Twardy dla wyniku, miękki dla ludzi – nowoczesne zarzadzanie sprzedażą

Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

Menedżerowie dziś boją się mówić niewygodne rzeczy do handlowców – że mają podnieść ceny, że nie mogą dać rabatu, albo że mają więcej sprzedawać samodzielnie, na własnych lead’ach. Ospały zespół sprzedażowy to rozwiązanie dla działów, w których jest bardzo dużo miękkiego zarządzania i jest potrzeba „przesunięcia suwaka” w kierunku wynikowym poprzez telefoniczne generowanie leadów.

IDEA SZKOLENIA

My pracujemy zgodnie z zasadą – być twardym do zadania i miękkim dla ludzi.  Ta część kreowania atmosfery, wartości,  budowania relacji jest bardzo ważna – mamy jednak wrażenie, że to nie jej brakuje w zarządzaniu sprzedażą. Może brakować orientacji na zdobywanie. Sprzedaż każdego roku powinna być wyższa.

Taki cel stawiany jest prawie przed każdym dyrektorem sprzedaży, a ten przenosi tę odpowiedzialność na swoich menedżerów i handlowców.

Pomagamy osiągać ten cel poprzez:

  • Rozwiązania jak budować kulturę sprzedaży zorientowaną na zdobywanie, na wynik, na aktywność m.in. poprzez telefoniczne generowanie leadów.  Pomagamy rozwijać odwagę menedżerską.  Jako, że jest to warsztat rozwiązań – przedstawimy to co sami wdrożyliśmy, przetestowaliśmy w polskich warunkach, na wielu rynkach dla produktów i usług.
  • Rozwiązania jak zwiększyć konwersję ze spotkań sprzedażowych. Menedżer otrzyma gotowe rozwiązanie dla swoich ludzi oraz plan jak go wdrożyć w zespole.

Fundamenty efektywności rozwiązania:

  • Podnoszenie konwersji na spotkaniach sprzedażowych u nowoczesnego, wymagającego klienta
  • Optymalne inwestowanie czasu handlowca w klientów (stosunek poświęconego czasu do wysokości sprzedaży)
  • Stopniowe, ewolucyjne przesuwanie akcentów z farmingu na hunting
  • Kreowanie kultury aktywnej sprzedaży (wszyscy nawzajem nakręcają się na nową sprzedaż)
  • Utrwalenie nawyków i postawy sprzedażowej
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami we wdrażaniu aktywnej sprzedaży w dziale

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad
70 tys. handlowców.
2
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
3
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.
Szkolenie związane z:
  • dyrektor sprzedaży szkolenie
  • generowanie leadów szkolenie

PROGRAM SZKOLENIA

1. Rola menedżera w dziale sprzedaży

  • Dostarczanie skutecznych rozwiązań sprzedażowych (nie produktów tylko metod jak je sprzedawać)
  • Nauczenie stosowania tych rozwiązań (z naciskiem na dokładne stosowanie technik)
  • Monitorowanie i egzekwowanie ich stosowania

2 Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży

  • Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągania wyniku sprzedaży
  • Analityka sprzedaży – ile aktywności na jaką sprzedaż
  • Jak motywować sukcesem w sprzedaży

3. Kultura sprzedaży zorientowana na zdobywanie

  • Chwalić za efekt nie za staranie
  • Racjonalna ocena , na ile sprzedaż była wynikiem pracy handlowca
  • Napędzanie na sprzedaż
    • Spotkania indywidualne
    • Wprowadzanie mentoringu kolegów
    • Odprawy zespołowe
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład

4. Rozwój w dziale sprzedaży

  • Instruktaż – od którego momentu jest miejsce na improwizację, a gdzie musi być „jeden do jednego”
  • Dążenie do doskonałości – cotygodniowa poprawa na poziomie umiejętności
  • Zjawisko równania do lepszego (w obszarze huntingu i wyższej konwersji)
  • Menedżerskie train the trainer – wprost, nazywając uczciwie postępy bądź ich brak
  • Grywalizacja pożądanych zachowań

5. Odwaga menedżerska w sprzedaży

  • Wychodzenie z sytuacji, w której 30% ludzi realizuje 70% sprzedaży
  • Mythbusters – mity w sprzedaży
    • Handlowiec jak usłyszy trudną prawdę to odejdzie
    • Jak odejdzie handlowiec to zabierze ze sobą wszystkich klientów
    • Jak odchodzi handlowiec to za chwilę odejdą następni
  • Wiarygodność menedżera
    • Mówienie prawdy
    • Przechodzenie z treści na proces (demaskowanie)
    • Czas na decyzję – nie reagowanie od razu
    • Asertywne 2 minuty na trudne rozmowy z handlowcami

6. Trudne sytuacje w orientowaniu działu sprzedaży na wynik

  • Mistrzowie dobrego wrażenia – handlowiec na krótko stosuje nowe rozwiązania, ale szybko wraca do wygodniejszych
  • Rutyna – trudno stale napędzać aktywność
  • Polityka wyjątków od reguły i poczucie braku sprawiedliwości
  • Handlowiec twierdzi, że nie ma w sobie nic z huntera

7. Rozwiązania na wyższą konwersję u nowoczesnego klienta

  • Profil nowoczesnego klienta
    • Lubi kupować, nie lubi kiedy mu sprzedają
    • Ceni czas i informację
    • Niskie zaufanie do handlowca
  • Skrypty podejmowania decyzji
    Oczekiwania uświadomione i nieświadome
    Nieświadome oczekiwania = skrypty podejmowania decyzji
    Przyjmowanie taktyki sprzedaży odpowiadającej skryptowi klienta
  • Menedżerskie train the trainer
    • Jakie techniki łatwo przychodzą handlowcom?
    • Co budzi ich opór?
    • Na co zwrócić uwagę (bo będą stosować po swojemu, a nie w sposób najskuteczniejszy)
    • Jak monitorować, wzmacniać i egzekwować stosowanie nowych rozwiązań?

8. Action plan – co zrobić, żeby rzeczywiście wdrożyć zmiany w dziale sprzedaży

  • Indywidualny action plan
    • Start – co zacznę (kiedy? Po czym po znam, że działa?)
    • Stop – co przestanę robić (od kiedy? Jak się do tego przygotować?)
    • Continue (co zostaje tak jak jest)

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres j.mejlun@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie

Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1800 zł/os.
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Sprzedażowe

zobacz najbliższe szkolenia.
2020-05-11
11 maja 2020 -12 maja 2020
2020-05-12
Warszawa Warszawa
Sprzedaż to nie tylko spotkanie z klientem Metoda sprzedaży B2B - 3 graczy, wskazuje, że w transakcji zwykle biorą udział: decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Zwykle równolegle należy stosować wszystkie trzy. Szkolenie sprzedaży B2B - zapraszamy.
2020-05-18
18 maja 2020 -19 maja 2020
2020-05-19
Warszawa Warszawa
Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od relacyjnych po mocno egzekwujące.  Skuteczność technik zwielokrotnimy poprzez dopasowanie strategii działania do typologii dłużników. Szkolenie windykacja należności zorientowane na wyniki!
2020-05-27
27 maja 2020 -28 maja 2020
2020-05-28
Warszawa Warszawa
Szkolenie z negocjacji to klucz do świata biznesu! Wzmocnij wiarę we własne możliwości. Uzyskaj najlepszy możliwy wynik negocjacji dbając o relacje z Klientem. Nasze szkolenie z negocjacji bazuje na Harvardzkim modelu negocjacyjnym. Uczestnicy na szkoleniu z negocjacji otrzymują techniki negocjacyjne pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.  
2020-06- 4
4 czerwca 2020 - 5 czerwca 2020
2020-06- 5
Warszawa Warszawa
Rozmowa z klientem przez telefon jest trudniejsza niż rozmowa bezpośrednia. Klient łatwiej się „nakręca” – my też nie od razu widzimy jego reakcje na nasze słowa. Dlatego tak ważne jest, aby uczestnicy poznali skuteczne sprawdzone sposoby prowadzenia rozmów, które będą dopasowane do ich specyfiki, do ich scenariuszy rozmów.
2020-06-16
16 czerwca 2020 -17 czerwca 2020
2020-06-17
Warszawa Warszawa
Szkolenie profesjonalna obsługa klienta będzie realizowane w formacie treningu rozwiązań. Uczestnicy szkolenia z obsługi klienta otrzymają od trenera zestaw technik, które są sprawdzone – na polskim rynku, dla klientów nowoczesnych i tradycyjnych.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.