Do dwugodzinnej przemowy potrzebuję 5 minut przygotowania, do 5 minutowej – dwóch godzin

POWER OF PRESENTATION - sztuka skutecznych wystąpień

Szkolenia otwarte: Efektywność osobista
Niezależnie od tego jak "ładna" jest prezentacja ludzie niewiele z niej zapamiętują. Nie mogą więc przekazać tych informacji innym. Odbiorcy prezentacji rzadko są jedynymi decydentami, użytkownikami. Warto by stali się ambasadorami tego, do czego przekonujemy. Nasze szkolenie z technik prezentacji tego uczy.

IDEA SZKOLENIA

Skuteczność szkolenia bazuje na obniżeniu stresu związanego z prezentacjami oraz podniesieniu ich efektywności na poziomie przekazywanych informacji, wywieranego wrażenia oraz motywacyjnym – zachęcającym odbiorców do podjęcia oczekiwanych działań. Odnajdź własną ścieżkę, rozwiń techniki prezentacji i autoprezentacji powered by Chunking.

Szkolenie realizuje zatem dwa cele:

  • Rozwój mistrzostwa osobistego – rozumianego jako umiejętność wpływania na audytorium, oddziaływanie, realizowanie zakładanego planu w taki sposób, aby każdy z odbiorców reagował w zakładany sposób.
  • Wzrost efektywności prezentacji – mierzony na trzech poziomach:
  • Poziom emocjonalny – efektywność na tym poziomie uzyskuje się poprzez zarządzanie komunikacją niewerbalną, głosem, budowaniem wizerunku, tworzeniem efektu pierwszego wrażenia.
  • Poziom informacyjny – efektywność na tym poziomie to z jednej strony ilość zapamiętanych informacji (chunków) przez audytorium, z drugiej kontrola nad tym, aby audytorium zapamiętało najważniejsze informacje i potrafiło w sposób niezmieniony przekazać je dalej.
  • Poziom motywacyjny – jeszcze wyższym w zaawansowaniu jest poziom efektywności motywacyjnej. Poszczególni uczestnicy prezentacji powinni mieć przekonanie do prezentera (poziom emocjonalny), powinni zapamiętać kluczowe dla prezentacji informacje (poziom informacyjny) oraz powinni uzyskać pozytywną motywację do działania.

Jeżeli prezentacja jest skuteczna na tych trzech poziomach, jej odbiorca automatycznie staje się ambasadorem prezentowanego przedsięwzięcia.

Ambasador w organizacji to człowiek, który aktywnie przekonuje innych do danego rozwiązania i osobiście podejmuje działania sprzyjające przedsięwzięciu.

Fakty szkoleniowe
1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Według badania, przeprowadzonego przez Uniwersytet Stanforda, aż 86% ludzi przyznaje się do odczuwania tremy przed wystąpieniem publicznym.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Faza przygotowawcza do prezentacji
    • Przygotowanie samej prezentacji
    • Przygotowanie do prezentacji

    2. Przygotowanie samej prezentacji
    • Definiowane celów prezentacji
      • Cele merytoryczne
      • Cele psychologiczne
      • Cel / cele na poziomie przekazu podczas prezentacji
      • Sztuka formułowania celu / celów
    • Rozpoczęcie prezentacji
      • Opis ram czasowych i organizacyjnych prezentacji
      • Wybór icebreakerów
    • Faza środkowa
      • Wybór energiserów prezentacyjnych
      • Wybranie momentów interakcji z odbiorcami prezentacji
      • Podział prezentacji na chunki informacyjne
    • Zakończenie
      • Stworzenie motywacyjnego action planu
      • Ominięcie / rozwinięcie czasu pytań od Odbiorców

    3. Przygotowanie do prezentacji
    • Zarządzanie stresem przed prezentacją i w jej trakcie
      • Krzywa Yerkesa-Dodsona – stres jako mobilizator
      • Techniki obniżana stresu przed prezentacją
      • Techniki operacyjne likwidowania stresu podczas prezentacji
    • Techniczne przygotowanie do prezentacji
      • Zasady wykorzystywania programów prezentacyjnych
      • Planowanie prezentacji interaktywnej (flipchart, handouty)
      • Wykorzystywanie innych rekwizytów i akcesoriów podczas prezentacji

    4. Budowanie efektywności prezentacji
    • Poziom emocjonalny
    • Poziom informacyjny
    • Poziom motywacyjny

    5. Efektywność prezentacji na poziome emocjonalnym – szybkie przypomnienie
    • Efekt pierwszego wrażenia
      • Scenariusz pozytywny – efekt anielski
      • Scenariusz negatywny – efekt diabelski
      • Mechanizm atrybucji w efekcie I wrażenia
    • Analiza nawyków prezentacyjnych i autoprezentacyjnych
      • Poziom werbalny
      • Poziom niewerbalny
    • Zarządzanie wizerunkiem – poziom niewerbalny
      • Zarządzanie przestrzenią – dystans psychologiczny
      • Zarządzanie organizacją przestrzeni – układ pomieszczenie / audytorium / trener
      • Mimika
      • Gestykulacja
      • Kontakt wzrokowy
      • Ruch ciała
      • Postawa ciała
      • Ubiór i atrybuty wyglądu zewnętrznego

    6. Efektywność na poziome informacyjnym
    • Pojemność pętli fonologicznej – ograniczenia mentalne odbiorców prezentacji
    • Definiowanie chunka informacji
    • Projektowanie prezentacji pod kątem ilości chunków informacji
    • Efekty mnemotechniczne
      • Efekt interferencji
      • Efekt synergii
      • Efekt partycypacji
      • Krzywa zapamiętywania
    • Efekty komunikacyjne
      • Struktura psychologiczna przekazu
      • Proces efektywnej komunikacji
    • Wykorzystanie efektu naturalnego tła

    7. Efektywność na poziomie motywacyjnym
    • Definiowanie potrzeb audytorium
      • Cele osobiste długookresowe – potrzeby psychologiczne
      • Cele osobiste „tu i teraz”
      • Cele organizacyjne
    • Perswazja w prezentacji
      • Dopasowanie modelu perswazji do prezentacji
      • Perswazja emocjonalna
      • Perswazja racjonalna
      • Budowanie wiarygodności podczas formułowania komunikatów perswazyjnych

    8. Trudne sytuacje w prowadzeniu prezentacji
    • Trudne audytorium
      • Odbiorca nastawiony na sprzeciw
      • Odbiorca dominujący
      • Odbiorca manipulacyjny
      • Odbiorca niezainteresowany
      • Odbiorca agresywny werbalnie
      • Odbiorca rekrutujący przeciwników
    • Trudne sytuacje
      • Nie znamy odpowiedzi na pytanie
      • Nie chcemy udzielić odpowiedzi
      • Pojawiający się zarzut prawdziwy / nieprawdziwy ze strony audytorium
      • Techniczne problemy
      • Sprzeczne oczekiwania

    9. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
    • Karta ssc
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie grupy

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • zwiększenie efektywności przekazywania informacji i przekonywania do nowych przedsięwzięć
    • większa stabilność emocjonalna pracowników

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • wzmocnienie skutecznej komunikacji
    • rozwój umiejętności wywierania wpływu
    • wzrost kompetencji w zakresie autoprezentacji

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • wzrost efektywności przekazywania wiedzy
    • mniej nieporozumień pomiędzy współpracownikami / jednostkami organizacyjnymi

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Ilona Ziętkowska

    Project Manager
    tel.: +48 (22) 266 02 37
    tel. kom:. +48 517 081 300

    i.zietkowska@projektgamma.pl
    Ilona Ziętkowska

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    POWER OF PRESENTATION - sztuka skutecznych wystąpień

    Termin szkolenia: 13 grudzień 2018 r. do 14 grudzień 2018 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1400 zł/os.
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia otwarte: Efektywność osobista

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2019-06-27
    27 czerwiec 2019 -
    2019-06-28
    28 czerwiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Innowacyjność i kreatywność rozumiana jako gotowość do dostrzegania nowych zagadnień jako szans, przeformułowania niespodziewanych problemów w sukcesy, gotowość do akceptowania i wdrażania zmian. Zapraszamy na nasze szkolenie kreatywność i innowacyjność.
    2019-07- 5
    5 lipiec 2019
    2019-07- 5
    Warszawa
    Warszawa
    Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
    2019-08-21
    21 sierpień 2019 -
    2019-08-22
    22 sierpień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
    2019-08-26
    26 sierpień 2019 -
    2019-08-27
    27 sierpień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe (zarządzanie stresem szkolenie) skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem - zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.