Awans wewnętrzny to wyzwanie zarówno dla menedżera jak i jego zespołu

Wczoraj kolega, dziś przełożony - budowanie autorytetu nowego menadżera

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.

IDEA SZKOLENIA

Kto z nas tego nie zna – z doświadczenia lub z obserwacji? Zgrany zespół, jego członkowie są świadomi swoich ról i obowiązków, funkcjonują w określonych konfiguracja oraz wchodzą w znane interakcje, wszystko działa niemal jak w zegarku. Jednym słowem – stabilizacja. W pewnym momencie następuje nagły zwrot akcji - w wyniku splotu różnych okoliczności odchodzi dotychczasowy szef lub pojawia się pomysł postawienia na czele zespołu osoby, która będzie zarządzała. Los (po przeprowadzeniu Assesment Centre lub w inny wyrafinowany sposób) wyłania jako kandydata jednego z pracowników – z racji doświadczenia, zaangażowania, umiejętności, wieku etc – ma miejsce awans w pracy, w zespole. I tak z dnia na dzień (albo w nieco dłuższej perspektywie czasowej) zmienia się nasza dotychczasowa rzeczywistość. Ktoś z kolegi staje się Szefem, koledzy zostają kolegami ale już w innej konfiguracji. Coś się kończy, coś zaczyna.

Jakie zachodzą procesy w transformującej grupie, jak wpływają na jakość pracy zespołu i organizacji? Jak przeprowadzić zespół przez zmianę i nie tracić dobrych relacji z członkami zespołu lub nie zepsuć ich bardziej? Jak przebiega budowanie autorytetu? Jakie są zadania kierownika czy role menedżera? Jakie są odczucia i emocje osób, które będą nam teraz podlegały i czy mamy na nie wpływ – zarządzanie zespołem pracowników nie tylko na poziomie zadań, ale również atmosfery  i emocji? Jak ustalić swoje relacje z członkami innych zespołów? Jak wydawać polecenia, rozliczać, udzielać informacji zwrotnej i chodzić na squash? Poza umiejętnościami uczestnicy otrzymają też rozsądną dawkę wiedzy, dzięki której autorytet szefa i kierowanie ludźmi przestanie być intuicyjne a będzie planowane: jakie są typy liderów,  jakie są zadania menedżera z różnych perspektyw czy też jak style kierowania należy dopasowywać do sytuacji w firmie i w zespole.

Szkolenie skierowane jest do:
  • Menedżerów, Kierowników i Liderów, którzy niedawno awansowali 
  • Menedżerów, Kierowników i Liderów, którzy niedługo awansują
  • Menadżerów oraz Kierowników Projektów
  • Osób odpowiedzialnych za nominacje i awanse
  • HR Menedżerów i Specjalistów Rozwoju

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Badanie przeprowadzone przez Censuswide, dowodzą że pracownicy łączą autorytet przełożonego z takimi cechami jak: przystępny (32%), szacunek dla opinii innych (29%) i praca dla dobra zespołu (29%).
Szkolenie związane z:
  • budowanie autorytetu
  • autorytet szefa
  • kierowanie zespołem szkolenie
Cena szkolenia:

Warszawa: 1700 zł/os.

formularz zgłoszenia
27.07.2020 - 28.07.2020
Warszawa

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do szkolenia

  • Nowy szef – nowa rzeczywistość. Wpływ zmiany na pracę zespołu
  • Relacje przed awansem i ich wpływ na dalszą współpracę
  • Godzina „0” – jak przygotować zespół na awans w pracy
  • Budowanie autorytetu szefa – dlaczego wszyscy o to pytają ?
  • Właściwa komunikacja

2. ARTE - Model zarządzania zespołem złożonym z dawnych kolegów lub pracowników:

  • Authority (autorytet):
    • Pewność siebie
    • Wiarygodność
    • Stałość
    • Wysokie umiejętności organizacyjne
    • Dystans do siebie i swoich ograniczeń
  • Rules - Expose Szefa - (zasady):
    • Temat spotkania i towarzyszące mu intencje
    • Wyznaczenie celów, do realizacji, do których będziecie wspólnie dążyć.
    • Wyznaczenie ram waszych interakcji (praktyczna strona relacji)
    • Priorytetowe zadania i idealna postawa
    • Pozytywny akcent na zakończenie
  • Team (zespół):
    • Przewidywalność (zasady oraz harmonogram pracy)
    • Zrozumienie sytuacji (powody, dla których podejmujemy konkretne decyzje)
    • Poczucie kontroli nad wydarzeniami (przestrzeń na podejmowanie decyzji)
    • Współczucie
  • Equilibrium (równowaga)

3. Podstawy władzy – budowanie autorytetu lidera

  • Formalna
  • Oparta na charyzmie
  • Ekspercka
  • Karania i nagradzania
  • Relacyjna

4. Rola przełożonego na linii Zarząd – pracownicy

  • Role menedżera, zadania menedżera
  • Najczęściej popełniane błędy
    • Przyjmowanie perspektywy pracownika
    • Strategia wspólnego wroga
    • Reagowanie atakiem na trudną sytuację
  • Przyjmowanie osobistej odpowiedzialności
  • Odwołanie do własnych potrzeb i emocji

5. Lider vs Pracownicy

  • Typy liderów
  • Co dziś znaczy kierowanie ludźmi ?
  • Jak zmienić kryteria myślenia z pasażera na kierowcę
  • Pułapki – przyjaźń czy dyscyplina
  • Świadome budowanie relacji – co wolno a czego unikać
  • Wewnętrzna opozycja – czyli jak radzić sobie z oporem w grupie albo…dywersją
  • Paradoks niepotrzebnych kompetencji – „pracuj jak do tej pory a przy okazji zarządzaj…”

6. Przywództwo, model przywództwa w tej sytuacji

  • Zachowania przywódcze
  • Style Kierowania
  • Przywództwo sytuacyjne
  • Komunikacja – czyli skąd wiadomo czy ludziom coś pasuje
  • Misja, wizja, wartości – dokąd zmierzamy i czy to nasza wspólna droga
  • Informacja zwrotna – słuchaj, wspieraj, mów…czyli nowa „metoda kanapki”
  • Motywowanie – jak dodać skrzydeł
  • Samotność przełożonego – kto wróg, a kto przyjaciel

7. Lider vs Przełożony

  • Ustalanie nowych zasad współpracy
  • Komunikacja – czyli jak rozmawiać
  • Świadome budowanie relacji
  • Hierarchia – nowy układ sił
  • Zarządzanie zespołem pracowników

8. Wespół w Zespół

  • Fazy procesu grupowego i ich wpływ na pracę zespołu i relacje – co się dzieje, dlaczego i co z tym mogę zrobić
  • Cykl zmiany – cykl żalu – czyli kiedy można wziąć się do pracy?
  • Drugie życie informacji – unikanie pułapek głuchego telefonu
  • Osadzenie się w nowej rzeczywistości – i do dzieła :-)

9. Podsumowanie szkolenia

  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

Cena szkolenia

Warszawa: 1700 zł/os.

27 lipca 2020 -28 lipca 2020 Warszawa

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Możliwość wywierania pozytywnego wpływu na kreowanie wzorców pracy zespołowej
  • Usprawnienie procesu wdrażania osoby na wyższym stanowisku
  • Stworzenie nowoczesnego i nowatorskiego systemu wdrażania osób na stanowiska wyższe
  • Większe zadowolenie i satysfakcja członków zespołu
  • Minimalizowanie niezadowolenia członków zespołu w związku z wprowadzeniem zmiany
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku jako organizacji nowoczesnej i troskliwej
  • Możliwość bycia prekursorem w kształtowaniu nowej kultury organizacyjnej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Budowanie autorytetu lidera wykorzystując własne talenty, zasoby, autentycznosć
  • Zbudowanie swojego wizerunku jako menadżera
  • Zbudowanie autorytetu bez negatywnego wpływu na dotychczasowe relacje
  • Nabycie umiejętności rozpoznawania mocnych stron współpracowników
  • Osadzenie się w nowej roli i wypracowanie pozytywnych nawyków
  • Nabycie przydatnej wiedzy na temat procesów grupowych
  • Lepsze zarządzanie zespołem i osiąganie lepszych rezultatów
  • Świadome kreowanie swojego wizerunku szefa
  • Wywieranie wpływu na zespół poprzez budowanie autorytetu lidera grupy (nie tylko na fundamencie formalnym)

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Poprawa jakości pracy w zespołach zarządzanych przez osobę z awansu
  • Zbudowanie wizerunku firmy elastycznej i otwartej
  • Poprawa procesów wewnątrz organizacji
  • Unikanie trudności i zmniejszenia jakości pracy zespołu

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Wczoraj kolega, dziś przełożony - budowanie autorytetu nowego menadżera

Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: Warszawa: 1700 zł/os.
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
22 lipca 2020 -23 lipca 2020
Warszawa
8 października 2020 - 9 października 2020
Wrocław
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
27 lipca 2020 -28 lipca 2020
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
27 lipca 2020 -28 lipca 2020
Warszawa
10 września 2020 -11 września 2020
Wrocław
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.
29 lipca 2020 -30 lipca 2020
Warszawa
Badanie Gallupa wskazało, że każdy z nas ma 5 kluczowych talentów ze zbioru 34. Poznaj własne talenty i zacznij zarządzać, organizować pracę, komunikować się eksploatując swoje mocne strony. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie talentami wg Gallupa.
10 września 2020 -11 września 2020
Warszawa
Wyzwalanie potencjału pracowników to jedno z największych wyzwań menedżerskich, przywódczych. Szkolenie coaching menedżerski i zarządzanie rozwojem dostarcza paletę narzędzi rozpoznających poziom kompetencji pracowników i wspierający go.
16 września 2020 -17 września 2020
Warszawa
Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Szkolenie recognition z motywowania i angażowania korzysta ze współczesnych narzędzi dostosowanych do dzisiejszych oczekiwań pracowników.
23 września 2020 -24 września 2020
Warszawa
Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych. Często jednak wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy nie jest w pełni wykorzystywana. Szkolenie mentoring traktuje jako narzędzie wykorzystujące wiedzę tkwiącą w organizacji.
7 października 2020 - 8 października 2020
Warszawa
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. Wraz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie rozmowy podsumowujące i oceny okresowe pracuje na postawach i dostarcza współczesnych rozwiązań menedżerskich.
13 października 2020 -14 października 2020
Warszawa
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
20 października 2020 -21 października 2020
Warszawa
Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych rozwiązań, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie. Szkolenie będzie miało w dużej mierze charakter praktyczny, każdy z modułów zawiera ćwiczenia warsztatowe.
22 października 2020 -23 października 2020
Warszawa
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Obecnie nazwa vuca nawiązuje do chaotycznej specyfiki rzeczywistości, z którą mierzą się menadżerowie, zarządzający w „dekadzie piekła”, jak nazywa współczesność biznesową Time Magazin.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji