Savoir vivre i etykieta w praktyce - sztuka prowadzenia biznesu

Savoir vivre i etykieta w praktyce - sztuka prowadzenia biznesu

Savoir vivre i etykieta w praktyce - sztuka prowadzenia biznesu

Szkolenia - efektywność osobista

Prawdziwą miarą człowieka jest to, jak traktuje kogoś, kto nie może się mu w żaden sposób odwdzięczyć

Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

26.04.2021
9.00 - 15.00
Szkolenie online
550 zł netto/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Dzisiejszy biznes jest bardzo wymagający i bywa agresywny a dobra marka jest koniecznością.  Umiejętność tworzenia atmosfery i przestrzeni dla różnego rodzaju współpracy, budowanie relacji opartych na szacunku, pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, której oferta, techniki sprzedaży i obsługa są podobne do naszych.

Jakość, etykieta i elegancja dają nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście firmy do ludzi, umacnia naszą markę osobistą oraz markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

Połączenie merytoryki z treningiem oraz potężną dawką inspiracji, czyni szkolenie business savoir vivre wyjątkowym. To użyteczna wiedza i praktyczne wskazówki ważne w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego partnera na arenie krajowej i międzynarodowej.

Czy wiesz:

  • Jak wygląda „wielka piątka” cech, które budują nasz wizerunek?
  • Jak obdarzać milczącym autorytetem?
  • Po czym poznać profesjonalistę przy stole?
  • Jak zyskać serca i umysły klientów?

Grupa docelowa

  • Menadżerowie średniego i wyższego szczebla
  • Osoby reprezentujące firmę na zewnątrz

Podczas spotkania wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Proponowany kurs savoir vivre ma charakter interaktywny, wielowymiarowy. Jest inspiracją do doskonalenia siebie w różnych obszarach kompetencji.

Zajęcia prowadzone będą z udziałem całej grupy z wykorzystaniem filmu, metafory, w formie, ćwiczeń, quizu, dyskusji, mini wykładu, przykładów praktycznych uczestników oraz inspiracji.

Dzisiejszy biznes jest bardzo wymagający i bywa agresywny a dobra marka jest koniecznością.  Umiejętność tworzenia atmosfery i przestrzeni dla różnego rodzaju współpracy, budowanie relacji opartych na szacunku, pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, której oferta, techniki sprzedaży i obsługa są podobne do naszych.

Jakość, etykieta i elegancja dają nam przewagę konkurencyjną, sygnalizują podejście firmy do ludzi, umacniają naszą markę osobistą oraz markę organizacji, w której pracujemy i wzmacniają nasz autorytet.

Połączenie merytoryki z treningiem oraz potężną dawką inspiracji, czyni szkolenie business savoir vivre wyjątkowym. To użyteczna wiedza i praktyczne wskazówki ważne w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego partnera na arenie krajowej i międzynarodowej.

Czy wiesz:

  • Jak wygląda „wielka piątka” cech, które budują nasz wizerunek?
  • Jak obdarzać milczącym autorytetem?
  • Po czym poznać profesjonalistę przy stole?
  • Jak zyskać serca i umysły klientów?

Grupa docelowa

  • Menadżerowie średniego i wyższego szczebla
  • Osoby reprezentujące firmę na zewnątrz

Podczas spotkania wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Proponowany kurs savoir vivre ma charakter interaktywny, wielowymiarowy. Jest inspiracją do doskonalenia siebie w różnych obszarach kompetencji.

Zajęcia prowadzone będą z udziałem całej grupy z wykorzystaniem filmu, metafory, w formie, ćwiczeń, quizu, dyskusji, mini wykładu, przykładów praktycznych uczestników oraz inspiracji.

Dzisiejszy biznes jest bardzo wymagający i bywa agresywny a dobra marka jest koniecznością.  Umiejętność tworzenia atmosfery i przestrzeni dla różnego rodzaju współpracy, budowanie relacji opartych na szacunku, pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, której oferta, techniki sprzedaży i obsługa są podobne do naszych.

Jakość, etykieta i elegancja dają nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście firmy do ludzi, umacnia naszą markę osobistą oraz markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

Połączenie merytoryki z treningiem oraz potężną dawką inspiracji, czyni szkolenie business savoir vivre wyjątkowym. To użyteczna wiedza i praktyczne wskazówki ważne w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego partnera na arenie krajowej i międzynarodowej.

Czy wiesz:

  • Jak wygląda „wielka piątka” cech, które budują nasz wizerunek?
  • Jak obdarzać milczącym autorytetem?
  • Po czym poznać profesjonalistę przy stole?
  • Jak zyskać serca i umysły klientów?

Grupa docelowa

  • Menadżerowie średniego i wyższego szczebla
  • Osoby reprezentujące firmę na zewnątrz

Podczas spotkania wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Proponowany kurs savoir vivre ma charakter interaktywny, wielowymiarowy. Jest inspiracją do doskonalenia siebie w różnych obszarach kompetencji.

Zajęcia prowadzone będą z udziałem całej grupy z wykorzystaniem filmu, metafory, w formie, ćwiczeń, quizu, dyskusji, mini wykładu, przykładów praktycznych uczestników oraz inspiracji.


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

  • Wpływać przez prestiż i autorytet, czyli marka osobista, kultura vs savoir vivre i etykieta - wprowadzenie

  • Zachowania nietaktowne w odczuciu uczestników

  • Autoprezentacja
    • powitania – powitania w różnych sytuacjach, powitania oficjalne, półoficjalne, manipulacja sympatią, 8 najgorszych uścisków dłoni,
    • przedstawienie siebie oraz prezentacja innych osób w sytuacjach zawodowych,
    • wizytówkowa komunikacja,
    • trudna sztuka odmawiania – przechodzenie na TY i inne sytuacje.

  • Precedencja – zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc
     
  • Zachowania w miejscach publicznych - spotkania służbowe, korytarz, schody, winda, samochód, samolot, wagon, konferencja, restauracja

  • Tytułowanie – podział tytułów (zawodowe, naukowe, kurtuazyjne), zasady tytułowania w różnych sytuacjach zawodowych, tytułowanie w mailach, pismach, rozmowach.

  • Komunikacja niewerbalna: kultura gestu, właściwe postawy stojące i siedzące, odpowiedni kontakt wzrokowy, cztery kroki okazywania uwagi oraz zachowania otwierające rozmówcę

  • Aparycja i powierzchowność - etykieta w wyglądzie oraz stroju
    • Dress code - gradacja strojów w biznesie oraz zasady komponowania ubioru na poszczególnych szczeblach dress code.
    • Postawa, sposób chodzenia, przechylenie głowy, rodzaje uśmiechu – znaczenie poszczególnych elementów w odbiorze osoby
    • Quiz z wyglądu i stroju – zasady biznesowe
    • Gafy i faux pas w wyglądzie coacha i trenera

  • Maile i telefony – ważne wskazówki grzecznościowe

  • Negocjacje (brudne chwyty w negocjacjach i jak się przed nimi bronić, miejsca przy stole- jak usiąść gdzie i dlaczego)
  • Podsumowanie

1. Marka osobista vs savoir vivre i etykieta, czyli elegancja w myśleniu, elegancja w działaniu i elegancja w ubraniu – „Zrób tak abym poczuł się ważny” - jak tworzyć atmosferę i przestrzeń do różnego rodzaju współpracy.

2 .Protokół sanitarny COVID 19 w naszej organizacji vs postawy pracowników

3. Spotkania a praktyka etykiety i protokołu biznesowego

  • Relacje towarzyskie i zawodowe vs etykieta.
  • Precedencja i tytułowanie –powitania w czasie pandemii okazywanie uwagi, precedencja podczas powitania, tytułowanie w rozmowie i mailu, prezentacja gości, zachowania w miejscach publicznych.
  • Small talk na spotkaniach face to face oraz on- line
  • Zachowanie na spotkaniach biznesowych – sesja pytań od uczestników.
  • Etykieta w dobie „koronawirusa”- co się zmieniło i jak sobie z tym poradzić.

4. Wizerunek menadżera – aparycja i powierzchowność

  • Kreowanie wizerunku oraz kultury wyglądu w organizacji poprzez wygląd i strój.
  • Zasady etykiety biznesowej dotyczące wyglądu i stroju w zmieniających się warunkach pracy w systemie hybrydowym (elegancja i wygoda)
  • Wartości kultury obecne w wyglądzie: PIEKNO, DOBRO, PRAWDA.
  • Wygląd i strój vs marka osobista menadżera

5. Kultura gestu i słowa – etykieta mowy ciała oraz słowa pisanego i mówionego.

  • Rozmowy telefoniczne i spotkania on line vs mowa ciała.
  • Kultura słowa – język potoczny vs profesjonalny  
  • Częste gafy i faux pas

6. Netykieta, czyli Etykieta XXI wieku

  • Korespondencja mailowa – zasady pisania i odpowiadania na maile dla menadżerów. Prawidłowe tytułowanie, zwroty grzecznościowe w korespondencji mailowej.
  • Komunikatory XXI wieku. (czat, twitter, messenger)
  • Wizerunek w mediach społecznościowych


7. Inspiracje i wnioski uczestników – podsumowanie, ankiety


  • Wpływać przez prestiż i autorytet, czyli marka osobista, kultura vs savoir vivre i etykieta - wprowadzenie

  • Zachowania nietaktowne w odczuciu uczestników

  • Autoprezentacja
    • powitania – powitania w różnych sytuacjach, powitania oficjalne, półoficjalne, manipulacja sympatią, 8 najgorszych uścisków dłoni,
    • przedstawienie siebie oraz prezentacja innych osób w sytuacjach zawodowych,
    • wizytówkowa komunikacja,
    • trudna sztuka odmawiania – przechodzenie na TY i inne sytuacje.

  • Precedencja – zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc
  • Zachowania w miejscach publicznych - spotkania służbowe, korytarz, schody, winda, samochód, samolot, wagon, konferencja, restauracja

  • Tytułowanie – podział tytułów (zawodowe, naukowe, kurtuazyjne), zasady tytułowania w różnych sytuacjach zawodowych, tytułowanie w mailach, pismach, rozmowach.

  • Komunikacja niewerbalna: kultura gestu, właściwe postawy stojące i siedzące, odpowiedni kontakt wzrokowy, cztery kroki okazywania uwagi oraz zachowania otwierające rozmówcę

  • Aparycja i powierzchowność - etykieta w wyglądzie oraz stroju
    • Dress code - gradacja strojów w biznesie oraz zasady komponowania ubioru na poszczególnych szczeblach dress code.
    • Postawa, sposób chodzenia, przechylenie głowy, rodzaje uśmiechu – znaczenie poszczególnych elementów w odbiorze osoby
    • Quiz z wyglądu i stroju – zasady biznesowe
    • Gafy i faux pas w wyglądzie coacha i trenera

  • Maile i telefony – ważne wskazówki grzecznościowe

  • Negocjacje (brudne chwyty w negocjacjach i jak się przed nimi bronić, miejsca przy stole- jak usiąść gdzie i dlaczego)
  • Podsumowanie

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeprowadziliśmy ponad 3200 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Ponad 3700 uczestników skorzystało z naszych formatów online w obszarze efektywności osobistej (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
4
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
W badaniu opublikowanym przez Monster.com 71% badanych respondentów stwierdziło, że maniery ich współpracowników potrzebują poprawy. Ponad jedna czwarta współpracowników respondentów jest "wręcz niegrzeczna".
Szkolenie związane z:
  • biurowy savoir vivre
  • etykieta w biznesie szkolenie
  • savoir vivre w biznesie

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Zwiększenie przewagi konkurencyjnej w wymagającym biznesie
  • Umacnianie marki organizacji jako pracodawcy oraz partnera, dla którego, reputacja i dobry styl w biznesie są ważnym elementem w osiąganiu wyników
  • Kształtowanie kultury szacunku w biznesie na arenie Polskiej i międzynarodowej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Umacnianie marki własnej oraz autorytetu menadżera klasy premium
  • Tworzenie harmonijnych relacji wewnątrz i na zewnątrz przez własny przykład
  • Kształtowanie środowiska pracy o wysokim morale
  • Swoboda zachowania oraz taktowność i pewność siebie w różnych sytuacjach zawodowych

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • budowa profesjonalnej firmy
  • wysoka jakość pracy
Savoir vivre i etykieta w praktyce - sztuka prowadzenia biznesu

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Wersja online: Budowanie odporności psychicznej w czasach VUCA – warsztat online
Jesteśmy sumą doświadczeń. Takich doświadczeń jakie serwuje nam dziś świat nie otrzymaliśmy nigdy. Nie jesteśmy na nie odpowiednio przygotowani. Warto proces przystosowania do obecnej rzeczywistości uczynić mniej bolesnym – poprzez warsztat budowania odporności psychicznej w czasach VUCA (niejasności, niepewności, złożoności, niejednoznaczności).
2021-04-22
22 kwietnia 2021
2021-04-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Efektywne zarządzanie sobą w czasie – intensywny warsztat online
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Być może dla wielu dodatkową motywacją będzie fakt, że pracując zdalnie czas „zaoszczędzony” można przeznaczyć na znacznie szersza paletę aktywności niż w biurze :)
2021-04-23
23 kwietnia 2021
2021-04-23
Szkolenie online Szkolenie online
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
2021-04-26
26 kwietnia 2021
2021-04-26
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Wersja online: Budowanie odporności psychicznej w czasach VUCA – warsztat online
Jesteśmy sumą doświadczeń. Takich doświadczeń jakie serwuje nam dziś świat nie otrzymaliśmy nigdy. Nie jesteśmy na nie odpowiednio przygotowani. Warto proces przystosowania do obecnej rzeczywistości uczynić mniej bolesnym – poprzez warsztat budowania odporności psychicznej w czasach VUCA (niejasności, niepewności, złożoności, niejednoznaczności).
2021-04-22
22 kwietnia 2021
2021-04-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Efektywne zarządzanie sobą w czasie – intensywny warsztat online
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Być może dla wielu dodatkową motywacją będzie fakt, że pracując zdalnie czas „zaoszczędzony” można przeznaczyć na znacznie szersza paletę aktywności niż w biurze :)
2021-04-23
23 kwietnia 2021
2021-04-23
Szkolenie online Szkolenie online
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
2021-04-26
26 kwietnia 2021
2021-04-26
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.