Prawdziwie wielcy ludzie wywołują w nas poczucie, że sami możemy stać się wielcy

MOC AUTORYTETU – najsolidniejszy fundament zarządzania

Szkolenia otwarte: Menedżerskie
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.

IDEA SZKOLENIA

W zasadzie wszystkie modele przywództwa zakładają, że jednym z podstawowych metod wpływu lidera na zespół jest jego osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany i oceniany przez swoich podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Fundamentem proponowanego szkolenia dla szefów jest koncepcja Okien Johari. Zgodnie z jej założeniami wszystkie informacje na temat menedżera (a więc jego wizerunek) możemy umieścić w 4 oknach / obszarach:

  • obszar otwarty (to co menedżer sam wie o sobie i wiedzą o nim podwładni)
  • obszar ukryty (to co menedżer wie o sobie, a inni tego nie wiedzą)
  • obszar ślepy (to czego menedżer o sobie nie wie, a podwładni wiedzą)
  • obszar nieznany (wiedza nieznana)

Podczas szkolenia uczestnicy uporządkują swój wizerunek korzystając z koncepcji Johari, poprzez odpowiednie ćwiczenia skonfrontują swoją wiedzę na własny temat z rzeczywistością (z obszaru ślepego do otwartego) oraz nauczą się świadomie zarządzać wizerunkiem (z obszaru otwartego do ukrytego bądź odwrotnie).

Uświadomienie sobie własnego wizerunku w poszczególnych obszarach jest pierwszym etapem procesu, jakim jest budowanie autorytetu lidera grupy. Jeszcze ważniejszy jest etap zmiany. Trener będzie udzielał informacji zwrotnych, proponował narzędzia, techniki, dawał wskazówki – wszystko po to, aby każdy z uczestników z osobna potrafił kształtować swój wizerunek świadomie uwzględniając przy tym cel jakiemu ma służyć autoprezentacja. Bazą do tego etapu będzie wcześniejszy moduł, w którym uczestnicy odpowiedzą sobie na pytanie jaki lider powinien być i w związku z tym jaki wizerunek należy kształtować.

Szkolenie budowanie autorytetu szefa będzie pracować na dwóch poziomach – poza uświadamianiem, autoanalizą uczestnicy będą głównie ćwiczyć, trenować umiejętności.

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI / KOMPETENCJE:

  • Korzystanie z narzędzia analizy wizerunku – okno Johari
  • Rozpoznanie i świadome wykorzystywanie typów władzy
  • Kreowanie wizerunku przełożonego na poziomie werbalnym i niewerrbalnym
  • Budowanie autorytetu przełożonego
  • Korzystanie expose przełożonego w budowaniu autorytetu
  • Komunikowanie trudnych decyzji
  • Prowadzenie zebrań
  • Wygłaszanie mów motywacyjnych
  • Zarządzanie emocjami w interakcjach z pracownikami
  • Umiejętność egzekwowania standardów firmowych

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Badan Społecznej Akademii Nauk wskazują, że 36,26% oczekuje od przełożonego autorytetu,  23,08% wskazuje że jest on zbyteczny.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Wprowadzenie do szkolenia

    • Koncepcja Okien Johari
    • Etapy rozwoju podczas szkolenia
      • Etap 1 – uporządkowanie własnego wizerunku w oknach Johari
      • Etap 2 – stworzenie efektywnego wizerunku lidera
      • Etap 3 – praca rozwojowa – wprowadzanie nowych elementów do wizerunku oraz przenoszenie ich pomiędzy oknami

    2. Porządkowanie własnego wizerunku wg modelu okien Johari

    • Koncepcja Okien Johari
    • 4 obszary wiedzy, wizerunku
      • Obszar otwarty (arena)
      • Obszar ukryty (fasada)
      • Obszar ślepy (ślepy punkt)
      • Obszar nieznany
      • Zdefiniowanie obszaru otwartego (samodzielnie każdy uczestnik)
      • Zdefiniowanie obszaru ślepego (poprzez inf. zwrotną)

    3. Stworzenie wizerunku efektywnego lidera

    • Kiedy budowany jest wizerunek lidera ?
    • Jakim celom służy wizerunek lidera?
    • Jaki powinien być lider w oczach podwładnych ?
      • Transakcyjny vs. transformacyjny
      • Otwarty na partycypację vs. dyrektywny
      • Reaktywny vs. proaktywny
      • Opanowany vs. okazujący emocje
      • Zorientowany na działanie vs. analityczny
      • Empatyczny vs. zdystansowany
    • Prezentowane wartości
      • Firmowe
      • Osobiste

    4. Stworzenie indywidualnego planu rozwoju (IPR)

    • Uwzględnienie nowych informacji na własny temat 
      • Informacje od trenera
      • Informacje od innych uczestników
      • (opcjonalnie) Informacje od podwładnych
    • Wybór strategii autoprezentacyjnej
    • Analiza SWOT
      • Mocne strony – to czego nie zmieniam i zamierzam eksponować
      • Słabe strony – tu decyzja, które elementy zamierzam poprawić
      • Zagrożenia – to nad czym mam najmniejszą kontrolę – jak ją zwiększyć (zwłaszcza w pierwszej fazie rozwoju)
      • Szanse – w czym zmiana przyjdzie mi najłatwiej
    • Lista niezbędnych umiejętności potrzebnych, żeby budować wizerunek

    5. Wygłaszanie mów motywacyjnych

    • Zdefiniowanie struktury mowy motywacyjnej (np. poprzez analizę kilkunastu 2-3 minutowych mów z klasyki kina)
    • Wykorzystywanie emocji w mowach motywacyjnych
    • Nawiązywanie do potrzeb psychologicznych
      • Potrzeba rywalizacji
      • Potrzeba uznania
      • Potrzeba bezpieczeństwa
      • Potrzeba społeczna
      • Potrzeba wygody
    • Korzystanie z leadershipu osobistego
    • Definiowanie wyzwania i konsekwencji (psychologicznych i racjonalnych)
    • Komunikacja niewerbalna w mobilizowaniu pracowników

    6. Wygłaszanie expose lidera

    • Przedstawienie intencji
    • Przedstawienie celów
    • Zdefiniowane zasad kluczowych
    • Określenie wartości
    • Określenie minimalnych granic
    • Określenie swoich oczekiwań
    • Zasady wygłaszania expose szefa
    • Rola emocji w expose szefa
      • Zaangażowanie osobiste
      • Podejście transformacyjne
      • Autentyczność

    7. Komunikowanie trudnych decyzji

    • Nazwanie celu spotkania
    • Dobór wymiaru rozmowy – ludzki - rzeczowy
    • Odpowiednia forma decyzji
      • Osobista odpowiedzialność
      • Nie odwołalny charakter
      • Szybki czas przekazania decyzji
      • Krótkie i rzeczowe uzasadnienie
      • Ewentualna obrona decyzji (zdarta płyta i dalej parafraza sytuacyjna)
      • Umiejętność zamknięcia spotkania
    • Emocje podczas komunikowania trudnych decyzji
      • Nazywanie własnych emocji
      • Obniżanie stresu negatywnego
      • Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu – zadaniowe podejście do radzenia sobie z emocjami

    8. Prowadzenie zebrań

    • Planowanie zebrań
      • Dostępny a optymalny czas spotkania
      • Agenda spotkania
      • Struktura spotkania
    • Programowanie uczestników na pracę i orientację na cel
    • Zasady moderowania zebrań
      • ustalić jasne cele grupy podczas zebrania
      • Prowokować wysokie zaangażowanie u wszystkich uczestników zebrania
      • Przydzielać role i odpowiedzialności
      • Zachęcać do wyrażania opinii mniej popularnych
      • Odnotowywać każdy głos
      • Stawiać na komunikację dwustronną

    9. Stosowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej

    • Efekt pierwszego wrażenia
      • Scenariusz pozytywny – efekt anielski
      • Scenariusz negatywny – efekt diabelski
      • Mechanizm atrybucji w efekcie I wrażenia
    • Analiza nawyków prezentacyjnych i autoprezentacyjnych
      • Poziom werbalny
      • Poziom niewerbalny
    • Zarządzanie wizerunkiem – poziom niewerbalny
      • Zarządzanie przestrzenią – dystans psychologiczny
      • Zarządzanie organizacją przestrzeni – układ pomieszczenie/audytorium/trener
      • Mimika
      • Gestykulacja
      • Kontakt wzrokowy
      • Głos (tempo, tembr, siła)
      • Ruch ciała
      • Postawa ciała
      • Ubiór i atrybuty wyglądu zewnętrznego
    • Budowanie wizerunku os. kompetentnej podczas dużych wystąpień z pracownikami
      • Deklaracja kompetencji
      • Inscenizacja kompetencji
      • Rekwizyty kompetencji
    • Zarządzanie emocjami podczas wystąpień, prezentacji
      • Radzenie sobie z emocjami przed ważnym wydarzeniem (techniki relaksacyjne)
      • Wykorzystywanie emocji w sytuacji mobilizacji
      • Wyciszenie emocji po pracy –  life – work balanced

    10. Podsumowanie szkolenia

    • Karta ssc
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie 3 rezultatów wystąpienia

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • łatwiejsze utrzymywanie wysokiego poziomu standardów pracy obowiązujących w firmie
    • oszczędności wynikające z wysokiej efektywności pracowników na danych stanowiskach
    • wykształcenie liderów, którzy są w stanie uzyskiwać ponadprzeciętne wyniki
    • poprawa komunikacji na lini menedżer - pracownik
    • zwiększenie efektywności realizowania wyzwań organizacyjnych 
    • zmniejszenie rotacji w firmie
    • zwiększenie proaktywności pracowników
    • uzyskanie długofalowych rezultatów biznesowych
    • skuteczniejsze przeprowadzanie pracowników przez zmiany
    • zwiększenie zaufania do menedżerów
    • zwiększenie zaangażowania pracowników
    • zapewnienie lepszego rozwoju talentów w firmie

     

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • korzystanie z narzędzia analizy wizerunku – okno Johari
    • rozpoznanie i świadome wykorzystywanie typów władzy
    • kreowanie wizerunku przełożonego na poziomie werbalnym i niewerbalnym
    • budowanie autorytetu przełożonego
    • korzystanie z exposéprzełożonego w budowaniu autorytetu
    • wzrost umiejętności prowadzenia efektywnego:
      • komunikowania zmiany
      • wprowadzania zasad (exposé)
      • zebrań organizacyjnych,
      • wygłaszania mów motywacyjnych
      • innych
    • stosowanie spójnej i efektywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej
    • wzrost umiejętności budowania i długofalowego utrzymywania własnego autorytetu jako menedżera

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • umiejętność komunikowania trudnych decyzji – szczególnie w zarządzaniu zmianą
    • zarządzanie emocjami w interakcjach z pracownikami
    • umiejętność egzekwowania standardów firmowych

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Ilona Ziętkowska

    Project Manager
    tel.: +48 (22) 266 02 37
    tel. kom:. +48 517 081 300

    i.zietkowska@projektgamma.pl
    Ilona Ziętkowska

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    MOC AUTORYTETU – najsolidniejszy fundament zarządzania

    Termin szkolenia: 23 styczeń 2019 r. do 24 styczeń 2019 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1600 zł/os.
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia otwarte: Menedżerskie

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2019-07- 1
    1 lipiec 2019 -
    2019-07- 2
    2 lipiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Badanie Gallupa wskazało, że każdy z nas ma 5 kluczowych talentów ze zbioru 34. Poznaj własne talenty i zacznij zarządzać, organizować pracę, komunikować się eksploatując swoje mocne strony. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie talentami wg Gallupa.
    2019-07-11
    11 lipiec 2019 -
    2019-07-12
    12 lipiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    80% zmian kończy się niepowodzeniem - opór jest zbyt silny. Można nim jednak zarządzać, obniżać jego skalę, kierunkować energię w stronę pozytywnych efektów. Szkolenie zarządzanie zmianą dostarcza nowoczesnych rozwiązań zarządzania zmianą i oporem - uwzględniających zmiany pokoleniowe i aktualne modele leadershipu.
    2019-07-15
    15 lipiec 2019 -
    2019-07-16
    16 lipiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Szkolenie Design Thinking daje możliwość poznania metodyki projektowania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań. Podczas warsztatu uczestnicy korzystając z DT zaprojektują rozwiązanie będący odpowiedzią na jedno z wyzwań menedżerskich, organizacyjnych, z perspektywy klienta. (retencja, zaangażowanie, zarządzanie pokoleniami etc.).
    2019-07-25
    25 lipiec 2019 -
    2019-07-26
    26 lipiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
    2019-07-29
    29 lipiec 2019 -
    2019-07-30
    30 lipiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
    2019-08- 5
    5 sierpień 2019 -
    2019-08- 6
    6 sierpień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Warsztat przeznaczony jest dla wszystkich kontaktujących się i współpracujących na co dzień z przedstawicielami innych kultur.
    2019-08-12
    12 sierpień 2019 -
    2019-08-13
    13 sierpień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Zarządzanie projektami wg PMI w naszym wykonaniu ma charakter praktyczny. Pracujemy na realnych studiach przypadku. Zalecenia, narzędzia, dobre praktyki mają bezpośrednie odniesienia do projektów firmowych i uwzględniają realia organizacyjne. Zapraszamy na szkolenie z zarządzania projektami PMI.
    2019-08-19
    19 sierpień 2019 -
    2019-08-20
    20 sierpień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Wolontariat i CSR to narzędzie employer brandingu, które podnosi zaangażowanie pracowników, udrażnia komunikację pomiędzy działami - a co najważniejsze - zwiększa sumę dobra na świecie. Szkolenie CSR i szkolenie z wolontariatu w formacie dwudniowego warsztatu mentoringowego.
    2019-09- 2
    2 wrzesień 2019 -
    2019-09- 3
    3 wrzesień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    AC/DC to trafna metoda oceny kandydata do pracy oraz skuteczny sposób określania potencjału pracowników. Wiele organizacji chce poznać i zastosować tę metodę w procesie doboru kadr oraz w programach rozwojowych. Szkolenie assessment center i development center dla HR pozwala projektować, planować i realizować sesje oceny.
    2019-09-12
    12 wrzesień 2019 -
    2019-09-13
    13 wrzesień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Koszty finansowe retencji pracowników można policzyć. Zwykle są wysokie. Koszty pozafinansowe w postaci obniżenia motywacji i zaangażowania są trudne do oszacowania, choć odczuwane. Szkolenie z zarzadzania retencją uczy nas - wykorzystując do tego współczesne narzędzia menedżerskie - m.in. jak zatrzymać pracownika i jak odejście kluczowego pracownika wpływa na funkcjonowanie firmy.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.