Turkusowe przywództwo

Turkusowe przywództwo

Turkus – sposób pracy dla zespołów zdalnych, rozproszonych i hybrydowych

Szkolenia menedżerskie
Niezwykłe rzeczy zaczynają się dziać, kiedy ośmielamy się wnieść wszystko to, kim jesteśmy do pracy
Turkus wyzwala pełnię talentów i potencjału pracowników, obszary niczyje zastępuje postawą współodpowiedzialności, wprowadza zarządzanie zaufaniem, łączy cele strategiczne z pracowniczymi nadając pracy sens. Zapraszamy na szkolenie turkusowe przywództwo. Turkus nie musi oznaczać rewolucji w firmie tylko ewolucję w Twoim dziale.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

30.08.2021 - 31.08.2021
10:00 - 14:00
Szkolenie online
1000 zł netto/os.
9.11.2021 - 10.11.2021
Warszawa
1600 zł netto/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Sposób funkcjonowania każdej organizacji podlega stałej ewolucji w czasie. Wraz z tym procesem zmieniały się metody, style i narzędzia zarządzania firmą. Zmieniał się także charakter i rola liderów.  Jeszcze 100 lat temu w firmach nie mówiono prawie nic o kwestii motywacji pracowników,  a rola lidera sprowadzała się głównie do organizowania i nadzorowania pracy ludzi. To wówczas Henry Ford zwykł mówić „Jak to jest, że gdy potrzebuję pary rąk do pracy, to zjawia się cały człowiek?”. 50 lat temu w firmach nie było działów HR, nie znano pojęcia zarządzania przez cele, ani nie stosowano formuły SMART, 30 lat temu nie funkcjonowała praktyka  zarządzania projektami, 20 lat temu większość menedżerów nie słyszała o coachingu, a 10 lat temu idea work life balance wydawała się dla wielu fanaberią.

Wszystkie te przemiany służą jednemu celowi: dostosowanie się firm do rzeczywistości, aby móc przetrwać.  

We współczesnych firmach coraz częściej widzi się potrzebę skupienia się na takich aspektach pracy jak spełnienie, emocje, energia, autentyczność, pasja czy dobrostan. Wynika to z zauważalnej w wielu firmach epidemii zniechęcenia, depresji lub cynizmu (wystarczy poznać szczerą prawdę o stosunku pracowników do misji, wizji i wartości firmy). Emocjonalna i duchowa pustka, która jest ukryta pod wzniosłymi deklaracjami misji firmy – to zbyt częste doświadczenie zbyt wielu pracowników w zbyt wielu firmach. W firmach panuje poczucie, że dotychczasowy model pracy i przywództwa wyczerpał swoje możliwości w kreowaniu środowiska, które odpowiada na potrzebę większej efektywności oraz większego zaangażowania pracowników. Stąd pojawiło się na świecie wiele organizacji, które zaczynają pracować w innym stylu w nowym paradygmacie, który Frederic Laloux nazwał turkusową organizacją, gdzie potrzebni są turkusowi przywódcy.

Styl pracy turkusowych przywódców wspiera to, do czego tęsknią zarówno menedżerowie jak i pracownicy: do miejsca pracy, w którym panuje duch prawdziwej współpracy, gdzie honorowane są indywidualne aspiracje i pielęgnowane są osobiste talenty, wykonywana praca ma głęboki sens, a firma nie jest bezduszną maszyną, lecz organizmem posiadającym duszę. Turkus tworzy środowisko, gdzie ludzie mogą w bezpieczny sposób wyrazić siebie wnosząc do swojej pracy niespotykany dotąd wzrost poziomu energii, pasji i kreatywności.

Najważniejszymi celami warsztatu jest zainspirowanie uczestników do przejścia z obecnego poziomu umiejętności przywódczych do następnego poziomu przywództwa turkusowego. Wspiera budowanie zaufania w zespole nie zapominając o rozwijaniu umiejętności przywódczych. Aby stać się turkusowym przywódcą menedżerowie powinni umieć zmodyfikować swój obecny styl zarządzania w kierunku wspierania, a nie wyręczania zespołu. Lider facylitacyjny jest raczej coachem lub mentorem niż przełożonym. Jednocześnie atrybutem lidera nie jest władza nad ludźmi, lecz służebność wobec najważniejszych celów, któremu zarówno liderzy jak i zespołach chcą służyć.  Pozwala zespołowi decydować w wielu kwestiach, a jednocześnie w sytuacjach patowych jest gotowy wesprzeć zespół w jakiejś decyzji lub konflikcie. Pozostawia dużą autonomię pracownikom, lecz gdy tego zechcą zawsze mogą liczyć na jego wsparcie i podpowiedzi.

Turkusowy lider posiada zdolność do:
  • proszenia i wysłuchania feedbacku od pracowników
  • zachęcania i organizowania zespołowych dyskusji bez forsowania swojego zdania
  • podejmowania negocjacji z zespołem
  • tworzenia wzajemnego zaufania w zespole
  • powściągania swojego ego

A było tak spokojnie. Jak tylko się przyzwyczaimy do jakiegoś sposobu funkcjonowania w organizacji i stylu zarządzania, zaraz dzieje się rewolucja i pojawiają się nowe trendy. Dopóki pozostają w kategorii trendów jeszcze jesteśmy spokojni. Może się nie przyjmą, to nie trzeba będzie się niczego nowego uczyć - myślimy. Gorzej, jeśli trend trafi na podatny grunt i zmusi nas, liderów, do dostosowania się i wpisania w wymagania rynku. Tak właśnie stało się z turkusowym przywództwem. Kiedy Frederic Laloux wydał książkę „Pracować inaczej”, w której spisał wszystkie zasady turkusu wielu uważało, że to utopia i nie ma organizacji, która podołałaby wyśrubowanym standardom typu „buduj współodpowiedzialność oddając odpowiedzialność”, albo „ustal z pracownikiem, czy proponowane zadanie jest dla niego interesujące i chce je wykonać”. Uff.

Jeszcze 100 lat temu w firmach nie mówiono prawie nic o kwestii motywacji pracowników,  a rola lidera sprowadzała się głównie do organizowania i nadzorowania pracy ludzi. To wówczas Henry Ford zwykł mówić „Jak to jest, że gdy potrzebuję pary rąk do pracy, to zjawia się cały człowiek?”. 50 lat temu w firmach nie było działów HR, nie znano pojęcia zarządzania przez cele, ani nie stosowano formuły SMART. 30 lat temu nie funkcjonowała praktyka  zarządzania projektami, 20 lat temu większość menedżerów nie słyszała o coachingu, a 10 lat temu idea work life balance wydawała się dla wielu fanaberią.
 
We współczesnych firmach coraz częściej widzi się potrzebę skupienia się na takich aspektach pracy jak spełnienie, emocje, energia, autentyczność, pasja czy dobrostan. Wynika to z zauważalnej epidemii zniechęcenia, depresji lub cynizmu (wystarczy poznać szczerą prawdę o stosunku pracowników do misji, wizji i wartości firmy). Emocjonalna i duchowa pustka, która jest ukryta pod wzniosłymi deklaracjami – to zbyt częste doświadczenie zbyt wielu pracowników. Dotychczasowy model pracy i przywództwa wyczerpał swoje możliwości w kreowaniu środowiska, które odpowiada na potrzebę większej efektywności oraz większego zaangażowania pracowników. Lukę idealnie wypełnia turkus, będący odpowiedzią na zapotrzebowanie pracowników i – jak się okazuje – liderów.

Styl pracy turkusowych przywódców wspiera to do czego tęsknią zarówno menedżerowie, jak i pracownicy: do miejsca, w którym panuje duch prawdziwej współpracy, gdzie honorowane są indywidualne aspiracje i pielęgnowane są osobiste talenty, wykonywana praca ma głęboki sens, a firma nie jest bezduszną maszyną, lecz organizmem posiadającym duszę. Turkus tworzy środowisko, gdzie ludzie mogą w bezpieczny sposób wyrazić siebie wnosząc do swojej pracy niespotykany dotąd wzrost poziomu energii, pasji i kreatywności.

Najważniejszymi celami warsztatu jest zainspirowanie uczestników do przejścia z obecnego poziomu umiejętności przywódczych do następnego poziomu przywództwa turkusowego. Wspiera budowanie zaufania w zespole nie zapominając o rozwijaniu umiejętności przywódczych. Aby stać się turkusowym przywódcą menedżerowie powinni umieć zmodyfikować swój obecny styl zarządzania w kierunku wspierania, a nie wyręczania zespołu. Lider facylitacyjny jest raczej coachem lub mentorem niż przełożonym. Jednocześnie atrybutem lidera nie jest władza nad ludźmi, lecz służebność wobec najważniejszych celów, któremu zarówno liderzy. jak i zespoły chcą służyć.  Pozwala zespołowi decydować w wielu kwestiach, a jednocześnie w sytuacjach patowych jest gotowy wesprzeć zespół w jakiejś decyzji lub konflikcie. Pozostawia dużą autonomię pracownikom, lecz gdy tego zechcą zawsze mogą liczyć na jego wsparcie i podpowiedzi.

Turkusowy lider posiada zdolność do:

  • proszenia i przyjmowania feedbacku od pracowników
  • zachęcania i organizowania zespołowych dyskusji bez forsowania swojego zdania
  • podejmowania negocjacji z zespołem
  • tworzenia wzajemnego zaufania w zespole
  • powściągania swojego ego

Sposób funkcjonowania każdej organizacji podlega stałej ewolucji w czasie. Wraz z tym procesem zmieniały się metody, style i narzędzia zarządzania firmą. Zmieniał się także charakter i rola liderów.  Jeszcze 100 lat temu w firmach nie mówiono prawie nic o kwestii motywacji pracowników,  a rola lidera sprowadzała się głównie do organizowania i nadzorowania pracy ludzi. To wówczas Henry Ford zwykł mówić „Jak to jest, że gdy potrzebuję pary rąk do pracy, to zjawia się cały człowiek?”. 50 lat temu w firmach nie było działów HR, nie znano pojęcia zarządzania przez cele, ani nie stosowano formuły SMART, 30 lat temu nie funkcjonowała praktyka  zarządzania projektami, 20 lat temu większość menedżerów nie słyszała o coachingu, a 10 lat temu idea work life balance wydawała się dla wielu fanaberią.

Wszystkie te przemiany służą jednemu celowi: dostosowanie się firm do rzeczywistości, aby móc przetrwać.  

We współczesnych firmach coraz częściej widzi się potrzebę skupienia się na takich aspektach pracy jak spełnienie, emocje, energia, autentyczność, pasja czy dobrostan. Wynika to z zauważalnej w wielu firmach epidemii zniechęcenia, depresji lub cynizmu (wystarczy poznać szczerą prawdę o stosunku pracowników do misji, wizji i wartości firmy). Emocjonalna i duchowa pustka, która jest ukryta pod wzniosłymi deklaracjami misji firmy – to zbyt częste doświadczenie zbyt wielu pracowników w zbyt wielu firmach. W firmach panuje poczucie, że dotychczasowy model pracy i przywództwa wyczerpał swoje możliwości w kreowaniu środowiska, które odpowiada na potrzebę większej efektywności oraz większego zaangażowania pracowników. Stąd pojawiło się na świecie wiele organizacji, które zaczynają pracować w innym stylu w nowym paradygmacie, który Frederic Laloux nazwał turkusową organizacją, gdzie potrzebni są turkusowi przywódcy.

Styl pracy turkusowych przywódców wspiera to, do czego tęsknią zarówno menedżerowie jak i pracownicy: do miejsca pracy, w którym panuje duch prawdziwej współpracy, gdzie honorowane są indywidualne aspiracje i pielęgnowane są osobiste talenty, wykonywana praca ma głęboki sens, a firma nie jest bezduszną maszyną, lecz organizmem posiadającym duszę. Turkus tworzy środowisko, gdzie ludzie mogą w bezpieczny sposób wyrazić siebie wnosząc do swojej pracy niespotykany dotąd wzrost poziomu energii, pasji i kreatywności.

Najważniejszymi celami warsztatu jest zainspirowanie uczestników do przejścia z obecnego poziomu umiejętności przywódczych do następnego poziomu przywództwa turkusowego. Wspiera budowanie zaufania w zespole nie zapominając o rozwijaniu umiejętności przywódczych. Aby stać się turkusowym przywódcą menedżerowie powinni umieć zmodyfikować swój obecny styl zarządzania w kierunku wspierania, a nie wyręczania zespołu. Lider facylitacyjny jest raczej coachem lub mentorem niż przełożonym. Jednocześnie atrybutem lidera nie jest władza nad ludźmi, lecz służebność wobec najważniejszych celów, któremu zarówno liderzy jak i zespołach chcą służyć.  Pozwala zespołowi decydować w wielu kwestiach, a jednocześnie w sytuacjach patowych jest gotowy wesprzeć zespół w jakiejś decyzji lub konflikcie. Pozostawia dużą autonomię pracownikom, lecz gdy tego zechcą zawsze mogą liczyć na jego wsparcie i podpowiedzi.

Turkusowy lider posiada zdolność do:
  • proszenia i wysłuchania feedbacku od pracowników
  • zachęcania i organizowania zespołowych dyskusji bez forsowania swojego zdania
  • podejmowania negocjacji z zespołem
  • tworzenia wzajemnego zaufania w zespole
  • powściągania swojego ego

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Ewolucja stylów przywódczych
  • Etapy ewolucji organizacji
  • Charakterystyka stylów przywódczych funkcjonujących w poszczególnych etapach rozwoju organizacji
2. Klasyczne paradygmaty przywództwa i zarządzania w firmie i ich ograniczenia.
  • Sposoby organizacji pracy w klasycznej firmie
    • Hierarchia władzy w formie piramidy
    • Mierzalne cele
    • Precyzyjny podział zadań i odpowiedzialności
    • Koncentracja na wyniku finansowym
    • Delegowanie
    • Sformalizowane procesy i procedury
  • Typowe problemy i wyzwania w klasycznej organizacji
    • Unikanie odpowiedzialności
    • Skupienie wyłącznie na własnych celach – brak widzenia szerszej perspektywy (np. silosy)
    • Problemy z zaangażowaniem
    • Problemy z zaufaniem
3. Turkusowy model przywództwa
  • Jak turkusowy model zarządzania pokonuje problemy klasycznych form zarządzania?
  • Główne cechy turkusowej organizacji
  • Studia przypadków turkusowych firm na świecie i w Polsce
4. Samozarządzanie i autonomia – tworzenie turkusowych zespołów
  • Praktyki współpracy w turkusowych zespołach
    • Zespołowe podejmowanie decyzji
    • Peer coaching
    • Wzajemna ocena indywidualnego wkładu i feedback
    • Samodzielne rozwiązywanie problemów i konfliktów
    • Zespołowe planowanie i organizowanie pracy
  • Techniki i narzędzia wspomagające zespoły w samo zarządzaniu
  • Rola, zadania i metody pracy przywódcy w turkusowym zespole
    • Techniki facylitowania pracy zespołu
    • Wykorzystanie feedforward jako narzędzia lidera we wspieraniu zespołu w rozwiązywaniu problemów.
    • Moderowanie procesów decyzyjnych zespołu.
    • Wykorzystanie technik coachingowych
5. Autentyczność i angażowanie pełnego potencjału pracowników
  • Budowanie fundamentu każdego zespołu: wzajemnego zaufania
  • Wykorzystywanie pasji i najlepszych stron pracowników
  • Tworzenie poczucia wspólnoty w zespole
6. Ewolucyjne cele
  • Jak tworzyć „charyzmatyczne” i pociągające cele?
  • Jak przekładać wartości „zapisane” na wartości działające?
  • Poszukiwanie sensu w dążeniu do celów (w znaczeniu ang.„purpose”, a nie „goal” lub „target”)
7. Podsumowanie

1. Ewolucja stylów przywódczych

  • Etapy ewolucji organizacji
  • Charakterystyka stylów przywódczych funkcjonujących w poszczególnych etapach rozwoju organizacji

2. Turkusowy model przywództwa

  • Jak turkusowy model zarządzania pokonuje problemy klasycznych form zarządzania?
  • Główne cechy turkusowej organizacji
  • Studia przypadków turkusowych firm na świecie i w Polsce

3. Samozarządzanie i autonomia – tworzenie turkusowych zespołów

  • Praktyki współpracy w turkusowych zespołach
    • Zespołowe podejmowanie decyzji
    • Peer coaching
    • Wzajemna ocena indywidualnego wkładu i feedback
    • Samodzielne rozwiązywanie problemów i konfliktów
    • Zespołowe planowanie i organizowanie pracy
  • Techniki i narzędzia wspomagające zespoły w samozarządzaniu
  • Rola, zadania i metody pracy przywódcy w turkusowym zespole
    • Techniki facylitowania pracy zespołu
    • Wykorzystanie feedforward jako narzędzia lidera we wspieraniu zespołu w rozwiązywaniu problemów.
    • Moderowanie procesów decyzyjnych zespołu.
    • Wykorzystanie technik coachingowych

4. Autentyczność i angażowanie pełnego potencjału pracowników

  • Budowanie fundamentu każdego zespołu: wzajemnego zaufania
  • Wykorzystywanie pasji i najlepszych stron pracowników
  • Tworzenie poczucia wspólnoty w zespole

5. Dekalog turkusowego lidera

  • Poznaj swój zespół
  • Pracuj na mocnych stronach
  • Oddawaj odpowiedzialność
  • Słuchaj i słysz
  • Komunikuj się wprost
  • Wspieraj pracowników we wdrażaniu ich pomysłów
  • Ogranicz kontrolę i nie wtrącaj się
  • Bądź członkiem zespołu
  • Dostrzegaj możliwości
  • Stwarzaj szanse

6. Podsumowanie

1. Ewolucja stylów przywódczych
  • Etapy ewolucji organizacji
  • Charakterystyka stylów przywódczych funkcjonujących w poszczególnych etapach rozwoju organizacji
2. Klasyczne paradygmaty przywództwa i zarządzania w firmie i ich ograniczenia.
  • Sposoby organizacji pracy w klasycznej firmie
    • Hierarchia władzy w formie piramidy
    • Mierzalne cele
    • Precyzyjny podział zadań i odpowiedzialności
    • Koncentracja na wyniku finansowym
    • Delegowanie
    • Sformalizowane procesy i procedury
  • Typowe problemy i wyzwania w klasycznej organizacji
    • Unikanie odpowiedzialności
    • Skupienie wyłącznie na własnych celach – brak widzenia szerszej perspektywy (np. silosy)
    • Problemy z zaangażowaniem
    • Problemy z zaufaniem
3. Turkusowy model przywództwa
  • Jak turkusowy model zarządzania pokonuje problemy klasycznych form zarządzania?
  • Główne cechy turkusowej organizacji
  • Studia przypadków turkusowych firm na świecie i w Polsce
4. Samozarządzanie i autonomia – tworzenie turkusowych zespołów
  • Praktyki współpracy w turkusowych zespołach
    • Zespołowe podejmowanie decyzji
    • Peer coaching
    • Wzajemna ocena indywidualnego wkładu i feedback
    • Samodzielne rozwiązywanie problemów i konfliktów
    • Zespołowe planowanie i organizowanie pracy
  • Techniki i narzędzia wspomagające zespoły w samo zarządzaniu
  • Rola, zadania i metody pracy przywódcy w turkusowym zespole
    • Techniki facylitowania pracy zespołu
    • Wykorzystanie feedforward jako narzędzia lidera we wspieraniu zespołu w rozwiązywaniu problemów.
    • Moderowanie procesów decyzyjnych zespołu.
    • Wykorzystanie technik coachingowych
5. Autentyczność i angażowanie pełnego potencjału pracowników
  • Budowanie fundamentu każdego zespołu: wzajemnego zaufania
  • Wykorzystywanie pasji i najlepszych stron pracowników
  • Tworzenie poczucia wspólnoty w zespole
6. Ewolucyjne cele
  • Jak tworzyć „charyzmatyczne” i pociągające cele?
  • Jak przekładać wartości „zapisane” na wartości działające?
  • Poszukiwanie sensu w dążeniu do celów (w znaczeniu ang.„purpose”, a nie „goal” lub „target”)
7. Podsumowanie

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 50000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
Ponad 4300 menedżerów uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
4
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
„W organizacji turkusowej nikogo nie trzeba pilnować, by pracował, nikogo nie trzeba oceniać ani też zaganiać do pracy kijem i marchewką. […] to kierownicy zamieniają się w autentycznych liderów i mentorów." — napisał Adam Blikle.
Szkolenie związane z:
  • style przywództwa
  • turkusowy model przywództwa
  • zarządzania w firmie
  • budowanie zaufania w zespole

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Stworzenie zalążków kultury organizacyjnej opartej na współodpowiedzialności.
  • Wzrost identyfikacji pracowników z firmą.
  • Zmniejszenie rotacji personelu.
  • Przyciąganie młodych talentów poprzez unikatową kulturę i atmosferę pracy.

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Uświadomienie sobie nowych perspektyw rozwoju swojego przywództwa.
  • Zdobycie umiejętności tworzenia bardziej samodzielnych zespołów.
  • Wzmocnienie swojego autorytetu jako rzeczywistego lidera.
  • Nauczenie się niekonwencjonalnych metod budowania zaangażowania pracowników.

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Wzrost efektywności wykonywanej pracy.
  • Wytworzenie poczucia współwłasności psychologicznej.
  • Lepsze zrozumienie w relacjach góra-dół.
Turkusowe przywództwo

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Trening mentalny online - Flow
Flow to stan, w którym upływ czasu przyśpiesza, a człowiek w pełni wykorzystuje swoje talenty i zasoby. To punkt, w którym praca daje satysfakcję, a organizacja otrzymuje w pełni zaangażowanego i efektywnego pracownika. Trening Flow pozwala wyzwalać energię i entuzjazm pracowników – tak potrzebny pracującym w domu, w trybie pracy zdalnej.
2021-07-28
28 lipca 2021 -29 lipca 2021
2021-07-29
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2021-07-28
28 lipca 2021
2021-07-28
Szkolenie online Szkolenie online
Efektywne spotkania biznesowe online -  szkolenie poświęcone jest efektywności spotkań w modelu online lub hybrydowym (cześć uczestników stacjonarnie, część online). Kiedy coraz więcej pracowników pracuje online, zmieniła się również forma spotkań. Za tym pojawiły się też wyzwania i problemy, które adresują pracownicy: od ogromnej ilości spotkań, której nie sposób sprostać, po ich skrajną nieefektywność.
2021-07-29
29 lipca 2021 -30 lipca 2021
2021-07-30
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Trening mentalny online - Flow
Flow to stan, w którym upływ czasu przyśpiesza, a człowiek w pełni wykorzystuje swoje talenty i zasoby. To punkt, w którym praca daje satysfakcję, a organizacja otrzymuje w pełni zaangażowanego i efektywnego pracownika. Trening Flow pozwala wyzwalać energię i entuzjazm pracowników – tak potrzebny pracującym w domu, w trybie pracy zdalnej.
2021-07-28
28 lipca 2021 -29 lipca 2021
2021-07-29
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2021-07-28
28 lipca 2021
2021-07-28
Szkolenie online Szkolenie online
Efektywne spotkania biznesowe online -  szkolenie poświęcone jest efektywności spotkań w modelu online lub hybrydowym (cześć uczestników stacjonarnie, część online). Kiedy coraz więcej pracowników pracuje online, zmieniła się również forma spotkań. Za tym pojawiły się też wyzwania i problemy, które adresują pracownicy: od ogromnej ilości spotkań, której nie sposób sprostać, po ich skrajną nieefektywność.
2021-07-29
29 lipca 2021 -30 lipca 2021
2021-07-30
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.