Wyrozumiałość dla przełożonego i profesjonalizm na co dzień

Profesjonalny sekretariat

Szkolenia otwarte: Efektywność osobista
Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. Utrata klienta spowodowana złą organizacją biura/sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Szkolenie profesjonalny sekretariat dostarcza technik pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.

IDEA SZKOLENIA

Celem szkolenia dla sekretarek jest wzmocnienie skuteczności realizacji zadań sekretariatu, a jednocześnie profesjonalnej obsługi klienta, tak aby budować pozytywny wizerunek firmowy oraz własny.

Profesjonalnie prowadzony sekretariat to jeden z kluczowych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy. W czasach kryzysu nabiera to szczególnego znaczenia, gdyż utrata klienta spowodowana złą organizacją biura / sekretariatu może być szczególnie dotkliwa. Proponowane szkolenie profesjonalny sekretariat rozwija u sekretarek / asystentów szereg umiejętności, które zagwarantują profesjonalne zarządzanie biurem / sekretariatem.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności:

  • budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • efektywna organizacja pracy sekretariatu
  • profesjonalne przyjęcie gości / klientów / partnerów
  • asertywne prowadzenie rozmów telefonicznych przychodzących / wychodzących
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach obsługowych
  • stosowania zasad savoir-vivre

Grupa docelowa:
Pracownicy sekretariatu bądź recepcji: sekretarki i asystenci

Fakty szkoleniowe
1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Według badania na potrzeby programu „Polaków Portret Własny” wśród cech, które szefowie najbardziej cenią u swoich sekretarek, tylko (4%), wskazało atrakcyjny wygląd, a aż 33% kompetencje.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, czyli rola sekretariatu w kształtowaniu wizerunku firmy
    • Rola sekretariatu w skutecznym funkcjonowaniu firmy
    • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów
      • Zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej
      • Sztuka prowadzenia rozmów  telefonicznych
    • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez organizację pracy własnej i szefa
    • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób przyjmowania gości
    • Kształtowanie dobrej opinii o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów

    2. Rola sekretarki / asystenta  i oczekiwania przełożonego
    • Kluczowa rola zawodowa sekretarki /asystenta w czasach kryzysu
      • Podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych
      • Budowanie wiarygodności  osobistej i zawodowej
      • Określenie luk we własnych kompetencjach
      • Przejmowanie inicjatyw i postawa proaktywna
      • Odpowiedzialność za powierzone zadania i podejmowane decyzje na stanowisku sekretarki / asystenta
    • Sekretarka i jej przełożony / Asystent i jego przełożony
      • Oczekiwania przełożonego wobec sekretarki / asystenta
      • Punkt widzenia przełożonego a punkt widzenia sekretarki / asystenta – jak usprawnić porozumienie i współdziałanie?
      • Zapewnienie sprawnej organizacji pracy przełożonego
      • Jak reprezentować swojego przełożonego  podczas jego nieobecności?
      • Błędy we współpracy z przełożonym – jak ich unikać
      • Jakich określeń i zwrotów nie używać w rozmowie z przełożonym
    • Warsztaty – współpraca / komunikacja z przełożonym

    3. Organizacja pracy sekretariatu
    • Profesjonalny duet
      • Efektywna współpraca z przełożonym
      • Organizacja czasu pracy przełożonego (prowadzenie terminarza, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”, sporządzanie notatek informacyjnych, przekazywanie informacji wewnątrz oraz na zewnątrz firmy)
    • Przydatne techniki i narzędzia planowania czasu
    • Udział w organizowaniu i przebiegu spotkań oraz zebrań – sprawne protokołowanie korespondencja tradycyjna i elektroniczna
    • Zarządzanie przepływem informacji  i obiegiem dokumentów
    • Organizacja spotkań, zebrań, konferencji i wyjazdów służbowych

    4. Obowiązki informacyjne sekretarek / asystentów
    • Informacja jako podstawa podjęcia decyzji
    • Nowoczesne metody pozyskiwania informacji
    • Różnice między przekazywaniem informacji a interpretacją informacji
    • Metody skutecznego informowania, budowanie prostych i zrozumiałych komunikatów
    • Jak skutecznie docierać do niezbędnych  informacji
    • Różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją zewnętrzną a wewnętrzną w firmie

    5. Profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego
    • Zasady profesjonalnej obsługi  Klientów zewnętrznych firmy
    • Identyfikowanie trudnych sytuacji i sposoby radzenia sobie z nimi
      • Mapa trudnych sytuacji
      • Typologia trudnych relacji
      • Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

    6. Obowiązki reprezentacyjne sekretarki / asystenta
    • Sylwetka i zachowanie pracownika sekretariatu w firmie
      • Zasady savoir-vivre
      • Dresscode
      • Makijaż w pracy

    7. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków
    • Karta ssc
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie zespołowym

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • wzmocnienie wizerunku organizacji
    • wzmocnienie efektywności pracy jednostek posiadających sekretariat

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • zmniejszenie poziomu stresu negatywnego
    • efektywna organizacja pracy
    • umiejętność budowania profesjonalnego wizerunku

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • lepszy przepływ informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi
    • efektywniejsza organizacja spotkań

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Ilona Ziętkowska

    Project Manager
    tel.: +48 (22) 266 02 37
    tel. kom:. +48 517 081 300

    i.zietkowska@projektgamma.pl
    Ilona Ziętkowska

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Profesjonalny sekretariat

    Termin szkolenia: 6 czerwiec 2019 r. do 7 czerwiec 2019 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1300 zł/os.
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia otwarte: Efektywność osobista

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2019-06-27
    27 czerwiec 2019 -
    2019-06-28
    28 czerwiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Innowacyjność i kreatywność rozumiana jako gotowość do dostrzegania nowych zagadnień jako szans, przeformułowania niespodziewanych problemów w sukcesy, gotowość do akceptowania i wdrażania zmian. Zapraszamy na nasze szkolenie kreatywność i innowacyjność.
    2019-07- 5
    5 lipiec 2019
    2019-07- 5
    Warszawa
    Warszawa
    Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
    2019-08-21
    21 sierpień 2019 -
    2019-08-22
    22 sierpień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
    2019-08-26
    26 sierpień 2019 -
    2019-08-27
    27 sierpień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe (zarządzanie stresem szkolenie) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.