Nie ma nic bardziej nieskutecznego niż traktowanie różnych ludzi w ten sam sposób

Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI

Szkolenia otwarte: Menedżerskie
Jest wiele sposóbów skutecznego zarządzania i przywództwa. Szkolenie menedżerskie bazujące na MBTI daje wiedzę na temat predyspozycji menedżerskich i rekomendacje jak je wykorzystywać. Uczy jak dopasowywać sposób zarządzania, wpływania do różnych typów pracowników. Zapraszamy na MBTI dla managerów.

IDEA SZKOLENIA

Często w życiu zawodowym spotykamy się z niezrozumieniem naszych zachowań i decyzji, a także stylu funkcjonowania. Sami równie często nie jesteśmy w stanie zrozumieć działań i wyborów naszych podwładnych. Zastanawiamy się, jak to możliwe, że ktoś zbiera „miliony” danych, zanim podejmie decyzję, a ktoś inny po prostu wie, że wszystko będzie w porządku – bez opierania się na faktach, „twardych” dane? Dlaczego jedni nie zaczną działać bez planu, a inni robią wszystko na ostatnią chwilę i też osiągają efekty? Jakie mechanizmy rządzą tymi zachowaniami i dlaczego właśnie tak? Jak takimi osobami efektywnie zarządzać? Jak mobilizować do działania w sytuacji tzw. „gaszenia pożaru” czy choćby planowanej radykalnej zmiany? Na co można liczyć? Jak do nich dotrzeć? Jaka będzie najlepsza „ścieżka dostępu” do danego pracownika, skoro każdy jest inny?

Na te i inne, podobne pytania pomaga odpowiedzieć MBTI®.
MBTI® (Myers – Brigs Type Indicator) jest narzędziem, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki czemu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji, tak w życiu zawodowym, jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami. Jest to narzędzie psychometryczne, w którym uniknięto żargonu psychologicznego i osadzono je bardzo mocno w realiach biznesowych i życiowych.

Przy użyciu MBTI® można pracować nad rozwojem własnych kompetencji komunikacyjnych, a także zarządczych i przywódczych.

MBTI® nie jest narzędziem oceny – jedynie opisuje typ poszczególnych ludzi, wskazując jednocześnie na ich mocne strony i potencjalne obszary do rozwoju pracowników, którymi zarządzamy. Dzięki stosowaniu tego narzędzia możemy optymalnie (minimum energii – maximum efektów) zarządzać podwładnymi. Pozwala ono skutecznie motywować do działania, gdzie rozliczanie z zadań często staje się tylko formalnością dającą ogromną satysfakcję zwierzchnikowi i podwładnemu. Narzędzie to jest stosowane przez większość liczących się przedsiębiorstw w Polsce i na świecie, niezależnie od branży i wielkości personelu.

GRUPA DOCELOWA:
Szkolenie dedykowane jest menedżerom, osobom zarządzającym projektami w organizacji oraz tzw. talentom w organizacji.

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Podniesienie efektywności podwładnych Uczestników – na poziomie komunikacji, alokowania zasobów do zadań, współdziałania i rozwiązywania konfliktów.
  • Poznanie przez Uczestników stylów funkcjonowania podwładnych i nauczenie się efektywnego odpowiadania na ich potrzeby.
  • Poznanie skutecznych strategii w relacjach z różnymi, także potencjalnie trudnymi osobami i uświadomienie sobie korzyści płynących z zaangażowania w realizację zadań wszystkich członków zespołu.
  • Zbudowanie pozytywnych relacji w zespole i ustalenie jak mogą one wpłynąć na efektywność pracy tego zespołu a także poszczególnych jego członków.
  • Uświadomienie sobie przez Uczestników wszystkich swoich mocnych stron i umiejętności w zarządzaniu podwładnymi a także nauczenie się ich wykorzystywania w życiu zawodowym.
  • Uniknięcie niepotrzebnych konfliktów poprzez akceptację odmiennych stylów funkcjonowania poszczególnych osób w zespole.

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Wskaźnik rzetelności α Cronbacha dla pytań wchodzących w skład każdego z ośmiu typów dla polskiej wersji MBTI na próbie N = 693 wyniósł aż od 0,61 do 0,81.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA


    1. Przygotowanie do pracy z własnymi wynikami MBTI®. Zbudowanie relacji sprzyjających skutecznemu uczeniu się i autorefleksji na temat własnego stylu zarządzania.

    • Omówienie celów, tematów i przebiegu zajęć.
    • Poznanie Uczestników z trenerem.
    • Ustalenie zasad współpracy.
    • Prezentacja wyników badań R. Boyatzisa nad związkami pomiędzy inteligencją społeczną, a skutecznością przywództwa.
    • Czego z MBTI możemy się dowiedzieć, a czego nie? Na ile wiarygodne są uzyskane wyniki?

    2. Poznanie charakterystyki poszczególnych par preferencji w sposób umożliwiający nie tylko zrozumienie siebie, ale również rozpoznawanie danej preferencji w zachowaniu podwładnych.

    • Co to jest model MBTI®? – charakterystyka i zastosowanie.
    • Prezentacja podstaw teoretycznych kwestionariusza.
    • Konstrukcja kwestionariusza - pary preferencji jungowskich, konstrukcja typu wg. MBTI®.
    • Rozumienie znaczenia poszczególnych par preferencji.
      • stosunek do świata zewnętrznego (E i I),
      • rodzaj preferowanych informacji i  sposób ich zbierania i porządkowania (S i N),
      • sposób podejmowania decyzji (T i F),
      • organizowanie własnej aktywności (J i P).
    • Określenie swojego typu i porównanie z wynikami uzyskanymi w badaniu internetowym.
    • Rozumienie różnic w potrzebach dotyczących sposobu zarządzania pomiędzy swoim typem,  a pracownikami o odmiennych preferencjach.

    3. Dynamika typu MBTI®.

    • Omówienie dynamiki typu.
    • Moja dominująca i najmniej wykorzystywana funkcja.

    4. Wykorzystanie potencjału osobistego w zarządzaniu sobą z wykorzystaniem modelu MBTI®.

    • Określenie mocnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie zarządzania własną efektywnością w oparciu o MBTI®.
    • Do czego firma potrzebuje mojego stanowiska czyli określanie celu nadrzędnego do realizacji w mojej pracy?
    • Kryteria wyznaczania priorytetów mojej pracy czyli metoda praktycznej klasyfikacji zadań do wykonania według stopnia ich ważności w oparciu o opracowane metody.
    • Co zrobić z zadaniami, które nie są kluczowe - praktyczne zasady delegowania i dystrybuowania pracy?
    • Jak wyznaczać priorytety w sytuacji nieoczekiwanej?
    • Jak ulokować na liście priorytetów raportowanie i kończenie zadań?

    5. Wykorzystanie wiedzy na temat preferencji poszczególnych typów MBTI® w podstawach zarządzania przyszłymi. Budowanie autorytetu menedżera.

    • W jaki sposób budować autorytet przywódcy zespołu?
    • Planowanie przyszłej strategii zarządzania zespołem w oparciu o model MBTI® a także podstawowe elementy procesu zarządzania – planowanie, organizowanie, motywowanie i rozliczanie.
    • Preferencje  MBTI®, a różnicowanie sposobu określanie zadań, elementy motywujące i demotywujące w zadaniach.
    • Poszczególne preferencje MBTI®, a potrzeby związane z wzmacniającą i korygującą informacją zwrotną. Rozwijanie potencjału podwładnych z wykorzystaniem wiedzy dotyczącej modelu MBTI®.
    • Przekazywanie trudnych informacji – jakie argumenty trafią, a jakie nie trafią do osób o poszczególnych preferencjach.

    6. Zrozumienie roli pełnionej przez poszczególne typy MBTI® w zespole i ich wpływu na efektywność pracy. Zrozumienie konieczności pełnego wykorzystania każdej preferencji w realizacji wspólnych zadań.

    • Typy MBTI® a zmiany.
    • Rola, jaką Uczestnicy pełnią w zmianach, co ich motywuje, a co demotywuje do zmian, korzyści z wykorzystania ich potencjału oraz zagrożenia płynące z jego niedocenienia.

    7. Wzrost umiejętność budowania efektywnie funkcjonujących zespołów. Rozwinięcie umiejętność rozpoznania potrzeb i preferencji pracowników.

    • Najbardziej odmienny ode mnie pracownik – różnice, przyczyny trudności we współpracy, w kontekście MBTI® i planowanie modyfikacji stylu współpracy a w przyszłości zarządzania podobnymi do niego podwładnymi.
    • Budowanie mapy typu swojego zespołu.

    8. Wykorzystanie modelu MBTI® do rozwiązywania i zarządzania konfliktami w zespole.

    • Typy MBTI® a ich podatność na wchodzenie, uczestnictwo i wychodzenie z konfliktu. Mocne i słabe strony każdego typu.
    • Rola konfliktu w organizacji, przekonania dotyczące konfliktu ważne w pracy menedżera.
    • Rodzaje konfliktów i sposoby reakcji według Christophera Moora.
    • Stanowiska i interesy – jak je odróżnić i badać. Co oznaczają te pojęcia dla poszczególnych typów MBTI®?
    • Wprowadzenie pojęcia pozycji percepcyjnych i jego wykorzystanie w pracy z poszczególnymi typami MBTI®.
    • Etapy rozwiązywania konfliktów. Analiza całego cyklu zarządzania konfliktem z wykorzystaniem wiedzy na temat preferencji poszczególnych typów MBTI®.
    • Radzenie sobie z własnymi emocjami a także efektywne reakcje na krytykę i szantaż emocjonalny ze strony podwładnych.

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

    • kształtowanie kultury organizacyjnej
    • wzrost efektywności jednostki
    • wzrost efektywności wynikającej ze współpracy (cele zespołowe)
    • przywiązanie pracowników do organizacji – korzystniejsza fluktuacja (oszczędności)
    • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy)

    KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

    • budowanie i wzmacnianie autorytetu w oczach podwładnych
    • wyższe umiejętności przekazywania trudnych informacji – dobór argumentów przekonujących dany typ osobowościowy pracownika
    • szybszy rozwój zawodowy dzięki lepszemu rozumieniu innych, dzieleniu się doświadczeniem (wymianie różnych poglądów)
    • wyższa wydajność przy mniejszym koszcie energetycznym (komfort pracy – efektywność osobista)

    KORZYŚCI WSPÓLNE:

    • wyższe umiejętności zarządzania konfliktem:
      • zapobieganie
      • skuteczna interwencja
    • świadomość różnic osobowościowych jako potencjału (synergia)
    • wzrost umiejętności budowania zespołów (stałych i projektowych)
    • efektywne budowanie strategii zarządzania – także podstawowe elementy procesu zarządzania – planowanie, organizowanie, motywowanie i rozliczanie
    • wyższa umiejętność stosowania indywidualnych, długofalowych motywatorów wobec poszczególnych pracowników

    TRENERZY SZKOLENIA

    OPINIE O SZKOLENIACH

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Ilona Ziętkowska

    Project Manager
    tel.: +48 (22) 266 02 37
    tel. kom:. +48 517 081 300

    i.zietkowska@projektgamma.pl
    Ilona Ziętkowska

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres i.zietkowska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI

    Termin szkolenia: 3 listopad 2014 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1800 zł
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia otwarte: Menedżerskie

    zobacz najbliższe szkolenia.
    2019-04-25
    25 kwiecień 2019 -
    2019-04-26
    26 kwiecień 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Szkolenie HR Business Partner uczy w jaki sposób budować swoją pozycję w organizacji, w relacji z biznesem, z pracownikami. Warsztat ma formułę mentoringową - uczestnicy otrzymają szereg praktycznych rekomendacji i narzędzi gotowych do wdrożenia. Zapraszamy na szkolenie przygotowujące dl roli HR Business Partnera.
    2019-05- 7
    7 maj 2019
    2019-05- 7
    Warszawa
    Warszawa
    Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i jednocześnie budowała pożądaną reputację na rynku? Szkolenie employer branding - zapraszamy.
    2019-05- 8
    8 maj 2019 -
    2019-05- 9
    9 maj 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
    2019-05-16
    16 maj 2019 -
    2019-05-17
    17 maj 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metodą wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To, w jaki sposób menedżer jest postrzegany przez swoich podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
    2019-05-21
    21 maj 2019 -
    2019-05-22
    22 maj 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Nigdy jeszcze zmiany nie następowały tak szybko i – gospodarcze, społeczne, kulturowe. Naturalne jest, że w ślad za zmianami pojawiają się nowe profesje, funkcje zawodowe.  Jednym z nich jest – wyodrębniony przez futurologa Joe Tankersleya - triber.
    2019-05-23
    23 maj 2019 -
    2019-05-24
    24 maj 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Zarządzanie projektami wg PMI w naszym wykonaniu ma charakter praktyczny. Pracujemy na realnych studiach przypadku. Zalecenia, narzędzia, dobre praktyki mają bezpośrednie odniesienia do projektów firmowych i uwzględniają realia organizacyjne. Zapraszamy na szkolenie z zarządzania projektami PMI.
    2019-05-28
    28 maj 2019 -
    2019-05-29
    29 maj 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Różnorodność w zespole - również ta pokoleniowa to olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Szkolenie zarządzanie pokoleniami wskazuje, które techniki menedżerskie i w jaki sposób należy stosować. Zwraca również uwagę na mentalną stronę zagadnienia - różnice wartości oraz postawę otwartości wobec różnic pokoleniowych.
    2019-05-30
    30 maj 2019 -
    2019-05-31
    31 maj 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Koszty finansowe retencji pracowników można policzyć. Zwykle są wysokie. Koszty pozafinansowe w postaci obniżenia motywacji i zaangażowania są trudne do oszacowania, choć odczuwane. Szkolenie z zarzadzania retencją przeciwdziała odejściom pracownikom, wykorzystuje współczesne narzędzia menedżerskie.
    2019-05-30
    30 maj 2019 -
    2019-05-31
    31 maj 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Wzrastające potrzeby rozwojowe pracowników nie idą w parze z adekwatnym wzrostem budżetów szkoleniowych. Często jednak wiedza, która  jest dostępna wewnątrz firmy nie jest w pełni wykorzystywana. Szkolenie mentoring traktuje jako narzędzie wykorzystujące wiedzę tkwiącą w organizacji.
    2019-06-10
    10 czerwiec 2019 -
    2019-06-11
    11 czerwiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
    2019-06-24
    24 czerwiec 2019 -
    2019-06-25
    25 czerwiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
    2019-07- 9
    9 lipiec 2019 -
    2019-07-10
    10 lipiec 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Szkolenie Design Thinking daje możliwość poznania metodyki projektowania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań. Podczas warsztatu uczestnicy korzystając z DT zaprojektują rozwiązanie będący odpowiedzią na jedno z wyzwań menedżerskich, organizacyjnych, z perspektywy klienta. (retencja, zaangażowanie, zarządzanie pokoleniami etc.).
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.