Online'owe rutyny menedżerskie

Szkolenia menadżerskie onlineotwartezamkniete

Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Ograniczona interakcja w zespołach i koncentracja na wynikach doprowadziły do sytuacji, w której wiele osób zaczyna postrzegać siebie jako pracowników kontraktowych. W tym kontekście za niezmiernie istotne należy uznać wzmocnienie przełożonych, którzy w czasach transformacji – bardziej niż kiedykolwiek wcześniej – są odpowiedzialni nie tylko za efektywną realizację celów biznesu, ale przede wszystkim za dbałość o szeroko pojęte warunki pracy zespołów, którymi zarządzają. Takie podejście wpływa wprost na optymalizację kosztów czasowych, finansowych i emocjonalnych.

W ramach warsztatów „Rutyny managerskie w pracy zdalnej” koncentrujemy się na wiodących wyzwaniach dla osób na stanowiskach łączących kompetencje strategiczne i wykonawcze, które pozostają w korelacji z efektami biznesowymi  w czterech kluczowych obszarach: orientacja na wyniki, egzekwowanie, relacje/zaangażowanie, zarządzanie zmianą.

WYNIKI

  • Efektywna odpowiedź na wyzwania w otoczeniu biznesu (orientacja na efekt),
  • Umiejętność łączenia celów biznesu z potrzebami na poziomie indywidualnym i zespołowym.

EGZEKWOWANIE

  • Dostosowanie zadań do poziomu gotowości pracownika oraz dopasowanie właściwego stylu przywódczego,
  • Kontrola działania ukierunkowana na wychodzenie z roli wykonawczej na rzecz myślenia strategicznego.

RELACJE/ZAANGAŻOWANIE

  • Tworzenie atrakcyjnego i angażującego środowiska pracy,
  • Zarządzanie zespołem ukierunkowane na otwartą komunikację dwukierunkową.

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

  • Ułatwianie adaptacji w zmianie na poziomie indywidulanym i zespołowym,
  • Otwartość na (często niewyartykułowane) potrzeby współpracowników.

Ograniczona interakcja w zespołach i koncentracja na wynikach doprowadziły do sytuacji, w której wiele osób zaczyna postrzegać siebie jako pracowników kontraktowych. W tym kontekście za niezmiernie istotne należy uznać wzmocnienie przełożonych, którzy w czasach transformacji – bardziej niż kiedykolwiek wcześniej – są odpowiedzialni nie tylko za efektywną realizację celów biznesu, ale przede wszystkim za dbałość o szeroko pojęte warunki pracy zespołów, którymi zarządzają. Takie podejście wpływa wprost na optymalizację kosztów czasowych, finansowych i emocjonalnych.

W ramach warsztatów „Rutyny managerskie w pracy zdalnej” koncentrujemy się na wiodących wyzwaniach dla osób na stanowiskach łączących kompetencje strategiczne i wykonawcze, które pozostają w korelacji z efektami biznesowymi  w czterech kluczowych obszarach: orientacja na wyniki, egzekwowanie, relacje/zaangażowanie, zarządzanie zmianą.

WYNIKI

  • Efektywna odpowiedź na wyzwania w otoczeniu biznesu (orientacja na efekt),
  • Umiejętność łączenia celów biznesu z potrzebami na poziomie indywidualnym i zespołowym.

EGZEKWOWANIE

  • Dostosowanie zadań do poziomu gotowości pracownika oraz dopasowanie właściwego stylu przywódczego,
  • Kontrola działania ukierunkowana na wychodzenie z roli wykonawczej na rzecz myślenia strategicznego.

RELACJE/ZAANGAŻOWANIE

  • Tworzenie atrakcyjnego i angażującego środowiska pracy,
  • Zarządzanie zespołem ukierunkowane na otwartą komunikację dwukierunkową.

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

  • Ułatwianie adaptacji w zmianie na poziomie indywidulanym i zespołowym,
  • Otwartość na (często niewyartykułowane) potrzeby współpracowników.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Jak ustalać, komunikować  i egzekwować nowe reguły funkcjonowania zespołu oraz wzmacniać pożądane zachowania.

  • Jasne zasady gry. Jak i na co zakontraktować się z zespołem.
  • Pułapki dowożenia. Jak przejść od delegowania do promowania partycypacji i budowania poczucia sprawstwa.
  • Konstruktywna informacja zwrotna. Rola microfeedbacku w codziennej pracy zespołu i egzekwowaniu ustaleń.

2. Jak przeprowadzić spotkanie  z zespołem, tak wspierać komunikację i budować poczucie więzi w zespole.

  • Pracownik etatowy vs kontraktowy.
    Jak praca w modelu zdalnym i hybrydowym wpływa na poziom zaangażowania pracowników.
  • Strategia siatkarzy. Jak personalizacja wpływa na motywowanie zespołu i budowaniu poczucia identyfikacji z firmą
  • Idea High-Performing Teams.
    Jak zaimplementować najlepsze praktyki „wysoce skutecznych” do własnego zespołu.

3. Jak planować pracę korzystając z praktyk zwinnego zarządzania.

  • Sprinty. Jak optymalizować czas i koszty w ramach cyklicznych spotkań roboczych.
  • Retrospektywy. Jak monitorować postępy w sposób zachęcający do udoskonalania.
  • Eksperymenty. Jak działać efektywnie w systemie rutynowych usprawnień i zachęcać współpracowników do proaktywności.

4. Jak prowadzić zdalne rozmowy odnośnie zaangażowania  i produktywności pracowników.

  • Skuteczność ≠ efektywność.
    Jak prowadzić trudne rozmowy o różnicy pomiędzy „pracą” a „robotą”.
  • Praktyczne podejście do Q12 i wskaźnika NPS w rozwoju zespołu.
  • Jak monitorować potencjalne ryzyka i szanse.
  • Progres na odległość dzięki partycypacji pracownika w procesie generowania rozwiązań. Jak realizować proces transformacji podejścia od realizacji zadań do „ownera” problemu.

5. Podsumowanie w formie

  • rekomendacji (action plan po szkoleniu).

1. Jak ustalać, komunikować  i egzekwować nowe reguły funkcjonowania zespołu oraz wzmacniać pożądane zachowania.

  • Jasne zasady gry. Jak i na co zakontraktować się z zespołem.
  • Pułapki dowożenia. Jak przejść od delegowania do promowania partycypacji i budowania poczucia sprawstwa.
  • Konstruktywna informacja zwrotna. Rola microfeedbacku w codziennej pracy zespołu i egzekwowaniu ustaleń.

2. Jak przeprowadzić spotkanie  z zespołem, tak wspierać komunikację i budować poczucie więzi w zespole.

  • Pracownik etatowy vs kontraktowy.
    Jak praca w modelu zdalnym i hybrydowym wpływa na poziom zaangażowania pracowników.
  • Strategia siatkarzy. Jak personalizacja wpływa na motywowanie zespołu i budowaniu poczucia identyfikacji z firmą
  • Idea High-Performing Teams.
    Jak zaimplementować najlepsze praktyki „wysoce skutecznych” do własnego zespołu.

3. Jak planować pracę korzystając z praktyk zwinnego zarządzania.

  • Sprinty. Jak optymalizować czas i koszty w ramach cyklicznych spotkań roboczych.
  • Retrospektywy. Jak monitorować postępy w sposób zachęcający do udoskonalania.
  • Eksperymenty. Jak działać efektywnie w systemie rutynowych usprawnień i zachęcać współpracowników do proaktywności.

4. Jak prowadzić zdalne rozmowy odnośnie zaangażowania  i produktywności pracowników.

  • Skuteczność ≠ efektywność.
    Jak prowadzić trudne rozmowy o różnicy pomiędzy „pracą” a „robotą”.
  • Praktyczne podejście do Q12 i wskaźnika NPS w rozwoju zespołu.
  • Jak monitorować potencjalne ryzyka i szanse.
  • Progres na odległość dzięki partycypacji pracownika w procesie generowania rozwiązań. Jak realizować proces transformacji podejścia od realizacji zadań do „ownera” problemu.

5. Podsumowanie w formie

  • rekomendacji (action plan po szkoleniu).

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • zarządzanie zespołem
  • zarządzanie zespołem szkolenie
  • zarządzanie zespołem rozproszonym
  • zarządzanie zespołem projektowym
  • zarządzanie zespołem szkolenie online
  • zarządzanie zespołem rozproszonym szkolenie

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • skuteczniejsze łączenie celów biznesu z potrzebami na poziomie zespołowym
    i indywidualnym,
  • usprawnienia w obszarze komunikacji i organizacji pracy,
  • efektywniejsze wykorzystanie zasobów kadrowych,
  • optymalizacja czasu i kosztów związanych z tempem adaptacji pracowników w zmianach,
  • tworzenie angażującego środowiska pracy przez wzmacnianie poczucia współodpowiedzialności.

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • szybsza adaptacja w dynamicznie zmieniających się warunkach,
  • zwiększanie elastyczności w odpowiedzi na bieżące wyzwania,
  • efektywniejsza identyfikacja i niwelowania barier,
  • zwiększenie skuteczności w zakresie dochodzenia do źródła wyzwań,
  • zwiększenie umiejętności zarządzania zespołem w sposób ukierunkowany na otwartą komunikację i zorientowanie na efekty.

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • efektywniejszy proces tworzenia rozwiązań służących biznesowi przez usprawnienia na poziomie zarządzania pracą zespołów,
  • skuteczniejsza implementacja pożądanych rozwiązań dzięki wykorzystaniu wewnętrznych zasobów,
  • łatwiejsze rozwiązywanie problemów wynikających z dynamicznych zmian dzięki szybszej adaptacji pracowników,
  • skuteczniejsze formułowanie odpowiedzi na wyzwania komunikacyjne i projektowe przez docieranie do źródła problemów,
  • potencjał optymalizacji czasowej i kosztowej w projektach (efektywne spotkania, skuteczniejsze rozwiązywanie problemów, lepsza = bardziej otwarta komunikacja, stymulacja do poszukiwania twórczych rozwiązań).
Online'owe rutyny menedżerskie

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menadżerskie

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

2024-04-10
10 kwietnia 2024 - 11 kwietnia 2024
2024-04-11
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Fundamenty 3 języków doceniania - Istnieją różne sposoby komunikowania doceniania, Każda konkretna osoba będzie ceniła określony język bardziej niż inny, Docenianie jest najbardziej skuteczne, jeśli jest wyrażone w języku preferowanym przez odbiorcę, Komunikaty doceniające, formułowane niewłaściwym językiem mają niską bądź zerową skuteczność, Menedżerowie zdradzają tendencję do używania tych języków doceniania, które sami preferują, zamiast dopasowywać docenienie do preferencji pracownika.

2024-04-17
17 kwietnia 2024 - 18 kwietnia 2024
2024-04-18
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.

2024-05-09
09 maja 2024 - 10 maja 2024
2024-05-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.