Menedżer architektem zaangażowania. Recognition i motywowanie 3.0

Menedżer architektem zaangażowania. Recognition i motywowanie 3.0

Tworzenie i wspieranie kultury zaangażowania w czasach wyzwań

Szkolenia menedżerskie
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza

Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Narzędzia takie jak Recognition, feedforward, motywacja 3.0. znacznie poszerzą wachlarz możliwości menedżera w indywidualnej pracy z pracownikiem nad jego zaangażowaniem i motywacją.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).

13.01.2021 - 14.01.2021
10:00 - 14:00
Szkolenie online
1000 zł/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Podnoszenie zaangażowania pracowników jest jednym z najważniejszych zadań menedżerów. Wysokie zaangażowanie pozwala w pełni wykorzystać talenty pracowników, obniża rotację, podnosi efektywność przy jednoczesnej wysokiej satysfakcji pracowników.

Jednocześnie oczekiwania pracowników wraz ze zmianami pokoleniowymi, zmianami w gospodarce i na rynku pracy są inne niż jeszcze nawet 5 lat temu.  Motywacja finansowa jest wyznacznikiem zaangażowania jedynie na pierwszym,  granicznym poziomie. Dużo ważniejsze staje się poczucie sensu, przynależności oraz jasna droga rozwoju zawodowego (niekoniecznie awansu). Im większe organizacje tym trudniej odpowiadać na te potrzeby odgórnie. To menedżer jest osobą, która może sprawić, że w jego zespole będzie trochę jak w małej firmie – czyli z orientacją na wyniki przy jednoczesnym zauważaniu odrębności i oczekiwań poszczególnych członków zespołu.

W odpowiedzi na te zmiany przygotowaliśmy szkolenie recognition bazujące na nowoczesnych rozwiązaniach motywujących i budujących zaangażowanie - feedforward, motywowanie 3.0 wg Pinka oraz narzędzia menedżerskie uwzględniające różnice pokoleniowe.

Zaangażowanie było istotnym zakresem odpowiedzialności menedżerskiej jeszcze przed pandemią. Dziś być może to najważniejsze zadanie menedżerskie – podnieść i utrzymać na wysokim poziomie zaangażowanie zespołu. Warto pamiętać wysoka produktywność zespołu – nawet obecnie nie oznacza wysokiego zaangażowania. Być może relacja pracowników z organizacją ewoluuje w kierunku transakcyjnej. Wszyscy pracownicy wykonują swoje obowiązki, ale jest w nich co raz mniej właścicielskiego myślenia, innowacyjności i proaktywności. Warto dbać o zaangażowanie jako fundament przyszłej efektywności zespołu.

Podnoszenie zaangażowania pracowników jest jednym z najważniejszych zadań menedżerów. Wysokie zaangażowanie pozwala w pełni wykorzystać talenty pracowników, obniża rotację, podnosi efektywność przy jednoczesnej wysokiej satysfakcji pracowników.

Jednocześnie oczekiwania pracowników wraz ze zmianami pokoleniowymi, oraz konsekwencjami pandemii wirusa Covid-19  bardzo dynamicznie się zmieniają.  Motywacja finansowa jest wyznacznikiem zaangażowania jedynie na pierwszym,  granicznym poziomie. Dużo ważniejsze staje się poczucie sensu, przynależności oraz jasna droga rozwoju zawodowego (niekoniecznie awansu).
Dziś, kiedy doświadczenie pracy zdalnej stało się powszechne, a zaspokajanie powyższych potrzeb co raz mniej naturalne (w pracy zdalnej nic się nie dzieje „przy okazji” menedżer tym większą uwagę powinien kłaść na celowe, świadome działania podnoszące zaangażowanie u poszczególnych pracowników i w zespole.

2 warsztaty online 4 x 45 min. każdy

Podnoszenie zaangażowania pracowników jest jednym z najważniejszych zadań menedżerów. Wysokie zaangażowanie pozwala w pełni wykorzystać talenty pracowników, obniża rotację, podnosi efektywność przy jednoczesnej wysokiej satysfakcji pracowników.

Jednocześnie oczekiwania pracowników wraz ze zmianami pokoleniowymi, zmianami w gospodarce i na rynku pracy są inne niż jeszcze nawet 5 lat temu.  Motywacja finansowa jest wyznacznikiem zaangażowania jedynie na pierwszym,  granicznym poziomie. Dużo ważniejsze staje się poczucie sensu, przynależności oraz jasna droga rozwoju zawodowego (niekoniecznie awansu). Im większe organizacje tym trudniej odpowiadać na te potrzeby odgórnie. To menedżer jest osobą, która może sprawić, że w jego zespole będzie trochę jak w małej firmie – czyli z orientacją na wyniki przy jednoczesnym zauważaniu odrębności i oczekiwań poszczególnych członków zespołu.

W odpowiedzi na te zmiany przygotowaliśmy szkolenie recognition bazujące na nowoczesnych rozwiązaniach motywujących i budujących zaangażowanie - feedforward, motywowanie 3.0 wg Pinka oraz narzędzia menedżerskie uwzględniające różnice pokoleniowe.


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)


1. Funkcja motywacji w procesie zarządzania:

  • Rola i rodzaje motywacji
  • Proces motywacji w dobie tzw. rynku pracownika
  • Motywacja w dobie multigeneracji ( z perspektywy różnych pokoleń w organizacjach)


2. Pink 3.0 – co motywuje w XXI wieku

  • Jak się ma Herzberg i Maslow do dzisiejszych oczekiwań pracowników?
  • Motywacja 3.0
    • Poczucie sensu
    • Samodzielność
    • Duma z przynależności do zespołu, organizacji
    • Rozwój
  • Jak motywować z wykorzystaniem koncepcji Pinka?
    • Strategicznie – zarządzanie rozwojem
    • Taktycznie – wiązanie zadań firmowych z indywidualnymi
    • Operacyjnie – delegowanie odpowiedzialności


3. Motywanie wg modelu przywództwa Maxwella

  • II poziom przywództwa – budowanie relacji
  • Recogniotion – upodmiotowienie pracownika
  • Budowanie fundamentu zaufania

4. Motywacyjne DNA menedżera – rola kadry zarządzającej w procesie motywowania;
typy menedżerskiego DNA:

  • Dyrektor ( wydajność, stabilizacja, nagrody wewnętrzne)
  • Wizjoner (wydajność, zmiany, nagrody wewnętrzne)
  • Wódz ( wydajność, stabilizacja, nagrody zewnętrzne)
  • Mistrz (wydajność, zmiany, nagrody zewnętrzne)
  • Opiekun (kontakty, stabilizacja, nagrody wewnętrzne)
  • Sojusznik (kontakty, zmiany, nagrody wewnętrzne)
  • Udoskonalacz (kontakty, stabilizacja, nagrody zewnętrzne)
  • Badacz (kontakty, zmiany, nagrody zewnętrzne)


5. Feedback vs. Feedforward

  • Różnice pokoleniowe w oczekiwaniach dot. informacji zwrotnej
  • Feedforward
    • Cel
    • Gotowość do otrzymania porad
    • Chęć przyswojenia wiedzy
    • Podziękowanie
    • Powtarzalność
    • Feedback
  • Feedback
    • Co zamiast kanapki?
    • FUO vs. kwadrat w kwadracie vs. brak schematu


6. Uznanie dla pracownika (employee recognition) jako  silne narzędzie zarządzania:

  • Test Timpsona
  • Czym jest uznanie dla pracownika?
    • Definicja
    • Charakterystyka
    • Badania
    • Zasada 50/30/20
    • „HBPL recognition program”
  • Dlaczego jest tak cenne dla naszego miejsca pracy i co możemy osiągnąć dzięki docenianiu pracowników? – korzyści z okazywania uznania dla pracownika


7. 4 zasady uznania

  • Często:
    • Planowanie działań w obszarze okazywania uznania dla pracowników
  • Od siebie:
    • Techniki budowania wiarygodności
    • Nlp w konstruowaniu osobistego przekazu
  • Konkretnie:
    • Chunking informacji
    • Style opisywania rzeczywistości
  • Od razu po zachowaniu


8. Złe nawyki czyli, o tym, co niszczy uznanie dla pracownika

  • Przykłady naszych złych nawyków
  • Przyczyny naszych złych nawyków
  • Jak zapobiegać złym nawykom?


9. Okazywanie uznania dla pracownika jako efektywny proces

  • Jak efektywnie okazywać uznanie?
  • Jak dostarczać uznanie w skuteczny sposób?
  • Rodzaje uznania:
    • Społeczne
    • Symboliczne
    • Materialne
  • Narzędzia okazywania uznania:
    • Co robimy?
    • Co możemy robić?


10. Podsumowanie szkolenia:

  • Karta ssc:
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski:
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

 

1. Zaangażowanie jako fundament produktywności teraz i w przyszłości

  • Transakcyjna relacja pracownik – organizacja
    • Niski poziom zaangażowania
    • Pracuje dla pieniędzy
    • Większa gotowość do zmiany pracy
    • Niski poziom współodpowiedzialności
  • Transformacyjna relacja pracownik – organizacja
    • Właścicielskie podejście do pracy własnej, zespołu, procesów w organizacji
    • Wysoka innowacyjność i proaktywność
    • Wysoki kapitał zaufania (np. gotowość do udzielania feedbacku szefowi)
    • Wysoki poziom zaangażowania

2. Wpływ pracy zdalnej na poziom zaangażowania

  • Mniej spontanicznych okazji do „zasilania” zaangażowania
  • Duża koncentracja na produktywności mniej celowych działań menedżerskich z obszaru zaangażowania
  • Trudności komunikacyjne i koncentracja komunikacji na biznesowych tematach
  • Zanik więzi z zespołem – zamiast zespołu funkcjonuje konstelacja freelancer’ów ekspertów

3. Pink 3.0 – co motywuje w XXI wieku (+ nakładka czasów pandemicznych)

  • Jak się ma Herzberg i Maslow do dzisiejszych oczekiwań pracowników?
  • Motywacja 3.0
    • Poczucie sensu
    • Samodzielność
    • Duma z przynależności do zespołu, organizacj
    • Rozwój

  • Porównanie pracy stacjonarnej i zdalnej pod kątem motywatorów 3.0 – które i w jaki sposób są zaspokajane?
  • Jak motywować z wykorzystaniem koncepcji Pinka?
    • Stacjonarnie
    • Online
    • Kiedy nie ma różnicy

4. Feedback vs. Feedforward

  • Różnice pokoleniowe w oczekiwaniach dot. informacji zwrotnej
  • Feedforward
    • Cel
    • Gotowość do otrzymania porad
    • Chęć przyswojenia wiedzy
    • Podziękowanie
    • Powtarzalność
    • Feedback

  • Feedback
    • Co zamiast kanapki?
    • FUO vs. kwadrat w kwadracie vs. brak schematu

5. Uznanie dla pracownika (employee recognition) jako  silne narzędzie zarządzania:

  • Test Timpsona
  • Czym jest uznanie dla pracownika?
    • Definicja
    • Charakterystyka
    • Badania
    • Zasada 50/30/20
    • „HBPL recognition program”

  • Dlaczego jest tak cenne dla naszego miejsca pracy i co możemy osiągnąć dzięki docenianiu pracowników? – korzyści z okazywania uznania dla pracownika

6. 4 zasady uznania

  • Często:
    • Planowanie działań w obszarze okazywania uznania dla pracowników

  • Od siebie:
    • Techniki budowania wiarygodności
    • Nlp w konstruowaniu osobistego przekazu

  • Konkretnie:
    • Chunking informacji
    • Style opisywania rzeczywistości

  • Od razu po zachowaniu

7. Podsumowanie szkolenia:

  • Karta ssc:
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski:
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym


1. Funkcja motywacji w procesie zarządzania:

  • Rola i rodzaje motywacji
  • Proces motywacji w dobie tzw. rynku pracownika
  • Motywacja w dobie multigeneracji ( z perspektywy różnych pokoleń w organizacjach)


2. Pink 3.0 – co motywuje w XXI wieku

  • Jak się ma Herzberg i Maslow do dzisiejszych oczekiwań pracowników?
  • Motywacja 3.0
    • Poczucie sensu
    • Samodzielność
    • Duma z przynależności do zespołu, organizacji
    • Rozwój
  • Jak motywować z wykorzystaniem koncepcji Pinka?
    • Strategicznie – zarządzanie rozwojem
    • Taktycznie – wiązanie zadań firmowych z indywidualnymi
    • Operacyjnie – delegowanie odpowiedzialności


3. Motywanie wg modelu przywództwa Maxwella

  • II poziom przywództwa – budowanie relacji
  • Recogniotion – upodmiotowienie pracownika
  • Budowanie fundamentu zaufania

4. Motywacyjne DNA menedżera – rola kadry zarządzającej w procesie motywowania;
typy menedżerskiego DNA:

  • Dyrektor ( wydajność, stabilizacja, nagrody wewnętrzne)
  • Wizjoner (wydajność, zmiany, nagrody wewnętrzne)
  • Wódz ( wydajność, stabilizacja, nagrody zewnętrzne)
  • Mistrz (wydajność, zmiany, nagrody zewnętrzne)
  • Opiekun (kontakty, stabilizacja, nagrody wewnętrzne)
  • Sojusznik (kontakty, zmiany, nagrody wewnętrzne)
  • Udoskonalacz (kontakty, stabilizacja, nagrody zewnętrzne)
  • Badacz (kontakty, zmiany, nagrody zewnętrzne)


5. Feedback vs. Feedforward

  • Różnice pokoleniowe w oczekiwaniach dot. informacji zwrotnej
  • Feedforward
    • Cel
    • Gotowość do otrzymania porad
    • Chęć przyswojenia wiedzy
    • Podziękowanie
    • Powtarzalność
    • Feedback
  • Feedback
    • Co zamiast kanapki?
    • FUO vs. kwadrat w kwadracie vs. brak schematu


6. Uznanie dla pracownika (employee recognition) jako  silne narzędzie zarządzania:

  • Test Timpsona
  • Czym jest uznanie dla pracownika?
    • Definicja
    • Charakterystyka
    • Badania
    • Zasada 50/30/20
    • „HBPL recognition program”
  • Dlaczego jest tak cenne dla naszego miejsca pracy i co możemy osiągnąć dzięki docenianiu pracowników? – korzyści z okazywania uznania dla pracownika


7. 4 zasady uznania

  • Często:
    • Planowanie działań w obszarze okazywania uznania dla pracowników
  • Od siebie:
    • Techniki budowania wiarygodności
    • Nlp w konstruowaniu osobistego przekazu
  • Konkretnie:
    • Chunking informacji
    • Style opisywania rzeczywistości
  • Od razu po zachowaniu


8. Złe nawyki czyli, o tym, co niszczy uznanie dla pracownika

  • Przykłady naszych złych nawyków
  • Przyczyny naszych złych nawyków
  • Jak zapobiegać złym nawykom?


9. Okazywanie uznania dla pracownika jako efektywny proces

  • Jak efektywnie okazywać uznanie?
  • Jak dostarczać uznanie w skuteczny sposób?
  • Rodzaje uznania:
    • Społeczne
    • Symboliczne
    • Materialne
  • Narzędzia okazywania uznania:
    • Co robimy?
    • Co możemy robić?


10. Podsumowanie szkolenia:

  • Karta ssc:
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski:
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

 

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 50000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
Ponad 4300 menedżerów uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
4
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
Raport firmy Gallup wykazał, że 50% pracowników opuściło pracę, aby „trochę uciec od swojego menadżera w pewnym momencie swojej kariery" i że zaangażowanie menedżera bezpośrednio wpływa na zaangażowanie zespołu.
Szkolenie związane z:
  • motywacja
  • Pink 3.0
  • Maxwell
  • Feedback

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wzrost efektywności pracowników
  • zwiększenie lojalności pracowników wobec organizacji – korzystniejsza fluktuacja (oszczędności)
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy)
  • kształtowanie kultury organizacyjnej
  • efektywniejsze zarządzanie wielopokoleniowością w organizacji

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • świadomość swoich mocnych stron jako motywującego menedżera oraz obszarów do rozwoju
  • wpływ na budowanie kultury organziacyjnej
  • znajomość mendżerskiego DNA oraz wzmocenienie własnego stylu zarządzania
  • zwiększenie własnej konkurencyjności na rynku pracy poprzez znajomość najnowszych technik motywowania
  • •zwiększone szanse na awans jako efekt skutecznego, długofalowego motywowania pracowników
  • wyższa wydajność przy mniejszym koszcie energetycznym, komfort pracy,
    • efektywność osobista (poczucie sprawczości)

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • świadomość silnych stron pracowników na poziomie menedżerskim oraz organizacyjnym
  • łatwiejsze szacowanie zasobów przed realizacją nowych zadań zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym
  • realizowanie celów strategicznych organizacji przy minimalnym nakładzie środków i zasobów
  • korzystniejsza atmosfera pracy (lepsze relacje z otoczeniem zawodowym)
  • mniejsza liczba błędów / większa liczba trafnych decyzji ze względu na bardziej obiektywne szacowanie ryzyka (przyjmowanie różnych punków widzenia)
  • skuteczna alternatywa dla stylów zarządzania zorientowanych na kontrolę i monitoring
Menedżer architektem zaangażowania. Recognition i motywowanie 3.0

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera (online)
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.  Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.
2020-11-26
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
2020-11-27
Szkolenie online Szkolenie online
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
Warszawa
Wersja online: Siła i Odporność Menedżera - Trening Online
Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem. Siła i odporność menedżera buduję siłę i odporność zespołu – a jest to dobre w dzisiejszych czasach więcej niż pożądane.
2020-12- 1
1 grudnia 2020
2020-12- 1
Szkolenie online Szkolenie online
1 grudnia 2020
Warszawa
Wersja online: Jak budować autorytet w czasach wyzwań lub/i zdalnych zespołów
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.
2020-12- 2
2 grudnia 2020 - 3 grudnia 2020
2020-12- 3
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer – trudne sytuacje menedżerskie w online, hybrydzie, zespole stacjonarnym
Zwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych.  Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”
2020-12- 4
4 grudnia 2020 -16 grudnia 2020
2020-12-16
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wczoraj kolega, dziś przełożony – różne aspekty budowania autorytetu w zespole zdalnym, hybrydowym, tradycyjnym
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Excellent Manager- sztuka delegowania i motywowania zespołu (online)
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie korzystając z tradycyjnych i nowoczesnych technologii?
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Milczenie w zespołach zdalnych nie jest złotem, jest ich przekleństwem. Spotkania online mogą krótkie, efektywne, z powodzeniem udrażniać przepływ informacji. Wymagają jednak innych niż naturalne i intuicyjne sposobów zarządzania strukturą, czasem i komunikacją.
2020-12- 9
9 grudnia 2020 -10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Konstruktywne rozmowy oceniające i rozwojowe
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. Wraz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie rozmowy podsumowujące i oceny okresowe pracuje na postawach i dostarcza współczesnych rozwiązań menedżerskich.
2020-12-11
11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzi do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Vision, Understanding, Clarity, Agility – jak ćwiczyć VUCA PRIME w obecnych czasach
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).  Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.
2021-01-11
11 stycznia 2021 -12 stycznia 2021
2021-01-12
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Tworzenie i wspieranie kultury zaangażowania w czasach wyzwań
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Narzędzia takie jak Recognition, feedforward, motywacja 3.0. znacznie poszerzą wachlarz możliwości menedżera w indywidualnej pracy z pracownikiem nad jego zaangażowaniem i motywacją.
2021-01-13
13 stycznia 2021 -14 stycznia 2021
2021-01-14
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera (online)
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.  Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.
2020-11-26
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
2020-11-27
Szkolenie online Szkolenie online
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
Warszawa
Wersja online: Siła i Odporność Menedżera - Trening Online
Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem. Siła i odporność menedżera buduję siłę i odporność zespołu – a jest to dobre w dzisiejszych czasach więcej niż pożądane.
2020-12- 1
1 grudnia 2020
2020-12- 1
Szkolenie online Szkolenie online
1 grudnia 2020
Warszawa
Wersja online: Jak budować autorytet w czasach wyzwań lub/i zdalnych zespołów
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.
2020-12- 2
2 grudnia 2020 - 3 grudnia 2020
2020-12- 3
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer – trudne sytuacje menedżerskie w online, hybrydzie, zespole stacjonarnym
Zwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych.  Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”
2020-12- 4
4 grudnia 2020 -16 grudnia 2020
2020-12-16
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Wczoraj kolega, dziś przełożony – różne aspekty budowania autorytetu w zespole zdalnym, hybrydowym, tradycyjnym
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Excellent Manager- sztuka delegowania i motywowania zespołu (online)
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie korzystając z tradycyjnych i nowoczesnych technologii?
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
2020-12- 7
7 grudnia 2020 - 8 grudnia 2020
2020-12- 8
Szkolenie online Szkolenie online
Milczenie w zespołach zdalnych nie jest złotem, jest ich przekleństwem. Spotkania online mogą krótkie, efektywne, z powodzeniem udrażniać przepływ informacji. Wymagają jednak innych niż naturalne i intuicyjne sposobów zarządzania strukturą, czasem i komunikacją.
2020-12- 9
9 grudnia 2020 -10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Konstruktywne rozmowy oceniające i rozwojowe
Otrzymywanie informacji zwrotnej zawsze zajmuje wysokie miejsca w zestawieniach oczekiwań pracowników. Wraz ze zmianami pokoleniowymi te oczekiwania się intensyfikują. Szkolenie rozmowy podsumowujące i oceny okresowe pracuje na postawach i dostarcza współczesnych rozwiązań menedżerskich.
2020-12-11
11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzi do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Vision, Understanding, Clarity, Agility – jak ćwiczyć VUCA PRIME w obecnych czasach
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).  Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.
2021-01-11
11 stycznia 2021 -12 stycznia 2021
2021-01-12
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Tworzenie i wspieranie kultury zaangażowania w czasach wyzwań
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Narzędzia takie jak Recognition, feedforward, motywacja 3.0. znacznie poszerzą wachlarz możliwości menedżera w indywidualnej pracy z pracownikiem nad jego zaangażowaniem i motywacją.
2021-01-13
13 stycznia 2021 -14 stycznia 2021
2021-01-14
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.