraz na zewnątrz czyli organizacja vs Klienci. Zwróćcie Państwo uwagę, jak często słuchając rozmów prowadzonych przez pracowników o klientach można wysnuć wnioski, jaki jest stosunek firmy do klienta właśnie. Ile pojawia się lekceważenia i pogardy. I tu dochodzimy do sedna, mianowicie każda organizacja ma swoją kulturę organizacyjną, której częścią jest komunikacja. Jeżeli umiemy zadbać o jej wysoką jakość stworzymy tym samym wysokie standardy kultury – co odczują zarówno pracownicy jak i klienci. Jak to zrobić? Tego dowiecie się podczas warsztatu.

Szkolenie skierowane jest do:
  • Członków zarządu 
  • Menedżerów, Kierowników i Liderów 
  • Specjalistów ds. Komunikacji w organizacji 
  • Pracowników

Fakty szkoleniowe
1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Polskie badania IABC wskazały, że większość badanych (46,6%) określiła komunikację w biznesie jako „wszelką komunikację pomiędzy dwiema stronami”. Tymczasem na co dzień mamy również do czynienia z tzw. komunikacją wielostronną, m.in. dzięki mediom społecznościowym.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Voucher szkoleniowy na 2019 r.

Voucher szkoleniowy – zakupiony w 2018 r. pozwala sfinansować szkolenia realizowane w 2019 r. – otwarte, zamknięte, kompetencyjne i tzw. szkolenia twarde. Warte rozważenia w ostatnich dwóch miesiącach bieżącego roku.

Presja wydatkowania budżetu szkoleniowego jest w wielu organizacjach zrozumiała. Pozostawienie wolnych środków finansowych może zostać zinterpretowane jako nadmierny budżet szkoleniowy. Jednocześnie potrzeby rozwojowe w organizacjach są przecież ogromne. Voucher rozwojowy pozwala wykorzystać środki oraz zrealizować sfinansowane działania w optymalnym momencie dla organizacji (nie koniecznie w pod koniec IV kwartału) . Voucher daje możliwość skorzystania ze wszytych naszych rozwiązań rozwojowych

Ważna informacja:
Voucher regulowany jest umową zakupu bonu rozwojowego. Bon przekazywany jest w formie elektronicznej i fizycznej jako dowód zakupu.
Wielu naszych klientów korzysta z tej możliwości finansowania – na życzenie możemy przedstawić referencje.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Wprowadzenie

  • Co to jest komunikacja w organizacji
  • O czym nie pamiętamy
  • Czynniki wpływające na proces komunikacji 
  • Obszary komunikacji - Zarząd vs Menadżerowie i Pracownicy, Menadżerowie vs Menadżerowie, Pracownicy vs Pracownicy, Organizacja vs Klienci

1. Zarząd i Menadżerowie

  • Świadomy Zarząd – świadoma organizacja 
  • Zarząd – jak być współuczestnikiem a nie reprezentantem 
  • Menadżer – ciesz się autorytetem, nie władzą
  • Gdzie zaczyna się budowanie kultury otwartości
  • Zmiana nawyków i wypracowywanie nowych standardów 
  • Wprowadzanie standardów komunikacji – dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, umiejętnościami, informacjami itd.
  • Historia, kultura, obyczaje, wartości, misja organizacji – kiedy prawda, kiedy fałsz
  • Menadżer średniego szczebla - czyli między młotem a kowadłem 
  • Mój gabinet, moja twierdza – gdzie jest miejsce szefa

2. Pracownicy

  • Najpierw się dowiedz potem działaj
  • Formalnie czy nieformalnie – mów do mnie po imieniu
  • Relacje wewnątrz działów – kto za nie odpowiada
  • Jak uniknąć efektu Głuchego telefonu 
  • Jak trwoga to do kogo?

3. Klienci

  • Budowanie relacji z klientami
  • Jak mówimy o klientach kiedy nas nie słyszą
  • Szacunek to lojalność
  • Frontem do klienta czyli jak?
  • Komunikacja z klientem

4. Organizacja wewnątrz

  • Obyczaje i zwyczaje
  • Przestrzeń do pracy 
  • Przestrzeń na czas wolny
  • Wewnętrzne wydawnictwa i intranet
  • Dress-code
  • Wdrażanie nowego pracownika

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Budowanie kultury organizacyjne opartej na otwartości i jasnych zasadach 
  • Usprawnienie procesu przepływu informacji
  • Stworzenie organizacji wolnej od plotek i działań nieetycznych
  • Większe zadowolenie i satysfakcja członków zespołu
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku jako organizacji przejrzystej i troskliwej
  • Umocnienie w pracownikach poczucia posiadania wpływu na działanie organizacji

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Uświadomienie sobie wartości komunikacji szeroko pojętej
  • Możliwość uniknięcia trudnych sytuacji spowodowanych drugim życiem informacji
  • Nabycie umiejętności otwartej komunikacji w kontaktach z innymi osobami
  • Możliwość stworzenie nowych standardów poprawiających jakość funkcjonowania organizacji oraz jej wizerunek
  • Nabycie przydatnej wiedzy na temat komunikacji 
  • Zbudowanie dobrych relacji ze współpracownikami
  • Nabycie umiejętności pozwalających na świadome kreowanie swojego wizerunku jako osoby świadomej

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Poprawa jakości pracy w organizacji
  • Zbudowanie wizerunku firmy otwartej i odważnej
  • Poprawa procesów wewnątrz organizacji
  • Stworzenie organizacji bez plotek i domysłów
  • Poprawa relacji z klientami
  • Zbudowanie wizerunku firmy dbającej o „czyste” relacje z klientami

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Agnieszka Kazubska-Galińska

Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300

a.galinska@projektgamma.pl
Agnieszka Kazubska-Galińska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres a.galinska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?

Termin szkolenia: 24 listopad 2016 r. do 25 listopad 2016 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1400 zł/os
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000287983 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Efektywność osobista

zobacz najbliższe szkolenia.
2019-02-11
11 luty 2019 -
2019-02-12
12 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Techniki rozwiązywania konfliktów dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie Asertywność i techniki rozwiązywania konfliktów.
2019-03- 7
7 marzec 2019 -
2019-03- 8
8 marzec 2019
Warszawa
Warszawa
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy!
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.