Trudne, wyzwaniowe rozmowy menedżerskie

Trudne, wyzwaniowe rozmowy menedżerskie

Trudne, wyzwaniowe rozmowy menedżerskie

Szkolenia menedżerskie

Trudne rozmowy mogą niszczyć, mogą też budować

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

„Umiejętność komunikowania się stała się w dzisiejszym świecie towarem,
za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny.”

John D. Rockefeller

Utrzymywanie i podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja współczesnego menedżera.  Jak to robić w sytuacji nadmiernych oczekiwań pracowników, ich rozczarowań do sytuacji w firmie z którymi się spotykają, we współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi? Menedżer może sprawić, że w jego zespole będzie tak jak w małej firmie: wraz z orientacją na osiągane wyniki, zachowana będzie orientacja na pracowniku, zauważając jego odrębność i różnorodność potrzeb.

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

Priorytetem jest doskonalenie umiejętności menedżerów, w tym poznanie czym są trudne rozmowy z pracownikami i radzenie sobie z nimi poprzez rozwój takich kompetencji, jak: asertywna komunikacja, radzenia sobie z nadmiernymi oczekiwaniami pracowników, prowadzenia rozmowy oceniającej i podsumowującej, odmowy awansu, rozwiązywanie konfliktów, spadkiem satysfakcji z wykonywanej pracy, komunikacją trudnych decyzji.

Gdy chodzi o trudne rozmowy z pracownikami szkolenie ma na celu zwiększenie skuteczności zarządzania pracownikiem, z jednoczesnym zadbaniem o jego wysoką automotywację. Udział w szkoleniu pomaga przeanalizować dotychczasowy sposób prowadzenia rozmów menedżerskich oraz poznać i  stosować zasad efektywnej współpracy przy jednoczesnym, umiejętnym wykorzystaniu narzędzi wspierających motywacje wewnętrzną.

Zapraszamy do zapoznania się z programem jako punktem wyjścia do dalszej dyskusji o ostatecznym kształcie szkolenia.

Cele:

  • Poznanie metod skutecznego prowadzenia rozmów menedżerskich z pracownikami.
  • Przygotowanie do prowadzenia rozmowy podsumowującej / oceniającej, utrzymującej motywację pracownika przy jednoczesnej jej rzetelności i sprawiedliwość
  • Wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z najczęściej pojawiającymi się trudnościami – związanymi z postawą pracownika, narzekaniem, odmową awansu, nadmiernymi oczekiwaniami finansowymi, utratą motywacji, relacjami w zespole i szefem
  • Przypomnienie i uporządkowanie wiedzy na temat powstawania konfliktów oraz sposobów ich rozwiazywania
  • Trening rozmów menedżerskich z pracownikiem

 

„Umiejętność komunikowania się stała się w dzisiejszym świecie towarem,
za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny.”

John D. Rockefeller

Utrzymywanie i podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja współczesnego menedżera.  Jak to robić w sytuacji nadmiernych oczekiwań pracowników, ich rozczarowań do sytuacji w firmie z którymi się spotykają, we współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi? Menedżer może sprawić, że w jego zespole będzie tak jak w małej firmie: wraz z orientacją na osiągane wyniki, zachowana będzie orientacja na pracowniku, zauważając jego odrębność i różnorodność potrzeb.

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

Priorytetem jest doskonalenie umiejętności menedżerów, w tym poznanie czym są trudne rozmowy z pracownikami i radzenie sobie z nimi poprzez rozwój takich kompetencji, jak: asertywna komunikacja, radzenia sobie z nadmiernymi oczekiwaniami pracowników, prowadzenia rozmowy oceniającej i podsumowującej, odmowy awansu, rozwiązywanie konfliktów, spadkiem satysfakcji z wykonywanej pracy, komunikacją trudnych decyzji.

Gdy chodzi o trudne rozmowy z pracownikami szkolenie ma na celu zwiększenie skuteczności zarządzania pracownikiem, z jednoczesnym zadbaniem o jego wysoką automotywację. Udział w szkoleniu pomaga przeanalizować dotychczasowy sposób prowadzenia rozmów menedżerskich oraz poznać i  stosować zasad efektywnej współpracy przy jednoczesnym, umiejętnym wykorzystaniu narzędzi wspierających motywacje wewnętrzną.

Zapraszamy do zapoznania się z programem jako punktem wyjścia do dalszej dyskusji o ostatecznym kształcie szkolenia.

Cele:

  • Poznanie metod skutecznego prowadzenia rozmów menedżerskich z pracownikami.
  • Przygotowanie do prowadzenia rozmowy podsumowującej / oceniającej, utrzymującej motywację pracownika przy jednoczesnej jej rzetelności i sprawiedliwość
  • Wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z najczęściej pojawiającymi się trudnościami – związanymi z postawą pracownika, narzekaniem, odmową awansu, nadmiernymi oczekiwaniami finansowymi, utratą motywacji, relacjami w zespole i szefem
  • Przypomnienie i uporządkowanie wiedzy na temat powstawania konfliktów oraz sposobów ich rozwiazywania
  • Trening rozmów menedżerskich z pracownikiem

„Umiejętność komunikowania się stała się w dzisiejszym świecie towarem,
za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny.”

John D. Rockefeller

Utrzymywanie i podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja współczesnego menedżera.  Jak to robić w sytuacji nadmiernych oczekiwań pracowników, ich rozczarowań do sytuacji w firmie z którymi się spotykają, we współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi? Menedżer może sprawić, że w jego zespole będzie tak jak w małej firmie: wraz z orientacją na osiągane wyniki, zachowana będzie orientacja na pracowniku, zauważając jego odrębność i różnorodność potrzeb.

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

Priorytetem jest doskonalenie umiejętności menedżerów, w tym poznanie czym są trudne rozmowy z pracownikami i radzenie sobie z nimi poprzez rozwój takich kompetencji, jak: asertywna komunikacja, radzenia sobie z nadmiernymi oczekiwaniami pracowników, prowadzenia rozmowy oceniającej i podsumowującej, odmowy awansu, rozwiązywanie konfliktów, spadkiem satysfakcji z wykonywanej pracy, komunikacją trudnych decyzji.

Gdy chodzi o trudne rozmowy z pracownikami szkolenie ma na celu zwiększenie skuteczności zarządzania pracownikiem, z jednoczesnym zadbaniem o jego wysoką automotywację. Udział w szkoleniu pomaga przeanalizować dotychczasowy sposób prowadzenia rozmów menedżerskich oraz poznać i  stosować zasad efektywnej współpracy przy jednoczesnym, umiejętnym wykorzystaniu narzędzi wspierających motywacje wewnętrzną.

Zapraszamy do zapoznania się z programem jako punktem wyjścia do dalszej dyskusji o ostatecznym kształcie szkolenia.

Cele:

  • Poznanie metod skutecznego prowadzenia rozmów menedżerskich z pracownikami.
  • Przygotowanie do prowadzenia rozmowy podsumowującej / oceniającej, utrzymującej motywację pracownika przy jednoczesnej jej rzetelności i sprawiedliwość
  • Wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z najczęściej pojawiającymi się trudnościami – związanymi z postawą pracownika, narzekaniem, odmową awansu, nadmiernymi oczekiwaniami finansowymi, utratą motywacji, relacjami w zespole i szefem
  • Przypomnienie i uporządkowanie wiedzy na temat powstawania konfliktów oraz sposobów ich rozwiazywania
  • Trening rozmów menedżerskich z pracownikiem

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Efektywne otwarcie

  • Wstęp do szkolenia
  • Kontrakt (cele, cele indywidualne, reguły pracy)
  • Ćwiczenie licencyjne: Po omacku – czym jest dla mnie, uważne słuchanie, zadawanie pytań, panowanie nad swoim ego w czasie komunikacji?
  • Definicja kompetencji – wg. Banathy
  • Definicja projekcji psychologicznej – ćwiczenie: „Wyobraź sobie, że …”
  • Sposoby ewaluacji pracowników
  • Najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy z pracownikiem

2. Asertywna komunikacja

  • Czym jest asertywność menedżerska?
  • Udzielanie informacji zwrotnej
  • Różnice pokoleniowe w oczekiwaniach na informację zwrotną
  • Przewaga Feedforward nad Feedback
  • Trudne sytuacje z udzielaniem informacji zwrotnej:
    • Zaprzeczanie faktom
    • Agresywne reakcje
    • Bierna reakcje
    • Usprawiedliwianie się
  • Radzenie sobie z krytyką:
    • Demaskowanie aluzji
    • Zamglenie
    • Uprzedzanie krytyki
  • Analiza transakcyjna czyli o rolach społecznych w komunikacji;
  • Gry psychologiczne podwładnych – czyli o trójkącie dramatycznym;
  • Asertywna odmowa
    • Model BOA
    • Model Zdarta płyta
  • Asertywne prowadzenie spotkania i rozliczanie z zadań zespołu
  • Procedura na narzekanie pracownika – od skargi do porozumienia
  • Reguły przekazywania informacji trudnych pracownikowi:
    • Magiczny trójkąt

3. Konflikt w pracy menedżera

  • Czym jest współczesne podejście do konfliktu?
  • Przyczyny konfliktów – koło Ch. Moore’a;
  • Rozpoznanie własnych skryptów zachowania w konflikcie:
    • Uległość
    • Unikanie
    • Kompromis
    • Walka
    • Rozwiązania integratywne
  • Techniki rozwiązywania konfliktów;
  • Pseudorozwiązania konfliktów:
    • Ignorowanie
    • Odwlekanie
    • Pokojowe współistnienie
    • Kozioł ofiarny
  • Dynamika konfliktu w ujęciu procesu
  • Konsekwencje nieujawniania przyczyn konfliktu

4. Motywacja 3.0

  • Źródła motywacji: Wewnętrzna i zewnętrzna;
  • Dlaczego motywacja nie działa i co działa? -  model R.Ryana i E.Deci
  • Błyskawiczna metoda motywacji – czyli jak sobie radzić z reaktancją pracownika wg. Pantalona
  • Jak motywować w rozmowie menadżerskiej z wykorzystaniem poznanych koncepcji na poziomie:
    • Strategicznym – zarządzanie rozwojem
    • Taktycznym – powiązanie zadań firmowych i indywidualnych
    • Operacyjnym – delegowanie odpowiedzialności

5. Poligon sytuacji trudnych

  • Zebranie sytuacji trudnych z jakimi spotykają się uczestnicy;
  • Przygotowywanie sposobów argumentacji;
  • Poligon rozmów menedżerskich między innymi na tematy:
    • Sytuacja niezgody z oceną
    • Sytuacja manipulacji – prośby o wyrozumiałość w ocenie
    • Sytuacja biernego sprzeciwu ocenie;
    • Rozmowa z pracownikiem demotywującym zespół
    • Rozmowa odmowy awansu pracownikowi posiadającemu wysoką motywację i niskie kwalifikacje
    • Rozmowa z pracownikiem posiadającym niska motywację
    • Rozmowa pracownikiem nie potrafiącym słuchać
    • Rozmowa z pracownikiem rywalizującym destrukcyjnie
    • Rozmowa z pracownikiem zaniżającym jakość
    • Inne wygenerowane przez uczestników.
  • Wnioski

6. Faza zamknięcia

  • Podsumowanie korzyści;
  • Przekazanie zadania wdrożeniowego,
  • Trzy wymiary podsumowania:
    • Identyfikacji zmiany na poziomie indywidualnym,
    • Identyfikacji zmiany na poziomie grupy – z procedurą „Anioła stróża”,
    • Podsumowanie szkolenia z wykorzystaniem metody S-S-C (stop-start-continue).

1.Asertywna komunikacja

  • Czym jest asertywność menedżerska?
  • Udzielanie informacji zwrotnej
  • Trudne sytuacje z udzielaniem informacji zwrotnej:
  • Zaprzeczanie faktom
  • Agresywne reakcje
  • Bierna reakcje
  • Usprawiedliwianie się

2. Motywacja 3.0

  • Źródła motywacji: Wewnętrzna i zewnętrzna
  • Dlaczego motywacja nie działa i co działa? - model R.Ryana i E.Deci
  • Błyskawiczna metoda motywacji – czyli jak sobie radzić z reaktancją pracownika wg. Pantalona
  • Jak motywować w rozmowie menadżerskiej z wykorzystaniem poznanych koncepcji.

3. Scenariusz prowadzenia trudnych rozmów - szóstka zwrotna.

4. Poligon sytuacji trudnych

  • Zebranie sytuacji trudnych z jakimi spotykają się uczestnicy;
  • Przygotowywanie sposobów argumentacji;
  • Poligon rozmów menedżerskich między innymi na tematy:
    • Sytuacja niezgody z oceną
    • Sytuacja manipulacji – prośby o wyrozumiałość w ocenie Sytuacja biernego sprzeciwu ocenie;
    • Rozmowa z pracownikiem demotywującym zespół
    • Rozmowa odmowy awansu pracownikowi posiadającemu wysoką motywację i niskie kwalifikacje
    • Rozmowa z pracownikiem posiadającym niska motywację
    • Rozmowa pracownikiem nie potrafiącym słuchać
    • Rozmowa z pracownikiem rywalizującym destrukcyjnie
    • Rozmowa z pracownikiem zaniżającym jakość Inne wygenerowane przez uczestników.
  • Wnioski

1. Efektywne otwarcie

  • Wstęp do szkolenia
  • Kontrakt (cele, cele indywidualne, reguły pracy)
  • Ćwiczenie licencyjne: Po omacku – czym jest dla mnie, uważne słuchanie, zadawanie pytań, panowanie nad swoim ego w czasie komunikacji?
  • Definicja kompetencji – wg. Banathy
  • Definicja projekcji psychologicznej – ćwiczenie: „Wyobraź sobie, że …”
  • Sposoby ewaluacji pracowników
  • Najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy z pracownikiem

2. Asertywna komunikacja

  • Czym jest asertywność menedżerska?
  • Udzielanie informacji zwrotnej
  • Różnice pokoleniowe w oczekiwaniach na informację zwrotną
  • Przewaga Feedforward nad Feedback
  • Trudne sytuacje z udzielaniem informacji zwrotnej:
    • Zaprzeczanie faktom
    • Agresywne reakcje
    • Bierna reakcje
    • Usprawiedliwianie się
  • Radzenie sobie z krytyką:
    • Demaskowanie aluzji
    • Zamglenie
    • Uprzedzanie krytyki
  • Analiza transakcyjna czyli o rolach społecznych w komunikacji;
  • Gry psychologiczne podwładnych – czyli o trójkącie dramatycznym;
  • Asertywna odmowa
    • Model BOA
    • Model Zdarta płyta
  • Asertywne prowadzenie spotkania i rozliczanie z zadań zespołu
  • Procedura na narzekanie pracownika – od skargi do porozumienia
  • Reguły przekazywania informacji trudnych pracownikowi:
    • Magiczny trójkąt

3. Konflikt w pracy menedżera

  • Czym jest współczesne podejście do konfliktu?
  • Przyczyny konfliktów – koło Ch. Moore’a;
  • Rozpoznanie własnych skryptów zachowania w konflikcie:
    • Uległość
    • Unikanie
    • Kompromis
    • Walka
    • Rozwiązania integratywne
  • Techniki rozwiązywania konfliktów;
  • Pseudorozwiązania konfliktów:
    • Ignorowanie
    • Odwlekanie
    • Pokojowe współistnienie
    • Kozioł ofiarny
  • Dynamika konfliktu w ujęciu procesu
  • Konsekwencje nieujawniania przyczyn konfliktu

4. Motywacja 3.0

  • Źródła motywacji: Wewnętrzna i zewnętrzna;
  • Dlaczego motywacja nie działa i co działa? - model R.Ryana i E.Deci
  • Błyskawiczna metoda motywacji – czyli jak sobie radzić z reaktancją pracownika wg. Pantalona
  • Jak motywować w rozmowie menadżerskiej z wykorzystaniem poznanych koncepcji na poziomie:
    • Strategicznym – zarządzanie rozwojem
    • Taktycznym – powiązanie zadań firmowych i indywidualnych
    • Operacyjnym – delegowanie odpowiedzialności

5. Poligon sytuacji trudnych

  • Zebranie sytuacji trudnych z jakimi spotykają się uczestnicy;
  • Przygotowywanie sposobów argumentacji;
  • Poligon rozmów menedżerskich między innymi na tematy:
    • Sytuacja niezgody z oceną
    • Sytuacja manipulacji – prośby o wyrozumiałość w ocenie
    • Sytuacja biernego sprzeciwu ocenie;
    • Rozmowa z pracownikiem demotywującym zespół
    • Rozmowa odmowy awansu pracownikowi posiadającemu wysoką motywację i niskie kwalifikacje
    • Rozmowa z pracownikiem posiadającym niska motywację
    • Rozmowa pracownikiem nie potrafiącym słuchać
    • Rozmowa z pracownikiem rywalizującym destrukcyjnie
    • Rozmowa z pracownikiem zaniżającym jakość
    • Inne wygenerowane przez uczestników.
  • Wnioski

6. Faza zamknięcia

  • Podsumowanie korzyści;
  • Przekazanie zadania wdrożeniowego,
  • Trzy wymiary podsumowania:
    • Identyfikacji zmiany na poziomie indywidualnym,
    • Identyfikacji zmiany na poziomie grupy – z procedurą „Anioła stróża”,
    • Podsumowanie szkolenia z wykorzystaniem metody S-S-C (stop-start-continue).

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 50000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
Ponad 4300 menedżerów uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
4
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
Z badań przeprowadzonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości wynika, iż w czterech na pięć badanych firm nigdy nie słyszano o mentoringu. Tylko niewiele ponad 6% organizacji stosowało określoną formę mentoringu.
Szkolenie związane z:
  • trudne rozmowy z pracownikami szkolenie
  • Asertywna komunikacja
  • Motywacja
  • Konflikty

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Wyższy poziom zaangażowania
  • Niższy poziom rotacji
  • Brak „podskórnych konfliktów”

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Mniejszy stres przed przeprowadzaniem trudnych rozmów
  • Większa kontrola nad przebiegiem trudnych rozmów
  • Rozumienie roli menedżerskiej w trudnych sytuacjach
  • Świadomość zjawisk zachodzących w konflikcie w pracy

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Wyższe satysfakcja pracowników
  • Wyższy poziom rozumienia przez pracowników swojej roli w organizacji
  • Wzrost zaufania do organizacji i menedżera
  • Udrożnienie komunikacji wprost

Trudne, wyzwaniowe rozmowy menedżerskie

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Tworzenie i wspieranie kultury zaangażowania w czasach wyzwań
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Narzędzia takie jak Recognition, feedforward, motywacja 3.0. znacznie poszerzą wachlarz możliwości menedżera w indywidualnej pracy z pracownikiem nad jego zaangażowaniem i motywacją.
2021-06-17
17 czerwca 2021 -18 czerwca 2021
2021-06-18
Szkolenie online Szkolenie online
W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.
2021-06-21
21 czerwca 2021 -22 czerwca 2021
2021-06-22
Szkolenie online Szkolenie online
Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na 3 głównych metodologiach stosowanych w zarządzaniu i rozwoju pracowników w XXI wieku w trendzie Leadership & Management 3.0: Zarządzaniu Sytuacyjnym Kena Blancharda, Learning Agility Korn Ferry, 5 poziomach przywództwa dr Johna C. Maxwella.
2021-06-23
23 czerwca 2021 -24 czerwca 2021
2021-06-24
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Tworzenie i wspieranie kultury zaangażowania w czasach wyzwań
Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy. Narzędzia takie jak Recognition, feedforward, motywacja 3.0. znacznie poszerzą wachlarz możliwości menedżera w indywidualnej pracy z pracownikiem nad jego zaangażowaniem i motywacją.
2021-06-17
17 czerwca 2021 -18 czerwca 2021
2021-06-18
Szkolenie online Szkolenie online
W świecie VUCA (Volatility/Szybkozmienność, Uncertainty/Płynność, Complexity/Arcyzłożoność i Ambiguity/Mętność) zarządzanie zespołami stawia nowe wyzwania przed menadżerami.
2021-06-21
21 czerwca 2021 -22 czerwca 2021
2021-06-22
Szkolenie online Szkolenie online
Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na 3 głównych metodologiach stosowanych w zarządzaniu i rozwoju pracowników w XXI wieku w trendzie Leadership & Management 3.0: Zarządzaniu Sytuacyjnym Kena Blancharda, Learning Agility Korn Ferry, 5 poziomach przywództwa dr Johna C. Maxwella.
2021-06-23
23 czerwca 2021 -24 czerwca 2021
2021-06-24
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.