Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie

Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie

Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie klientów w niestandardowych czasach

Szkolenia sprzedażowe

Twardy dla wyniku, miękki dla ludzi – nowoczesne zarzadzanie sprzedażą

Trudne czasy to właściwy moment na budowanie kultury zorientowanej na zdobywanie. Hunterzy – handlowcy posiadający motywację i umiejętności do zdobywania nowych klientów są teraz na wagę złota. Trudno będzie takich znaleźć i zrekrutować.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).

25.01.2021 - 26.01.2021
9.00-12.00
Szkolenie online
9000 zł/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

My pracujemy zgodnie z zasadą – być twardym do zadania i miękkim dla ludzi.  Ta część kreowania atmosfery, wartości,  budowania relacji jest bardzo ważna – mamy jednak wrażenie, że to nie jej brakuje w zarządzaniu sprzedażą. Może brakować orientacji na zdobywanie. Sprzedaż każdego roku powinna być wyższa.

Taki cel stawiany jest prawie przed każdym dyrektorem sprzedaży, a ten przenosi tę odpowiedzialność na swoich menedżerów i handlowców.

Pomagamy osiągać ten cel poprzez:

  • Rozwiązania jak budować kulturę sprzedaży zorientowaną na zdobywanie, na wynik, na aktywność m.in. poprzez telefoniczne generowanie leadów.  Pomagamy rozwijać odwagę menedżerską.  Jako, że jest to warsztat rozwiązań – przedstawimy to co sami wdrożyliśmy, przetestowaliśmy w polskich warunkach, na wielu rynkach dla produktów i usług.
  • Rozwiązania jak zwiększyć konwersję ze spotkań sprzedażowych. Menedżer otrzyma gotowe rozwiązanie dla swoich ludzi oraz plan jak go wdrożyć w zespole.

Fundamenty efektywności rozwiązania:

  • Podnoszenie konwersji na spotkaniach sprzedażowych u nowoczesnego, wymagającego klienta
  • Optymalne inwestowanie czasu handlowca w klientów (stosunek poświęconego czasu do wysokości sprzedaży)
  • Stopniowe, ewolucyjne przesuwanie akcentów z farmingu na hunting
  • Kreowanie kultury aktywnej sprzedaży (wszyscy nawzajem nakręcają się na nową sprzedaż)
  • Utrwalenie nawyków i postawy sprzedażowej
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami we wdrażaniu aktywnej sprzedaży w dziale

Trudne czasy to właściwy moment na budowanie kultury zorientowanej na zdobywanie. Hunterzy – handlowcy posiadający motywację i umiejętności do zdobywania nowych klientów są teraz na wagę złota. Trudno będzie takich znaleźć i zrekrutować.

Realne jest jednak zbudowanie kultury działu sprzedaży skoncentrowanej na pozyskiwaniu nowych klientów. Efektem tego będzie zespół „głodnych sprzedaży” handlowców, którzy zamiast szukać powodów, żeby nie zdobywać będą znajdować sposoby, aby sprzedawać.

Pandamia to dobry moment dla zarządzających sprzedażą na tzw. nowe otwarcie – jasne sformułowanie oczekiwań wobec handlowców i konsekwentne ich wdrażanie.

Pomagamy osiągać ten cel poprzez:

  • Rozwiązania jak budować kulturę sprzedaży zorientowaną na zdobywanie, na wynik, na aktywność m.in. poprzez telefoniczne generowanie leadów.  Pomagamy rozwijać odwagę menedżerską.  Jako, że jest to warsztat rozwiązań – przedstawimy to co sami wdrożyliśmy, przetestowaliśmy w polskich warunkach, na wielu rynkach dla produktów i usług.
  • Rozwiązania jak zwiększyć konwersję ze spotkań sprzedażowych. Menedżer otrzyma gotowe rozwiązanie dla swoich ludzi oraz plan jak go wdrożyć w zespole.

Fundamenty efektywności rozwiązania:

  • Podnoszenie konwersji na spotkaniach sprzedażowych u nowoczesnego, wymagającego klienta
  • Optymalne inwestowanie czasu handlowca w klientów (stosunek poświęconego czasu do wysokości sprzedaży)
  • Stopniowe, ewolucyjne przesuwanie akcentów z farmingu na hunting
  • Kreowanie kultury aktywnej sprzedaży (wszyscy nawzajem nakręcają się na nową sprzedaż)
  • Utrwalenie nawyków i postawy sprzedażowej
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami we wdrażaniu aktywnej sprzedaży w dziale

2 spotkania online – 4 x45min  każde

My pracujemy zgodnie z zasadą – być twardym do zadania i miękkim dla ludzi.  Ta część kreowania atmosfery, wartości,  budowania relacji jest bardzo ważna – mamy jednak wrażenie, że to nie jej brakuje w zarządzaniu sprzedażą. Może brakować orientacji na zdobywanie. Sprzedaż każdego roku powinna być wyższa.

Taki cel stawiany jest prawie przed każdym dyrektorem sprzedaży, a ten przenosi tę odpowiedzialność na swoich menedżerów i handlowców.

Pomagamy osiągać ten cel poprzez:

  • Rozwiązania jak budować kulturę sprzedaży zorientowaną na zdobywanie, na wynik, na aktywność m.in. poprzez telefoniczne generowanie leadów.  Pomagamy rozwijać odwagę menedżerską.  Jako, że jest to warsztat rozwiązań – przedstawimy to co sami wdrożyliśmy, przetestowaliśmy w polskich warunkach, na wielu rynkach dla produktów i usług.
  • Rozwiązania jak zwiększyć konwersję ze spotkań sprzedażowych. Menedżer otrzyma gotowe rozwiązanie dla swoich ludzi oraz plan jak go wdrożyć w zespole.

Fundamenty efektywności rozwiązania:

  • Podnoszenie konwersji na spotkaniach sprzedażowych u nowoczesnego, wymagającego klienta
  • Optymalne inwestowanie czasu handlowca w klientów (stosunek poświęconego czasu do wysokości sprzedaży)
  • Stopniowe, ewolucyjne przesuwanie akcentów z farmingu na hunting
  • Kreowanie kultury aktywnej sprzedaży (wszyscy nawzajem nakręcają się na nową sprzedaż)
  • Utrwalenie nawyków i postawy sprzedażowej
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami we wdrażaniu aktywnej sprzedaży w dziale


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Rola menedżera w dziale sprzedaży

  • Dostarczanie skutecznych rozwiązań sprzedażowych (nie produktów tylko metod jak je sprzedawać)
  • Nauczenie stosowania tych rozwiązań (z naciskiem na dokładne stosowanie technik)
  • Monitorowanie i egzekwowanie ich stosowania

2 Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży

  • Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągania wyniku sprzedaży
  • Analityka sprzedaży – ile aktywności na jaką sprzedaż
  • Jak motywować sukcesem w sprzedaży

3. Kultura sprzedaży zorientowana na zdobywanie

  • Chwalić za efekt nie za staranie
  • Racjonalna ocena , na ile sprzedaż była wynikiem pracy handlowca
  • Napędzanie na sprzedaż
    • Spotkania indywidualne
    • Wprowadzanie mentoringu kolegów
    • Odprawy zespołowe
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład

4. Rozwój w dziale sprzedaży

  • Instruktaż – od którego momentu jest miejsce na improwizację, a gdzie musi być „jeden do jednego”
  • Dążenie do doskonałości – cotygodniowa poprawa na poziomie umiejętności
  • Zjawisko równania do lepszego (w obszarze huntingu i wyższej konwersji)
  • Menedżerskie train the trainer – wprost, nazywając uczciwie postępy bądź ich brak
  • Grywalizacja pożądanych zachowań

5. Odwaga menedżerska w sprzedaży

  • Wychodzenie z sytuacji, w której 30% ludzi realizuje 70% sprzedaży
  • Mythbusters – mity w sprzedaży
    • Handlowiec jak usłyszy trudną prawdę to odejdzie
    • Jak odejdzie handlowiec to zabierze ze sobą wszystkich klientów
    • Jak odchodzi handlowiec to za chwilę odejdą następni
  • Wiarygodność menedżera
    • Mówienie prawdy
    • Przechodzenie z treści na proces (demaskowanie)
    • Czas na decyzję – nie reagowanie od razu
    • Asertywne 2 minuty na trudne rozmowy z handlowcami

6. Trudne sytuacje w orientowaniu działu sprzedaży na wynik

  • Mistrzowie dobrego wrażenia – handlowiec na krótko stosuje nowe rozwiązania, ale szybko wraca do wygodniejszych
  • Rutyna – trudno stale napędzać aktywność
  • Polityka wyjątków od reguły i poczucie braku sprawiedliwości
  • Handlowiec twierdzi, że nie ma w sobie nic z huntera

7. Rozwiązania na wyższą konwersję u nowoczesnego klienta

  • Profil nowoczesnego klienta
    • Lubi kupować, nie lubi kiedy mu sprzedają
    • Ceni czas i informację
    • Niskie zaufanie do handlowca
  • Skrypty podejmowania decyzji
    Oczekiwania uświadomione i nieświadome
    Nieświadome oczekiwania = skrypty podejmowania decyzji
    Przyjmowanie taktyki sprzedaży odpowiadającej skryptowi klienta
  • Menedżerskie train the trainer
    • Jakie techniki łatwo przychodzą handlowcom?
    • Co budzi ich opór?
    • Na co zwrócić uwagę (bo będą stosować po swojemu, a nie w sposób najskuteczniejszy)
    • Jak monitorować, wzmacniać i egzekwować stosowanie nowych rozwiązań?

8. Action plan – co zrobić, żeby rzeczywiście wdrożyć zmiany w dziale sprzedaży

  • Indywidualny action plan
    • Start – co zacznę (kiedy? Po czym po znam, że działa?)
    • Stop – co przestanę robić (od kiedy? Jak się do tego przygotować?)
    • Continue (co zostaje tak jak jest)

1.    Rola menedżera w dziale sprzedaży

  • Jak wykorzystać pandemię do nowego otwarcia w dziale sprzedaży
  • Dostarczanie skutecznych rozwiązań sprzedażowych (nie produktów tylko metod jak je sprzedawać)
  • Nauczenie stosowania tych rozwiązań (z naciskiem na dokładne stosowanie technik)
  • Monitorowanie i egzekwowanie ich stosowania

2 Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży

  • Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągania wyniku sprzedaży
  • Analityka sprzedaży – ile aktywności na jaką sprzedaż
  • Jak motywować sukcesem w sprzedaży

3. Kultura sprzedaży zorientowana na zdobywanie

  • Chwalić za efekt nie za staranie
  • Racjonalna ocena , na ile sprzedaż była wynikiem pracy handlowca
  • Napędzanie na sprzedaż
    • Spotkania indywidualne
    • Wprowadzanie mentoringu kolegów
    • Odprawy zespołowe
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład

4. Rozwój w dziale sprzedaży – dlaczego obecny trudny czas to….najlepszy czas na zmiany?

  • Instruktaż – od którego momentu jest miejsce na improwizację, a gdzie musi być „jeden do jednego”
  • Dążenie do doskonałości – cotygodniowa poprawa na poziomie umiejętności
  • Zjawisko równania do lepszego (w obszarze huntingu i wyższej konwersji)
  • Menedżerskie train the trainer – wprost, nazywając uczciwie postępy bądź ich brak

5. Odwaga menedżerska w sprzedaży

  • Wychodzenie z sytuacji, w której 30% ludzi realizuje 70% sprzedaży
  • Mythbusters – mity w sprzedaży
    • Teraz lepiej się przyglądać niż sprzedawać aktywnie – zaraz zobaczymy „w którą stronę zmierza rynek”
    • Teraz nie da się sprzedawać – czasy są za trudne
    • Cały czas zajmuje mi opiekowanie się obecnymi klientami – jak tego nie zrobię to zaraz konkurencja mi ich zabierze
    • Handlowiec jak usłyszy trudną prawdę to odejdzie
    • Jak odejdzie handlowiec to zabierze ze sobą wszystkich klientów
    • Jak odchodzi handlowiec to za chwilę odejdą następni
  • Wiarygodność menedżera
    • Mówienie prawdy
    • Przechodzenie z treści na proces (demaskowanie)
    • Czas na decyzję – nie reagowanie od razu
    • Asertywne 2 minuty na trudne rozmowy z handlowcami

6. Trudne sytuacje w orientowaniu działu sprzedaży na wynik

  • Mistrzowie dobrego wrażenia – handlowiec na krótko stosuje nowe rozwiązania, ale szybko wraca do wygodniejszych
  • Rutyna – trudno stale napędzać aktywność
  • Polityka wyjątków od reguły i poczucie braku sprawiedliwości
  • Handlowiec twierdzi, że nie ma w sobie nic z huntera

7. Action plan – co zrobić, żeby rzeczywiście wdrożyć zmiany w dziale sprzedaży

  • Indywidualny action plan
    • Start – co zacznę (kiedy? Po czym po znam, że działa?)
    • Stop – co przestanę robić (od kiedy? Jak się do tego przygotować?)
    • Continue (co zostaje tak jak jest)

1. Rola menedżera w dziale sprzedaży

  • Dostarczanie skutecznych rozwiązań sprzedażowych (nie produktów tylko metod jak je sprzedawać)
  • Nauczenie stosowania tych rozwiązań (z naciskiem na dokładne stosowanie technik)
  • Monitorowanie i egzekwowanie ich stosowania

2 Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży

  • Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągania wyniku sprzedaży
  • Analityka sprzedaży – ile aktywności na jaką sprzedaż
  • Jak motywować sukcesem w sprzedaży

3. Kultura sprzedaży zorientowana na zdobywanie

  • Chwalić za efekt nie za staranie
  • Racjonalna ocena , na ile sprzedaż była wynikiem pracy handlowca
  • Napędzanie na sprzedaż
    • Spotkania indywidualne
    • Wprowadzanie mentoringu kolegów
    • Odprawy zespołowe
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład

4. Rozwój w dziale sprzedaży

  • Instruktaż – od którego momentu jest miejsce na improwizację, a gdzie musi być „jeden do jednego”
  • Dążenie do doskonałości – cotygodniowa poprawa na poziomie umiejętności
  • Zjawisko równania do lepszego (w obszarze huntingu i wyższej konwersji)
  • Menedżerskie train the trainer – wprost, nazywając uczciwie postępy bądź ich brak
  • Grywalizacja pożądanych zachowań

5. Odwaga menedżerska w sprzedaży

  • Wychodzenie z sytuacji, w której 30% ludzi realizuje 70% sprzedaży
  • Mythbusters – mity w sprzedaży
    • Handlowiec jak usłyszy trudną prawdę to odejdzie
    • Jak odejdzie handlowiec to zabierze ze sobą wszystkich klientów
    • Jak odchodzi handlowiec to za chwilę odejdą następni
  • Wiarygodność menedżera
    • Mówienie prawdy
    • Przechodzenie z treści na proces (demaskowanie)
    • Czas na decyzję – nie reagowanie od razu
    • Asertywne 2 minuty na trudne rozmowy z handlowcami

6. Trudne sytuacje w orientowaniu działu sprzedaży na wynik

  • Mistrzowie dobrego wrażenia – handlowiec na krótko stosuje nowe rozwiązania, ale szybko wraca do wygodniejszych
  • Rutyna – trudno stale napędzać aktywność
  • Polityka wyjątków od reguły i poczucie braku sprawiedliwości
  • Handlowiec twierdzi, że nie ma w sobie nic z huntera

7. Rozwiązania na wyższą konwersję u nowoczesnego klienta

  • Profil nowoczesnego klienta
    • Lubi kupować, nie lubi kiedy mu sprzedają
    • Ceni czas i informację
    • Niskie zaufanie do handlowca
  • Skrypty podejmowania decyzji
    Oczekiwania uświadomione i nieświadome
    Nieświadome oczekiwania = skrypty podejmowania decyzji
    Przyjmowanie taktyki sprzedaży odpowiadającej skryptowi klienta
  • Menedżerskie train the trainer
    • Jakie techniki łatwo przychodzą handlowcom?
    • Co budzi ich opór?
    • Na co zwrócić uwagę (bo będą stosować po swojemu, a nie w sposób najskuteczniejszy)
    • Jak monitorować, wzmacniać i egzekwować stosowanie nowych rozwiązań?

8. Action plan – co zrobić, żeby rzeczywiście wdrożyć zmiany w dziale sprzedaży

  • Indywidualny action plan
    • Start – co zacznę (kiedy? Po czym po znam, że działa?)
    • Stop – co przestanę robić (od kiedy? Jak się do tego przygotować?)
    • Continue (co zostaje tak jak jest)

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 80 tys. pracowników sprzedaży, handlowców, KAM’ów i konsultantów.
2
Ponad 7000 sprzedawców uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
4
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.
Szkolenie związane z:
  • dyrektor sprzedaży szkolenie
  • generowanie leadów szkolenie

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Modern Sales Techniques - Online
Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
2020-12- 3
3 grudnia 2020 - 4 grudnia 2020
2020-12- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów - online
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach.  Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2020-12-10
10 grudnia 2020 -11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Podstawowe technik sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Challanger sales – trening sprzedaży prowokatywnej online
Klienci myślą: "dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego". Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w relację z nami. Szkolenie Challanger Sale to zestaw narzędzi i technik skutecznej sprzedazy mocno ukierunkowanych na praktykę i stosowanie w rozmowach z klientami.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-01-21
21 stycznia 2021 -22 stycznia 2021
2021-01-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie klientów w niestandardowych czasach
Trudne czasy to właściwy moment na budowanie kultury zorientowanej na zdobywanie. Hunterzy – handlowcy posiadający motywację i umiejętności do zdobywania nowych klientów są teraz na wagę złota. Trudno będzie takich znaleźć i zrekrutować.
2021-01-25
25 stycznia 2021 -26 stycznia 2021
2021-01-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Digital Presentation – „mniej znaczy więcej” w online
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec zdobyć nową wiedzę i umiejętności – nauczyć się od nowa skuteczności przekazu w komunikacji zdalnej.
2021-01-26
26 stycznia 2021 -27 stycznia 2021
2021-01-27
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Modern Sales Techniques - Online
Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
2020-12- 3
3 grudnia 2020 - 4 grudnia 2020
2020-12- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów - online
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach.  Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2020-12-10
10 grudnia 2020 -11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Podstawowe technik sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Challanger sales – trening sprzedaży prowokatywnej online
Klienci myślą: "dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego". Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w relację z nami. Szkolenie Challanger Sale to zestaw narzędzi i technik skutecznej sprzedazy mocno ukierunkowanych na praktykę i stosowanie w rozmowach z klientami.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-01-21
21 stycznia 2021 -22 stycznia 2021
2021-01-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie klientów w niestandardowych czasach
Trudne czasy to właściwy moment na budowanie kultury zorientowanej na zdobywanie. Hunterzy – handlowcy posiadający motywację i umiejętności do zdobywania nowych klientów są teraz na wagę złota. Trudno będzie takich znaleźć i zrekrutować.
2021-01-25
25 stycznia 2021 -26 stycznia 2021
2021-01-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Digital Presentation – „mniej znaczy więcej” w online
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec zdobyć nową wiedzę i umiejętności – nauczyć się od nowa skuteczności przekazu w komunikacji zdalnej.
2021-01-26
26 stycznia 2021 -27 stycznia 2021
2021-01-27
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.