Wizerunek jest najlepszą obietnicą standardu pracy
Zapraszamy na elitarne szkolenie z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestniczki otrzymają unikatową wiedzę i praktyczne wskazówki ważne dla wizerunku stanowiska asystentki zarządu.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Asystentka zarządu to wizytówka wizerunkowa każdej organizacji. Na tym stanowisku znajomość i perfekcyjne stosowanie zasad autoprezentacji, protokołu i etykiety biznesowej jest koniecznością.
Sygnalizują podejście firmy do zasad, pozwalają wyróżnić się na tle innych jednostek, dają swobodę w zachowaniu oraz pozwalają na luksus bycia sobą nawet w najbardziej trudnych sytuacjach.
Adresaci:
Asystentka zarządu to wizytówka wizerunkowa każdej organizacji. Na tym stanowisku znajomość i perfekcyjne stosowanie zasad autoprezentacji, protokołu i etykiety biznesowej jest koniecznością.
Sygnalizują podejście firmy do zasad, pozwalają wyróżnić się na tle innych jednostek, dają swobodę w zachowaniu oraz pozwalają na luksus bycia sobą nawet w najbardziej trudnych sytuacjach.
Adresaci:
1. Asystentka zarządu – mistrzyni drugiego planu
2. Autoprezentacja profesjonalnej asystentki zarządu
3. Zasady protokołu i etykiety biznesowej w pracy asystentki
4. Przyjmujemy klientów i gości
5. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji
6. Podsumowanie – indywidualny plan rozwoju
1. Asystentka zarządu – mistrzyni drugiego planu
2. Autoprezentacja profesjonalnej asystentki zarządu
3. Zasady protokołu i etykiety biznesowej w pracy asystentki
4. Przyjmujemy klientów i gości
5. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji
6. Podsumowanie – indywidualny plan rozwoju
Dyplomowany trener, doradca biznesowy i wizerunkowy. Ekspert z savoir vivre, protokołu i etykiety biznesowej oraz kształtowania komunikacji i budowania relacji w biznesie. Autorka artykułów o elegancji i etykiecie. Autorka programu „Elegancja i kultura”. W biznesie od ponad 25 lat, swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie handlowej na stanowiskach różnych szczebli co czyni z niej trenera praktyka. Od 10 lat jako trener wspiera swoich klientów w rozwoju osobistym oraz zawodowym. Opracowuje autorskie programy oraz systemy szkoleń. Każde szkolenie to wiedza poparta przykładami oraz praktyczne wskazówki, refleksja i zaproszenie do dialogu. W swojej pracy wykorzystuje metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Posiada unikalną umiejętność inspirowania. Otwiera wyjątkowe umysły i zachęca do wdrażania zmian w obszarach, w których podobno „się nie da”. Doskonale potrafi łączyć zagadnienia. Skutecznie realizuje cele w atmosferze szacunku. Łączy w sobie wiedzę i doświadczenia menadżera, wykształcenie ekonomiczne, dodatkowe wykształcenie psychologiczne, solidne przygotowanie trenerskie i pasję do pracy z ludźmi.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji - od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48