Personal branding i protokół biznesowy dla menadżerów

Personal branding i protokół biznesowy dla menadżerów

Personal branding 2.0 i protokół biznesowy dla menadżerów

Szkolenia menedżerskie

Budowanie silnej marki osobistej to sztuka wyróżniania się z tłumu

W trudnych czasach ludzie szukają autorytetów. Autorytet buduje się między innymi przez zachowanie spójności między wizerunkiem a czynami. Właściwie zbudowana marka osobista menedżera  sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy. Marka menedżera staje się fundamentem zaufania – kapitałem, który może być wykorzystany do wprowadzania zmian, obietnic i skutecznych apeli w kierunku pracowników.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Dzisiejsza arena zawodowa jest bardzo wymagająca i bywa agresywna. W świecie, gdzie decyzje trzeba podejmować bardzo szybko marka osobista jest koniecznością.

Dzisiaj na rynku liczą się ludzie, którzy mogą pochwalić się pomysłem na siebie, wartościowym życiorysem oraz rekomendacjami, które otrzymują od ważnych dla siebie ludzi za bycie przyzwoitym człowiekiem.

  • Jeśli chcesz zarządzać innymi zacznij zarządzać sobą, swoją marką, reputacją i zaufaniem
  • Ludzie chcą pracować w organizacjach z dobrą reputacją i zatrudniać ludzi o dobrej reputacji wnoszących konkretne wartości do biznesu.
  • Kluczowe dla sukcesu marki są komunikacja i jej efekty

Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

Zapraszamy na warsztat z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.

To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.

Twoja wizytówka - uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.

Adresaci:

  • Kadra menadżerska

Nawet zdarzenie najdramatyczniejsze w skutkach może mieć aspekt pozytywny. W przypadku obecnej pandemii jest nią niewątpliwe uruchomienie komunikacji cyfrowej na niespotykaną do tej pory skalę.

Jest to zupełnie inna forma ekspresji samego siebie oraz treści, które chcemy przekazać swojemu otoczeniu. W świecie, gdzie decyzje trzeba podejmować bardzo szybko marka osobista jest koniecznością.

Dzisiaj na rynku liczą się ludzie, którzy mogą pochwalić się pomysłem na siebie, wartościowym życiorysem oraz rekomendacjami, które otrzymują od ważnych dla siebie ludzi za bycie przyzwoitym człowiekiem.

  • Jeśli chcesz zarządzać innymi zacznij zarządzać sobą, swoją marką, reputacją i zaufaniem
  • Ludzie chcą pracować w organizacjach z dobrą reputacją i zatrudniać ludzi o dobrej reputacji wnoszących konkretne wartości do biznesu.
  • Kluczowe dla sukcesu marki są komunikacja i jej efekty

Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

Zapraszamy na warsztat z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.
To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.

Twoja wizytówka - uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.

Adresaci:

  • Kadra menadżerska

6 godzin warsztatu online

Dzisiejsza arena zawodowa jest bardzo wymagająca i bywa agresywna. W świecie, gdzie decyzje trzeba podejmować bardzo szybko marka osobista jest koniecznością.

Dzisiaj na rynku liczą się ludzie, którzy mogą pochwalić się pomysłem na siebie, wartościowym życiorysem oraz rekomendacjami, które otrzymują od ważnych dla siebie ludzi za bycie przyzwoitym człowiekiem.

  • Jeśli chcesz zarządzać innymi zacznij zarządzać sobą, swoją marką, reputacją i zaufaniem
  • Ludzie chcą pracować w organizacjach z dobrą reputacją i zatrudniać ludzi o dobrej reputacji wnoszących konkretne wartości do biznesu.
  • Kluczowe dla sukcesu marki są komunikacja i jej efekty

Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.

Zapraszamy na warsztat z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.

To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.

Twoja wizytówka - uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.

Adresaci:

  • Kadra menadżerska

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz

  • Diagnoza osobowości marki wg „Wielkiej piątki”
  • Kim jestem i jak mogę być odbierany – wrodzone predyspozycje temperamentalne
  • Cztery wyznaczniki - etapy budowania marki

2. Zaufanie menadżera - pierwiastek, który zmienia wszystko

  • Umiejętność / cnota/ wartość / - czym jest zaufanie
  • Moja osobista wiarygodność – autodiagnoza uczestników
  • Zaufanie jako twardy wskaźnik ekonomiczny w biznesie, czyli jak zaufanie wpływa na szybkość działania w biznesie oraz koszty i zyski

3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki

  • Protokół biznesowy w relacjach służbowych (precedencja stanowisk w Polsce, zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc)
  • Tytułowanie o tytulatura w różnych sytuacjach służbowych
  • Mowa ciała w pracy - jak być spójnym i wiarygodnym

4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność

  • Słowo mówione – język profesjonalny i potoczny vs marka osobista
  • Słowo pisane – netykieta menadżera
  • 6 zasad pisania maili

5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach

  • Oddzielenie wizerunku prywatnego od osobistego
  • Serwisy społecznościowa i celowa obecność na nich
  • Linked In
  • facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Snapchat
  • Tumblr
  • Rola ambasadora firmy w mediach społecznościowych


6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji

  • Dress code menadżera w sytuacjach oficjalnych oraz w codziennej pracy
  • Psychologia koloru – znaczenie kolorów w biznesie
  • Atrybuty sukcesu i władzy vs marka osobista – o manipulacji słów kilka.

7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki

1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz

  • Diagnoza osobowości marki wg „Wielkiej piątki”
  • Kim jestem i jak mogę być odbierany – wrodzone predyspozycje temperamentalne
  • Cztery wyznaczniki - etapy budowania marki

2. Zaufanie menadżera - pierwiastek, który zmienia wszystko

  • Umiejętność / cnota/ wartość / - czym jest zaufanie
  • Moja osobista wiarygodność – autodiagnoza uczestników
  • Zaufanie jako twardy wskaźnik ekonomiczny w biznesie, czyli jak zaufanie wpływa na szybkość działania w biznesie oraz koszty i zyski

3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki

  • Protokół biznesowy w relacjach służbowych (precedencja stanowisk w Polsce, zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc)
  • Tytułowanie o tytulatura w różnych sytuacjach służbowych
  • Mowa ciała w pracy - jak być spójnym i wiarygodnym

4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność

  • Słowo mówione – język profesjonalny i potoczny vs marka osobista
  • Słowo pisane – netykieta menadżera
  • 6 zasad pisania maili

5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach

  • Oddzielenie wizerunku prywatnego od osobistego
  • Serwisy społecznościowa i celowa obecność na nich
  • Linked In
  • facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Snapchat
  • Tumblr
  • Rola ambasadora firmy w mediach społecznościowych


6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji

  • Dress code menadżera w sytuacjach oficjalnych oraz w codziennej pracy
  • Psychologia koloru – znaczenie kolorów w biznesie
  • Atrybuty sukcesu i władzy vs marka osobista – o manipulacji słów kilka.

7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki

1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz

  • Diagnoza osobowości marki wg „Wielkiej piątki”
  • Kim jestem i jak mogę być odbierany – wrodzone predyspozycje temperamentalne
  • Cztery wyznaczniki - etapy budowania marki

2. Zaufanie menadżera - pierwiastek, który zmienia wszystko

  • Umiejętność / cnota/ wartość / - czym jest zaufanie
  • Moja osobista wiarygodność – autodiagnoza uczestników
  • Zaufanie jako twardy wskaźnik ekonomiczny w biznesie, czyli jak zaufanie wpływa na szybkość działania w biznesie oraz koszty i zyski

3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki

  • Protokół biznesowy w relacjach służbowych (precedencja stanowisk w Polsce, zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc)
  • Tytułowanie o tytulatura w różnych sytuacjach służbowych
  • Mowa ciała w pracy - jak być spójnym i wiarygodnym

4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność

  • Słowo mówione – język profesjonalny i potoczny vs marka osobista
  • Słowo pisane – netykieta menadżera
  • 6 zasad pisania maili

5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach

  • Oddzielenie wizerunku prywatnego od osobistego
  • Serwisy społecznościowa i celowa obecność na nich
  • Linked In
  • facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Snapchat
  • Tumblr
  • Rola ambasadora firmy w mediach społecznościowych


6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji

  • Dress code menadżera w sytuacjach oficjalnych oraz w codziennej pracy
  • Psychologia koloru – znaczenie kolorów w biznesie
  • Atrybuty sukcesu i władzy vs marka osobista – o manipulacji słów kilka.

7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 50000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
Ponad 4300 menedżerów uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
4
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
30 lat badań (Bass & Bass) i wiele analiz wykazały, że przywództwo transformacyjne jest impulsem do poprawy wyników w tym indywidualnych, grupowych i organizacyjnych
Szkolenie związane z:
  • zaufanie w miejscu pracy
  • dyplomacja menadżera szkolenie
  • budowanie zaufania szkolenie
  • personal branding

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Kadra menadżerska kreująca wysoką kulturę biznesu
  • Umacnianie marki organizacji przez zespół świadomych menadżerów
  • Postrzeganie organizacji jako wiarygodnego i elitarnego partnera zawodowego

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Jasne wyobrażenie swojej marki obecnie
  • Umiejętność budowania marki wg konkretnego modelu wraz z narzędziami do wykorzystania po szkoleniu
  • Wpływanie na otoczenie biznesowe przez prestiż i autorytet

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Kreowanie kultury szacunku w organizacji w oparciu o zasady sztuki dyplomacji
  • Umacnianie marki organizacji, skutkujące lojalnością i poleceniami ze strony klientów
  • Wzrost lojalności klientów i partnerów biznesowych
Personal branding i protokół biznesowy dla menadżerów

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550


biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.
2021-09-29
29 września 2021 -30 września 2021
2021-09-30
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzą do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych zadań. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2021-10- 4
4 października 2021 - 5 października 2021
2021-10- 5
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Excellent Manager - sztuka delegowania i motywowania zespołu (online)
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2021-10- 7
7 października 2021 - 8 października 2021
2021-10- 8
Szkolenie online Szkolenie online
7 października 2021 - 8 października 2021
Warszawa

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.
2021-09-29
29 września 2021 -30 września 2021
2021-09-30
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzą do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych zadań. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2021-10- 4
4 października 2021 - 5 października 2021
2021-10- 5
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Excellent Manager - sztuka delegowania i motywowania zespołu (online)
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2021-10- 7
7 października 2021 - 8 października 2021
2021-10- 8
Szkolenie online Szkolenie online
7 października 2021 - 8 października 2021
Warszawa

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.