Modern Sales Techniques - Online

Strefa menadżera sprzedaży onlineotwartezamkniete
Uczymy jak zwiększać konwersję ze spotkań handlowych
Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Mamy nowe czasy – i szaleństwem byłoby w nowych czasach liczyć na skuteczność dawnych metod. Kryzys, online, brak bezpieczeństwa, presja rynkowa – to wszystko wymaga nowoczesnej sprzedaży.

Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.

Proponujemy warsztat rozwiązań – technik, które są nowoczesne, jednocześnie sprawdzone i trafiają do współczesnego, wymagające klienta.

Klienci funkcjonują w świecie przeładowania informacyjnego, permanentnej zmiany oraz konieczności podejmowania dziesiątek decyzji.

Sprzedaż do takiego klienta wymaga innych silników niż jeszcze 5-10 lat temu:

  • Właściwy czas, właściwe miejsce, właściwy decydent – spełnienie tych kryteriów sprawia, że handlowiec o średnich kompetencjach  zyskuje przewagę nad tym, którego umiejętności sprzedaży są doskonałe. Pokażemy jak trafiać do realnych decydentów, kiedy z nimi rozmawiać oraz jak kreować sytuacje sprzedażowe poza tradycyjnym spotkaniem sprzedażowym.
  • Klienci na pytanie o oczekiwania udzielają sztampowych odpowiedzi. W rzeczywistości kierują się skryptami decyzyjnymi, których często nie są sami świadomi. Poznanie ich i uwzględnienie w sprzedaży daje przewagę nad pozostałymi handlowcami.
  • Klientów dzielimy na tych, którzy chcą od nas kupić, tych którzy nie wiedzą czy kupią u nas oraz Ci, którzy myślą, że nie potrzebują naszych rozwiązań. Dla każdej grupy jest inna taktyka sprzedaży  – do zastosowania po analizie czy warto inwestować czas w danego klienta.
  • Klienci nie ufają handlowcom – 80% wszystkiego co się dzieje w relacji z klientem służy zwiększaniu bądź obniżaniu kapitału zaufania . Zaufanie jest dużo ważniejsze niż dobre relacje!

2 spotkania online – 4 x45 min. w formule interaktywnego treningu

 

Proponujemy warsztat rozwiązań – technik, które są nowoczesne, jednocześnie sprawdzone i trafiają do współczesnego, wymagającego klienta.

Klienci funkcjonują w świecie przeładowania informacyjnego, permanentnej zmiany oraz konieczności podejmowania dziesiątek decyzji.

Sprzedaż do takiego klienta wymaga innych silników niż jeszcze 5-10 lat temu:

  • Właściwy czas, właściwe miejsce, właściwy decydent – spełnienie tych kryteriów sprawia, że handlowiec o średnich kompetencjach  zyskuje przewagę nad tym, którego umiejętności sprzedaży są doskonałe. Pokażemy jak trafiać do realnych decydentów, kiedy z nimi rozmawiać oraz jak kreować sytuacje sprzedażowe poza tradycyjnym spotkaniem sprzedażowym.
  • Klienci na pytanie o oczekiwania udzielają sztampowych odpowiedzi. W rzeczywistości kierują się skryptami decyzyjnymi, których często nie są sami świadomi. Poznanie ich i uwzględnienie w sprzedaży daje przewagę nad pozostałymi handlowcami.
  • Klientów dzielimy na tych, którzy chcą od nas kupić, tych którzy nie wiedzą czy kupią u nas oraz tych, którzy myślą, że nie potrzebują naszych rozwiązań. Dla każdej grupy jest inna taktyka sprzedaży  – do zastosowania po analizie czy warto inwestować czas w danego klienta.
  • Klienci nie ufają handlowcom – 80% wszystkiego co się dzieje w relacji z klientem służy zwiększaniu bądź obniżaniu kapitału zaufania. Zaufanie jest dużo ważniejsze niż dobre relacje!

Zapraszamy na szkolenie Modern Sales Techniques osoby chcące osiągnąć sukces w sprzedaży!

Proponujemy warsztat rozwiązań – technik, które są nowoczesne, jednocześnie sprawdzone i trafiają do współczesnego, wymagającego klienta.

Klienci funkcjonują w świecie przeładowania informacyjnego, permanentnej zmiany oraz konieczności podejmowania dziesiątek decyzji.

Sprzedaż do takiego klienta wymaga innych silników niż jeszcze 5-10 lat temu:

  • Właściwy czas, właściwe miejsce, właściwy decydent – spełnienie tych kryteriów sprawia, że handlowiec o średnich kompetencjach  zyskuje przewagę nad tym, którego umiejętności sprzedaży są doskonałe. Pokażemy jak trafiać do realnych decydentów, kiedy z nimi rozmawiać oraz jak kreować sytuacje sprzedażowe poza tradycyjnym spotkaniem sprzedażowym.
  • Klienci na pytanie o oczekiwania udzielają sztampowych odpowiedzi. W rzeczywistości kierują się skryptami decyzyjnymi, których często nie są sami świadomi. Poznanie ich i uwzględnienie w sprzedaży daje przewagę nad pozostałymi handlowcami.
  • Klientów dzielimy na tych, którzy chcą od nas kupić, tych którzy nie wiedzą czy kupią u nas oraz tych, którzy myślą, że nie potrzebują naszych rozwiązań. Dla każdej grupy jest inna taktyka sprzedaży  – do zastosowania po analizie czy warto inwestować czas w danego klienta.
  • Klienci nie ufają handlowcom – 80% wszystkiego co się dzieje w relacji z klientem służy zwiększaniu bądź obniżaniu kapitału zaufania. Zaufanie jest dużo ważniejsze niż dobre relacje!

Zapraszamy na szkolenie Modern Sales Techniques osoby chcące osiągnąć sukces w sprzedaży!

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Profil nowoczesnego klienta

  • Czas jako zasób kluczowy dla Klienta – jak sprawić, żeby spotkanie z nami było dla niego inwestycją a nie stratą czasu
  • Klient chce być poinformowany, ale nie przeciążony.
  • Zarządzanie informacją tak, aby budować zaufanie, ale nie pozbawiać się przestrzeni na sprzedaż
  • Klient chce kupować, a nie żeby mu sprzedawano – detale, które są ważne od pierwszego kontaktu z klientem

2. Właściwy czas – timing to 70% sukcesu w sprzedaży

  • Klient nie chce spotykać się z wieloma dostawcami – dla klienta jest najważniejszy jest czas poświęcony na przygotowanie i podjęcie decyzji biznesowej
  • Właściwy lead – w czasie kiedy decyzja jest podejmowana to klucz do sprzedaży
  • Traktowanie kontaktu z klientem jako inwestycji czasowej
  • Określenie i rozpoznawanie momentu, w którym warto robić podejście sprzedażowe
  • Jak z braku sprzedaży robić przewagę konkurencyjną i sprawiać, że klient zaciąga u nas zobowiązanie honorowe

3. Właściwe miejsce / właściwa konwencja  – jeśli będziesz sprzedawał jak wszyscy to będziesz miał wyniki jak wszyscy….

  • Jak nie być desperatem w sprzedaży – relacja osoba pomagająca – osoba potrzebująca pomocy
  • Dlaczego najłatwiej się sprzedaje kiedy brakuje ci produktu lub masz zrobiony plan ?
  • Rola gospodarza zamiast gościa w sprzedaży
  • Gdzie można sprzedawać skoro nie w gabinecie klienta ? (w niektórych branżach)

5. Skrypty podejmowania decyzji

  • Poziom jawnych i półjawnych potrzeb (efekt lejka sprzedaży)
  • Skrypty podejmowania decyzji (nieświadomy poziom)
  • 4 scenariusze postępowania dla 4 skryptów

6. Doctor House – ludzki skaner

  • Uczestnicy będą diagnozować wcześniej przebadane osoby pod kątem skryptów podejmowania decyzji
  • Uczestnicy szkolenia będą dokonywać rozpoznania a potem weryfikować % swojej skuteczności

7. Podręczne techniki sprzedaży

  • Story telling – sprzedaż poprzez historie i case studies
  • Mała i wielka skala – wyobrażenia negatywne i pozytywne
  • Socjotechniki – dostosowane do skryptów decyzyjnych
  • Przez oparta na dowodach – jak sprawić, aby klient nie musiał wierzyć tylko wiedział

8. Taktyki sprzedaży

  • Klient, który chce kupić od nas – keep it simple – niech pierwsza sprzedaż będzie prosta i stanie się fundamentem dla kolejnych
  • Klient, który chce kupić, ale nie wie czy od nas – sprzedaż odbywa się na poziomie zaufania 80% na poziomie produktu 20%
  • Klient, który myśli, że nie potrzebuje od nas kupić – sprzedaż typu challanger – zredefiniowanie sytuacji klienta (warto robić w określonych warunkach)

1. Profil nowoczesnego klienta

  • Czas jako zasób kluczowy dla Klienta – jak sprawić, żeby spotkanie z nami było dla niego inwestycją a nie stratą czasu
  • Klient chce być poinformowany, ale nie przeciążony. Zarządzanie informacją tak, aby budować zaufanie, ale nie pozbawiać się przestrzeni na sprzedaż
  • Klient chce kupować, a nie żeby mu sprzedawano – detale, które są ważne od pierwszego kontaktu z klientem

2. Właściwy czas – timing to 70% sukcesu w sprzedaży

  • Klient nie chce spotykać się z wieloma dostawcami – dla klienta jest najważniejszy jest czas poświęcony na przygotowanie i podjęcie decyzji biznesowej
  • Właściwy lead – w czasie kiedy decyzja jest podejmowana to klucz do sprzedaży
  • Traktowanie kontaktu z klientem jako inwestycji czasowej
  • Określenie i rozpoznawanie momentu, w którym warto robić podejście sprzedażowe
  • Jak z braku sprzedaży robić przewagę konkurencyjną i sprawiać, że klient zaciąga u nas zobowiązanie honorowe

3. Właściwe miejsce / właściwa konwencja  – jeśli będziesz sprzedawał jak wszyscy to będziesz miał wyniki jak wszyscy….

  • Jak nie być desperatem w sprzedaży – relacja osoba pomagająca – osoba potrzebująca pomocy
  • Dlaczego najłatwiej się sprzedaje kiedy brakuje ci produktu lub masz zrobiony plan ?
  • Rola gospodarza zamiast gościa w sprzedaży
  • Gdzie można sprzedawać skoro nie w gabinecie klienta ? (w niektórych branżach)

4. Właściwa osoba – kto jest Twoim klientem skoro pewnie nie ta osoba, która została wskazana jako pierwsza ?

  • Sieć decydentów – zwykle zaangażowanych w podejmowanie decyzji jest kilka osób
  • Decision implementor – osoba, która używa / wdraża  rozwiązanie / produkt
  • Decision evaluator – księgowość, marketing, jakość itp. – osoby opiniujące
  • Decision owner – właściwy decydent biorący odpowiedzialność za decyzję.

5. Skrypty podejmowania decyzji

  • Poziom jawnych i półjawnych potrzeb (efekt lejka sprzedaży)
  • Skrypty podejmowania decyzji (nieświadomy poziom)
  • 4 scenariusze postępowania dla 4 skryptów

6. Doctor House – ludzki skaner

  • Uczestnicy będą diagnozować wcześniej przebadane osoby pod kątem skryptów podejmowania decyzji
  • Naturalne tło – zaproszone osoby spoza szkolenia nie będą miały świadomości pod jakim kątem są badane
  • Uczestnicy szkolenia będą dokonywać rozpoznania a potem weryfikować % swojej skuteczności

7. Podręczne techniki sprzedaży

  • Story telling – sprzedaż poprzez historie i case studies
  • Mała i wielka skala – wybrażenia negatywne i pozytywne
  • Socjotechniki – dostosowane do skryptów decyzyjnych
  • Przez oparta na dowodach – jak sprawić, aby klient nie musiał wierzyć tylko wiedział

8. Taktyki sprzedaży

  • Klient, który chce kupić od nas – keep it simple – niech pierwsza sprzedaż będzie prosta i stanie się fundamentem dla kolejnych
  • Klient, który chce kupić, ale nie wie czy od nas – sprzedaż odbywa się na poziomie zaufania 80% na poziomie produktu 20%
  • Klient, który myśli, że nie potrzebuje od nas kupić – sprzedaż typu challanger – zredefiniowanie sytuacji klienta (warto robić w określonych warunkach)

1. Profil nowoczesnego klienta

  • Czas jako zasób kluczowy dla Klienta – jak sprawić, żeby spotkanie z nami było dla niego inwestycją a nie stratą czasu
  • Klient chce być poinformowany, ale nie przeciążony. Zarządzanie informacją tak, aby budować zaufanie, ale nie pozbawiać się przestrzeni na sprzedaż
  • Klient chce kupować, a nie żeby mu sprzedawano – detale, które są ważne od pierwszego kontaktu z klientem

2. Właściwy czas – timing to 70% sukcesu w sprzedaży

  • Klient nie chce spotykać się z wieloma dostawcami – dla klienta jest najważniejszy jest czas poświęcony na przygotowanie i podjęcie decyzji biznesowej
  • Właściwy lead – w czasie kiedy decyzja jest podejmowana to klucz do sprzedaży
  • Traktowanie kontaktu z klientem jako inwestycji czasowej
  • Określenie i rozpoznawanie momentu, w którym warto robić podejście sprzedażowe
  • Jak z braku sprzedaży robić przewagę konkurencyjną i sprawiać, że klient zaciąga u nas zobowiązanie honorowe

3. Właściwe miejsce / właściwa konwencja – jeśli będziesz sprzedawał jak wszyscy to będziesz miał wyniki jak wszyscy….

  • Jak nie być desperatem w sprzedaży – relacja osoba pomagająca – osoba potrzebująca pomocy
  • Dlaczego najłatwiej się sprzedaje kiedy brakuje ci produktu lub masz zrobiony plan ?
  • Rola gospodarza zamiast gościa w sprzedaży
  • Gdzie można sprzedawać skoro nie w gabinecie klienta ? (w niektórych branżach)

4. Właściwa osoba – kto jest Twoim klientem skoro pewnie nie ta osoba, która została wskazana jako pierwsza ?

  • Sieć decydentów – zwykle zaangażowanych w podejmowanie decyzji jest kilka osób
  • Decision implementor – osoba, która używa / wdraża rozwiązanie / produkt
  • Decision evaluator – księgowość, marketing, jakość itp. – osoby opiniujące
  • Decision owner – właściwy decydent biorący odpowiedzialność za decyzję.

5. Skrypty podejmowania decyzji

  • Poziom jawnych i półjawnych potrzeb (efekt lejka sprzedaży)
  • Skrypty podejmowania decyzji (nieświadomy poziom)
  • 4 scenariusze postępowania dla 4 skryptów

6. Doctor House – ludzki skaner

  • Uczestnicy będą diagnozować wcześniej przebadane osoby pod kątem skryptów podejmowania decyzji
  • Naturalne tło – zaproszone osoby spoza szkolenia nie będą miały świadomości pod jakim kątem są badane
  • Uczestnicy szkolenia będą dokonywać rozpoznania a potem weryfikować % swojej skuteczności

7. Podręczne techniki sprzedaży

  • Story telling – sprzedaż poprzez historie i case studies
  • Mała i wielka skala – wybrażenia negatywne i pozytywne
  • Socjotechniki – dostosowane do skryptów decyzyjnych
  • Przez oparta na dowodach – jak sprawić, aby klient nie musiał wierzyć tylko wiedział

8. Taktyki sprzedaży

  • Klient, który chce kupić od nas – keep it simple – niech pierwsza sprzedaż będzie prosta i stanie się fundamentem dla kolejnych
  • Klient, który chce kupić, ale nie wie czy od nas – sprzedaż odbywa się na poziomie zaufania 80% na poziomie produktu 20%
  • Klient, który myśli, że nie potrzebuje od nas kupić – sprzedaż typu challanger – zredefiniowanie sytuacji klienta (warto robić w określonych warunkach)

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.

Szkolenie związane z:
  • sukces w sprzedaży szkolenie
  • sukces w sprzedaży
  • jak odnieść sukces w sprzedaży

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Justyna Molska


KIEROWNIK PROJEKTU
tel.: 501 530 387
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska

Justyna Molska


KIEROWNIK PROJEKTU
tel.: 501 530 387
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa menadżera sprzedaży

Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:
  • tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku
  • przyszły plan sprzedaży” – jak przygotować zespół, żeby zrealizować oczekiwany wzrost w kolejnym roku/ latach.
 Zapraszamy na szkolenie zarządzanie zespołem sprzedaży!
Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Syndromem ospałego zespołu sprzedaży nazywamy sytuację, w której większość handlowców zajmuje się farmingiem czyli budowaniem relacji z obecnymi klientami oraz pracuje na lead’ach pozyskanych z innego źródła niż własne.

Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Cold Calling jest szkoleniem najrzadziej wybieranym przez samych handlowców mimo że to tej kompetencji najbardziej potrzebują.  Seek&Sale jest warsztatem rozwiązań – uczestnicy otrzymują gotowe techniki, które są skuteczne w polskich warunkach wobec klientów, którzy cenią swój czas i są wymagającymi rozmówcami. Zapraszamy na szkolenie sprzedaż przez telefon!

Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.