Online'owe rutyny menedżerskie

Online'owe rutyny menedżerskie

Online'owe rutyny menedżerskie

Szkolenia menedżerskie

Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

28.06.2021 - 29.06.2021
10:00 - 14:00
Szkolenie online
1000 zł netto/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Ograniczona interakcja w zespołach i koncentracja na wynikach doprowadziły do sytuacji, w której wiele osób zaczyna postrzegać siebie jako pracowników kontraktowych. W tym kontekście za niezmiernie istotne należy uznać wzmocnienie przełożonych, którzy w czasach transformacji – bardziej niż kiedykolwiek wcześniej – są odpowiedzialni nie tylko za efektywną realizację celów biznesu, ale przede wszystkim za dbałość o szeroko pojęte warunki pracy zespołów, którymi zarządzają. Takie podejście wpływa wprost na optymalizację kosztów czasowych, finansowych i emocjonalnych.

W ramach warsztatów „Rutyny managerskie w pracy zdalnej” koncentrujemy się na wiodących wyzwaniach dla osób na stanowiskach łączących kompetencje strategiczne i wykonawcze, które pozostają w korelacji z efektami biznesowymi  w czterech kluczowych obszarach: orientacja na wyniki, egzekwowanie, relacje/zaangażowanie, zarządzanie zmianą. 

WYNIKI

  • Efektywna odpowiedź na wyzwania w otoczeniu biznesu (orientacja na efekt),
  • Umiejętność łączenia celów biznesu z potrzebami na poziomie indywidualnym i zespołowym.

EGZEKWOWANIE

  • Dostosowanie zadań do poziomu gotowości pracownika oraz dopasowanie właściwego stylu przywódczego,  
  • Kontrola działania ukierunkowana na wychodzenie z roli wykonawczej na rzecz myślenia strategicznego.

RELACJE/ZAANGAŻOWANIE

  • Tworzenie atrakcyjnego i angażującego środowiska pracy,
  • Zarządzanie zespołem ukierunkowane na otwartą komunikację dwukierunkową.

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

  • Ułatwianie adaptacji w zmianie na poziomie indywidulanym i zespołowym,
  • Otwartość na (często niewyartykułowane) potrzeby współpracowników.

Ograniczona interakcja w zespołach i koncentracja na wynikach doprowadziły do sytuacji, w której wiele osób zaczyna postrzegać siebie jako pracowników kontraktowych. W tym kontekście za niezmiernie istotne należy uznać wzmocnienie przełożonych, którzy w czasach transformacji – bardziej niż kiedykolwiek wcześniej – są odpowiedzialni nie tylko za efektywną realizację celów biznesu, ale przede wszystkim za dbałość o szeroko pojęte warunki pracy zespołów, którymi zarządzają. Takie podejście wpływa wprost na optymalizację kosztów czasowych, finansowych i emocjonalnych.

W ramach warsztatów „Rutyny managerskie w pracy zdalnej” koncentrujemy się na wiodących wyzwaniach dla osób na stanowiskach łączących kompetencje strategiczne i wykonawcze, które pozostają w korelacji z efektami biznesowymi  w czterech kluczowych obszarach: orientacja na wyniki, egzekwowanie, relacje/zaangażowanie, zarządzanie zmianą. 

WYNIKI

  • Efektywna odpowiedź na wyzwania w otoczeniu biznesu (orientacja na efekt),
  • Umiejętność łączenia celów biznesu z potrzebami na poziomie indywidualnym i zespołowym.

EGZEKWOWANIE

  • Dostosowanie zadań do poziomu gotowości pracownika oraz dopasowanie właściwego stylu przywódczego,  
  • Kontrola działania ukierunkowana na wychodzenie z roli wykonawczej na rzecz myślenia strategicznego.

RELACJE/ZAANGAŻOWANIE

  • Tworzenie atrakcyjnego i angażującego środowiska pracy,
  • Zarządzanie zespołem ukierunkowane na otwartą komunikację dwukierunkową.

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

  • Ułatwianie adaptacji w zmianie na poziomie indywidulanym i zespołowym,
  • Otwartość na (często niewyartykułowane) potrzeby współpracowników.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Jak ustalać, komunikować  i egzekwować nowe reguły funkcjonowania zespołu oraz wzmacniać pożądane zachowania.

  • Jasne zasady gry. Jak i na co zakontraktować się z zespołem.
  • Pułapki dowożenia. Jak przejść od delegowania do promowania partycypacji i budowania poczucia sprawstwa.  
  • Konstruktywna informacja zwrotna. Rola microfeedbacku w codziennej pracy zespołu i egzekwowaniu ustaleń.

2. Jak przeprowadzić spotkanie  z zespołem, tak wspierać komunikację i budować poczucie więzi w zespole.

  • Pracownik etatowy vs kontraktowy.
    Jak praca w modelu zdalnym i hybrydowym wpływa na poziom zaangażowania pracowników.
  • Strategia siatkarzy. Jak personalizacja wpływa na motywowanie zespołu i budowaniu poczucia identyfikacji z firmą
  • Idea High-Performing Teams.
    Jak zaimplementować najlepsze praktyki „wysoce skutecznych” do własnego zespołu.

3. Jak planować pracę korzystając z praktyk zwinnego zarządzania.

  • Sprinty. Jak optymalizować czas i koszty w ramach cyklicznych spotkań roboczych.
  • Retrospektywy. Jak monitorować postępy w sposób zachęcający do udoskonalania.
  • Eksperymenty. Jak działać efektywnie w systemie rutynowych usprawnień i zachęcać współpracowników do proaktywności.  

4. Jak prowadzić zdalne rozmowy odnośnie zaangażowania  i produktywności pracowników.

  • Skuteczność ≠ efektywność.
    Jak prowadzić trudne rozmowy o różnicy pomiędzy „pracą” a „robotą”.
  • Praktyczne podejście do Q12 i wskaźnika NPS w rozwoju zespołu.
  • Jak monitorować potencjalne ryzyka i szanse.
  • Progres na odległość dzięki partycypacji pracownika w procesie generowania rozwiązań. Jak realizować proces transformacji podejścia od realizacji zadań do „ownera” problemu.  

5. Podsumowanie w formie

  • rekomendacji (action plan po szkoleniu).

1. Jak ustalać, komunikować  i egzekwować nowe reguły funkcjonowania zespołu oraz wzmacniać pożądane zachowania.

  • Jasne zasady gry. Jak i na co zakontraktować się z zespołem.
  • Pułapki dowożenia. Jak przejść od delegowania do promowania partycypacji i budowania poczucia sprawstwa.  
  • Konstruktywna informacja zwrotna. Rola microfeedbacku w codziennej pracy zespołu i egzekwowaniu ustaleń.

2. Jak przeprowadzić spotkanie  z zespołem, tak wspierać komunikację i budować poczucie więzi w zespole.

  • Pracownik etatowy vs kontraktowy.
    Jak praca w modelu zdalnym i hybrydowym wpływa na poziom zaangażowania pracowników.
  • Strategia siatkarzy. Jak personalizacja wpływa na motywowanie zespołu i budowaniu poczucia identyfikacji z firmą
  • Idea High-Performing Teams.
    Jak zaimplementować najlepsze praktyki „wysoce skutecznych” do własnego zespołu.

3. Jak planować pracę korzystając z praktyk zwinnego zarządzania.

  • Sprinty. Jak optymalizować czas i koszty w ramach cyklicznych spotkań roboczych.
  • Retrospektywy. Jak monitorować postępy w sposób zachęcający do udoskonalania.
  • Eksperymenty. Jak działać efektywnie w systemie rutynowych usprawnień i zachęcać współpracowników do proaktywności.  

4. Jak prowadzić zdalne rozmowy odnośnie zaangażowania  i produktywności pracowników.

  • Skuteczność ≠ efektywność.
    Jak prowadzić trudne rozmowy o różnicy pomiędzy „pracą” a „robotą”.
  • Praktyczne podejście do Q12 i wskaźnika NPS w rozwoju zespołu.
  • Jak monitorować potencjalne ryzyka i szanse.
  • Progres na odległość dzięki partycypacji pracownika w procesie generowania rozwiązań. Jak realizować proces transformacji podejścia od realizacji zadań do „ownera” problemu.  

5. Podsumowanie w formie

  • rekomendacji (action plan po szkoleniu).


MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 50000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
Ponad 4300 menedżerów uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
4
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
30 lat badań (Bass & Bass) i wiele analiz wykazały, że przywództwo transformacyjne jest impulsem do poprawy wyników w tym indywidualnych, grupowych i organizacyjnych
Szkolenie związane z:
  • zarządzanie zespołem
  • zarządzanie zespołem szkolenie
  • zarządzanie zespołem rozproszonym
  • zarządzanie zespołem projektowym
  • zarządzanie zespołem szkolenie online
  • zarządzanie zespołem rozproszonym szkolenie

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • skuteczniejsze łączenie celów biznesu z potrzebami na poziomie zespołowym
    i indywidualnym,
  • usprawnienia w obszarze komunikacji i organizacji pracy,
  • efektywniejsze wykorzystanie zasobów kadrowych,
  • optymalizacja czasu i kosztów związanych z tempem adaptacji pracowników w zmianach,
  • tworzenie angażującego środowiska pracy przez wzmacnianie poczucia współodpowiedzialności.

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • szybsza adaptacja w dynamicznie zmieniających się warunkach,
  • zwiększanie elastyczności w odpowiedzi na bieżące wyzwania,
  • efektywniejsza identyfikacja i niwelowania barier,
  • zwiększenie skuteczności w zakresie dochodzenia do źródła wyzwań,
  • zwiększenie umiejętności zarządzania zespołem w sposób ukierunkowany na otwartą komunikację i zorientowanie na efekty.

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • efektywniejszy proces tworzenia rozwiązań służących biznesowi przez usprawnienia na poziomie zarządzania pracą zespołów,
  • skuteczniejsza implementacja pożądanych rozwiązań dzięki wykorzystaniu wewnętrznych zasobów,
  • łatwiejsze rozwiązywanie problemów wynikających z dynamicznych zmian dzięki szybszej adaptacji pracowników,
  • skuteczniejsze formułowanie odpowiedzi na wyzwania komunikacyjne i projektowe przez docieranie do źródła problemów,
  • potencjał optymalizacji czasowej i kosztowej w projektach (efektywne spotkania, skuteczniejsze rozwiązywanie problemów, lepsza = bardziej otwarta komunikacja, stymulacja do poszukiwania twórczych rozwiązań).
Online'owe rutyny menedżerskie

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Tworzenie i wspieranie kultury zaangażowania w czasach wyzwań
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Narzędzia takie jak Recognition, feedforward, motywacja 3.0. znacznie poszerzą wachlarz możliwości menedżera w indywidualnej pracy z pracownikiem nad jego zaangażowaniem i motywacją.
2021-06-17
17 czerwca 2021 -18 czerwca 2021
2021-06-18
Szkolenie online Szkolenie online
W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.
2021-06-21
21 czerwca 2021 -22 czerwca 2021
2021-06-22
Szkolenie online Szkolenie online
Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na 3 głównych metodologiach stosowanych w zarządzaniu i rozwoju pracowników w XXI wieku w trendzie Leadership & Management 3.0: Zarządzaniu Sytuacyjnym Kena Blancharda, Learning Agility Korn Ferry, 5 poziomach przywództwa dr Johna C. Maxwella.
2021-06-23
23 czerwca 2021 -24 czerwca 2021
2021-06-24
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Tworzenie i wspieranie kultury zaangażowania w czasach wyzwań
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Narzędzia takie jak Recognition, feedforward, motywacja 3.0. znacznie poszerzą wachlarz możliwości menedżera w indywidualnej pracy z pracownikiem nad jego zaangażowaniem i motywacją.
2021-06-17
17 czerwca 2021 -18 czerwca 2021
2021-06-18
Szkolenie online Szkolenie online
W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.
2021-06-21
21 czerwca 2021 -22 czerwca 2021
2021-06-22
Szkolenie online Szkolenie online
Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na 3 głównych metodologiach stosowanych w zarządzaniu i rozwoju pracowników w XXI wieku w trendzie Leadership & Management 3.0: Zarządzaniu Sytuacyjnym Kena Blancharda, Learning Agility Korn Ferry, 5 poziomach przywództwa dr Johna C. Maxwella.
2021-06-23
23 czerwca 2021 -24 czerwca 2021
2021-06-24
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.