Milczenie w zespołach zdalnych nie jest złotem, jest ich przekleństwem. Spotkania online mogą krótkie, efektywne, z powodzeniem udrażniać przepływ informacji. Wymagają jednak innych niż naturalne i intuicyjne sposobów zarządzania strukturą, czasem i komunikacją.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Kiedy coraz więcej pracowników pracuje online, zmieniła się również forma spotkań. Za tym pojawiły się też wyzwania i problemy, które adresują pracownicy: od ogromnej ilości spotkań, której nie sposób sprostać, po ich skrajną nieefektywność.
Szkolenie podpowiada w jaki sposób organizować i prowadzić spotkania wartościowe dla prowadzącego i dla uczestników.
W prawie 30 kolejno przeprowadzonych przez nas szkoleniach 8 na 10 osób przyznaje, że nie ma zaplanowanego rezultatu, którym ma zakończyć się organizowane przez nich spotkanie (!). Co 2 osoba nie zastanawia się nad efektywnością spotkań, a także co 2 nie pyta o cel spotkania, jeśli jest jego uczestnikiem.
Jedna z firm postanowiła policzyć jaki ponosi koszt (stratę) jeśli część spotkań jest nieefektywna. Jakież było zdziwienie, jak okazało się, że chodzi o 44% spotkań (!).
Eliminując pracownikom tylko jedno spotkanie tygodniowo i skracając długość pozostałych zaledwie o 4,5 minuty (5 proc.), organizacja rocznie oszczędza ponad 195 tys. zł. Nie licząc nawet wartości pracy, którą wykonają w zaoszczędzonym czasie
źródło: Forbes
Cel 1.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób przygotować się do spotkania:
Cel 2.
Prowadzący spotkanie potrafi zarządzać spotkaniem podczas jego przebiegu:
Cel 3.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wzmocnić rezultaty po spotkaniu:
Cel 4.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wpływać na efektywność spotkań:
Kiedy coraz więcej pracowników pracuje online, zmieniła się również forma spotkań. Za tym pojawiły się też wyzwania i problemy, które adresują pracownicy: od ogromnej ilości spotkań, której nie sposób sprostać, po ich skrajną nieefektywność.
Szkolenie podpowiada w jaki sposób organizować i prowadzić spotkania wartościowe dla prowadzącego i dla uczestników.
W prawie 30 kolejno przeprowadzonych przez nas szkoleniach 8 na 10 osób przyznaje, że nie ma zaplanowanego rezultatu, którym ma zakończyć się organizowane przez nich spotkanie (!). Co 2 osoba nie zastanawia się nad efektywnością spotkań, a także co 2 nie pyta o cel spotkania, jeśli jest jego uczestnikiem.
Jedna z firm postanowiła policzyć jaki ponosi koszt (stratę) jeśli część spotkań jest nieefektywna. Jakież było zdziwienie, jak okazało się, że chodzi o 44% spotkań (!).
Eliminując pracownikom tylko jedno spotkanie tygodniowo i skracając długość pozostałych zaledwie o 4,5 minuty (5 proc.), organizacja rocznie oszczędza ponad 195 tys. zł. Nie licząc nawet wartości pracy, którą wykonają w zaoszczędzonym czasie
źródło: Forbes
Cel 1.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób przygotować się do spotkania:
Cel 2.
Prowadzący spotkanie potrafi zarządzać spotkaniem podczas jego przebiegu:
Cel 3.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wzmocnić rezultaty po spotkaniu:
Cel 4.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wpływać na efektywność spotkań:
1. Jakich zasad warto przestrzegać organizując i prowadząc spotkanie online?
2. Jak osiągać efektywność spotkań? Po czym poznasz, że prowadzisz efektywne spotkania?
3. Czy i jak angażować uczestników spotkania?
4. Profesjonalizm w trybie online
1. Jakich zasad warto przestrzegać organizując i prowadząc spotkanie online?
2. Jak osiągać efektywność spotkań? Po czym poznasz, że prowadzisz efektywne spotkania?
3. Czy i jak angażować uczestników spotkania?
4. Profesjonalizm w trybie online
Jako konsultant zajmuje się profesjonalnym wsparciem dla działów HR w zakresie budowania onboardingu efektywnego biznesowo i jednocześnie odpowiadającego na potrzeby pracowników wykorzystując metodologię Design Thinking. Była odpowiedzialna za opracowanie, wdrożenie i ewaluację rocznej strategii onboardingowej dla pracowników w obszarze sprzedaży bezpośredniej oraz pośredniej B2C i B2B. W ramach projektu do jej zadań należała odpowiedzialność za całościowe powodzenie podjętej realizacji, od pomysłu poprzez wdrożenie i bieżącą opiekę nad działaniem projektu wdrożeniowego. Do jej zadań należało również przygotowanie odpowiednich procesów i procedur w kontekście kultury organizacyjnej firmy oraz prowadzenie spotkań, prezentacji i szkoleń w ramach wdrażanego procesu onboardingu. Ekspert w projektach wymagających opracowania i dostarczenia modelu wsparcia procesu wdrożeniowego nowego pracownika z wykorzystaniem metody e-learningu. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Geberit Produkcja, Volkswagen Bank/Seat, czy Nivea Polska.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji - od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48