Nowoczesne zarządzanie rozwojem dla menedżerów

Nowoczesne zarządzanie rozwojem dla menedżerów

Nowoczesne zarządzanie rozwojem dla menedżerów

Szkolenia menedżerskie

Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na 3 głównych metodologiach stosowanych w zarządzaniu i rozwoju pracowników w XXI wieku w trendzie Leadership & Management 3.0: Zarządzaniu Sytuacyjnym Kena Blancharda, Learning Agility Korn Ferry, 5 poziomach przywództwa dr Johna C. Maxwella.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

23.06.2021 - 24.06.2021
10:00 - 14:00
Szkolenie online
1000 zł netto/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Uczestnicy nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski. Będą w stanie określić dogłębniej typ pracownika w oparciu o koncepcję T-shape. Wypracują rozwiązania, dzięki którym będą skutecznie kształtować pracowników i wykorzystywać ich potencjał wchodząc tym samym na 5 poziom przywództwa.

Cały proces zaczną od obeznania się w fundamentach tych koncepcji oraz sprawdzeniu ich skuteczności na specjalnych case study zaproponowanych przez trenera. Następnie przejdą do kolejnego kroku w skutecznym rozwijaniu pracowników, jakim jest umiejętność pracy nad swoim rozwojem zgodnie ze słowami dr Johna C. Maxwella- “Jakim jesteś liderem dla siebie takim będziesz liderem dla innych.

Tylko ten lider, który jest świadomy swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju przejmuje kontrolę nad swoją efektywnością, a co za tym idzie jest w stanie następnie poprowadzić swoich ludzi przez ten sam proces i być dla nich autorytetem, za którym faktycznie będą chcieli podążać.

W kolejnych etapach uczestnicy będą poznawać i wdrażać w praktyce kolejne elementy związane z rozwojem pracowników w organizacji. Poznają kluczowe narzędzia coachingowe wspierające 3 powyższe metodologie, przećwiczą je w trakcie zajęć, a następnie wykorzystają je w swojej codziennej pracy.

W ostatnich dwóch modułach uczestnicy zapoznają się z najskuteczniejszymi sposobami przygotowywania pracowników na zmiany, które są elementem procesu rozwojowego realizowanym chociażby poprzez delegowanie zadań wykraczających poza opis stanowiska, które mają na celu odpowiedni rozwój pracownika. Przygotują się również do konieczności utrzymywania wysokiego poziomu zaangażowania i motywacji w trudnych sytuacjach, które mają miejsce w procesie rozwojowym.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Stosowanie instruktażu jako formy wprowadzania pracownika w nowe obowiązki
  • Stosowanie treningu jako formy pracy z bardziej dojrzałym pracownikiem
  • Korzystanie z mentoringu we współpracy z dojrzałym pracownikiem
  • Rozwijanie pracowników poprzez coaching
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy z pracownikiem
  • Definiowanie celu, celów rozmowy coachingowej  (w oparciu o diagnozę sytuacji)
  • Praca na poziomie wartości osobistych pracownika
  • Wykorzystywanie prac domowych do rozwoju pracownika pomiędzy sesjami coachingowymi

Uczestnicy nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski. Będą w stanie określić dogłębniej typ pracownika w oparciu o koncepcję T-shape. Wypracują rozwiązania, dzięki którym będą skutecznie kształtować pracowników i wykorzystywać ich potencjał wchodząc tym samym na 5 poziom przywództwa.

Cały proces zaczną od obeznania się w fundamentach tych koncepcji oraz sprawdzeniu ich skuteczności na specjalnych case study zaproponowanych przez trenera. Następnie przejdą do kolejnego kroku w skutecznym rozwijaniu pracowników, jakim jest umiejętność pracy nad swoim rozwojem zgodnie ze słowami dr Johna C. Maxwella- “Jakim jesteś liderem dla siebie takim będziesz liderem dla innych.

Tylko ten lider, który jest świadomy swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju przejmuje kontrolę nad swoją efektywnością, a co za tym idzie jest w stanie następnie poprowadzić swoich ludzi przez ten sam proces i być dla nich autorytetem, za którym faktycznie będą chcieli podążać.

W kolejnych etapach uczestnicy będą poznawać i wdrażać w praktyce kolejne elementy związane z rozwojem pracowników w organizacji. Poznają kluczowe narzędzia coachingowe wspierające 3 powyższe metodologie, przećwiczą je w trakcie zajęć, a następnie wykorzystają je w swojej codziennej pracy.

W ostatnich dwóch modułach uczestnicy zapoznają się z najskuteczniejszymi sposobami przygotowywania pracowników na zmiany, które są elementem procesu rozwojowego realizowanym chociażby poprzez delegowanie zadań wykraczających poza opis stanowiska, które mają na celu odpowiedni rozwój pracownika. Przygotują się również do konieczności utrzymywania wysokiego poziomu zaangażowania i motywacji w trudnych sytuacjach, które mają miejsce w procesie rozwojowym.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Stosowanie instruktażu jako formy wprowadzania pracownika w nowe obowiązki
  • Stosowanie treningu jako formy pracy z bardziej dojrzałym pracownikiem
  • Korzystanie z mentoringu we współpracy z dojrzałym pracownikiem
  • Rozwijanie pracowników poprzez coaching
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy z pracownikiem
  • Definiowanie celu, celów rozmowy coachingowej  (w oparciu o diagnozę sytuacji)
  • Praca na poziomie wartości osobistych pracownika
  • Wykorzystywanie prac domowych do rozwoju pracownika pomiędzy sesjami coachingowymi


Uczestnicy nauczą się rozpoznawać dojrzałość osób, które od nich będą przyjmować wiedzę oraz posiądą umiejętność doboru odpowiednich metod transferu wiedzy – od prostego instruktażu aż po coaching menedżerski. Będą w stanie określić dogłębniej typ pracownika w oparciu o koncepcję T-shape. Wypracują rozwiązania, dzięki którym będą skutecznie kształtować pracowników i wykorzystywać ich potencjał wchodząc tym samym na 5 poziom przywództwa.

Cały proces zaczną od obeznania się w fundamentach tych koncepcji oraz sprawdzeniu ich skuteczności na specjalnych case study zaproponowanych przez trenera. Następnie przejdą do kolejnego kroku w skutecznym rozwijaniu pracowników, jakim jest umiejętność pracy nad swoim rozwojem zgodnie ze słowami dr Johna C. Maxwella- “Jakim jesteś liderem dla siebie takim będziesz liderem dla innych.

Tylko ten lider, który jest świadomy swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju przejmuje kontrolę nad swoją efektywnością, a co za tym idzie jest w stanie następnie poprowadzić swoich ludzi przez ten sam proces i być dla nich autorytetem, za którym faktycznie będą chcieli podążać.

W kolejnych etapach uczestnicy będą poznawać i wdrażać w praktyce kolejne elementy związane z rozwojem pracowników w organizacji. Poznają kluczowe narzędzia coachingowe wspierające 3 powyższe metodologie, przećwiczą je w trakcie zajęć, a następnie wykorzystają je w swojej codziennej pracy.

W ostatnich dwóch modułach uczestnicy zapoznają się z najskuteczniejszymi sposobami przygotowywania pracowników na zmiany, które są elementem procesu rozwojowego realizowanym chociażby poprzez delegowanie zadań wykraczających poza opis stanowiska, które mają na celu odpowiedni rozwój pracownika. Przygotują się również do konieczności utrzymywania wysokiego poziomu zaangażowania i motywacji w trudnych sytuacjach, które mają miejsce w procesie rozwojowym.

Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Stosowanie instruktażu jako formy wprowadzania pracownika w nowe obowiązki
  • Stosowanie treningu jako formy pracy z bardziej dojrzałym pracownikiem
  • Korzystanie z mentoringu we współpracy z dojrzałym pracownikiem
  • Rozwijanie pracowników poprzez coaching
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy z pracownikiem
  • Definiowanie celu, celów rozmowy coachingowej  (w oparciu o diagnozę sytuacji)
  • Praca na poziomie wartości osobistych pracownika
  • Wykorzystywanie prac domowych do rozwoju pracownika pomiędzy sesjami coachingowymi


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Przywództwo w rzeczywistości VUCA

  • Wyzwania stoją przed liderami i menedżerami w rzeczywistości VUCA:
    • V = zmienność (ang. volatility);
    • U = niepewność (and. uncertainty);
    • C = złożoność (and. complexity);
    • A = niejednoznaczność (ang. ambiguity).
    • Case study
  • Poziomy Przywództwa w oparciu o model Johna C. Maxwella
    • I poziom – przywództwo bazujące na stanowisku
    • II poziom – przywództwo bazujące na przyzwoleniu (relacje)
    • III poziom – przywództwo bazujące na produktywności (osobista skuteczność)
    • IV poziom – przywództwo bazujące na rozwoju innych
    • V poziom – autorytet

2. Odnajdywanie talentów w organizacji

  • Charakterystyka osoby o wysokim potencjale
  • Dopasowanie talentu do roli
  • Sposoby tworzenia przestrzeni do wykazania się potencjałem

3. People Agility - typy osobowości i typy pracowników

  • 4 fundamentalne typy osobowości
  • Kim jest pracownik I-shape
  • Kim jest pracownik Dash-shape
  • Kim jest pracownik T-shape
  • Kim jest pracownik TT-shape
  • Kim jest pracownik TTT-shape

4. Określanie potencjału pracownika (learnability)

  • Znajdowanie mocnych stron pracowników
    • Mapa kompetencji mojego zespołu
    • Model analizy osiągnięć

5. Narzędzia rozwoju kompetencji dla liderów

  • Kompetencje i cechy skutecznego lidera
    • 21 Cech Skutecznego Lidera
    • Autodiagnoza
    • Weryfikacja zewnętrzna
  • MAPA KOMPETENCJI LIDERA
  • PLAN AHEAD - narzędzie planowania zmian z włączeniem partnerów odpowiedzialności
  • Mapa mentorów i strażnik
     

6. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda

  • R1 – niskie kompetencje, wysoka motywacja
  • R2 – niskie bądź średnie kompetencje, średnia bądź wysoka motywacja
  • R3 – wysokie kompetencje, średnia bądź niska motywacja
  • R4 – wysokie kompetencje, wysoka motywacja

7. Definiowanie celów z wykorzystaniem wspierających narzędzi coachingowych i mentoringowych

  • Zarządzanie przez cele
    • Budowanie celu w oparciu o diagnozę sytuacji (problem)
    • Pytania o sytuację
    • Pytania o samoocenę
    • Pytania o doświadczenie
    • Zasady budowania celu coachingowego
    • Formułowanie angażujących celów i zadań
    • SMARTER
    • Ustalenie Action Planu

8. Kontrola działań i współodpowiedzialność

  • Samokontrola pracownika
  • Podsumowanie obserwacji
  • Analiza:
    • zakłóceń
    • błędów
    • braku oczekiwanych efektów
    • wyciąganie wniosków

9. Informacja zwrotna (feedback)

  • Czym jest feedback
  • Mity dotyczące feedbacku
    • Co powoduje, że liderzy obawiają się udzielać informacji zwrotnej
    • Co powoduje, że liderzy obawiają się otrzymywać informację zwrotną
  • Kiedy potrzebna jest informacja zwrotna
  • Czym różni się feedback od feedforward
    • Kiedy stosować feedback
    • Kiedy stosować feedforward
  • Rodzaje informacji zwrotnej
    • Rozwojowa
    • Korygująca
    • Monitorująca
    • etc.

10. Zarządzanie porażką i frustracją w zwinnym zespole

  • Czym się różni błąd od porażki?
    • Dlaczego takich sytuacji nie można odpuszczać? Jak lider ma zareagować?
    • Konstruktywne podejście do porażki (symulacje)
  • Motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna
  • Rola lidera w angażowaniu i motywowaniu
  • Analiza różnych poziomów zaangażowania pracowników, rozpoznawanie frustracji
    • Ujawnianie i wsparcie pracownika we frustracji (symulacje)

1. Przywództwo w rzeczywistości VUCA

  • Wyzwania stoją przed liderami i menedżerami w rzeczywistości VUCA:
    • V = zmienność (ang. volatility);
    • U = niepewność (and. uncertainty);
    • C = złożoność (and. complexity);
    • A = niejednoznaczność (ang. ambiguity).
    • Case study
  • Poziomy Przywództwa w oparciu o model Johna C. Maxwella
    • I poziom – przywództwo bazujące na stanowisku
    • II poziom – przywództwo bazujące na przyzwoleniu (relacje)
    • III poziom – przywództwo bazujące na produktywności (osobista skuteczność)
    • IV poziom – przywództwo bazujące na rozwoju innych
    • V poziom – autorytet

2. Odnajdywanie talentów w organizacji

  • Charakterystyka osoby o wysokim potencjale
  • Dopasowanie talentu do roli
  • Sposoby tworzenia przestrzeni do wykazania się potencjałem

3. People Agility - typy osobowości i typy pracowników

  • 4 fundamentalne typy osobowości
  • Kim jest pracownik I-shape
  • Kim jest pracownik Dash-shape
  • Kim jest pracownik T-shape
  • Kim jest pracownik TT-shape
  • Kim jest pracownik TTT-shape

4. Określanie potencjału pracownika (learnability)

  • Znajdowanie mocnych stron pracowników
    • Mapa kompetencji mojego zespołu
    • Model analizy osiągnięć

5. Narzędzia rozwoju kompetencji dla liderów

  • Kompetencje i cechy skutecznego lidera
    • 21 Cech Skutecznego Lidera
    • Autodiagnoza
    • Weryfikacja zewnętrzna
  • MAPA KOMPETENCJI LIDERA
  • PLAN AHEAD - narzędzie planowania zmian z włączeniem partnerów odpowiedzialności
  • Mapa mentorów i strażnik
     

6. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda

  • R1 – niskie kompetencje, wysoka motywacja
  • R2 – niskie bądź średnie kompetencje, średnia bądź wysoka motywacja
  • R3 – wysokie kompetencje, średnia bądź niska motywacja
  • R4 – wysokie kompetencje, wysoka motywacja

7. Definiowanie celów z wykorzystaniem wspierających narzędzi coachingowych i mentoringowych

  • Zarządzanie przez cele
    • Budowanie celu w oparciu o diagnozę sytuacji (problem)
    • Pytania o sytuację
    • Pytania o samoocenę
    • Pytania o doświadczenie
    • Zasady budowania celu coachingowego
    • Formułowanie angażujących celów i zadań
    • SMARTER
    • Ustalenie Action Planu

8. Kontrola działań i współodpowiedzialność

  • Samokontrola pracownika
  • Podsumowanie obserwacji
  • Analiza:
    • zakłóceń
    • błędów
    • braku oczekiwanych efektów
    • wyciąganie wniosków

9. Informacja zwrotna (feedback)

  • Czym jest feedback
  • Mity dotyczące feedbacku
    • Co powoduje, że liderzy obawiają się udzielać informacji zwrotnej
    • Co powoduje, że liderzy obawiają się otrzymywać informację zwrotną
  • Kiedy potrzebna jest informacja zwrotna
  • Czym różni się feedback od feedforward
    • Kiedy stosować feedback
    • Kiedy stosować feedforward
  • Rodzaje informacji zwrotnej
    • Rozwojowa
    • Korygująca
    • Monitorująca
    • etc.

10. Zarządzanie porażką i frustracją w zwinnym zespole

  • Czym się różni błąd od porażki?
    • Dlaczego takich sytuacji nie można odpuszczać? Jak lider ma zareagować?
    • Konstruktywne podejście do porażki (symulacje)
  • Motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna
  • Rola lidera w angażowaniu i motywowaniu
  • Analiza różnych poziomów zaangażowania pracowników, rozpoznawanie frustracji
    • Ujawnianie i wsparcie pracownika we frustracji (symulacje)

1. Przywództwo w rzeczywistości VUCA

  • Wyzwania stoją przed liderami i menedżerami w rzeczywistości VUCA:
    • V = zmienność (ang. volatility);
    • U = niepewność (and. uncertainty);
    • C = złożoność (and. complexity);
    • A = niejednoznaczność (ang. ambiguity).
    • Case study
  • Poziomy Przywództwa w oparciu o model Johna C. Maxwella
    • I poziom – przywództwo bazujące na stanowisku
    • II poziom – przywództwo bazujące na przyzwoleniu (relacje)
    • III poziom – przywództwo bazujące na produktywności (osobista skuteczność)
    • IV poziom – przywództwo bazujące na rozwoju innych
    • V poziom – autorytet

2. Odnajdywanie talentów w organizacji

  • Charakterystyka osoby o wysokim potencjale
  • Dopasowanie talentu do roli
  • Sposoby tworzenia przestrzeni do wykazania się potencjałem

3. People Agility - typy osobowości i typy pracowników

  • 4 fundamentalne typy osobowości
  • Kim jest pracownik I-shape
  • Kim jest pracownik Dash-shape
  • Kim jest pracownik T-shape
  • Kim jest pracownik TT-shape
  • Kim jest pracownik TTT-shape

4. Określanie potencjału pracownika (learnability)

  • Znajdowanie mocnych stron pracowników
    • Mapa kompetencji mojego zespołu
    • Model analizy osiągnięć

5. Narzędzia rozwoju kompetencji dla liderów

  • Kompetencje i cechy skutecznego lidera
    • 21 Cech Skutecznego Lidera
    • Autodiagnoza
    • Weryfikacja zewnętrzna
  • MAPA KOMPETENCJI LIDERA
  • PLAN AHEAD - narzędzie planowania zmian z włączeniem partnerów odpowiedzialności
  • Mapa mentorów i strażnik
     

6. Zarządzanie rozwojem pracowników wg modelu dojrzałości pracownika Blancharda

  • R1 – niskie kompetencje, wysoka motywacja
  • R2 – niskie bądź średnie kompetencje, średnia bądź wysoka motywacja
  • R3 – wysokie kompetencje, średnia bądź niska motywacja
  • R4 – wysokie kompetencje, wysoka motywacja

7. Definiowanie celów z wykorzystaniem wspierających narzędzi coachingowych i mentoringowych

  • Zarządzanie przez cele
    • Budowanie celu w oparciu o diagnozę sytuacji (problem)
    • Pytania o sytuację
    • Pytania o samoocenę
    • Pytania o doświadczenie
    • Zasady budowania celu coachingowego
    • Formułowanie angażujących celów i zadań
    • SMARTER
    • Ustalenie Action Planu

8. Kontrola działań i współodpowiedzialność

  • Samokontrola pracownika
  • Podsumowanie obserwacji
  • Analiza:
    • zakłóceń
    • błędów
    • braku oczekiwanych efektów
    • wyciąganie wniosków

9. Informacja zwrotna (feedback)

  • Czym jest feedback
  • Mity dotyczące feedbacku
    • Co powoduje, że liderzy obawiają się udzielać informacji zwrotnej
    • Co powoduje, że liderzy obawiają się otrzymywać informację zwrotną
  • Kiedy potrzebna jest informacja zwrotna
  • Czym różni się feedback od feedforward
    • Kiedy stosować feedback
    • Kiedy stosować feedforward
  • Rodzaje informacji zwrotnej
    • Rozwojowa
    • Korygująca
    • Monitorująca
    • etc.

10. Zarządzanie porażką i frustracją w zwinnym zespole

  • Czym się różni błąd od porażki?
    • Dlaczego takich sytuacji nie można odpuszczać? Jak lider ma zareagować?
    • Konstruktywne podejście do porażki (symulacje)
  • Motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna
  • Rola lidera w angażowaniu i motywowaniu
  • Analiza różnych poziomów zaangażowania pracowników, rozpoznawanie frustracji
    • Ujawnianie i wsparcie pracownika we frustracji (symulacje)


MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 50000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
Ponad 4300 menedżerów uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
4
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
30 lat badań (Bass & Bass) i wiele analiz wykazały, że przywództwo transformacyjne jest impulsem do poprawy wyników w tym indywidualnych, grupowych i organizacyjnych
Szkolenie związane z:
  • coaching kadry kierowniczej
  • coaching menedżerski
  • szkolenie i doskonalenie pracowników

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Tworzenie i wspieranie kultury zaangażowania w czasach wyzwań
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Narzędzia takie jak Recognition, feedforward, motywacja 3.0. znacznie poszerzą wachlarz możliwości menedżera w indywidualnej pracy z pracownikiem nad jego zaangażowaniem i motywacją.
2021-06-17
17 czerwca 2021 -18 czerwca 2021
2021-06-18
Szkolenie online Szkolenie online
W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.
2021-06-21
21 czerwca 2021 -22 czerwca 2021
2021-06-22
Szkolenie online Szkolenie online
Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na 3 głównych metodologiach stosowanych w zarządzaniu i rozwoju pracowników w XXI wieku w trendzie Leadership & Management 3.0: Zarządzaniu Sytuacyjnym Kena Blancharda, Learning Agility Korn Ferry, 5 poziomach przywództwa dr Johna C. Maxwella.
2021-06-23
23 czerwca 2021 -24 czerwca 2021
2021-06-24
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Tworzenie i wspieranie kultury zaangażowania w czasach wyzwań
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Narzędzia takie jak Recognition, feedforward, motywacja 3.0. znacznie poszerzą wachlarz możliwości menedżera w indywidualnej pracy z pracownikiem nad jego zaangażowaniem i motywacją.
2021-06-17
17 czerwca 2021 -18 czerwca 2021
2021-06-18
Szkolenie online Szkolenie online
W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.
2021-06-21
21 czerwca 2021 -22 czerwca 2021
2021-06-22
Szkolenie online Szkolenie online
Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na 3 głównych metodologiach stosowanych w zarządzaniu i rozwoju pracowników w XXI wieku w trendzie Leadership & Management 3.0: Zarządzaniu Sytuacyjnym Kena Blancharda, Learning Agility Korn Ferry, 5 poziomach przywództwa dr Johna C. Maxwella.
2021-06-23
23 czerwca 2021 -24 czerwca 2021
2021-06-24
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.