Nieważne z jakim problemem mierzysz się w zespole. Ważne na jaki sukces możesz go przekuć.
Według badań przeprowadzonych przez MIT i Carnegie Mellon zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby. Zapraszamy na szkolenie budowanie zespołu poprzez Action Learning!
W pracy z Action Learning każdy aktywnie pracuje nad odpowiedzią na określone wyzwania, a o równowagę w tym aspekcie dba Coach Action Learning, jak i sam zespół. Co więcej, w procesie na równi stawia się rozwiązywanie problemów oraz uczenie w zespole, a także stwarza nieograniczone możliwości do wykorzystania w takich obszarach, jak: praktyczny rozwój kompetencji liderskich i przywództwa, efektywne zarządzanie projektami, czy otwarta i twórcza komunikacja. W tym kontekście szkolenie to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji.
Jednym ze zmartwień w niejednej organizacji są nieefektywne spotkania – zarówno te, które służą poszukiwaniu nieszablonowych pomysłów, jak i rozwiązywaniu palących problemów. Część spotkań w ocenie ich uczestników pracowników albo jest zupełnie niepotrzebna, albo organizatorzy i uczestnicy nie są w stanie wypracować nic twórczego, czy osiągnąć porozumienie.
Niewłaściwie zagospodarowany czas pracownika i nierentownie prowadzone projekty, to strata zarówno dla firmy, jak i jej kadry. Ale osoby, które na co dzień zarządzają zespołami – stałymi bądź projektowymi – mają wyzwań znacznie więcej…
Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania innowacyjnych i efektywnych zespołów, przede wszystkim w kontekście: wzrostu ich zaangażowania, wydajności oraz rozwoju kompetencji liderskich.
Podczas spotkania, w bardzo praktyczny sposób, odpowiemy na szereg problemów, z którymi na co dzień ma do czynienia każdy, kto zarządza zespołem. Będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się realiach odmiennych od naszej rzeczywistości naszej firmy.
Wiedzę o tym, jak działać skuteczniej w zespole przełożymy na praktyczne zastosowanie w ramach sesji Action Learning z udziałem uczestników szkolenia.
Dobre praktyki i inspiracje „ubierzemy” w konkretne narzędzia oraz pomysły na ich zastosowanie, co będzie szczególnie interesujące dla: menedżerów, kierowników zespołów / szefów projektów, ale także dla członków zespołów roboczych szukających inspiracji do realnych usprawnień w codziennej pracy.
Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning
1. Wyzwania w zarządzaniu zespołami
2. Rozwój zespołu dzięki Action Learning
3. Trudne sytuacje w zespole
4. Action Learning jako alternatywa dla nieefektywnych spotkań
5. Action Learning w codziennej pracy zespołowej
6. Sprawnie przez zmianę organizacyjną i nowe wyzwania
W trakcie szkolenia uczestnicy będą rozwijać takie kompetencje, jak np.:
Konsultantka biznesowa i trenerka dla wyższej kadry menedżerskiej oraz przedstawicieli działów: komunikacji, HR, marketingu i sprzedaży. Action Learning Coach. Moderatorka Design Thinking. Trenerka-wykładowczyni z zakresu: zarządzania ludźmi w procesie zmian, budowania efektywnych i innowacyjnych zespołów, tworzenia doświadczeń pracowników oraz kandydatów, a także stymulowania myślenia innowacyjnego w celu generowania nieoczywistych, ale trafionych rozwiązań. Ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zwiększania efektywności komunikacji zdobywała w ramach współpracy z: oddziałami międzynarodowych koncernów i dużymi polskimi firmami / grupami kapitałowymi, podmiotami z sektora MŚP, administracją publiczną / JST, organizacjami pozarządowymi i uczelnią wyższą. Pasjonatka łączenia celów organizacyjnych z indywidualnymi wyzwaniami oraz potrzebami pracowników. Wierzy, że przekładanie dobrych praktyk w zakresie komunikacji i wymiany wiedzy na działanie wymaga ciągłego eksperymentowania.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji - od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Firma „GAMMA” w pełni wywiązuje się ze swoich zobowiązań, jest elastyczna we współpracy i otwarta na informację zwrotną od klienta.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300