Inne strony: GAMMA DISCOVER
Wyrozumiałość dla przełożonego i profesjonalizm na co dzień

Profesjonalny sekretariat

Szkolenia otwarte: Efektywność osobista
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.

IDEA SZKOLENIA

Celem szkolenia jest  wzmocnienie skuteczność realizacji zadań sekretariatu, a jednocześnie profesjonalnej obsługi klienta, tak aby budować pozytywny wizerunek firmowy oraz własny.

Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. W czasach kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia, gdyż utrata klienta spowodowana złą organizacją biura / sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Proponowane szkolenie rozwija u sekretarek / asystentów szereg umiejętności, które zagwarantują profesjonalne zarządzanie biurem / sekretariatem.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności:

  • budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • efektywna organizacja pracy sekretariatu
  • profesjonalne przyjęcie gości / klientów / partnerów
  • asertywne prowadzenie rozmów telefonicznych przychodzących / wychodzących
  • eadzenie sobie w trudnych sytuacjach obsługowych
  • stosowania zasad savoir-vivre

Grupa docelowa:
Pracownicy sekretariatu bądź recepcji: sekretarki i asystenci

Fakty szkoleniowe
1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Według badania na potrzeby programu „Polaków Portret Własny” wśród cech, które szefowie najbardziej cenią u swoich sekretarek, tylko (4%), wskazało atrakcyjny wygląd, a aż 33% kompetencje.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

PROGRAM SZKOLENIA

1. Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, czyli rola sekretariatu w kształtowaniu wizerunku firmy
  • Rola sekretariatu w skutecznym funkcjonowaniu firmy
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów
    • Zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
    • Sztuka prowadzenia rozmów  telefonicznych
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez organizację pracy własnej i szefa
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób przyjmowania gości
  • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów

2. Rola sekretarki / asystenta  i oczekiwania przełożonego
  • Kluczowa rola zawodowa sekretarki /asystenta w czasach kryzysu
    • Podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych
    • Budowanie wiarygodności  osobistej i zawodowej
    • Określenie luk we własnych kompetencjach
    • Przejmowanie inicjatyw i postawa proaktywna
    • Odpowiedzialność za powierzone zadania i podejmowane decyzje na stanowisku sekretarki / asystenta
  • Sekretarka i jej przełożony / Asystent i jego przełożony
    • Oczekiwania przełożonego wobec sekretarki / asystenta
    • Punkt widzenia przełożonego a punkt widzenia sekretarki / asystenta – jak usprawnić porozumienie i współdziałanie?
    • Zapewnienie sprawnej organizacji pracy przełożonego
    • Jak reprezentować swojego przełożonego  podczas jego nieobecności?
    • Błędy we współpracy z przełożonym – jak ich unikać
    • Jakich określeń i zwrotów nie używać w rozmowie z przełożonym
  • Warsztaty – współpraca / komunikacja z przełożonym

3. Organizacja pracy sekretariatu
  • Profesjonalny duet
    • Efektywna współpraca z przełożonym
    • Organizacja czasu pracy przełożonego (prowadzenie terminarza, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”, sporządzanie notatek informacyjnych, przekazywanie informacji wewnątrz oraz na zewnątrz firmy)
  • Przydatne techniki i narzędzia planowania czasu
  • Udział w organizowaniu i przebiegu spotkań oraz zebrań – sprawne protokołowanie korespondencja tradycyjna i elektroniczna
  • Zarządzanie przepływem informacji  i obiegiem dokumentów
  • Organizacja spotkań, zebrań, konferencji i wyjazdów służbowych

4. Obowiązki informacyjne sekretarek / asystentów
  • Informacja jako podstawa podjęcia decyzji
  • Nowoczesne metody pozyskiwania informacji
  • Różnice między przekazywaniem informacji a interpretacją informacji
  • Metody skutecznego informowania, budowanie prostych i zrozumiałych komunikatów
  • Jak skutecznie docierać do niezbędnych  informacji
  • Różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją zewnętrzną a wewnętrzną w firmie

5. Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego
  • Zasady profesjonalnej obsługi  Klientów zewnętrznych firmy
  • Identyfikowanie trudnych sytuacji i sposoby radzenia sobie z nimi
    • Mapa trudnych sytuacji
    • Typologia trudnych relacji
    • Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

6. Obowiązki reprezentacyjne sekretarki / asystenta
  • Sylwetka i zachowanie pracownika sekretariatu w firmie
    • Zasady savoir-vivre
    • Dresscode
    • Makijaż w pracy

7. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków
  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wzmocnienie wizerunku organizacji
  • wzmocnienie efektywności pracy jednostek posiadających sekretariat

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • zmniejszenie poziomu stresu negatywnego
  • efektywna organizacja pracy
  • umiejętność budowania profesjonalnego wizerunku

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • lepszy przepływ informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi
  • efektywniejsza organizacja spotkań

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Agnieszka Kazubska-Galińska

Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300
a.galinska@projektgamma.pl
Agnieszka Kazubska-Galińska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Profesjonalny sekretariat

Termin szkolenia: 25 lipiec 2017 r. do 26 lipiec 2017 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

1*

2

3

4

5

* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Warunki zgłoszenia
  • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1200 zł/os
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
  • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
  • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
  • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
    Wpłaty należy dokonać na konto:
    Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
    01-612 Warszawa
    ul. Mysłowicka 15
    Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
  • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
  • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
  • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

Szkolenia otwarte: Efektywność osobista

zobacz najbliższe szkolenia.
2018-08-23
23 sierpień 2018 -
2018-08-24
24 sierpień 2018
Warszawa
Warszawa
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Techniki rozwiązywania konfliktów dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie Asertywność i techniki rozwiązywania konfliktów.
2018-08-30
30 sierpień 2018 -
2018-08-31
31 sierpień 2018
Warszawa
Warszawa
Innowacyjność i kreatywność rozumiana jako gotowość do dostrzegania nowych zagadnień jako szans, przeformułowania niespodziewanych problemów w sukcesy, gotowość do akceptowania i wdrażania zmian. Zapraszamy na nasze szkolenie z kreatywności i innowacyjności.
2018-10-15
15 październik 2018 -
2018-10-16
16 październik 2018
Warszawa
Warszawa
Twoja praca wymaga publicznego prezentowania raportów, wyników swojej pracy, ofert współpracownikom, przełożonym lub klientom? Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Masz trudności w prowadzeniu prezentacji biznesowych i przekonaniu do swoich racji? Jeśli tak- to szkolenie jest dla Ciebie.
2018-10-29
29 październik 2018 -
2018-10-30
30 październik 2018
Warszawa
Warszawa
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.