Prawdziwą miarą człowieka jest to, jak traktuje kogoś, kto nie może się mu w żaden sposób odwdzięczyć

Savoir vivre i etykieta w praktyce - sztuka prowadzenia biznesu

Szkolenia otwarte: Efektywność osobista
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.

IDEA SZKOLENIA

Dzisiejszy biznes jest bardzo wymagający i bywa agresywny a dobra marka jest koniecznością.  Umiejętność tworzenia atmosfery i przestrzeni dla różnego rodzaju współpracy, budowanie relacji opartych na szacunku, pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, której oferta, techniki sprzedaży i obsługa są podobne do naszych.

Jakość, etykieta i elegancja dają nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście firmy do ludzi, umacnia naszą markę osobistą oraz markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

Połączenie merytoryki z treningiem oraz potężną dawką inspiracji, czyni szkolenie business savoir vivre wyjątkowym. To użyteczna wiedza i praktyczne wskazówki ważne w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego partnera na arenie krajowej i międzynarodowej.

Czy wiesz:

  • Jak wygląda „wielka piątka” cech, które budują nasz wizerunek?
  • Jak obdarzać milczącym autorytetem?
  • Po czym poznać profesjonalistę przy stole?
  • Jak zyskać serca i umysły klientów?

Grupa docelowa

  • Menadżerowie średniego i wyższego szczebla
  • Osoby reprezentujące firmę na zewnątrz

Podczas spotkania wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Proponowany kurs savoir vivre ma charakter interaktywny, wielowymiarowy. Jest inspiracją do doskonalenia siebie w różnych obszarach kompetencji.

Zajęcia prowadzone będą z udziałem całej grupy z wykorzystaniem filmu, metafory, w formie, ćwiczeń, quizu, dyskusji, mini wykładu, przykładów praktycznych uczestników oraz inspiracji.

Fakty szkoleniowe
1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
W badaniu opublikowanym przez Monster.com 71% badanych respondentów stwierdziło, że maniery ich współpracowników potrzebują poprawy. Ponad jedna czwarta współpracowników respondentów jest "wręcz niegrzeczna".
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Nie ma wyznaczonego terminu szkolenia?
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    • Wpływać przez prestiż i autorytet, czyli marka osobista, kultura vs savoir vivre i etykieta - wprowadzenie

    • Zachowania nietaktowne w odczuciu uczestników

    • Autoprezentacja
      • powitania – powitania w różnych sytuacjach, powitania oficjalne, półoficjalne, manipulacja sympatią, 8 najgorszych uścisków dłoni,
      • przedstawienie siebie oraz prezentacja innych osób w sytuacjach zawodowych,
      • wizytówkowa komunikacja,
      • trudna sztuka odmawiania – przechodzenie na TY i inne sytuacje.

    • Precedencja – zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc
       
    • Zachowania w miejscach publicznych - spotkania służbowe, korytarz, schody, winda, samochód, samolot, wagon, konferencja, restauracja

    • Tytułowanie – podział tytułów (zawodowe, naukowe, kurtuazyjne), zasady tytułowania w różnych sytuacjach zawodowych, tytułowanie w mailach, pismach, rozmowach.

    • Komunikacja niewerbalna: kultura gestu, właściwe postawy stojące i siedzące, odpowiedni kontakt wzrokowy, cztery kroki okazywania uwagi oraz zachowania otwierające rozmówcę

    • Aparycja i powierzchowność - etykieta w wyglądzie oraz stroju
      • Dress code - gradacja strojów w biznesie oraz zasady komponowania ubioru na poszczególnych szczeblach dress code.
      • Postawa, sposób chodzenia, przechylenie głowy, rodzaje uśmiechu – znaczenie poszczególnych elementów w odbiorze osoby
      • Quiz z wyglądu i stroju – zasady biznesowe
      • Gafy i faux pas w wyglądzie coacha i trenera

    • Maile i telefony – ważne wskazówki grzecznościowe

    • Negocjacje (brudne chwyty w negocjacjach i jak się przed nimi bronić, miejsca przy stole- jak usiąść gdzie i dlaczego)
    • Podsumowanie

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • Zwiększenie przewagi konkurencyjnej w wymagającym biznesie
    • Umacnianie marki organizacji jako pracodawcy oraz partnera, dla którego, reputacja i dobry styl w biznesie są ważnym elementem w osiąganiu wyników
    • Kształtowanie kultury szacunku w biznesie na arenie Polskiej i międzynarodowej

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • Umacnianie marki własnej oraz autorytetu menadżera klasy premium
    • Tworzenie harmonijnych relacji wewnątrz i na zewnątrz przez własny przykład
    • Kształtowanie środowiska pracy o wysokim morale
    • Swoboda zachowania oraz taktowność i pewność siebie w różnych sytuacjach zawodowych

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • budowa profesjonalnej firmy
    • wysoka jakość pracy

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Ilona Ziętkowska

    Project Manager
    tel.: +48 (22) 266 02 37
    tel. kom:. +48 517 081 300

    i.zietkowska@projektgamma.pl
    Ilona Ziętkowska

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Savoir vivre i etykieta w praktyce - sztuka prowadzenia biznesu

    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1000zl/os.
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia otwarte: Efektywność osobista

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2019-10-23
    23 październik 2019 -24 październik 2019
    2019-10-24
    Warszawa Warszawa
    Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
    2019-11-18
    18 listopad 2019 -19 listopad 2019
    2019-11-19
    Warszawa Warszawa
    Twoja praca wymaga publicznego prezentowania raportów, wyników swojej pracy, ofert współpracownikom, przełożonym lub klientom? Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Masz trudności w prowadzeniu prezentacji biznesowych i przekonaniu do swoich racji? Jeśli tak - szkolenie z wystąpień publicznych jest dla Ciebie.
    2019-11-26
    26 listopad 2019 -27 listopad 2019
    2019-11-27
    Warszawa Warszawa
    Szkolenie dla asystentek zarządu zapozna uczestników z elementami kształtowania postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnych. Oparte jest na unikalnym modelu kompetencyjnym wypracowanym przez ekspertów  od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych. Zapraszamy na szkolenie asystentka zarządu.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.