Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI

Szkolenia menadżerskie onlineotwartezamkniete
Nie ma nic bardziej nieskutecznego niż traktowanie różnych ludzi w ten sam sposób
Jest wiele sposóbów skutecznego zarządzania i przywództwa. Szkolenie menedżerskie bazujące na MBTI daje wiedzę na temat predyspozycji menedżerskich i rekomendacje jak je wykorzystywać. Uczy jak dopasowywać sposób zarządzania, wpływania do różnych typów pracowników. Zapraszamy na szkolenie Zarządzanie zespołem wg MBTI dla managerów.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Często w życiu zawodowym spotykamy się z niezrozumieniem naszych zachowań i decyzji, a także stylu funkcjonowania. Sami równie często nie jesteśmy w stanie zrozumieć działań i wyborów naszych podwładnych. Zastanawiamy się, jak to możliwe, że ktoś zbiera „miliony” danych, zanim podejmie decyzję, a ktoś inny po prostu wie, że wszystko będzie w porządku – bez opierania się na faktach, „twardych” danych? Dlaczego jedni nie zaczną działać bez planu, a inni robią wszystko na ostatnią chwilę i też osiągają efekty? Jakie mechanizmy rządzą tymi zachowaniami i dlaczego właśnie tak? Jak takimi osobami efektywnie zarządzać? Jak mobilizować do działania w sytuacji tzw. „gaszenia pożaru” czy choćby planowanej radykalnej zmiany? Na co można liczyć? Jak do nich dotrzeć? Jaka będzie najlepsza „ścieżka dostępu” do danego pracownika, skoro każdy jest inny?

Na te i inne, podobne pytania pomaga odpowiedzieć MBTI®.
MBTI® (Myers – Brigs Type Indicator) jest narzędziem, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki czemu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji, tak w życiu zawodowym, jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami. Jest to narzędzie psychometryczne, w którym uniknięto żargonu psychologicznego i osadzono je bardzo mocno w realiach biznesowych i życiowych.

Przy użyciu MBTI® można pracować nad rozwojem własnych kompetencji komunikacyjnych, a także zarządczych i przywódczych.

MBTI® nie jest narzędziem oceny – jedynie opisuje typ poszczególnych ludzi, wskazując jednocześnie na ich mocne strony i potencjalne obszary do rozwoju pracowników, którymi zarządzamy. Dzięki stosowaniu tego narzędzia możemy optymalnie (minimum energii – maximum efektów) zarządzać podwładnymi. Pozwala ono skutecznie motywować do działania, gdzie rozliczanie z zadań często staje się tylko formalnością dającą ogromną satysfakcję zwierzchnikowi i podwładnemu. Narzędzie to jest stosowane przez większość liczących się przedsiębiorstw w Polsce i na świecie, niezależnie od branży i wielkości personelu.

GRUPA DOCELOWA:
Szkolenie Zarządzanie zespołem wg MBTI dedykowane jest menedżerom, osobom zarządzającym projektami w organizacji oraz tzw. talentom w organizacji.

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Podniesienie efektywności podwładnych Uczestników – na poziomie komunikacji, alokowania zasobów do zadań, współdziałania i rozwiązywania konfliktów.
  • Poznanie przez Uczestników stylów funkcjonowania podwładnych i nauczenie się efektywnego odpowiadania na ich potrzeby.
  • Poznanie skutecznych strategii w relacjach z różnymi, także potencjalnie trudnymi osobami i uświadomienie sobie korzyści płynących z zaangażowania w realizację zadań wszystkich członków zespołu.
  • Zbudowanie pozytywnych relacji w zespole i ustalenie jak mogą one wpłynąć na efektywność pracy tego zespołu a także poszczególnych jego członków.
  • Uświadomienie sobie przez Uczestników wszystkich swoich mocnych stron i umiejętności w zarządzaniu podwładnymi a także nauczenie się ich wykorzystywania w życiu zawodowym.
  • Uniknięcie niepotrzebnych konfliktów poprzez akceptację odmiennych stylów funkcjonowania poszczególnych osób w zespole.

Często w życiu zawodowym spotykamy się z niezrozumieniem naszych zachowań i decyzji, a także stylu funkcjonowania. Sami równie często nie jesteśmy w stanie zrozumieć działań i wyborów naszych podwładnych. Zastanawiamy się, jak to możliwe, że ktoś zbiera „miliony” danych, zanim podejmie decyzję, a ktoś inny po prostu wie, że wszystko będzie w porządku – bez opierania się na faktach, „twardych” danych? Dlaczego jedni nie zaczną działać bez planu, a inni robią wszystko na ostatnią chwilę i też osiągają efekty? Jakie mechanizmy rządzą tymi zachowaniami i dlaczego właśnie tak? Jak takimi osobami efektywnie zarządzać? Jak mobilizować do działania w sytuacji tzw. „gaszenia pożaru” czy choćby planowanej radykalnej zmiany? Na co można liczyć? Jak do nich dotrzeć? Jaka będzie najlepsza „ścieżka dostępu” do danego pracownika, skoro każdy jest inny?

Na te i inne, podobne pytania pomaga odpowiedzieć MBTI®.
MBTI® (Myers – Brigs Type Indicator) jest narzędziem, które bardzo pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje nasze preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi, dzięki czemu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji, tak w życiu zawodowym, jak i osobistym w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami. Jest to narzędzie psychometryczne, w którym uniknięto żargonu psychologicznego i osadzono je bardzo mocno w realiach biznesowych i życiowych.

Przy użyciu MBTI® można pracować nad rozwojem własnych kompetencji komunikacyjnych, a także zarządczych i przywódczych.

MBTI® nie jest narzędziem oceny – jedynie opisuje typ poszczególnych ludzi, wskazując jednocześnie na ich mocne strony i potencjalne obszary do rozwoju pracowników, którymi zarządzamy. Dzięki stosowaniu tego narzędzia możemy optymalnie (minimum energii – maximum efektów) zarządzać podwładnymi. Pozwala ono skutecznie motywować do działania, gdzie rozliczanie z zadań często staje się tylko formalnością dającą ogromną satysfakcję zwierzchnikowi i podwładnemu. Narzędzie to jest stosowane przez większość liczących się przedsiębiorstw w Polsce i na świecie, niezależnie od branży i wielkości personelu.

GRUPA DOCELOWA:
Szkolenie Zarządzanie zespołem wg MBTI dedykowane jest menedżerom, osobom zarządzającym projektami w organizacji oraz tzw. talentom w organizacji.

SZKOLENIE ROZWIJA NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJE:

  • Podniesienie efektywności podwładnych Uczestników – na poziomie komunikacji, alokowania zasobów do zadań, współdziałania i rozwiązywania konfliktów.
  • Poznanie przez Uczestników stylów funkcjonowania podwładnych i nauczenie się efektywnego odpowiadania na ich potrzeby.
  • Poznanie skutecznych strategii w relacjach z różnymi, także potencjalnie trudnymi osobami i uświadomienie sobie korzyści płynących z zaangażowania w realizację zadań wszystkich członków zespołu.
  • Zbudowanie pozytywnych relacji w zespole i ustalenie jak mogą one wpłynąć na efektywność pracy tego zespołu a także poszczególnych jego członków.
  • Uświadomienie sobie przez Uczestników wszystkich swoich mocnych stron i umiejętności w zarządzaniu podwładnymi a także nauczenie się ich wykorzystywania w życiu zawodowym.
  • Uniknięcie niepotrzebnych konfliktów poprzez akceptację odmiennych stylów funkcjonowania poszczególnych osób w zespole.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)


1. Przygotowanie do pracy z własnymi wynikami MBTI®. Zbudowanie relacji sprzyjających skutecznemu uczeniu się i autorefleksji na temat własnego stylu zarządzania.

  • Omówienie celów, tematów i przebiegu zajęć.
  • Poznanie Uczestników z trenerem.
  • Ustalenie zasad współpracy.
  • Prezentacja wyników badań R. Boyatzisa nad związkami pomiędzy inteligencją społeczną, a skutecznością przywództwa.
  • Czego z MBTI możemy się dowiedzieć, a czego nie? Na ile wiarygodne są uzyskane wyniki?

2. Poznanie charakterystyki poszczególnych par preferencji w sposób umożliwiający nie tylko zrozumienie siebie, ale również rozpoznawanie danej preferencji w zachowaniu podwładnych.

  • Co to jest model MBTI®? – charakterystyka i zastosowanie.
  • Prezentacja podstaw teoretycznych kwestionariusza.
  • Konstrukcja kwestionariusza – pary preferencji jungowskich, konstrukcja typu wg. MBTI®.
  • Rozumienie znaczenia poszczególnych par preferencji.
    • stosunek do świata zewnętrznego (E i I),
    • rodzaj preferowanych informacji i  sposób ich zbierania i porządkowania (S i N),
    • sposób podejmowania decyzji (T i F),
    • organizowanie własnej aktywności (J i P).
  • Określenie swojego typu i porównanie z wynikami uzyskanymi w badaniu internetowym.
  • Rozumienie różnic w potrzebach dotyczących sposobu zarządzania pomiędzy swoim typem,  a pracownikami o odmiennych preferencjach.

3. Dynamika typu MBTI®.

  • Omówienie dynamiki typu.
  • Moja dominująca i najmniej wykorzystywana funkcja.

4. Wykorzystanie potencjału osobistego w zarządzaniu sobą z wykorzystaniem modelu MBTI®.

  • Określenie mocnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie zarządzania własną efektywnością w oparciu o MBTI®.
  • Do czego firma potrzebuje mojego stanowiska czyli określanie celu nadrzędnego do realizacji w mojej pracy?
  • Kryteria wyznaczania priorytetów mojej pracy czyli metoda praktycznej klasyfikacji zadań do wykonania według stopnia ich ważności w oparciu o opracowane metody.
  • Co zrobić z zadaniami, które nie są kluczowe – praktyczne zasady delegowania i dystrybuowania pracy?
  • Jak wyznaczać priorytety w sytuacji nieoczekiwanej?
  • Jak ulokować na liście priorytetów raportowanie i kończenie zadań?

5. Wykorzystanie wiedzy na temat preferencji poszczególnych typów MBTI® w podstawach zarządzania przyszłymi. Budowanie autorytetu menedżera.

  • W jaki sposób budować autorytet przywódcy zespołu?
  • Planowanie przyszłej strategii zarządzania zespołem w oparciu o model MBTI® a także podstawowe elementy procesu zarządzania – planowanie, organizowanie, motywowanie i rozliczanie.
  • Preferencje  MBTI®, a różnicowanie sposobu określanie zadań, elementy motywujące i demotywujące w zadaniach.
  • Poszczególne preferencje MBTI®, a potrzeby związane z wzmacniającą i korygującą informacją zwrotną. Rozwijanie potencjału podwładnych z wykorzystaniem wiedzy dotyczącej modelu MBTI®.
  • Przekazywanie trudnych informacji – jakie argumenty trafią, a jakie nie trafią do osób o poszczególnych preferencjach.

6. Zrozumienie roli pełnionej przez poszczególne typy MBTI® w zespole i ich wpływu na efektywność pracy. Zrozumienie konieczności pełnego wykorzystania każdej preferencji w realizacji wspólnych zadań.

  • Typy MBTI® a zmiany.
  • Rola, jaką Uczestnicy pełnią w zmianach, co ich motywuje, a co demotywuje do zmian, korzyści z wykorzystania ich potencjału oraz zagrożenia płynące z jego niedocenienia.

7. Wzrost umiejętność budowania efektywnie funkcjonujących zespołów. Rozwinięcie umiejętność rozpoznania potrzeb i preferencji pracowników.

  • Najbardziej odmienny ode mnie pracownik – różnice, przyczyny trudności we współpracy, w kontekście MBTI® i planowanie modyfikacji stylu współpracy a w przyszłości zarządzania podobnymi do niego podwładnymi.
  • Budowanie mapy typu swojego zespołu.

8. Wykorzystanie modelu MBTI® do rozwiązywania i zarządzania konfliktami w zespole.

  • Typy MBTI® a ich podatność na wchodzenie, uczestnictwo i wychodzenie z konfliktu. Mocne i słabe strony każdego typu.
  • Rola konfliktu w organizacji, przekonania dotyczące konfliktu ważne w pracy menedżera.
  • Rodzaje konfliktów i sposoby reakcji według Christophera Moora.
  • Stanowiska i interesy – jak je odróżnić i badać. Co oznaczają te pojęcia dla poszczególnych typów MBTI®?
  • Wprowadzenie pojęcia pozycji percepcyjnych i jego wykorzystanie w pracy z poszczególnymi typami MBTI®.
  • Etapy rozwiązywania konfliktów. Analiza całego cyklu zarządzania konfliktem z wykorzystaniem wiedzy na temat preferencji poszczególnych typów MBTI®.
  • Radzenie sobie z własnymi emocjami a także efektywne reakcje na krytykę i szantaż emocjonalny ze strony podwładnych.


1. Przygotowanie do pracy z własnymi wynikami MBTI®. Zbudowanie relacji sprzyjających skutecznemu uczeniu się i autorefleksji na temat własnego stylu zarządzania.

  • Omówienie celów, tematów i przebiegu zajęć.
  • Poznanie Uczestników z trenerem.
  • Ustalenie zasad współpracy.
  • Prezentacja wyników badań R. Boyatzisa nad związkami pomiędzy inteligencją społeczną, a skutecznością przywództwa.
  • Czego z MBTI możemy się dowiedzieć, a czego nie? Na ile wiarygodne są uzyskane wyniki?

2. Poznanie charakterystyki poszczególnych par preferencji w sposób umożliwiający nie tylko zrozumienie siebie, ale również rozpoznawanie danej preferencji w zachowaniu podwładnych.

  • Co to jest model MBTI®? – charakterystyka i zastosowanie.
  • Prezentacja podstaw teoretycznych kwestionariusza.
  • Konstrukcja kwestionariusza – pary preferencji jungowskich, konstrukcja typu wg. MBTI®.
  • Rozumienie znaczenia poszczególnych par preferencji.
    • stosunek do świata zewnętrznego (E i I),
    • rodzaj preferowanych informacji i sposób ich zbierania i porządkowania (S i N),
    • sposób podejmowania decyzji (T i F),
    • organizowanie własnej aktywności (J i P).
  • Określenie swojego typu i porównanie z wynikami uzyskanymi w badaniu internetowym.
  • Rozumienie różnic w potrzebach dotyczących sposobu zarządzania pomiędzy swoim typem, a pracownikami o odmiennych preferencjach.

3. Dynamika typu MBTI®.

  • Omówienie dynamiki typu.
  • Moja dominująca i najmniej wykorzystywana funkcja.

4. Wykorzystanie potencjału osobistego w zarządzaniu sobą z wykorzystaniem modelu MBTI®.

  • Określenie mocnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie zarządzania własną efektywnością w oparciu o MBTI®.
  • Do czego firma potrzebuje mojego stanowiska czyli określanie celu nadrzędnego do realizacji w mojej pracy?
  • Kryteria wyznaczania priorytetów mojej pracy czyli metoda praktycznej klasyfikacji zadań do wykonania według stopnia ich ważności w oparciu o opracowane metody.
  • Co zrobić z zadaniami, które nie są kluczowe – praktyczne zasady delegowania i dystrybuowania pracy?
  • Jak wyznaczać priorytety w sytuacji nieoczekiwanej?
  • Jak ulokować na liście priorytetów raportowanie i kończenie zadań?

5. Wykorzystanie wiedzy na temat preferencji poszczególnych typów MBTI® w podstawach zarządzania przyszłymi. Budowanie autorytetu menedżera.

  • W jaki sposób budować autorytet przywódcy zespołu?
  • Planowanie przyszłej strategii zarządzania zespołem w oparciu o model MBTI® a także podstawowe elementy procesu zarządzania – planowanie, organizowanie, motywowanie i rozliczanie.
  • Preferencje MBTI®, a różnicowanie sposobu określanie zadań, elementy motywujące i demotywujące w zadaniach.
  • Poszczególne preferencje MBTI®, a potrzeby związane z wzmacniającą i korygującą informacją zwrotną. Rozwijanie potencjału podwładnych z wykorzystaniem wiedzy dotyczącej modelu MBTI®.
  • Przekazywanie trudnych informacji – jakie argumenty trafią, a jakie nie trafią do osób o poszczególnych preferencjach.

6. Zrozumienie roli pełnionej przez poszczególne typy MBTI® w zespole i ich wpływu na efektywność pracy. Zrozumienie konieczności pełnego wykorzystania każdej preferencji w realizacji wspólnych zadań.

  • Typy MBTI® a zmiany.
  • Rola, jaką Uczestnicy pełnią w zmianach, co ich motywuje, a co demotywuje do zmian, korzyści z wykorzystania ich potencjału oraz zagrożenia płynące z jego niedocenienia.

7. Wzrost umiejętność budowania efektywnie funkcjonujących zespołów. Rozwinięcie umiejętność rozpoznania potrzeb i preferencji pracowników.

  • Najbardziej odmienny ode mnie pracownik – różnice, przyczyny trudności we współpracy, w kontekście MBTI® i planowanie modyfikacji stylu współpracy a w przyszłości zarządzania podobnymi do niego podwładnymi.
  • Budowanie mapy typu swojego zespołu.

8. Wykorzystanie modelu MBTI® do rozwiązywania i zarządzania konfliktami w zespole.

  • Typy MBTI® a ich podatność na wchodzenie, uczestnictwo i wychodzenie z konfliktu. Mocne i słabe strony każdego typu.
  • Rola konfliktu w organizacji, przekonania dotyczące konfliktu ważne w pracy menedżera.
  • Rodzaje konfliktów i sposoby reakcji według Christophera Moora.
  • Stanowiska i interesy – jak je odróżnić i badać. Co oznaczają te pojęcia dla poszczególnych typów MBTI®?
  • Wprowadzenie pojęcia pozycji percepcyjnych i jego wykorzystanie w pracy z poszczególnymi typami MBTI®.
  • Etapy rozwiązywania konfliktów. Analiza całego cyklu zarządzania konfliktem z wykorzystaniem wiedzy na temat preferencji poszczególnych typów MBTI®.
  • Radzenie sobie z własnymi emocjami a także efektywne reakcje na krytykę i szantaż emocjonalny ze strony podwładnych.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • MBTI
  • Myers – Brigs Type Indicator
  • Zarządzanie MBTI

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • kształtowanie kultury organizacyjnej
  • wzrost efektywności jednostki
  • wzrost efektywności wynikającej ze współpracy (cele zespołowe)
  • przywiązanie pracowników do organizacji – korzystniejsza fluktuacja (oszczędności)
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy)

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • budowanie i wzmacnianie autorytetu w oczach podwładnych
  • wyższe umiejętności przekazywania trudnych informacji – dobór argumentów przekonujących dany typ osobowościowy pracownika
  • szybszy rozwój zawodowy dzięki lepszemu rozumieniu innych, dzieleniu się doświadczeniem (wymianie różnych poglądów)
  • wyższa wydajność przy mniejszym koszcie energetycznym (komfort pracy – efektywność osobista)

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wyższe umiejętności zarządzania konfliktem:
    • zapobieganie
    • skuteczna interwencja
  • świadomość różnic osobowościowych jako potencjału (synergia)
  • wzrost umiejętności budowania zespołów (stałych i projektowych)
  • efektywne budowanie strategii zarządzania – także podstawowe elementy procesu zarządzania – planowanie, organizowanie, motywowanie i rozliczanie
  • wyższa umiejętność stosowania indywidualnych, długofalowych motywatorów wobec poszczególnych pracowników
Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menadżerskie

Program szkolenia „Trudne rozmowy menedżerskie” jest odpowiedzią na zmienność i nieprzewidywalność wielu sytuacji, a w związku z tym malejącą skuteczność gotowych recept i procedur postępowania.

2024-04-10
10 kwietnia 2024 - 11 kwietnia 2024
2024-04-11
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Fundamenty 3 języków doceniania - Istnieją różne sposoby komunikowania doceniania, Każda konkretna osoba będzie ceniła określony język bardziej niż inny, Docenianie jest najbardziej skuteczne, jeśli jest wyrażone w języku preferowanym przez odbiorcę, Komunikaty doceniające, formułowane niewłaściwym językiem mają niską bądź zerową skuteczność, Menedżerowie zdradzają tendencję do używania tych języków doceniania, które sami preferują, zamiast dopasowywać docenienie do preferencji pracownika.

2024-04-17
17 kwietnia 2024 - 18 kwietnia 2024
2024-04-18
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

O mobbingu warto jest rozmawiać. Każda jego forma i odmiana ma równie destruktywny wpływ i daleko idące konsekwencje prowadzące do pogorszenia relacji, demotywacji, wypalenia, destabilizacji psychicznej i emocjonalnej, rozpadu zespołowości. A wszystko to ma swój wyraz w jakości i efektywności pracy. W skrajnych przypadkach może prowadzić do sporów sądowych i zniszczenia wizerunku pracodawcy.

2024-05-09
09 maja 2024 - 10 maja 2024
2024-05-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.