Inne strony: GAMMA DISCOVER
Flow to stan umysłu, w którym praca pochłania, daje satysfakcję i jest efektywna

FLOW - jak przejść od apatii do pasji w miejscu pracy?

Szkolenia otwarte: Menedżerskie
Flow to stan, w którym upływ czasu przyśpiesza, a człowiek w pełni wykorzystuje swoje talenty i zasoby. To punkt, w którym praca daje satysfakcję, a organizacja otrzymuje w pełni zaangażowanego i efektywnego pracownika. Trening Flow pozwala wyzwalać energię i entuzjazm pracowników.

IDEA SZKOLENIA

Dlaczego jedni pracownicy są w pełni usatysfakcjonowani swoją pracą, odnajdują w niej spełnienie i oddają jej swoje serca i  umysły, a inni odliczają godziny do zakończenia dnia pracy, z tęsknotą wypatrują piątkowego popołudnia i najchętniej uciekliby ze swojej pracy najszybciej jak to możliwe?

Dlaczego ogrodnicy, fryzjerzy i hydraulicy są bardziej zadowoleni ze swojej pracy niż pracownicy banków, menedżerowie korporacji lub specjaliści IT?

Odpowiedź jest prosta: pracownicy, którzy czują się  szczęśliwi dużo częściej doświadczają w swojej pracy stanu flow niż pozostali. Flow jest mentalnym stanem jakiego doświadcza człowiek podczas wykonywania jakiegoś zadania,  które go całkowicie pochłania. W stanie flow osoba jest całkowicie zanurzona i skoncentrowana na tym zadaniu, angażuje całą swoją energię i umiejętności w realizację tego zadania i jednocześnie odczuwa ogromną satysfakcję z tego, co robi właśnie robi.

Główną ideą warsztatu jest nauczenie się sposobów wyzwalania i zwiększania zaangażowania ludzi poprzez skoncentrowanie się  na wewnętrznych źródłach ich motywacji. Takie podejście w znacznym stopniu  pozwala uniezależnić  motywację ludzi od czynników zewnętrznych, takich jak pochwały przełożonych, uznanie klientów, awans, podwyżka itp. Zewnętrzne motywatory stanowią w tym podejściu wsparcie dla motywacji, a nie główny jej mechanizm. Stymulowanie wewnętrznej motywacji polega na tworzeniu  takich sytuacji, w których ludzie wykonując zadania w pracy doświadczają tzw. stanu flow, czyli poczucia przypływu energii, witalności i optymizmu.

Warsztat pozwoli uczestnikom znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak tworzyć środowisko pracy, w którym praca staje się bardziej interesująca i ekscytująca?
  • Jak radzić sobie z wyczerpaniem, znużeniem i wypaleniem, gdy się pojawi i odnowić w sobie motywację i witalność?
  • Jak budować własną motywację uniezależniając się od zewnętrznych nagród?
  • Jak mądrze wykorzystywać w pracy swoje uzdolnienia, aby wysiłek przynosił lepsze efekty a praca dawała więcej satysfakcji?
  • Jak pokierować dalszym rozwojem swojej kariery, aby była ona satysfakcjonująca?

Grupa docelowa:
Warsztat Flow jest dedykowany dla tych wszystkich, którzy chcą samodzielnie tworzyć okazje, aby doświadczać stanu flow oraz dla liderów i menedżerów, których ambicją jest pomaganie pracownikom w osiągnięciu przez nich stanu flow w pracy.

Metody pracy:
Podstawową formą pracy w czasie warsztatu jest zastosowanie innowacyjnej metody szkoleniowej -fabuły biznesowej. Polega ona na opisaniu konkretnej sytuacji biznesowej, gdzie zadaniem uczestników jest osiągnięcie założonych rezultatów poprzez realizację określonego scenariusza rozwoju sytuacji.

Wszystkie ćwiczenia wykorzystują realne sytuacje związane z analizą indywidualnych uzdolnień i zamiłowań zawodowych, osobistych celów, czynników motywujących i demotywujących daną osobę oraz specyficznych dla każdego uczestnika uwarunkowań, w których doświadczają stan flow w miejscu pracy.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Prof. Heike Bruch odkryła, że wśród amerykańskich pracowników tylko 10 proc. przeżywa stan FLOW, a aż 30 proc. to ludzie wypaleni zawodowo i sfrustrowani.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Voucher szkoleniowy na 2019 r.

Voucher szkoleniowy – zakupiony w 2018 r. pozwala sfinansować szkolenia realizowane w 2019 r. – otwarte, zamknięte, kompetencyjne i tzw. szkolenia twarde. Warte rozważenia w ostatnich dwóch miesiącach bieżącego roku.

Presja wydatkowania budżetu szkoleniowego jest w wielu organizacjach zrozumiała. Pozostawienie wolnych środków finansowych może zostać zinterpretowane jako nadmierny budżet szkoleniowy. Jednocześnie potrzeby rozwojowe w organizacjach są przecież ogromne. Voucher rozwojowy pozwala wykorzystać środki oraz zrealizować sfinansowane działania w optymalnym momencie dla organizacji (nie koniecznie w pod koniec IV kwartału) . Voucher daje możliwość skorzystania ze wszytych naszych rozwiązań rozwojowych

Ważna informacja:
Voucher regulowany jest umową zakupu bonu rozwojowego. Bon przekazywany jest w formie elektronicznej i fizycznej jako dowód zakupu.
Wielu naszych klientów korzysta z tej możliwości finansowania – na życzenie możemy przedstawić referencje.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Jak tworzyć flow w miejscu pracy?:
  • Rozpoznaj swój zew (identyfikacja swoich zamiłowań, które wpływają na przyjemność płynącą z wykonywanej pracy)
  • Określ swoje największe uzdolnienia (rozpoznanie swoich kluczowych kompetencji, uzdolnień i talentów)
  • Wzbogać swoją pracę poprzez wyzwanie(w  jaki sposób możesz uczynić swoją pracę bardziej interesującą dla siebie?)
  • Zanurzenie w zadaniu -Skoncentruj się na jednym zadaniu  (jak zadbać o niezbędną koncentrację podczas realizacji zadania, aby doświadczyć flow)

Proces: entuzjazm/wypalenie:
  • Charakterystyka faz procesu motywacji: entuzjazm, frustracja, stagnacja, apatia, wypalenie;
  • Przyczyny chęci do pracy i przyczyny zniechęcenia pracowników.

Detoks:
  • Cele i zasady przeprowadzenia spotkania higienicznego;
  • Zachęcenie pracowników do otwartego uczestniczenia w tego typu spotkaniach;
  • Indeks obszarów problemowych, które powinny być omówione w czasie spotkania;
  • Struktura, atmosfera i przebieg spotkania higienicznego.

Oczyszczanie stylu zarządzania:
  • Najczęstsze błędy polskich menedżerów, które negatywnie wpływają na poziom motywacji pracowników (wyniki badań);
  • Wskazówki dotyczącego tego, jak kształtować swój styl zarządzania, aby nie był on źródłem demotywacji pracowników.

Optymizm:
  • Wpływ optymizmu na osiąganie sukcesów;
  • Optymistyczny i pesymistyczny styl wyjaśniania niepowodzeń;
  • Test na poziom optymizmu;
  • Wyniki testu – wnioski i wskazówki dotyczące poziomu optymizmu każdego z uczestników.

Przywództwo emocjonalne w trudnych sytuacjach:
  • Reakcje menedżerów w ciężkich czasach/trudnych sytuacjach;
  • Wpływ zachowania menedżera w trudnej sytuacji na morale pracowników;
  • Siła mentalna menedżera.

Zachęcanie do wysiłku w ciężkich czasach:
  • Czynniki zewnętrzne wpływające na demobilizację pracowników, ich niechęć do podejmowania wysiłków oraz niewiarę w sukces.
  • „To się i tak nie uda!” – częsta reakcja na np. trudną sytuację na rynku czy wymagający projekt;
  • Przygotowanie „manifestu na ciężkie czasy” (forma pisemna);
  • Przeprowadzenie spotkania zachęcającego do wysiłku w ciężkich czasach (manifest).

Wspieranie pracowników w sytuacji niepowodzeń i podtrzymywanie ich wytrwałości:
  • Jak rozpoznać pesymistyczne reakcje pracowników w sytuacji trudności lub niepowodzeń?;
  • Kroki rozmowy mającej na celu podtrzymanie energii i wytrwałości pracownika w niepowodzeniu lub wobec trudności.

Syndrom pracownika skazanego na niepowodzenie:
  • Omówienie syndromu „skazanego na niepowodzenie”;
  • Kroki przełamywania tego syndromu.

Indywidualna pochwała:
  • Jaki jest cel pochwały w cztery oczy?;
  • Kroki rozmowy wyrażającej indywidualne uznanie.

E-motywacja:
  • Wykorzystywanie e-komunikacji do motywowania (e-mail, sms, intranet);
  • Sytuacje sprzyjające docenianiu przez e-komunikatory.

Laudacja:
  • Publiczne i okolicznościowe wyrażanie uznania (dla pojedynczych pracowników, ale także uznanie dla całych zespołów);
  • Przykłady laudacji;
  • Kroki przygotowania i przeprowadzenia laudacji.

Odpowiedzialność jako motywacja:
  • Określanie obszarów odpowiedzialności pracowników;
  • Określanie zakresu uprawnień pracowników.

Delegowanie:
  • Znaczenie delegowania w zwiększaniu motywacji;
  • Zasady delegowania;
  • Przygotowanie do delegowania
  • Powierzanie odpowiedzialności i uprawnień pracownikom.

techniki udzielania feedback:
  • Drabina wsparcia rozwoju;
  • Udzielanie wskazówek jako narzędzie wspierające rozwój;
  • Elementy feedbacku, który jest czasem krytyczny, ale zawsze ma być motywujący.

Modelowanie pracy:
  • Zew  – rodzaje zamiłowań pracowników;
  • Rozpoznawanie i lepsze wykorzystywanie zewu pracowników.

Wzbogacanie treści pracy:
  • Zasady wzbogacania pracy;
  • Wzbogacanie – warsztat.

Generacje pracowników:
  • Charakterystyka generacji Y, X i BB;
  • Potrzeby pracowników w różnym wieku;
  • Dostosowanie metod motywacji do wieku pracownika.

Wiek, funkcja, płeć:
  • Motywatory a wiek (funkcja, płeć);
  • Podsumowanie wszystkich praktyk motywacyjnych.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Skuteczne zarządzanie  energią  pracowników poprzez ukierunkowanie jej na zadania dające im poczucie spełnienia i satysfakcji;
  • Świadome unikanie działań, które wywołują w pracownikach apatię i odrętwienie;
  • Techniki reagowania na frustrację pracowników wynikającą z poczucia bezradności w obliczu zadań przekraczających ich możliwości;
  • Wiedza, co należy robić, aby ograniczyć negatywny wpływ rutynowych i nużących zadań;
  • Świadomość, jak podchodzić do pracowników wypalonych i apatycznych

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Świadomość, co mogą sami zrobić, aby ich praca stała się bardziej interesująca i wartościowa
  • Większa motywacja do wykonywania codziennych obowiązków
  • Nadanie znaczenia i sensu swojej pracy
  • Uniezależnienie swojego zadowolenia z pracy od zewnętrznych nagród
  • Lepsze radzenie sobie z własną apatią i zniechęceniem w pracy

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Zwiększenie efektywności pracowników
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania pracowników
  • Eliminowanie postaw roszczeniowych
  • Znaczące polepszenie atmosfery i klimatu emocjonalnego w firmie

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Agnieszka Kazubska-Galińska

Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300

a.galinska@projektgamma.pl
Agnieszka Kazubska-Galińska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres a.galinska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

FLOW - jak przejść od apatii do pasji w miejscu pracy?

Termin szkolenia: 26 wrzesień 2016 r. do 27 wrzesień 2016 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500 zł/os.
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000287983 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
2019-01-23
23 styczeń 2019 -
2019-01-24
24 styczeń 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
warszawa
warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Różnorodność w zespole - również ta pokoleniowa to olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Szkolenie zarządzanie pokoleniami wskazuje, które techniki menedżerskie i w jaki sposób należy stosować. Zwraca również uwagę na mentalną stronę zagadnienia - różnice wartości oraz postawę otwartości wobec różnic pokoleniowych.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-27
27 luty 2019 -
2019-02-28
28 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2019-03- 4
4 marzec 2019 -
2019-03- 5
5 marzec 2019
Warszawa
Warszawa
80% zmian kończy się niepowodzeniem - opór jest zbyt silny. Można nim jednak zarządzać, obniżać jego skalę, kierunkować energię w stronę pozytywnych efektów. Szkolenie zarządzanie zmianą dostarcza nowoczesnych rozwiązań zarządzania zmianą i oporem - uwzględniających zmiany pokoleniowe i aktualne modele leadershipu.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.