Inne strony: GAMMA DISCOVER
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza

Menedżer architektem zaangażowania. Recognition i motywowanie 2.0

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

Podnoszenie zaangażowania pracowników do kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Szkolenie z motywowania i angażowania korzysta ze współczesnych narzędzi dostosowanych do dzisiejszych oczekiwań pracowników.

IDEA SZKOLENIA

Podnoszenie zaangażowania pracowników jest jednym z najważniejszych zadań menedżerów. Wysokie zaangażowanie pozwala w pełni wykorzystać talenty pracowników, obniża rotację, podnosi efektywność przy jednoczesnej wysokiej satysfakcji pracowników.

Jednocześnie oczekiwania pracowników wraz ze zmianami pokoleniowymi, zmianami w gospodarce i na rynku pracy są inne niż jeszcze nawet 5 lat temu.  Motywacja finansowa jest wyznacznikiem zaangażowania jedynie na pierwszym,  granicznym poziomie. Dużo ważniejsze staje się poczucie sensu, przynależności oraz jasna droga rozwoju zawodowego (niekoniecznie awansu). Im większe organizacje tym trudniej odpowiadać na te potrzeby odgórnie. To menedżer jest osobą, która może sprawić, że w jego zespole będzie trochę jak w małej firmie – czyli z orientacją na wyniki przy jednoczesnym zauważaniu odrębności i oczekiwań poszczególnych członków zespołu.

W odpowiedzi na te zmiany przygotowaliśmy szkolenie bazujące na nowoczesnych rozwiązaniach motywujących i budujących zaangażowanie- recognition, feedforward, motywowanie 2.0 wg Pinka oraz narzędzia menedżerskie uwzględniające różnice pokoleniowe.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Raport firmy Gallup wykazał, że 50% pracowników opuściło pracę, aby „trochę uciec od swojego menadżera w pewnym momencie swojej kariery" i że zaangażowanie menedżera bezpośrednio wpływa na zaangażowanie zespołu.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA


    1. Funkcja motywacji w procesie zarządzania:

    • Rola i rodzaje motywacji
    • Proces motywacji w dobie tzw. rynku pracownika
    • Motywacja w dobie multigeneracji ( z perspektywy różnych pokoleń w organizacjach)


    2. Pink 2.0 – co motywuje w XXI wieku

    • Jak się ma Herzberg i Maslow do dzisiejszych oczekiwań pracowników?
    • Motywacja 2.0
      • Poczucie sensu
      • Samodzielność
      • Duma z przynależności do zespołu, organizacji
      • Rozwój
    • Jak motywować z wykorzystaniem koncepcji Pinka?
      • Strategicznie – zarządzanie rozwojem
      • Taktycznie – wiązanie zadań firmowych z indywidualnymi
      • Operacyjnie – delegowanie odpowiedzialności


    3. Motywanie wg modelu przywództwa Maxwella

    • II poziom przywództwa – budowanie relacji
    • Recogniotion – upodmiotowienie pracownika
    • Budowanie fundamentu zaufania

    4. Motywacyjne DNA menedżera – rola kadry zarządzającej w procesie motywowania;
    typy menedżerskiego DNA:

    • Dyrektor ( wydajność, stabilizacja, nagrody wewnętrzne)
    • Wizjoner (wydajność, zmiany, nagrody wewnętrzne)
    • Wódz ( wydajność, stabilizacja, nagrody zewnętrzne)
    • Mistrz (wydajność, zmiany, nagrody zewnętrzne)
    • Opiekun (kontakty, stabilizacja, nagrody wewnętrzne)
    • Sojusznik (kontakty, zmiany, nagrody wewnętrzne)
    • Udoskonalacz (kontakty, stabilizacja, nagrody zewnętrzne)
    • Badacz (kontakty, zmiany, nagrody zewnętrzne)


    5. Feedback vs. Feedforward

    • Różnice pokoleniowe w oczekiwaniach dot. informacji zwrotnej
    • Feedforward
      • Cel
      • Gotowość do otrzymania porad
      • Chęć przyswojenia wiedzy
      • Podziękowanie
      • Powtarzalność
      • Feedback
    • Feedback
      • Co zamiast kanapki?
      • FUO vs. kwadrat w kwadracie vs. brak schematu


    6. Uznanie dla pracownika (employee recognition) jako  silne narzędzie zarządzania:

    • Test Timpsona
    • Czym jest uznanie dla pracownika?
      • Definicja
      • Charakterystyka
      • Badania
      • Zasada 50/30/20
      • „HBPL recognition program”
    • Dlaczego jest tak cenne dla naszego miejsca pracy i co możemy osiągnąć dzięki docenianiu pracowników? – korzyści z okazywania uznania dla pracownika


    7. 4 zasady uznania

    • Często:
      • Planowanie działań w obszarze okazywania uznania dla pracowników
    • Od siebie:
      • Techniki budowania wiarygodności
      • Nlp w konstruowaniu osobistego przekazu
    • Konkretnie:
      • Chunking informacji
      • Style opisywania rzeczywistości
    • Od razu po zachowaniu


    8. Złe nawyki czyli, o tym, co niszczy uznanie dla pracownika

    • Przykłady naszych złych nawyków
    • Przyczyny naszych złych nawyków
    • Jak zapobiegać złym nawykom?


    9. Okazywanie uznania dla pracownika jako efektywny proces

    • Jak efektywnie okazywać uznanie?
    • Jak dostarczać uznanie w skuteczny sposób?
    • Rodzaje uznania:
      • Społeczne
      • Symboliczne
      • Materialne
    • Narzędzia okazywania uznania:
      • Co robimy?
      • Co możemy robić?


    10. Podsumowanie szkolenia:

    • Karta ssc:
      • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
      • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
      • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
    • Wnioski:
      • Na poziomie osobistym
      • Na poziomie zespołowym

     

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • wzrost efektywności pracowników
    • zwiększenie lojalności pracowników wobec organizacji – korzystniejsza fluktuacja (oszczędności)
    • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy)
    • kształtowanie kultury organizacyjnej
    • efektywniejsze zarządzanie wielopokoleniowością w organizacji

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • świadomość swoich mocnych stron jako motywującego menedżera oraz obszarów do rozwoju
    • wpływ na budowanie kultury organziacyjnej
    • znajomość mendżerskiego DNA oraz wzmocenienie własnego stylu zarządzania
    • zwiększenie własnej konkurencyjności na rynku pracy poprzez znajomość najnowszych technik motywowania
    • •zwiększone szanse na awans jako efekt skutecznego, długofalowego motywowania pracowników
    • wyższa wydajność przy mniejszym koszcie energetycznym, komfort pracy,
      • efektywność osobista (poczucie sprawczości)

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • świadomość silnych stron pracowników na poziomie menedżerskim oraz organizacyjnym
    • łatwiejsze szacowanie zasobów przed realizacją nowych zadań zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym
    • realizowanie celów strategicznych organizacji przy minimalnym nakładzie środków i zasobów
    • korzystniejsza atmosfera pracy (lepsze relacje z otoczeniem zawodowym)
    • mniejsza liczba błędów / większa liczba trafnych decyzji ze względu na bardziej obiektywne szacowanie ryzyka (przyjmowanie różnych punków widzenia)
    • skuteczna alternatywa dla stylów zarządzania zorientowanych na kontrolę i monitoring

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Agnieszka Kazubska-Galińska

    Project Manager
    tel.: +48 (22) 266 02 37
    tel. kom:. +48 517 081 300
    a.galinska@projektgamma.pl
    Agnieszka Kazubska-Galińska

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres biuro@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Menedżer architektem zaangażowania. Recognition i motywowanie 2.0

    Termin szkolenia: 5 kwiecień 2016 r. do 6 kwiecień 2016 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail

    1*

    2

    3

    4

    5

    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Warunki zgłoszenia
    • Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500 zł/os
      Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.
    • Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
    • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp.j.
    • Odbiór zgłoszenia potwierdzimy mailem.
    • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu otrzymania faktury.
      Wpłaty należy dokonać na konto:
      Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski Sp. J.
      01-612 Warszawa
      ul. Mysłowicka 15
      Nr konta: 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785
    • W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed warsztatami, uczestnik zostanie obciążony kosztami w wysokości 20% opłaty za udział.
    • Rezygnacja ze szkolenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia będzie skutkowała obciążeniem uczestnika całkowitym kosztem za szkolenie. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej.
    • Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
    • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
    • Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

    Szkolenia otwarte: Menedżerskie

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2018-10- 1
    1 październik 2018 -
    2018-10- 2
    2 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Autorskie warsztaty Tomasza Piotra Sidewicza podnoszące skuteczność w osiąganiu celów biznesowych z elementami komunikacji, wywierania wpływu i kreowania własnego autorytetu.
    2018-10- 4
    4 październik 2018 -
    2018-10- 5
    5 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
    2018-10-11
    11 październik 2018 -
    2018-10-12
    12 październik 2018
    warszawa
    warszawa
    Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
    2018-10-18
    18 październik 2018 -
    2018-10-19
    19 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
    2018-10-23
    23 październik 2018 -
    2018-10-24
    24 październik 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Badanie Gallupa wskazało, że każdy z nas ma 5 kluczowych talentów ze zbioru 34. Poznaj własne talenty i zacznij zarządzać, organizować pracę, komunikować się eksploatując swoje mocne strony. Zapraszamy na szkolenie zarządzanie talentami wg Gallupa.
    2018-11- 7
    7 listopad 2018 -
    2018-11- 8
    8 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Modele przywództwa zakładają, że podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
    2018-11-12
    12 listopad 2018 -
    2018-11-13
    13 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Różnorodność w zespole - również ta pokoleniowa to olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Szkolenie zarządzanie pokoleniami wskazuje, które techniki menedżerskie i w jaki sposób należy stosować. Zwraca również uwagę na mentalną stronę zagadnienia - różnice wartości oraz postawę otwartości wobec różnic pokoleniowych.
    2018-11-28
    28 listopad 2018 -
    2018-11-29
    29 listopad 2018
    Warszawa
    Warszawa
    Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Obecnie nazwa nawiązuje do chaotycznej specyfiki rzeczywistości, z którą mierzą się menadżerowie, zarządzający w „dekadzie piekła”, jak nazywa współczesność biznesową Time Magazin.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.