Przyszłość należy do tych, którzy przygotowują się na nią dzisiaj

Siła i Odporność Menedżera - Trening Siły i Odporności Psychicznej

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie biznesowym. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem.

IDEA SZKOLENIA

Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie biznesowym.

Z badań Extendent DISC wynika, że to polscy a nie japońscy pracownicy są jednymi z najbardziej zestresowanych na świecie. Wskaźnik napięcia wśród Polaków jest zdecydowanie wyższy niż u pracowników z innych krajów świata. W obliczu tych danych odporność psychiczna nabiera na znaczeniu, ponieważ  poprawia umiejętność radzenia sobie z wielością zadań, wymaganiami, i szybkim tempem pracy.

Większość z nas nie lubi stresu i życia pod presją, jednak nasza zawodowa codzienność pełna jest nieprzyjemnych sytuacji i chwil, kiedy zmagamy się z różnymi naciskami czy wyzwaniami, które wydają się przekraczać nasze możliwości.

Badania Amerykańskich i Brytyjskich psychologów udowodniły, że odporność psychiczna jest kluczem do sukcesu i daje aż 25% różnicy w wydajności między poszczególnymi osobami. Odpowiada za to w jaki sposób radzimy sobie ze stresem, presją i wyzwaniami bez względu na sytuację.

Wysoki poziom odporności to m.in umiejętność utrzymania pozytywnego nastawienia w działaniu, skupienia na aktualnym zadaniu i nieuleganie rozproszeniu. To również zdolność i chęć do poszukiwania nowych rozwiązań pomimo braku sukcesu, powstrzymanie się od wymówek, narzekania i kontynuowanie tego co się robi pomimo napotykanych trudności.

To otwartość na zmiany, branie odpowiedzialności za swoje działania, wysokie zaangażowanie, pewność siebie w relacjach z innymi ludźmi i dobre samopoczucie. Dla osób chcących rozwijać swoją otwartość na zmiany szkolenie Siła i Odporność Menedżera będzie idealnym rozwiązaniem.

Lider, który wspiera pracownika w jego rozwoju odporności psychicznej buduje sobie bardziej efektywny zespół. Drugi aspekt to odporność psychiczna samego Lidera. Tutaj badania pokazują, że lider z wyższymi wynikami poziomu odporności psychicznej jest Liderem skutecznym w różnych obszarach jego menadżerskich obowiązków.

Naukowy model odporności psychicznej 4C opracowany przez badaczy i psychologów: Petera Clougha oraz Keitha Earlea, opiera się na czterech filarach: poczucie kontroli, chęć do podejmowania wyzwań, pewność siebie i zaangażowanie.

Odporność psychiczna jest cechą plastyczną, można ją budować i wzmacniać, niezależnie od tego, jaki jest jej bazowy poziom. Aby rozwijać tą cechę, kluczowa jest samoświadomość, refleksja i spojrzenie na siebie z innej perspektywy.

Diagnozę poziomu odporności umożliwia narzędzie MTQ48 i jest to wstęp do opracowania planu rozwojowego i strategii pracy nad konkretnymi umiejętnościami.

Jednym z najlepszych podejść rozwoju odporności psychicznej jest uczenie się w działaniu, które obejmuje 6 komponentów: pozytywne myślenie, wizualizacja, kontrola strachu, kontrola skupienia uwagi, wyznaczenie celów i samoocena. I te umiejętności rozwijają uczestnicy podczas szkolenia.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Szkolenie związane z:
  • zarządzanie emocjami szkolenie
  • otwartość na zmiany szkolenie

PROGRAM SZKOLENIA


Przed szkoleniem uczestnicy zostaną poproszeni o wypełnienie kwestionariusza MTQ48 Siły i Odporności psychicznej. Na podstawie udzielonych odpowiedzi zostaną wygenerowane raporty rozwojowe dla uczestników, które otrzymają na szkoleniu i będą podstawą do zaplanowania ścieżki rozwoju w poszczególnych obszarach Odporności Psychicznej.

1. Wprowadzenie

  • Ja Menedżer - Z czym się mierzę?
    • Oczekiwania, Wyzwania, Rzeczywistość

2. MÓZG I STRES

  • Czym jest stres? (eustres, dystres - nie taki stres straszny).
  • Symptomy stresu.
  • Wpływ stresu na codzienne zachowanie i funkcjonowanie człowieka.
  • Identyfikacja głównych stresorów w otoczeniu zawodowym, osobistym Menedżera.
  • Zdarzenia krytyczne – analiza skali Holmsa/Rahe’a określająca wielkość stresu.
  • Techniki redukujące stres i napięcie.

3. Odporność Psychiczna Wprowadzenie do modelu 4C

  • Menedżer silny i odporny psychicznie.
  • Menedżer wrażliwy.
  • Czym jest Odporność Psychiczna i dlaczego jest ważna? (historia i definicja).
  • Model 4C Odporności Psychicznej (4 filary odporności psychicznej).
  • Odporność psychiczna jako kluczowy czynnik efektywności Menedżera i jego zespołu.
  • Czy i jak można rozwijać Odporność psychiczną?

4. KONTROLA

  • Poczucie wpływu na własne życie / poczucie sprawczości
    • proaktywność Menedżera
  • Kontrola emocji
    • Inteligencja emocjonalna a odporność psychiczna

5. ZAANGAŻOWANIE

  • Wyznaczanie celów
  • Wytrwałość w dążeniu do realizacji zadań
  • Czas w biznesie
    • Zarządzanie własną energią.
    • Pułapki czasowe - jak ich unikać?
    • Koncentracja na zadaniu
    • Perfekcjonizm i prokrastynacja a skuteczność realizacji zadań.
  • Metody wspierające zaangażowanie Menedżera.

6. WYZWANIA

  • Podejście dozmianinowychdoświadczeń               
    • Menedżer nastawiony na trwałość
    • Menedżer nastawiony na rozwój
  • Drabina pozytywnego myślenia (autorefleksja nastawienia).
  • Niepowodzenia i przeszkody – jak sobie z nimi radzić?
  • Jak z sukcesu i porażki wynieść lekcję dla siebie?

7. PEWNOŚĆ SIEBIE

  • Pewny siebie Menedżer - czyli jaki?
  • Pewność siebie w relacjach interpersonalnych
    • Skuteczna komunikacja
    • Udzielanie informacji zwrotnej
    • Asertywność Menedżera                               
  • Wiara we własne umiejętności                   
  • Moja Samoocena i krytyk wewnętrzny i ich wpływ na wiarę we własne możliwości

8. MÓJ POZIOM ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ

  • Mój poziom Siły i Odporności Psychicznej.
  • Co z tego wynika? (wpływ na moją wydajność, zachowanie, samopoczucie i wpływ na ludzi).
  • Menedżer silny i odporny psychicznie (pożądany poziom na skali zaangażowania, kontroli, wyzwań i pewność siebie).
  • Budowanie indywidualnej strategii i planu działania wzmacniania i rozwijania Odporności Psychicznej.
  • Siła i odporność psychiczna jako umiejętność zarządzania sobą i innymi - jak ją doskonalić i rozwijać?

Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
Mój plan na sukces - ustalenie indywidualnego planu działania wzmacniającego Siłę i Odporność Psychiczną Menedżera.

Metody szkoleniowe:
Szkolenie oparte jest na autodiagnozie, ćwiczeniach indywidualnych, dyskusji moderowanej, mini-wykładzie, pracy w grupach i wymianie doświadczeń.

Podczas warsztatów wykorzystywany jest:

  • Model 4C Siły i Odporności psychicznej (oraz raport indywidualny uczestnika i grupy na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu MTQ48 Siły i Odporności psychicznej).
  • Metoda Points of You™ to praca z obrazem, słowem, pytaniami otwartymi i metaforą. Pozwala wyjść poza dotychczasowy, utarty sposób myślenia i dostrzec nowe rozwiązania i perspektywy.
  • Model Insights Discovery – pozwala zrozumieć zachowania swoje i innych ludzi oraz tak je modyfikować aby przyniosło to maksymalne korzyści.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Dostarczenie wiedzy w zakresie teorii odporności psychicznej i jej wpływu na organizację.
  • Ocena potencjału pracowników, zaplanowanie ścieżki rozwoju, zapewnienie lepszego rozwoju talentów.
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania i zadowolenia pracowników.
  • Poprawa komunikacji.
  • Zmniejszenie absencji i wypalenia zawodowego.
  • Wzrost efektywności pracy pracowników oraz jakości podejmowanych decyzji.
  • Wzmocnienie wizerunku firmy jako pracodawcy, który dba o odporność psychiczną pracownika i poczucie dobrostanu.
  • Większa efektywność pracy.

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Rozwój samoświadomości Menedżera (jego mocnych stron i obszarów do rozwoju).
  • Umiejętność wykorzystania w praktyce narzędzi i metod wzmacniających odporność psychiczną.
  • Lepsze radzenie sobie ze stresem, wyzwaniami i presją czasu.
  • Większa pewność siebie i poczucie sprawczości.
  • Podejmowanie wyzwań z odwagą, angażowanie się w nowe projekty i poszukiwanie nowych ścieżek rozwoju.
  • Poprawa samopoczucia i zadowolenia.
  • Zarządzanie emocjami w interakcjach z pracownikami.
  • Poprawa jakości pracy swojej i podwładnych.
  • Zwiększony poziom zaangażowania własnego Menedżera i jego i zespołu.
  • Większa skuteczność w realizacji codziennych obowiązków i celów.

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Zwiększony poziom zaangażowania.
  • Większa skuteczność w realizacji codziennych obowiązków i celów.
  • Zarządzanie emocjami w interakcjach z pracownikami.
  • Poprawa jakości pracy.

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Siła i Odporność Menedżera - Trening Siły i Odporności Psychicznej

Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 850zł/os.
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
22 lipca 2020 -23 lipca 2020
Warszawa
8 października 2020 - 9 października 2020
Wrocław
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
27 lipca 2020 -28 lipca 2020
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
27 lipca 2020 -28 lipca 2020
Warszawa
10 września 2020 -11 września 2020
Wrocław
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.
29 lipca 2020 -30 lipca 2020
Warszawa
Badanie Gallupa wskazało, że każdy z nas ma 5 kluczowych talentów ze zbioru 34. Poznaj własne talenty i zacznij zarządzać, organizować pracę, komunikować się eksploatując swoje mocne strony. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie talentami wg Gallupa.
10 września 2020 -11 września 2020
Warszawa
Wyzwalanie potencjału pracowników to jedno z największych wyzwań menedżerskich, przywódczych. Szkolenie coaching menedżerski i zarządzanie rozwojem dostarcza paletę narzędzi rozpoznających poziom kompetencji pracowników i wspierający go.
16 września 2020 -17 września 2020
Warszawa
Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Szkolenie recognition z motywowania i angażowania korzysta ze współczesnych narzędzi dostosowanych do dzisiejszych oczekiwań pracowników.
23 września 2020 -24 września 2020
Warszawa
Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych. Często jednak wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy nie jest w pełni wykorzystywana. Szkolenie mentoring traktuje jako narzędzie wykorzystujące wiedzę tkwiącą w organizacji.
7 października 2020 - 8 października 2020
Warszawa
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. Wraz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie rozmowy podsumowujące i oceny okresowe pracuje na postawach i dostarcza współczesnych rozwiązań menedżerskich.
13 października 2020 -14 października 2020
Warszawa
Kontakt z odmienną kulturą stał się dziś codziennością, ale zagraniczny partner czy międzynarodowy zespół to wciąż wyzwanie dla wielu organizacji. Kompetencja międzykulturowa ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, jednak wymaga zarówno wiedzy i doświadczenia, jak i specjalnego treningu.
20 października 2020 -21 października 2020
Warszawa
Celem szkolenia jest wskazanie najskuteczniejszych rozwiązań, które są możliwe do zaimplementowania w konkretnej firmie. Szkolenie będzie miało w dużej mierze charakter praktyczny, każdy z modułów zawiera ćwiczenia warsztatowe.
22 października 2020 -23 października 2020
Warszawa
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Obecnie nazwa vuca nawiązuje do chaotycznej specyfiki rzeczywistości, z którą mierzą się menadżerowie, zarządzający w „dekadzie piekła”, jak nazywa współczesność biznesową Time Magazin.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji