Szkolenie łączy kompetencje twarde, jak poznawanie i testowanie aplikacji i narzędzi online, z kompetencjami miękkimi niezbędnymi do budowania postawy otwartej na pracę z nowymi technologiami.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Nowe technologie to termin na tyle obszerny, że wymaga uściślenia. Na potrzeby szkolenia „nowe technologie w organizacji” objęliśmy nim aplikacje i narzędzia online, wiedzę i umiejętności oraz zarządzanie procesami. Głównym celem szkolenia „Nowe technologie w organizacji” jest zdemitologizowanie świata IT, odczarowanie zawiłych pojęć i zwiększenie Twojego poczucia bezpieczeństwa w środowisku online.
Szkolenie łączy kompetencje twarde, jak poznawanie i testowanie aplikacji i narzędzi online, z kompetencjami miękkimi niezbędnymi do budowania postawy otwartej na pracę z nowymi technologiami.
Szkolenie rozwija następujące kompetencje:
Czas trwania: 4h
Nowe technologie to termin na tyle obszerny, że wymaga uściślenia. Na potrzeby szkolenia „nowe technologie w organizacji” objęliśmy nim aplikacje i narzędzia online, wiedzę i umiejętności oraz zarządzanie procesami. Głównym celem szkolenia „Nowe technologie w organizacji” jest zdemitologizowanie świata IT, odczarowanie zawiłych pojęć i zwiększenie Twojego poczucia bezpieczeństwa w środowisku online.
Szkolenie łączy kompetencje twarde, jak poznawanie i testowanie aplikacji i narzędzi online, z kompetencjami miękkimi niezbędnymi do budowania postawy otwartej na pracę z nowymi technologiami.
Szkolenie rozwija następujące kompetencje:
Czas trwania: 2x4h
1. Wprowadzenie
2. Współpraca online
3. Wizualizacja i prezentacja danych
4. Atrakcyjna prezentacja odnośników
5. Badanie satysfakcji „tu i teraz”:
1. Wprowadzenie
2. Współpraca online
3. Wizualizacja i prezentacja danych
4. Atrakcyjna prezentacja odnośników
5. Badanie satysfakcji „tu i teraz”:
6. Wprowadzenie
7. Wprowadzenie do tworzenia animacji
8. Storytelling
9. Sprawdzanie wiedzy na szkoleniu online
10. Mapy myśli w wersji online
Trenerka biznesu, kobieta-aplikacja, wielbicielka środowiska online, doktor nauk humanistycznych. Specjalizuje się w szkoleniach z nowych technologii, e-marketingu i kompetencji międzykulturowych. Przez prawie 4 lata zarządzała zespołem rozproszonym i koordynowała wdrażanie e-learningu i b-learningu w szkole językowej. W 2015 roku rozpoczęła swoją przygodę ze szkoleniami, które bardzo szybko przeniosły się do świata online. Regularnie współpracuje z branżą IT jako konsultant i beta-tester narzędzi służących m.in do wideokonferencji, streamingu i zarządzania projektami. Swoje umiejętności w pracy online wykorzystuje także jako przedstawiciel ds. kupna na Polskę dla Landi Szwajcaria z ramienia ASCENT Swiss Business Management. Przeszkoliła przedstawicieli ponad 60 krajów, realizując projekty dla korporacji, uniwersytetów i placówek dyplomatycznych w Polsce, USA, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i na Węgrzech. Wsród jej klientów znajdują się Ambasada Szwajcarii w Warszawie, Econocom Polska, Gulermak Polska, Santander Leasing i Getinge Polska.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji - od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48