Zarządzanie zmianą w wymagającej rzeczywistości VUCA

Zarządzanie zmianą w wymagającej rzeczywistości VUCA

Vision, Understanding, Clarity, Agility – jak ćwiczyć VUCA PRIME w obecnych czasach

Szkolenia menedżerskie

Wszyscy myślą, aby zmienić świat, ale nikt nie myśli, aby zmienić siebie

Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).  Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Rzeczywistość VUCA, to świat w którym na co dzień żyjemy i pracujemy. To środowisko cechujące się zmiennością (volatility), niepewnością (uncertainty), złożonością (complexity) oraz niejednoznacznością (ambiguity).

Niektórzy powiedzieliby, że w okolicznościach „mgły wojny” niemożliwym jest normalne funkcjonowanie przedsiębiorstwa i osiąganie celów biznesowych.

Ale co byłoby efektem takiego założenia? Zamiast bezczynności i frustracji wynikającej  z klimatu zmiennego, niestabilnego, złożonego i niejednoznacznego środowiska proponujemy odpowiedź w postaci: wizji (vision), zrozumienia (understanding), jasności i odwagi (clarity/courage) oraz adaptacyjności (agility).

Szkolenie buduje swoją efektywność na czterech fundamentach:

  • Rozwój kompetencji związanej z jasnym określaniem i komunikowaniem osobistej wizji lidera.
  • Trening umiejętności kształtowania środowiska konstruktywnego feedbacku i zrozumienia.
  • Nabycie wiedzy i ćwiczenie umiejętności dot. wdrażania i stosowania jasnych, przejrzystych zasad zarządzania opartych na najlepszych praktykach.
  • Wsparcie postawy adaptacyjności w sposób kaskadowy (budowanie otwartości na zmiany własnej i podległego zespołu.

80% zmian kończy się niepowodzeniem z powodu niewłaściwego zarządzania zmianą. Dlatego coraz częściej otwarte i nowoczesne organizacje uczą się nie tylko tego, jak zarządzać zmianą, aby dawać sobie radę w nieprzewidywalnych warunkach rynkowych.

Firmom, które stawiają na innowacyjność i kreatywność, które chcą wykorzystywać swój potencjał i stale udoskonalać swoje działania, potrzebne jest również efektywne wykorzystywanie dynamiki zmiany i umiejętność sprawnego zarządzania pomysłami, pojawiającymi się w organizacji.

Rzeczywistość VUCA, to świat w którym na co dzień żyjemy i pracujemy. To środowisko cechujące się zmiennością (volatility), niepewnością (uncertainty), złożonością (complexity) oraz niejednoznacznością (ambiguity).

Niektórzy powiedzieliby, że w okolicznościach „mgły wojny” niemożliwym jest normalne funkcjonowanie przedsiębiorstwa i osiąganie celów biznesowych.

Ale co byłoby efektem takiego założenia? Zamiast bezczynności i frustracji wynikającej  z klimatu zmiennego, niestabilnego, złożonego i niejednoznacznego środowiska proponujemy odpowiedź w postaci: wizji (vision), zrozumienia (understanding), jasności i odwagi (clarity/courage) oraz adaptacyjności (agility).

Szkolenie buduje swoją efektywność na czterech fundamentach:

  • Rozwój kompetencji związanej z jasnym określaniem i komunikowaniem osobistej wizji lidera.
  • Trening umiejętności kształtowania środowiska konstruktywnego feedbacku i zrozumienia.
  • Nabycie wiedzy i ćwiczenie umiejętności dot. wdrażania i stosowania jasnych, przejrzystych zasad zarządzania opartych na najlepszych praktykach.
  • Wsparcie postawy adaptacyjności w sposób kaskadowy (budowanie otwartości na zmiany własnej i podległego zespołu.

80% zmian kończy się niepowodzeniem z powodu niewłaściwego zarządzania zmianą. Dlatego coraz częściej otwarte i nowoczesne organizacje uczą się nie tylko tego, jak zarządzać zmianą, aby dawać sobie radę w nieprzewidywalnych warunkach rynkowych.

Firmom, które stawiają na innowacyjność i kreatywność, które chcą wykorzystywać swój potencjał i stale udoskonalać swoje działania, potrzebne jest również efektywne wykorzystywanie dynamiki zmiany i umiejętność sprawnego zarządzania pomysłami, pojawiającymi się w organizacji.


Rzeczywistość VUCA, to świat w którym na co dzień żyjemy i pracujemy. To środowisko cechujące się zmiennością (volatility), niepewnością (uncertainty), złożonością (complexity) oraz niejednoznacznością (ambiguity).

Niektórzy powiedzieliby, że w okolicznościach „mgły wojny” niemożliwym jest normalne funkcjonowanie przedsiębiorstwa i osiąganie celów biznesowych.

Ale co byłoby efektem takiego założenia? Zamiast bezczynności i frustracji wynikającej  z klimatu zmiennego, niestabilnego, złożonego i niejednoznacznego środowiska proponujemy odpowiedź w postaci: wizji (vision), zrozumienia (understanding), jasności i odwagi (clarity/courage) oraz adaptacyjności (agility).

Szkolenie buduje swoją efektywność na czterech fundamentach:

  • Rozwój kompetencji związanej z jasnym określaniem i komunikowaniem osobistej wizji lidera.
  • Trening umiejętności kształtowania środowiska konstruktywnego feedbacku i zrozumienia.
  • Nabycie wiedzy i ćwiczenie umiejętności dot. wdrażania i stosowania jasnych, przejrzystych zasad zarządzania opartych na najlepszych praktykach.
  • Wsparcie postawy adaptacyjności w sposób kaskadowy (budowanie otwartości na zmiany własnej i podległego zespołu.

80% zmian kończy się niepowodzeniem z powodu niewłaściwego zarządzania zmianą. Dlatego coraz częściej otwarte i nowoczesne organizacje uczą się nie tylko tego, jak zarządzać zmianą, aby dawać sobie radę w nieprzewidywalnych warunkach rynkowych.

Firmom, które stawiają na innowacyjność i kreatywność, które chcą wykorzystywać swój potencjał i stale udoskonalać swoje działania, potrzebne jest również efektywne wykorzystywanie dynamiki zmiany i umiejętność sprawnego zarządzania pomysłami, pojawiającymi się w organizacji.


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wprowadzenie do tematu szkolenia

  • Definicja świata VUCA
  • Kontrakt
  • Poznanie uczestników

2. Cztery elementy rzeczywistości VUCA

  • Volatility - zmienność, ulotność
  • Uncertainty – niepewność
  • Complexity – złożoność
  • Ambiguity – niejednoznaczność

3. VUCA PRIME -  metodyka Boba Johansena

  • V(ision) zamiast V(olatility)
    • Ważny jest cel, a nie droga
    • Sposób dochodzenia do celu może się zmieniać w zależności od zmian kontekstu i uwarunkowań
  • U(nderstanding) zamiast  U(ncertainty)
    • Pracownicy muszą rozumieć sens swojej pracy  i wiązać ją z celami firmowymi
    • Rozumienie biznesu / klientów / pracę innych działów
  • C(larity) zamiast C(omplexity)
    • Empowerment / współodpowiedzialność – każdy powinien wiedzieć za co odpowiada (nie zakres stanowiska tylko cele)
    • Umocowania decyzyjne, aby pracownik mógł podejmować szybkie decyzje w zmiennym świecie
  • A(gility) zamiast A(mbiguity)
    • Minimum Viable Product - więcej szybkich rozwiązań -– czyli coś co już działa, daje wartość
    • Mniej planowania, więcej „rozpoznania w boju” i modyfikowania bieżąco.
    • Quick Win – szybkie zwycięstwa w pracy pracowników

4. Zmiana jako proces w organizacji

  • Arkusz Analizy Przebiegu Zmian – kluczowe obszary oraz metody usprawniania przebiegu zmian.
  • Strony zmian w organizacji – określenie obszarów interesów i kierunków przepływu informacji w zmianie.
  • Zmiana i innowacja w kontekście biznesowym: model zarządzania pomysłami (idea management)
  • Agent Zmiany – warunki skutecznego działania Agenta Zmiany i diagnoza własnych kompetencji w zakresie wdrażania zmian  

5. Zmiana jako wyjątkowe ludzkie doświadczenie – co się dzieje z ludźmi w trakcie zmiany i w jaki sposób skutecznie pracować z psychologią zmiany?

  • Psychologiczne aspekty zmian
    • Reakcje emocjonalne i występowanie oporu, Sposoby na wspieranie pracowników rodzaje oporu i sposoby
    • Radzenia sobie z oporem w zmianie
  • Emocjonalny cykl zmiany – typowe emocje potrzeby i reakcje ludzi w zmianie
  • Diagnoza zespołów / pracowników w zmianie
  • Omówienie sposobów postępowania z pracownikami w poszczególnych momentach cyklu zmiany
  • Praca z oporem w zmianie
  • Identyfikowanie źródeł oporu
    • 4 typy oporu i ich rozpoznawanie (Macierzy Oporu) zasady pracy z oporem Agenta Zmiany i jego wykorzystywanie do wspierania i podnoszenia efektywności w zmianie

6. Odpowiedzią na zmiennosć jest wizja

  • Triada efektywności - od wizji, misji i strategii do zadań definiujących
  • Poruszanie się po krzywej zmiany, a jakość komunikacji
  • Plan komunikacji na podstawie Strategicznej Kanwy Zmiany
  • Exposee szefa
    • Konstrukcja, w zależności od przyczyny jego wygłoszenia
    • Korzyści i inwestycje
    • Zasady związane z wygłaszaniem exposee

7. Odpowiedzią na niepewność jest zrozumienie

  • Krzywa upowszechniania innowacji Rogersa
  • Różne postawy wobec niepewności wynikającej ze zmiany
  • Siła reguły złotego kręgu
  • Budowanie wspólnego zrozumienia trudnych zjawisk
  • Czy wiesz: Co? Jak? Dlaczego? Jeśli tak, zainspiruj innych

8. Przywództwa w świecie VUCA.

  • WRAP, czyli:
    • Widen Your Options
    • Reality-Test Your Assumptions
    • Attain Distance Befeore Deciding
    • Prepare to Be Wrong

9. Zwinność w świecie VUCA / zmian

  • Co to jest filozofia Agile
  • Agile w codziennej praktyce firm i zespołów projektowych

10. Podsumowanie warsztatu

  • Formuła SSC
    • Start – co wdrożę jako nową dobrą praktykę
    • Stop – czego zaprzestanę
    • Continue – co będę dalej stosował

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

  • Rozwój kompetencji kontekstowych, w tym: orientacja na projekty, zarządzanie wymaganiami, zarządzanie zakresem, zarządzanie cyklem życia projektu.
  • Zdobycie wiedzy na temat cyklu życia projektu i kolejnych kroków w jego realizacji.
  • Umiejętność definiowania ról projektowych.
  • Znajomość narzędzi wspierających realizację projektu.
  • Zminimalizowanie ewentualnych konfliktów wynikających z niezrozumienia własnej roli w projekcie /projektach realizowanych w firmie.
  • Wzrost współpracy na linii sponsor-kierownik projektu - zespół projektowy.

 

CYKL ŻYCIA PROJEKTU I INICJACJA

Pierwszy moduł warsztatu koncentruje się na kwestiach związanych z osadzeniem projektu w realiach organizacji, wyboru właściwej metody realizacji przedsięwzięcia i podjęcia celowych działań związanych z jego inicjacją. Uczestnicy będą pracować na dokumencie karta projektu.

Zagadnienia:

  • Dwa podejścia do zarządzania projektami: kaskadowe i agile.
  • Błędy prowadzące do niepowodzenia projektu.
  • Cykl życia projektu.
  • Priorytetyzacja projektu.
  • Wartość dla klienta – uzasadnienie biznesowe.
  • Komunikacja wstępna z interesariuszami
  • Praca na celu i wizji projektu.
  • Dokument inicjacji projektu.

CYKL ŻYCIA PROJEKTU - PLANOWANIE

W tym module uczestnicy poznają i przećwiczą kolejne kroki podejmowane na etapie planowania projektu. Wykorzystując interaktywne narzędzia (Trello, Brixit24, Tricider) określimy zakres projektu, strukturę podziału pracy i wyznaczymy harmonogram z zależnościami i kamieniami milowymi oraz poczynimy założenia dotyczące możliwego ryzyka i sposobów eliminowania lub minimalizowania go.

Zagadnienia:

  • Określanie zakresu projektu.
  • Wybór metod dojścia do celu: technologia i ograniczenia.
  • Struktura podziału pracy.
  • Harmonogramowanie.
  • Planowanie ryzyka.

CYKL ŻYCIA PROJEKTU – REALIZACJA

Zagadnienia poruszane w tym module będą skoncentrowane wokół zarządzania zespołem projektowym i rolą w tym procesie kierownika projektu. Istotne będą także kwestie związane z zarządzaniem integracją produktu i procesów zarządczych w odniesieniu do: ryzyka, komunikacji i elastycznego reagowania na zmiany w zakresie w odniesieniu do potrzeb biznesowych firmy i klienta.

Zagadnienia:

  • Budowanie zespołu projektowego: skład, komunikacja, ograniczenia wynikające z macierzy.
  • Zarządzanie zespołem projektowym: podział i delegowanie zadań, zadania kierownika projektu i członka zespołu.
  • Liderska rola kierownika projektu.
  • Spotkania projektowe.
  • Monitorowanie wykonania planu.
  • Reagowanie na zmiany w zakresie.
  • Aktywne zarządzanie ryzykiem.

CYKL ŻYCIA PROJEKTU – ZAKOŃCZENIE

Procesy związane z zamknięciem projektu są kluczowe z punktu widzenia zintegrowania efektów projektu ze strategicznymi celami firmy i jej operacyjnym funkcjonowaniem. Bardzo istotnym elementem na tym etapie jest zebranie wiedzy i doświadczeń, które pozwolą włączyć je w proces ciągłego udoskonalenia działań zespołu i całej organizacji.

Zagadnienia:

  • Skalowanie projektu z uwzględnieniem rozwoju firmy.
  • Zebranie i wykorzystanie doświadczeń.
  • Zarządzanie zmianą wynikającą z projektu.
  • Retrospektywa – znaczenie i korzyści.
  • Dalsze wskazówki dla zespołu.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

  • Rozwój kompetencji kontekstowych, w tym: orientacja na projekty, zarządzanie wymaganiami, zarządzanie zakresem, zarządzanie cyklem życia projektu.
  • Zdobycie wiedzy na temat cyklu życia projektu i kolejnych kroków w jego realizacji.
  • Umiejętność definiowania ról projektowych.
  • Znajomość narzędzi wspierających realizację projektu.
  • Zminimalizowanie ewentualnych konfliktów wynikających z niezrozumienia własnej roli w projekcie /projektach realizowanych w firmie.
  • Wzrost współpracy na linii sponsor-kierownik projektu - zespół projektowy.

CYKL ŻYCIA PROJEKTU I INICJACJA

Pierwszy moduł warsztatu koncentruje się na kwestiach związanych z osadzeniem projektu w realiach organizacji, wyboru właściwej metody realizacji przedsięwzięcia i podjęcia celowych działań związanych z jego inicjacją. Uczestnicy będą pracować na dokumencie karta projektu.

Zagadnienia:

  • Dwa podejścia do zarządzania projektami: kaskadowe i agile.
  • Błędy prowadzące do niepowodzenia projektu.
  • Cykl życia projektu.
  • Priorytetyzacja projektu.
  • Wartość dla klienta – uzasadnienie biznesowe.
  • Komunikacja wstępna z interesariuszami
  • Praca na celu i wizji projektu.
  • Dokument inicjacji projektu.

CYKL ŻYCIA PROJEKTU - PLANOWANIE

W tym module uczestnicy poznają i przećwiczą kolejne kroki podejmowane na etapie planowania projektu. Wykorzystując interaktywne narzędzia (Trello, Brixit24, Tricider) określimy zakres projektu, strukturę podziału pracy i wyznaczymy harmonogram z zależnościami i kamieniami milowymi oraz poczynimy założenia dotyczące możliwego ryzyka i sposobów eliminowania lub minimalizowania go.

Zagadnienia:

  • Określanie zakresu projektu.
  • Wybór metod dojścia do celu: technologia i ograniczenia.
  • Struktura podziału pracy.
  • Harmonogramowanie.
  • Planowanie ryzyka.

CYKL ŻYCIA PROJEKTU – REALIZACJA

Zagadnienia poruszane w tym module będą skoncentrowane wokół zarządzania zespołem projektowym i rolą w tym procesie kierownika projektu. Istotne będą także kwestie związane z zarządzaniem integracją produktu i procesów zarządczych w odniesieniu do: ryzyka, komunikacji i elastycznego reagowania na zmiany w zakresie w odniesieniu do potrzeb biznesowych firmy i klienta.

Zagadnienia:

  • Budowanie zespołu projektowego: skład, komunikacja, ograniczenia wynikające z macierzy.
  • Zarządzanie zespołem projektowym: podział i delegowanie zadań, zadania kierownika projektu i członka zespołu.
  • Liderska rola kierownika projektu.
  • Spotkania projektowe.
  • Monitorowanie wykonania planu.
  • Reagowanie na zmiany w zakresie.
  • Aktywne zarządzanie ryzykiem.

CYKL ŻYCIA PROJEKTU – ZAKOŃCZENIE

Procesy związane z zamknięciem projektu są kluczowe z punktu widzenia zintegrowania efektów projektu ze strategicznymi celami firmy i jej operacyjnym funkcjonowaniem. Bardzo istotnym elementem na tym etapie jest zebranie wiedzy i doświadczeń, które pozwolą włączyć je w proces ciągłego udoskonalenia działań zespołu i całej organizacji.

Zagadnienia:

  • Skalowanie projektu z uwzględnieniem rozwoju firmy.
  • Zebranie i wykorzystanie doświadczeń.
  • Zarządzanie zmianą wynikającą z projektu.
  • Retrospektywa – znaczenie i korzyści.
  • Dalsze wskazówki dla zespołu.

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

1
Przeszkoliliśmy ponad 50000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
Ponad 4300 menedżerów uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
4
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).
30 lat badań (Bass & Bass) i wiele analiz wykazały, że przywództwo transformacyjne jest impulsem do poprawy wyników w tym indywidualnych, grupowych i organizacyjnych
Szkolenie związane z:
  • lider w świecie vuca
  • vuca
  • zarządzanie w świecie vuca
  • zmiana

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Szybka adaptacja, gotowość do tworzenia kolejnych, nowych rozwiązań
  • Lepsze przygotowanie do zarządzania w wymagającej rzeczywistości
  • Szybsze i skuteczniejsze przeprowadzanie zmian
  • Zapobieganie spadkom wyników firmy w wyniku zaskakujących wydarzeń
  • Intensyfikacja rozwoju firmy dzięki kreatywnym i innowacyjnym działaniom
  • Szybsze przeprowadzanie zmian
  • Efektywniejsza komunikacja w zmianach

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Umiejętność sprawnego reagowania na wymogi zmiennego otoczenia biznesowego
  • Zrozumienie mechanizmu zarządzania w wymagającej rzeczywistości
  • Większa otwartość na zmiany wynikające z chaotycznej specyfiki rzeczywistości, z którą mierzą się menadżerowie
  • Łatwiejsze przechodzenie przez proces zmiany na poziomie indywidualnym
  • Zwiększenie osobistej elastyczności i skuteczności

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Przyjęcie postawy otwartości na zmianę w chaotycznej rzeczywistości
  • Zwiększenie konkurencyjności firmy i pracowników
  • Efektywne wykorzystywanie dynamiki zmiany i umiejętność sprawnego zarządzania pomysłami pojawiającymi się w organizacji
  • Efektywne wykorzystywanie dynamiki zmiany i umiejętność sprawnego zarządzania pomysłami, pojawiającymi się w organizacji

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Ilona Ziętkowska

Project Manager
tel. kom:. +48 517 081 300

i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. Jeśli koncentruje się wyłącznie na wyniku relacja jest transakcyjna. Podstawą relacji transformacyjnej jest nadawanie sensu i znaczenia pracy, współodpowiedzialność, rozwijanie ludzi. Dziś mamy czas liderów, a menedżerowie wyniku stają w obliczu przedefiniowania swojej pracy z zespołem.
2020-11- 3
3 listopada 2020 - 4 listopada 2020
2020-11- 4
Szkolenie online Szkolenie online
3 listopada 2020 - 4 listopada 2020
Warszawa
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
2020-11- 6
6 listopada 2020
2020-11- 6
Szkolenie online Szkolenie online
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
Warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2020-11- 9
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
2020-11-10
Szkolenie online Szkolenie online
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
Warszawa
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.
2020-11-16
16 listopada 2020 -17 listopada 2020
2020-11-17
Szkolenie online Szkolenie online
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.  Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.
2020-11-26
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
2020-11-27
Warszawa Warszawa
Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem. Siła i odporność menedżera buduję siłę i odporność zespołu – a jest to dobre w dzisiejszych czasach więcej niż pożądane.
2020-12- 1
1 grudnia 2020
2020-12- 1
Szkolenie online Szkolenie online
1 grudnia 2020
Warszawa
Milczenie w zespołach zdalnych nie jest złotem, jest ich przekleństwem. Spotkania online mogą krótkie, efektywne, z powodzeniem udrażniać przepływ informacji. Wymagają jednak innych niż naturalne i intuicyjne sposobów zarządzania strukturą, czasem i komunikacją.
2020-12- 9
9 grudnia 2020 -10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzi do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. Jeśli koncentruje się wyłącznie na wyniku relacja jest transakcyjna. Podstawą relacji transformacyjnej jest nadawanie sensu i znaczenia pracy, współodpowiedzialność, rozwijanie ludzi. Dziś mamy czas liderów, a menedżerowie wyniku stają w obliczu przedefiniowania swojej pracy z zespołem.
2020-11- 3
3 listopada 2020 - 4 listopada 2020
2020-11- 4
Szkolenie online Szkolenie online
3 listopada 2020 - 4 listopada 2020
Warszawa
Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.
2020-11- 6
6 listopada 2020
2020-11- 6
Szkolenie online Szkolenie online
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
Warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.
2020-11- 9
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
2020-11-10
Szkolenie online Szkolenie online
9 listopada 2020 -10 listopada 2020
Warszawa
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.
2020-11-16
16 listopada 2020 -17 listopada 2020
2020-11-17
Szkolenie online Szkolenie online
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna bądź dwie osoby.  Action Learning to dobry pomysł w sytuacji pracy zdalnej, w której naturalna komunikacja spotyka bariery technologiczne.
2020-11-26
26 listopada 2020 -27 listopada 2020
2020-11-27
Warszawa Warszawa
Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie. Dla menedżerów chcących poznać sztukę wytrwałości i kontroli emocji szkolenie to będzie idealnym rozwiązaniem. Siła i odporność menedżera buduję siłę i odporność zespołu – a jest to dobre w dzisiejszych czasach więcej niż pożądane.
2020-12- 1
1 grudnia 2020
2020-12- 1
Szkolenie online Szkolenie online
1 grudnia 2020
Warszawa
Milczenie w zespołach zdalnych nie jest złotem, jest ich przekleństwem. Spotkania online mogą krótkie, efektywne, z powodzeniem udrażniać przepływ informacji. Wymagają jednak innych niż naturalne i intuicyjne sposobów zarządzania strukturą, czasem i komunikacją.
2020-12- 9
9 grudnia 2020 -10 grudnia 2020
2020-12-10
Szkolenie online Szkolenie online
Zarządzanie zdalnym zespołem składa się z rutyn menedżerskich – podobnie jak w przypadku zespół stacjonarnych. Warto doskonalić te rutyny i uwzględnić w nich dynamikę tego co się dzieje w zespole zdalnym. Ten rodzaj pracy jest znacznie mniej stabilny – zjawiska utraty więzi, spadku zaangażowania, emocji w zespole nasilają się jeżeli nie spotkają się z właściwą reakcją menedżerską.
2020-12-17
17 grudnia 2020 -18 grudnia 2020
2020-12-18
Szkolenie online Szkolenie online
Zaangażowanie przeciwdziała zanikowi więzi pracownika z organizacją. Pozwala w pełni wykorzystywać potencjał z zespołu, jest fundamentem właścicielskiej postawy i własnej inicjatywy pracowników oraz innowacyjności. Przynajmniej część menedżerów w pogoni za produktywnością i „dowożeniem wyniku” zapomniała właśnie o tym aspekcie pracy z zespołem.
2020-12-17
17 grudnia 2020
2020-12-17
Szkolenie online Szkolenie online
Silne emocje, zachwiane poczucie bezpieczeństwa prowadzi do zjawiska tzw. impasu w pracy. Pracownicy koncentrują się wtedy wyłącznie na wykonywaniu zleconych. Zamknięty krąg trybu przetrwania wymaga pracy menedżerskiej właśnie z emocjami zespołu – pomocy w zrozumieniu ich, przepracowaniu i wykorzystaniu powstałej w ten sposób energii w konstruktywny sposób.
2020-12-21
21 grudnia 2020 -22 grudnia 2020
2020-12-22
Szkolenie online Szkolenie online
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
Gamma na FBGamma w LN
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji