Inne strony: GAMMA DISCOVER
Każdy, kto przestaje się uczyć, jest stary, bez względu na to, czy ma 20 czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę, pozostaje młody

Rozmowy oceniające i podsumowujące

Szkolenia otwarte: Menedżerskie
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. W raz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie z oceny okresowej pracuje na postawach i dostarcza współczesnych rozwiązań menedżerskich.

IDEA SZKOLENIA

Cześć organizacji prowadzi okresową ocenę pracowników, inne bieżącą. Niezależnie od tych procesów kluczowa jest rola menedżera.  Pracownicy oczekują informacji zwrotnej (bądź feedforward) – nowe pokolenia nawet w większym stopniu niż przedstawiciele pokolenia X.  Rozmowa oceniająca jest uznawana za jedno z kluczowych działań menedżerskich – wpływa na motywację, zaangażowanie, rozwój pracownika, jego rozumienie swojej roli, kształtuje relację między menedżerem i pracownikiem. Dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie do tej sytuacji menedżerskiej – zarówno na poziomie narzędziowym jak również mentalnym

Szkolenie może bardziej koncentrować się na proceduralnej części oceny okresowej (formularz oceny, arkusz etc.) jak również na tej umiejętnościowej – kompetencyjnej – w zależności od oczekiwań uczestników.

Badania psychologiczne wskazują, że im bardziej człowiek zna proces, któremu podlega tym bardziej staje się w nim podmiotem (świadomym) a nie przedmiotem (nieświadomym). Już samo poznanie tych mechanizmów częściowo „znieczula” na mechanizmy odpowiedzialne za zniekształcenia percepcyjne w ocenie. Jako, że jest to szkolenie dedykowane dla przełożonych otrzymają oni wiedzę i techniki  jak oceniać sytuacje na linii pracownik – pracownik i przełożony pracownik, aby ocena pracownicza była możliwie obiektywna.

Dodatkowo proponujemy poświęcić przynajmniej jeden moduł tego szkolenia na prowadzenie rozmów z trudnymi pracownikami. Trudny pracownik jest definiowany przez zachowania, które są kłopotliwe dla menedżera. Zwykle ten moduł ma charakter czysto treningowy. Podczas całego cyklu szkoleniowego  trenerzy prowadzący szkolenia będą tworzyli bank trudnych sytuacji. Moduł ten będzie czasem poświęconym właśnie na przećwiczenie wszystkich sytuacji, na które nie było miejsca na poprzedzających szkoleniach.

GRUPA DOCELOWA:
Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej, osób zarządzających projektami w organizacjach, pracowników działów HR.

Szkolenie rozwija następujące kompetencje:
  • Umiejętność znajdywania korzyści z prowadzenia podsumowań, ocen pracy – dla pracownika
    i osobistych dla menedżera
  • Przygotowanie do rozmowy podsumowującej / oceniającej – tak, aby była sprawiedliwa
  • Stosowanie arkusza ocen (firmowego bądź zaproponowanego przez trenera)
  • Unikanie błędów oceniania – mechanizmów psychologicznych, heurystyk
  • Prowadzenie rozmowy pod kątem stymulowania, mobilizowania pracownika
  • Umiejętność oceny efektywności rozmowy – z perspektywy pracownika i przełożonego
  • Wykorzystywanie rozmowy okresowej / podsumowującej do zarządzania rozwoje pracownika
  • Umiejętność radzenia sobie z najczęściej pojawiającymi się trudnościami – związanymi z postawą pracownika, kontekstem, relacjami z szefem

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Wyniki badań przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych przez Toma Desslera, z których wynika, że w ponad 90 % przedsiębiorstw funkcjonuje okresowy system ocen.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Voucher szkoleniowy na 2019 r.

Voucher szkoleniowy – zakupiony w 2018 r. pozwala sfinansować szkolenia realizowane w 2019 r. – otwarte, zamknięte, kompetencyjne i tzw. szkolenia twarde. Warte rozważenia w ostatnich dwóch miesiącach bieżącego roku.

Presja wydatkowania budżetu szkoleniowego jest w wielu organizacjach zrozumiała. Pozostawienie wolnych środków finansowych może zostać zinterpretowane jako nadmierny budżet szkoleniowy. Jednocześnie potrzeby rozwojowe w organizacjach są przecież ogromne. Voucher rozwojowy pozwala wykorzystać środki oraz zrealizować sfinansowane działania w optymalnym momencie dla organizacji (nie koniecznie w pod koniec IV kwartału) . Voucher daje możliwość skorzystania ze wszytych naszych rozwiązań rozwojowych

Ważna informacja:
Voucher regulowany jest umową zakupu bonu rozwojowego. Bon przekazywany jest w formie elektronicznej i fizycznej jako dowód zakupu.
Wielu naszych klientów korzysta z tej możliwości finansowania – na życzenie możemy przedstawić referencje.

 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Ocena okresowa pracowników jako narzędzie rozwoju

  • Kiedy następuje rozwój pracowników
    • Koncepcja strefy najbliższego rozwoju
    • Koncepcje motywacyjne
  • Korzyści z ewaluacji 
    • Dla organizacji
    • Dla pracownika
    • Dla przełożonego
  • Metoda odwróconego wektora – jakie będą konsekwencje niewłaściwie przeprowadzonej oceny okresowej?
    • Dla organizacji
    • Dla pracownika
    • Dla przełożonego

2. Standardy oceny okresowej

  • Etapy ewaluacji 
    • Samoocena pracownika
    • Ocena przełożonego
    • Spotkanie ewaluacyjne
  • Cechy dobrze przeprowadzonej rozmowy ewaluacyjnej
  • Czym są kompetencje
    • Definicja kompetencji
    • Organizacyjny model kompetencyjny
  • Sposób ewaluacji pracowników 
    • Skala ocen
    • Zasady dokonywania oceny

3. Najczęściej popełniane błędy podczas dokonywania oceny okresowej

  • Efekt nastroju 
  • Błąd łagodności 
  • Błąd tendencji centralnej 
  • Błędy atrybucji
  • Efekt kontrastu 
  • Mechanizm projekcji
  • Uleganie stereotypom
  • Kierowanie się przesłankami pozamerytorycznymi

4. Feedback vs. Feedforward

  • Różnice pokoleniowe w oczekiwaniach dot. informacji zwrotnej
  • Feedforward
    • Cel
    • Gotowość do otrzymania porad
    • Chęć przyswojenia wiedzy
    • Podziękowanie
    • Powtarzalność
    • Feedback
  • Feedback
    • Co zamiast kanapki?
    • FUO vs. kwadrat w kwadracie vs. brak schematu


5. Pink 2.0 – co motywuje w XXI wieku

  • Jak się ma Herzberg i Maslow do dzisiejszych oczekiwań pracowników?
  • Motywacja 2.0
    • Poczucie sensu
    • Samodzielność
    • Duma z przynależności do zespołu, organizacji
    • Rozwój
  • Jak motywować z wykorzystaniem koncepcji Pinka?
    • Strategicznie – zarządzanie rozwojem
    • Taktycznie – wiązanie zadań firmowych z indywidualnymi
    • Operacyjnie – delegowanie odpowiedzialności

6. Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnej

  • Zaprzeczanie faktom
  • Usprawiedliwianie się 
    • Zewnętrzne przyczyny
    • Wewnętrzne przyczyny
  • Agresywne reakcje
  • Lekceważenie
  • Bierna reakcja 
  • Radzenie sobie z oporem na informację zwrotną

7. Psychologia oceny i nadzorowania zmian

  • Heurystyki jako uproszczone reguły wnioskowania
    • Heurystyka dostępności
    • Heurystyka zakotwiczenia
    • Heurystyka symulacji
    • Heurystyka oparta na postawach
    • Heurystyka wyrazistości
    • Metody radzenia sobie z niezgodnościami
    • Dysonans poznawczy
    • Dysonans postdecyzyjny
    • Atrybucja wewnętrzna vs. zewnętrzna
  • Zniekształcenia percepcyjne
    • Lustrzane odbicie
    • Podwójne normy
    • Biegunowe myślenie

8. Rozwojowa funkcja ewaluacji (opcjonalnie)

  • Tworzenie planów rozwojowych
    • Partycypacyjna metoda ustalania celu
    • Definiowanie kryterium sukcesu
    • Przypisywanie wag w przypadku kilku zadań
    • Ocena
  • Model klepsydry
    • Szeroka podstawa – wiedza i umiejętności ogólne
    • Wąskie gardło – wiedza i umiejętności specjalistyczne
    • Szerokie zwieńczenie – wiedza i umiejętności menedżerskie

9. Trudne sytuacje w rozmowie oceniającej

  • Sytuacja niezgody z oceną przełożonego
  • Sytuacja manipulacji/ prośby o wyrozumiałość w ocenianym obszarze
  • Sytuacja biernego sprzeciwu
  • Sytuacja podważania sensowności samej oceny

10. Trudne sytuacje z pracownikami

  • Radzenie sobie z pracownikiem demotywującym grupę
  • Radzenie sobie z pracownikiem obniżającym jakość pracy
  • Radzenie sobie z pracownikiem rywalizującym
  • Radzenie sobie z pracownikiem nie potrafiącym słuchać
  • Radzenie sobie z pracownikiem posiadającym niską motywację
  • Radzenie sobie z pracownikiem o wysokiej motywacji i niskich kwalifikacjach
  • Radzenie sobie z pracownikiem konfliktogennym
  • Radzenie sobie z pracownikiem usprawiedliwiającym się

11. Podsumowanie szkolenia

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym i zespołowym

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Doskonalenie kompetencji pracowników
  • Efektywne zarządzanie celami 
  • Realizacja strategii firmy
  • Zwiększenie zaangażowania pracowników
  • Wzrost autorytetu menedżerów
  • Poprawa realizacji wskaźników biznesowych

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Dobre przygotowanie się do oceny pracowniczej
  • Przeprowadzenie oceny pracowniczej w oparciu o cele i kompetencje
  • Udzielenie motywującej informacji zwrotnej
  • Poprowadzenie rozmowy podsumowującej
  • Przełamywanie oporu i obaw przed oceną

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost kompetencji w firmie
  • realizacja celów firmowych i indywidualnych

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Agnieszka Kazubska-Galińska

Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300

a.galinska@projektgamma.pl
Agnieszka Kazubska-Galińska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres a.galinska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Rozmowy oceniające i podsumowujące

Termin szkolenia: 5 wrzesień 2018 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500 zł/os.
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000287983 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
2019-01-23
23 styczeń 2019 -
2019-01-24
24 styczeń 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
warszawa
warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Różnorodność w zespole - również ta pokoleniowa to olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Szkolenie zarządzanie pokoleniami wskazuje, które techniki menedżerskie i w jaki sposób należy stosować. Zwraca również uwagę na mentalną stronę zagadnienia - różnice wartości oraz postawę otwartości wobec różnic pokoleniowych.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-27
27 luty 2019 -
2019-02-28
28 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2019-03- 4
4 marzec 2019 -
2019-03- 5
5 marzec 2019
Warszawa
Warszawa
80% zmian kończy się niepowodzeniem - opór jest zbyt silny. Można nim jednak zarządzać, obniżać jego skalę, kierunkować energię w stronę pozytywnych efektów. Szkolenie zarządzanie zmianą dostarcza nowoczesnych rozwiązań zarządzania zmianą i oporem - uwzględniających zmiany pokoleniowe i aktualne modele leadershipu.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.