Flow - jak przejść od apatii do pasji w miejscu pracy?

Flow - jak przejść od apatii do pasji w miejscu pracy?

Trening mentalny online - Flow

Szkolenia menedżerskie
Flow to stan umysłu, w którym praca pochłania, daje satysfakcję i jest efektywna

Flow to stan, w którym upływ czasu przyśpiesza, a człowiek w pełni wykorzystuje swoje talenty i zasoby. To punkt, w którym praca daje satysfakcję, a organizacja otrzymuje w pełni zaangażowanego i efektywnego pracownika. Trening Flow pozwala wyzwalać energię i entuzjazm pracowników – tak potrzebny pracującym w domu, w trybie pracy zdalnej.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Dlaczego jedni pracownicy są w pełni usatysfakcjonowani swoją pracą, odnajdują w niej spełnienie i oddają jej swoje serca i  umysły, a inni odliczają godziny do zakończenia dnia pracy, z tęsknotą wypatrują piątkowego popołudnia i najchętniej uciekliby ze swojej pracy najszybciej jak to możliwe?

Dlaczego ogrodnicy, fryzjerzy i hydraulicy są bardziej zadowoleni ze swojej pracy niż pracownicy banków, menedżerowie korporacji lub specjaliści IT?

Odpowiedź jest prosta: pracownicy, którzy czują się  szczęśliwi dużo częściej doświadczają w swojej pracy stanu flow niż pozostali. Flow jest mentalnym stanem jakiego doświadcza człowiek podczas wykonywania jakiegoś zadania,  które go całkowicie pochłania. W stanie flow osoba jest całkowicie zanurzona i skoncentrowana na tym zadaniu, angażuje całą swoją energię i umiejętności w realizację tego zadania i jednocześnie odczuwa ogromną satysfakcję z tego, co właśnie robi.

Główną ideą warsztatu jest szkolenie i doskonalenie pracowników poprzez nauczenie się sposobów wyzwalania i zwiększania zaangażowania ludzi - skoncentrowanie się  na wewnętrznych źródłach ich motywacji. Takie podejście w znacznym stopniu  pozwala uniezależnić  motywację ludzi od czynników zewnętrznych, takich jak pochwały przełożonych, uznanie klientów, awans, podwyżka itp. Zewnętrzne motywatory stanowią w tym podejściu wsparcie dla motywacji, a nie główny jej mechanizm. Stymulowanie wewnętrznej motywacji polega na tworzeniu  takich sytuacji, w których ludzie wykonując zadania w pracy doświadczają tzw. stanu flow, czyli poczucia przypływu energii, witalności i optymizmu.

Warsztat pozwoli uczestnikom znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak tworzyć środowisko pracy, w którym praca staje się bardziej interesująca i ekscytująca?
  • Jak radzić sobie z wyczerpaniem, znużeniem i wypaleniem, gdy się pojawi i odnowić w sobie motywację i witalność?
  • Jak budować własną motywację uniezależniając się od zewnętrznych nagród?
  • Jak mądrze wykorzystywać w pracy swoje uzdolnienia, aby wysiłek przynosił lepsze efekty a praca dawała więcej satysfakcji?
  • Jak pokierować dalszym rozwojem swojej kariery, aby była ona satysfakcjonująca?

Grupa docelowa:
Warsztat Flow jest dedykowany dla tych wszystkich, którzy chcą samodzielnie tworzyć okazje, aby doświadczać stanu flow oraz dla liderów i menedżerów, których ambicją jest pomaganie pracownikom w osiągnięciu przez nich stanu flow w pracy.

Metody pracy:
Podstawową formą pracy w czasie warsztatu jest zastosowanie innowacyjnej metody szkoleniowej - fabuły biznesowej. Polega ona na opisaniu konkretnej sytuacji biznesowej, gdzie zadaniem uczestników jest osiągnięcie założonych rezultatów poprzez realizację określonego scenariusza rozwoju sytuacji.

Wszystkie ćwiczenia wykorzystują realne sytuacje związane z analizą indywidualnych uzdolnień i zamiłowań zawodowych, osobistych celów, czynników motywujących i demotywujących daną osobę oraz specyficznych dla każdego uczestnika uwarunkowań, w których doświadczają stan flow w miejscu pracy.

Dlaczego jedni pracownicy są w pełni usatysfakcjonowani swoją pracą, odnajdują w niej spełnienie i oddają jej swoje serca i  umysły, a inni odliczają godziny do zakończenia dnia pracy, z tęsknotą wypatrują piątkowego popołudnia i najchętniej uciekliby ze swojej pracy najszybciej jak to możliwe?

Dlaczego ogrodnicy, fryzjerzy i hydraulicy są bardziej zadowoleni ze swojej pracy niż pracownicy banków, menedżerowie korporacji lub specjaliści IT?

Odpowiedź jest prosta: pracownicy, którzy czują się  szczęśliwi dużo częściej doświadczają w swojej pracy stanu flow niż pozostali. Flow jest mentalnym stanem jakiego doświadcza człowiek podczas wykonywania jakiegoś zadania,  które go całkowicie pochłania. W stanie flow osoba jest całkowicie zanurzona i skoncentrowana na tym zadaniu, angażuje całą swoją energię i umiejętności w realizację tego zadania i jednocześnie odczuwa ogromną satysfakcję z tego, co właśnie robi.

Główną ideą warsztatu jest szkolenie i doskonalenie pracowników poprzez nauczenie się sposobów wyzwalania i zwiększania zaangażowania ludzi - skoncentrowanie się  na wewnętrznych źródłach ich motywacji. Takie podejście w znacznym stopniu  pozwala uniezależnić  motywację ludzi od czynników zewnętrznych, takich jak pochwały przełożonych, uznanie klientów, awans, podwyżka itp. Zewnętrzne motywatory stanowią w tym podejściu wsparcie dla motywacji, a nie główny jej mechanizm. Stymulowanie wewnętrznej motywacji polega na tworzeniu  takich sytuacji, w których ludzie wykonując zadania w pracy doświadczają tzw. stanu flow, czyli poczucia przypływu energii, witalności i optymizmu.

Warsztat pozwoli uczestnikom znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak tworzyć środowisko pracy, w którym praca staje się bardziej interesująca i ekscytująca?
  • Jak radzić sobie z wyczerpaniem, znużeniem i wypaleniem, gdy się pojawi i odnowić w sobie motywację i witalność?
  • Jak budować własną motywację uniezależniając się od zewnętrznych nagród?
  • Jak mądrze wykorzystywać w pracy swoje uzdolnienia, aby wysiłek przynosił lepsze efekty a praca dawała więcej satysfakcji?
  • Jak pokierować dalszym rozwojem swojej kariery, aby była ona satysfakcjonująca?

Grupa docelowa:
Warsztat Flow jest dedykowany dla tych wszystkich, którzy chcą samodzielnie tworzyć okazje, aby doświadczać stanu flow oraz dla liderów i menedżerów, których ambicją jest pomaganie pracownikom w osiągnięciu przez nich stanu flow w pracy.

Metody pracy:
Podstawową formą pracy w czasie warsztatu jest zastosowanie innowacyjnej metody szkoleniowej - fabuły biznesowej. Polega ona na opisaniu konkretnej sytuacji biznesowej, gdzie zadaniem uczestników jest osiągnięcie założonych rezultatów poprzez realizację określonego scenariusza rozwoju sytuacji.

Wszystkie ćwiczenia wykorzystują realne sytuacje związane z analizą indywidualnych uzdolnień i zamiłowań zawodowych, osobistych celów, czynników motywujących i demotywujących daną osobę oraz specyficznych dla każdego uczestnika uwarunkowań, w których doświadczają stan flow w miejscu pracy.

2 treningi online – 4 x 45 min. każdy

Dlaczego jedni pracownicy są w pełni usatysfakcjonowani swoją pracą, odnajdują w niej spełnienie i oddają jej swoje serca i  umysły, a inni odliczają godziny do zakończenia dnia pracy, z tęsknotą wypatrują piątkowego popołudnia i najchętniej uciekliby ze swojej pracy najszybciej jak to możliwe?

Dlaczego ogrodnicy, fryzjerzy i hydraulicy są bardziej zadowoleni ze swojej pracy niż pracownicy banków, menedżerowie korporacji lub specjaliści IT?

Odpowiedź jest prosta: pracownicy, którzy czują się  szczęśliwi dużo częściej doświadczają w swojej pracy stanu flow niż pozostali. Flow jest mentalnym stanem jakiego doświadcza człowiek podczas wykonywania jakiegoś zadania,  które go całkowicie pochłania. W stanie flow osoba jest całkowicie zanurzona i skoncentrowana na tym zadaniu, angażuje całą swoją energię i umiejętności w realizację tego zadania i jednocześnie odczuwa ogromną satysfakcję z tego, co właśnie robi.

Główną ideą warsztatu jest szkolenie i doskonalenie pracowników poprzez nauczenie się sposobów wyzwalania i zwiększania zaangażowania ludzi - skoncentrowanie się  na wewnętrznych źródłach ich motywacji. Takie podejście w znacznym stopniu  pozwala uniezależnić  motywację ludzi od czynników zewnętrznych, takich jak pochwały przełożonych, uznanie klientów, awans, podwyżka itp. Zewnętrzne motywatory stanowią w tym podejściu wsparcie dla motywacji, a nie główny jej mechanizm. Stymulowanie wewnętrznej motywacji polega na tworzeniu  takich sytuacji, w których ludzie wykonując zadania w pracy doświadczają tzw. stanu flow, czyli poczucia przypływu energii, witalności i optymizmu.

Warsztat pozwoli uczestnikom znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak tworzyć środowisko pracy, w którym praca staje się bardziej interesująca i ekscytująca?
  • Jak radzić sobie z wyczerpaniem, znużeniem i wypaleniem, gdy się pojawi i odnowić w sobie motywację i witalność?
  • Jak budować własną motywację uniezależniając się od zewnętrznych nagród?
  • Jak mądrze wykorzystywać w pracy swoje uzdolnienia, aby wysiłek przynosił lepsze efekty a praca dawała więcej satysfakcji?
  • Jak pokierować dalszym rozwojem swojej kariery, aby była ona satysfakcjonująca?

Grupa docelowa:
Warsztat Flow jest dedykowany dla tych wszystkich, którzy chcą samodzielnie tworzyć okazje, aby doświadczać stanu flow oraz dla liderów i menedżerów, których ambicją jest pomaganie pracownikom w osiągnięciu przez nich stanu flow w pracy.

Metody pracy:
Podstawową formą pracy w czasie warsztatu jest zastosowanie innowacyjnej metody szkoleniowej - fabuły biznesowej. Polega ona na opisaniu konkretnej sytuacji biznesowej, gdzie zadaniem uczestników jest osiągnięcie założonych rezultatów poprzez realizację określonego scenariusza rozwoju sytuacji.

Wszystkie ćwiczenia wykorzystują realne sytuacje związane z analizą indywidualnych uzdolnień i zamiłowań zawodowych, osobistych celów, czynników motywujących i demotywujących daną osobę oraz specyficznych dla każdego uczestnika uwarunkowań, w których doświadczają stan flow w miejscu pracy.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Jak tworzyć flow w miejscu pracy?:

  • Rozpoznaj swój zew (identyfikacja swoich zamiłowań, które wpływają na przyjemność płynącą z wykonywanej pracy)
  • Określ swoje największe uzdolnienia (rozpoznanie swoich kluczowych kompetencji, uzdolnień i talentów)
  • Wzbogać swoją pracę poprzez wyzwanie(w  jaki sposób możesz uczynić swoją pracę bardziej interesującą dla siebie?)
  • Zanurzenie w zadaniu -Skoncentruj się na jednym zadaniu  (jak zadbać o niezbędną koncentrację podczas realizacji zadania, aby doświadczyć flow)

2. Proces: entuzjazm/wypalenie:

  • Charakterystyka faz procesu motywacji: entuzjazm, frustracja, stagnacja, apatia, wypalenie;
  • Przyczyny chęci do pracy i przyczyny zniechęcenia pracowników.

3. Detoks:

  • Cele i zasady przeprowadzenia spotkania higienicznego;
  • Zachęcenie pracowników do otwartego uczestniczenia w tego typu spotkaniach;
  • Indeks obszarów problemowych, które powinny być omówione w czasie spotkania;
  • Struktura, atmosfera i przebieg spotkania higienicznego.

4. Oczyszczanie stylu zarządzania:

  • Najczęstsze błędy polskich menedżerów, które negatywnie wpływają na poziom motywacji pracowników (wyniki badań);
  • Wskazówki dotyczącego tego, jak kształtować swój styl zarządzania, aby nie był on źródłem demotywacji pracowników.

5. Optymizm:

  • Wpływ optymizmu na osiąganie sukcesów;
  • Optymistyczny i pesymistyczny styl wyjaśniania niepowodzeń;
  • Test na poziom optymizmu;
  • Wyniki testu – wnioski i wskazówki dotyczące poziomu optymizmu każdego z uczestników.

6. Przywództwo emocjonalne w trudnych sytuacjach:

  • Reakcje menedżerów w ciężkich czasach/trudnych sytuacjach;
  • Wpływ zachowania menedżera w trudnej sytuacji na morale pracowników;
  • Siła mentalna menedżera.

7. Zachęcanie do wysiłku w ciężkich czasach:

  • Czynniki zewnętrzne wpływające na demobilizację pracowników, ich niechęć do podejmowania wysiłków oraz niewiarę w sukces.
  • „To się i tak nie uda!” – częsta reakcja na np. trudną sytuację na rynku czy wymagający projekt;
  • Przygotowanie „manifestu na ciężkie czasy” (forma pisemna);
  • Przeprowadzenie spotkania zachęcającego do wysiłku w ciężkich czasach (manifest).

8. Wspieranie pracowników w sytuacji niepowodzeń i podtrzymywanie ich wytrwałości:

  • Jak rozpoznać pesymistyczne reakcje pracowników w sytuacji trudności lub niepowodzeń?;
  • Kroki rozmowy mającej na celu podtrzymanie energii i wytrwałości pracownika w niepowodzeniu lub wobec trudności.

9. Syndrom pracownika skazanego na niepowodzenie:

  • Omówienie syndromu „skazanego na niepowodzenie”;
  • Kroki przełamywania tego syndromu.

10. Indywidualna pochwała:

  • Jaki jest cel pochwały w cztery oczy?;
  • Kroki rozmowy wyrażającej indywidualne uznanie.

11. E-motywacja:

  • Wykorzystywanie e-komunikacji do motywowania (e-mail, sms, intranet);
  • Sytuacje sprzyjające docenianiu przez e-komunikatory.

12. Laudacja:

  • Publiczne i okolicznościowe wyrażanie uznania (dla pojedynczych pracowników, ale także uznanie dla całych zespołów);
  • Przykłady laudacji;
  • Kroki przygotowania i przeprowadzenia laudacji.

13. Odpowiedzialność jako motywacja:

  • Określanie obszarów odpowiedzialności pracowników;
  • Określanie zakresu uprawnień pracowników.

14. Delegowanie:

  • Znaczenie delegowania w zwiększaniu motywacji;
  • Zasady delegowania;
  • Przygotowanie do delegowania
  • Powierzanie odpowiedzialności i uprawnień pracownikom.

15. Techniki udzielania feedback:

  • Drabina wsparcia rozwoju;
  • Udzielanie wskazówek jako narzędzie wspierające rozwój;
  • Elementy feedbacku, który jest czasem krytyczny, ale zawsze ma być motywujący.

16. Modelowanie pracy:

  • Zew – rodzaje zamiłowań pracowników;
  • Rozpoznawanie i lepsze wykorzystywanie zewu pracowników.

17. Wzbogacanie treści pracy:

  • Zasady wzbogacania pracy;
  • Wzbogacanie – warsztat.

18. Generacje pracowników:

  • Charakterystyka generacji Y, X i BB;
  • Potrzeby pracowników w różnym wieku;
  • Dostosowanie metod motywacji do wieku pracownika.

19. Wiek, funkcja, płeć:

  • Motywatory a wiek (funkcja, płeć);
  • Podsumowanie wszystkich praktyk motywacyjnych.

1. Jak tworzyć flow w miejscu pracy?:

  • Rozpoznaj swój zew (identyfikacja swoich zamiłowań, które wpływają na przyjemność płynącą z wykonywanej pracy)
  • Określ swoje największe uzdolnienia (rozpoznanie swoich kluczowych kompetencji, uzdolnień i talentów)
  • Wzbogać swoją pracę poprzez wyzwanie(w jaki sposób możesz uczynić swoją pracę bardziej interesującą dla siebie?)
  • Zanurzenie w zadaniu -Skoncentruj się na jednym zadaniu (jak zadbać o niezbędną koncentrację podczas realizacji zadania, aby doświadczyć flow)

2. Proces: entuzjazm/wypalenie:

  • Charakterystyka faz procesu motywacji: entuzjazm, frustracja, stagnacja, apatia, wypalenie;
  • Przyczyny chęci do pracy i przyczyny zniechęcenia pracowników.

3. Detoks:

  • Cele i zasady przeprowadzenia spotkania higienicznego;
  • Zachęcenie pracowników do otwartego uczestniczenia w tego typu spotkaniach;
  • Indeks obszarów problemowych, które powinny być omówione w czasie spotkania;
  • Struktura, atmosfera i przebieg spotkania higienicznego.

4. Oczyszczanie stylu zarządzania:

  • Najczęstsze błędy polskich menedżerów, które negatywnie wpływają na poziom motywacji pracowników (wyniki badań);
  • Wskazówki dotyczącego tego, jak kształtować swój styl zarządzania, aby nie był on źródłem demotywacji pracowników.

5. Optymizm:

  • Wpływ optymizmu na osiąganie sukcesów;
  • Optymistyczny i pesymistyczny styl wyjaśniania niepowodzeń;
  • Test na poziom optymizmu;
  • Wyniki testu – wnioski i wskazówki dotyczące poziomu optymizmu każdego z uczestników.

6. Przywództwo emocjonalne w trudnych sytuacjach:

  • Reakcje menedżerów w ciężkich czasach/trudnych sytuacjach;
  • Wpływ zachowania menedżera w trudnej sytuacji na morale pracowników;
  • Siła mentalna menedżera.

7. Zachęcanie do wysiłku w ciężkich czasach:

  • Czynniki zewnętrzne wpływające na demobilizację pracowników, ich niechęć do podejmowania wysiłków oraz niewiarę w sukces.
  • „To się i tak nie uda!” – częsta reakcja na np. trudną sytuację na rynku czy wymagający projekt;
  • Przygotowanie „manifestu na ciężkie czasy” (forma pisemna);
  • Przeprowadzenie spotkania zachęcającego do wysiłku w ciężkich czasach (manifest).

8. Wspieranie pracowników w sytuacji niepowodzeń i podtrzymywanie ich wytrwałości:

  • Jak rozpoznać pesymistyczne reakcje pracowników w sytuacji trudności lub niepowodzeń?;
  • Kroki rozmowy mającej na celu podtrzymanie energii i wytrwałości pracownika w niepowodzeniu lub wobec trudności.

9. Syndrom pracownika skazanego na niepowodzenie:

  • Omówienie syndromu „skazanego na niepowodzenie”;
  • Kroki przełamywania tego syndromu.

10. Indywidualna pochwała:

  • Jaki jest cel pochwały w cztery oczy?;
  • Kroki rozmowy wyrażającej indywidualne uznanie.

11. E-motywacja:

  • Wykorzystywanie e-komunikacji do motywowania (video, e-mail, komunikatory )
  • Sytuacje sprzyjające docenianiu przez e-komunikatory

12. Laudacja:

  • Publiczne i okolicznościowe wyrażanie uznania (dla pojedynczych pracowników, ale także uznanie dla całych zespołów);
  • Przykłady laudacji;
  • Kroki przygotowania i przeprowadzenia laudacji.

13. Modelowanie pracy:

  • Zew – rodzaje zamiłowań pracowników;
  • Rozpoznawanie i lepsze wykorzystywanie zewu pracowników.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 50000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
Ponad 4300 menedżerów uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
4
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
Prof. Heike Bruch odkryła, że wśród amerykańskich pracowników tylko 10 proc. przeżywa stan FLOW, a aż 30 proc. to ludzie wypaleni zawodowo i sfrustrowani.
Szkolenie związane z:
  • szkolenia i rozwój pracowników
  • szkolenie i doskonalenie pracowników
  • flow
  • motywacja

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Skuteczne zarządzanie  energią  pracowników poprzez ukierunkowanie jej na zadania dające im poczucie spełnienia i satysfakcji;
  • Świadome unikanie działań, które wywołują w pracownikach apatię i odrętwienie;
  • Techniki reagowania na frustrację pracowników wynikającą z poczucia bezradności w obliczu zadań przekraczających ich możliwości;
  • Wiedza, co należy robić, aby ograniczyć negatywny wpływ rutynowych i nużących zadań;
  • Świadomość, jak podchodzić do pracowników wypalonych i apatycznych

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Świadomość, co mogą sami zrobić, aby ich praca stała się bardziej interesująca i wartościowa
  • Większa motywacja do wykonywania codziennych obowiązków
  • Nadanie znaczenia i sensu swojej pracy
  • Uniezależnienie swojego zadowolenia z pracy od zewnętrznych nagród
  • Lepsze radzenie sobie z własną apatią i zniechęceniem w pracy

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Zwiększenie efektywności pracowników
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania pracowników
  • Eliminowanie postaw roszczeniowych
  • Znaczące polepszenie atmosfery i klimatu emocjonalnego w firmie
Flow - jak przejść od apatii do pasji w miejscu pracy?

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera (online)
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.  Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.
2020-11-26
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
2020-11-27
Szkolenie online Szkolenie online
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
Warszawa
Wersja online: Siła i Odporność Menedżera - Trening Online
Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem. Siła i odporność menedżera buduję siłę i odporność zespołu – a jest to dobre w dzisiejszych czasach więcej niż pożądane.
2020-12- 1
1 grudnia 2020
2020-12- 1
Szkolenie online Szkolenie online
1 grudnia 2020
Warszawa
Wersja online: Jak budować autorytet w czasach wyzwań lub/i zdalnych zespołów
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.
2020-12- 2
2 grudnia 2020 - 3 grudnia 2020
2020-12- 3
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer – trudne sytuacje menedżerskie w online, hybrydzie, zespole stacjonarnym
Zwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych.  Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”
2020-12- 4
4 grudnia 2020 -16 grudnia 2020
2020-12-16
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wczoraj kolega, dziś przełożony – różne aspekty budowania autorytetu w zespole zdalnym, hybrydowym, tradycyjnym
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Excellent Manager- sztuka delegowania i motywowania zespołu (online)
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie korzystając z tradycyjnych i nowoczesnych technologii?
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Milczenie w zespołach zdalnych nie jest złotem, jest ich przekleństwem. Spotkania online mogą krótkie, efektywne, z powodzeniem udrażniać przepływ informacji. Wymagają jednak innych niż naturalne i intuicyjne sposobów zarządzania strukturą, czasem i komunikacją.
2020-12- 9
9 grudnia 2020 -10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Konstruktywne rozmowy oceniające i rozwojowe
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. Wraz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie rozmowy podsumowujące i oceny okresowe pracuje na postawach i dostarcza współczesnych rozwiązań menedżerskich.
2020-12-11
11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzi do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Vision, Understanding, Clarity, Agility – jak ćwiczyć VUCA PRIME w obecnych czasach
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).  Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.
2021-01-11
11 stycznia 2021 -12 stycznia 2021
2021-01-12
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Tworzenie i wspieranie kultury zaangażowania w czasach wyzwań
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Narzędzia takie jak Recognition, feedforward, motywacja 3.0. znacznie poszerzą wachlarz możliwości menedżera w indywidualnej pracy z pracownikiem nad jego zaangażowaniem i motywacją.
2021-01-13
13 stycznia 2021 -14 stycznia 2021
2021-01-14
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera (online)
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.  Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.
2020-11-26
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
2020-11-27
Szkolenie online Szkolenie online
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
Warszawa
Wersja online: Siła i Odporność Menedżera - Trening Online
Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem. Siła i odporność menedżera buduję siłę i odporność zespołu – a jest to dobre w dzisiejszych czasach więcej niż pożądane.
2020-12- 1
1 grudnia 2020
2020-12- 1
Szkolenie online Szkolenie online
1 grudnia 2020
Warszawa
Wersja online: Jak budować autorytet w czasach wyzwań lub/i zdalnych zespołów
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.
2020-12- 2
2 grudnia 2020 - 3 grudnia 2020
2020-12- 3
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer – trudne sytuacje menedżerskie w online, hybrydzie, zespole stacjonarnym
Zwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych.  Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”
2020-12- 4
4 grudnia 2020 -16 grudnia 2020
2020-12-16
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wczoraj kolega, dziś przełożony – różne aspekty budowania autorytetu w zespole zdalnym, hybrydowym, tradycyjnym
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Excellent Manager- sztuka delegowania i motywowania zespołu (online)
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie korzystając z tradycyjnych i nowoczesnych technologii?
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Milczenie w zespołach zdalnych nie jest złotem, jest ich przekleństwem. Spotkania online mogą krótkie, efektywne, z powodzeniem udrażniać przepływ informacji. Wymagają jednak innych niż naturalne i intuicyjne sposobów zarządzania strukturą, czasem i komunikacją.
2020-12- 9
9 grudnia 2020 -10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Konstruktywne rozmowy oceniające i rozwojowe
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. Wraz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie rozmowy podsumowujące i oceny okresowe pracuje na postawach i dostarcza współczesnych rozwiązań menedżerskich.
2020-12-11
11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzi do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Vision, Understanding, Clarity, Agility – jak ćwiczyć VUCA PRIME w obecnych czasach
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).  Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.
2021-01-11
11 stycznia 2021 -12 stycznia 2021
2021-01-12
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Tworzenie i wspieranie kultury zaangażowania w czasach wyzwań
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Narzędzia takie jak Recognition, feedforward, motywacja 3.0. znacznie poszerzą wachlarz możliwości menedżera w indywidualnej pracy z pracownikiem nad jego zaangażowaniem i motywacją.
2021-01-13
13 stycznia 2021 -14 stycznia 2021
2021-01-14
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.