Twoja osobista marka jest tym, co ludzie mówią o tobie, gdy nie ma cię w pokoju

Marka menadżera – budowanie zaufania i reputacji marki

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

Dzisiaj w dynamicznym i wymagającym biznesie, gdzie decyzje podejmuje się bardzo szybko dobra marka jest koniecznością. Skutkuje wiarygodnością, lojalnością i poleceniami ze strony klientów, firmie zapewniając rozwój, zaufanie w miejscu pracy i egzystencję.

IDEA SZKOLENIA

Podstawowym zadaniem menedżera jest wpływać – na swoich podwładnych, zewnętrznych partnerów czy nawet przełożonych. W rzeczywistości obfitującej w złożone, niejednoznaczne sytuacje ogromnego znaczenia zyskuje budowanie zaufania w zespole.

To dzięki nim menedżer może uzyskać zamierzony efekt „na skróty” – jego rozmówca ufając reputacji menedżera nie będzie weryfikował każdego słowa tylko uwierzy w celowość danego działania, idei czy projektu – zaangażuje się w jego powodzenie.

Marka menedżera to suma przekonań, wiedzy i emocji jakie otoczenie menedżera żywi na jego temat. Zgodnie z metodyką Okien Johari cały ten zakres niekoniecznie pokrywa się z rzeczywistością oraz nawet z tym co sam menedżer o sobie sądzi.  Marka menedżera powstaje niezależnie od tego czy świadomie ją kształtujemy.

Warto mieć więc kontrolę nad tym procesem i uczynić  z personal brandingu efektywne narzędzie wpływu na swoje otoczenie biznesowe.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Szkolenie związane z:
  • zaufanie w miejscu pracy
  • dyplomacja mendażera szkolenie
  • budowanie zaufania szkolenie
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Nie ma wyznaczonego terminu szkolenia?
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Zaufanie w biznesie – pierwiastek,  który zmienia wszystko

    • Umiejętność / cnota/ wartość / - czym jest zaufanie
    • Moja osobista wiarygodność – autodiagnoza uczestników
    • Zaufanie jako twardy wskaźnik ekonomiczny w biznesie, czyli jak zaufanie wpływa na szybkość działania w biznesie oraz koszty i zyski

    2. Trening budowania zaufania i relacji

    • Dwa wymiary zaufania - co warunkuje pełną wiarygodność?
    • Doskonalenie osobistej wiarygodności
    • Covey’owki kapital zaufania – jak się zmienia podczas interakcji z pracownikami, współpracownikami, szefami

    3. Marka menadżera klasy premium

    • Zdefiniowanie marki osobistej, jej atrybuty oraz etapy jej budowania
    • Spójność marki i jej komunikowanie na zewnątrz
    • Moja marka – autodiagnoza zgodnie oknami Johari
      • Ja wiem o sobie / inni o mnie wiedzą
      • Ja wiem o sobie / inni nie wiedzą
      • Ja nie wiem o sobie / inni nie wiedzą
      • Ja nie wiem o sobie / inni nie widzą

    4. Komunikacja marki jako drugi ważny element budowania relacji

    • Jak mówić by nas słuchano jak słuchać by mówiono – wpływ słowa na emocje, postawy i motywację
    • „Powiedz to dobrym słowem” – skuteczność słowa mówionego i pisanego w różnych sytuacjach zawodowych
    • Komunikacja marki w mediach społecznościowych – wykorzystanie nowych technologii dla komunikowana marki

    5. Sztuka dyplomacji jako fundament budowania reputacji marki

    • Uśmiech i mimiki oddające intencje i ich odbiór
      • Rodzaje i formy uśmiechu
      • Określenie emocji oraz postrzeganie osoby przez uśmiech i śmiech
      • Ułożenie głowy: poziome, pionowe,
    • Odzwierciedlanie – jak nawiązywać dobry kontakt w relacjach
      • Tworzenie dobrych wibracji
      • Różnice w odzwierciedlaniu między kobietami a mężczyznami
      • Kto kogo odzwierciedla i dlaczego
    • Okazywanie uwagi - jak sprawiać by ludzie w naszej obecności czuli się ważni
      • Cztery elementy okazywania uwagi – ich znaczenie i skutki z ich niestosowania.
      • Zachowania w różnych miejscach i sytuacjach
    • Tajemnice mowy ciała – kultura gestu – budowanie spójności
      • Trzy zasady odczytywania mowy ciała
      • Obserwowanie gestów oraz twarzy rozmówcy w celu rozpoznawania nastawienia i emocji
      • Miejsca i terytorium – jak usiąść, gdzie i dlaczego (wykorzystanie odległości, zasada prawej strony itp.)
      • Inne ważne wskazówki dla spójności (min: rozpoznawanie kłamstwa, gesty i postawy)
    • Aparycja i powierzchowność – jak odbierane są te elementy komunikacji i kiedy są szansą, a kiedy zagrożeniem dla naszej marki
      • Gradacja strojów w biznesie oraz zasady komponowania stroju na każdym szczeblu
      • Garderoba – wpływanie kolorem i stylem na wizerunek.
      • Sylwetka, postawa i ich wpływ na odbiór przez innych ludzi
      • Znaczenia czasu jako sygnału w relacjach międzyludzkich m.in. punktualność, oczekiwanie na spotkanie, jak odbierane jest zaproponowanie napoju itp.

    6. Etykieta przy stole

    • Czego robić nie należy
      • Które zachowania narażają na próbę wzajemną sympatię i szacunek
      • Kłopotliwe sytuacje przy stole
    • Kanon zachowań
    • Rola gościa  / rola gospodarza
    • Mowa sztućców
    • Napoje alkoholowe na spotkaniach firmowych

    7. Netykieta w pracy menadżera

    • ­    6 zasad netykiety w biznesie
    • ­    Rodzaje e-maili
    • ­    Kiedy nie warto posiać e-maila
    • ­    Komunikacja e-mailowa w relacji z przedstawicielami pokoleń X/Y/Z

    8. Marka menedżera w mediach społecznościowych

    • Oddzielenie wizerunku prywatnego od osobistego
    • Serwisy społecznościowa i celowa obecność na nich
      • Linked In
      • facebook
      • Instagram
      • Twitter
      • Snapchat
      • Tumblr
    • Rola ambasadora firmy w mediach społecznościowych

    9. Podsumowanie warsztatu

    • Formuła SSC
      • Start – co wdrożę jako nową dobrą praktykę
      • Stop – czego zaprzestanę
      • Continue – co będę dalej stosował

     

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • Kreowanie zaufanego środowiska pracy
    • Budowanie poczucia ważności u ludzi z jednoczesnym nastawieniem na realizację celów
    • Umacnianie reputacji oraz wizerunku wiarygodnego partnera w biznesie

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • Umiejętność budowania osobistej wiarygodności
    • Poszerzenie samoświadomości – swoich mocnych stron w obszarze budowania relacji i reputacji
    • Świadome budowanie marki osobistej, która skutkuje lojalnością i poleceniami ze strony klientów

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • Kreowanie kultury szacunku w organizacji w oparciu o zasady sztuki dyplomacji
    • Umacnianie marki organizacji, skutkujące lojalnością i poleceniami ze strony klientów
    • Wzrost lojalności klientów i partnerów biznesowych

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Ilona Ziętkowska

    Project Manager
    tel.: +48 (22) 266 02 37
    tel. kom:. +48 517 081 300

    i.zietkowska@projektgamma.pl
    Ilona Ziętkowska

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Marka menadżera – budowanie zaufania i reputacji marki

    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby:
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia otwarte: Menedżerskie

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2019-11-25
    25 listopada 2019 -26 listopada 2019
    2019-11-26
    Wrocław Wrocław
    9 grudnia 2019 -10 grudnia 2019
    Warszawa
    Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
    2019-11-26
    26 listopada 2019 -27 listopada 2019
    2019-11-27
    Warszawa Warszawa
    Badanie Gallupa wskazało, że każdy z nas ma 5 kluczowych talentów ze zbioru 34. Poznaj własne talenty i zacznij zarządzać, organizować pracę, komunikować się eksploatując swoje mocne strony. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie talentami wg Gallupa.
    2019-11-28
    28 listopada 2019 -29 listopada 2019
    2019-11-29
    Warszawa Warszawa
    Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych rozwiązań, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie. Szkolenie będzie miało w dużej mierze charakter praktyczny, każdy z modułów zawiera ćwiczenia warsztatowe.
    2019-12- 5
    5 grudnia 2019 - 6 grudnia 2019
    2019-12- 6
    Warszawa Warszawa
    Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
    2019-12- 9
    9 grudnia 2019 -10 grudnia 2019
    2019-12-10
    Warszawa Warszawa
    Czy przywództwa można się uczyć? Czy istnieją sposoby, aby stawać się coraz lepszym i skuteczniejszym liderem? Tak, pod warunkiem, że posiada się dostęp do unikalnej, fachowej wiedzy na ten temat, którą zapewnia leadership szkolenie. Inwestując swój czas i pieniądze w warsztaty biznesowe z Jackiem Rozenkiem spodziewaj się zysku z inwestycji i maksymalizacji satysfakcji.
    2019-12-12
    12 grudnia 2019 -13 grudnia 2019
    2019-12-13
    Warszawa Warszawa
    Zespoły rozproszone to codzienność wielu firm. Mimo coraz doskonalszych narzędzi do komunikacji i zarządzania projektem wirtualna współpraca i kierowanie zespołem rozproszonym to wciąż wyzwanie. Szkolenie uczy jak pracować w zespole rozproszonym, by skorzystać z wszystkich benefitów pracy zdalnej.
    2019-12-16
    16 grudnia 2019 -17 grudnia 2019
    2019-12-17
    Warszawa Warszawa
    Wyzwalanie potencjału pracowników to jedno z największych wyzwań menedżerskich, przywódczych. Szkolenie coaching menedżerski i zarządzanie rozwojem dostarcza paletę narzędzi rozpoznających poziom kompetencji pracowników i wspierający go.
    2019-12-18
    18 grudnia 2019 -19 grudnia 2019
    2019-12-19
    Warszawa Warszawa
    Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.