Modern sales techniques

Modern sales techniques

Modern Sales Techniques - Online

Szkolenia sprzedażowe

Uczymy jak zwiększać konwersję ze spotkań handlowych

Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).

3.12.2020 - 4.12.2020
9.00 - 12.00
Szkolenie online
900 zł/os.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Proponujemy warsztat rozwiązań – technik, które są nowoczesne, jednocześnie sprawdzone i trafiają do współczesnego, wymagającego klienta.

Klienci funkcjonują w świecie przeładowania informacyjnego, permanentnej zmiany oraz konieczności podejmowania dziesiątek decyzji. 

Sprzedaż do takiego klienta wymaga innych silników niż jeszcze 5-10 lat temu:

  • Właściwy czas, właściwe miejsce, właściwy decydent – spełnienie tych kryteriów sprawia, że handlowiec o średnich kompetencjach  zyskuje przewagę nad tym, którego umiejętności sprzedaży są doskonałe. Pokażemy jak trafiać do realnych decydentów, kiedy z nimi rozmawiać oraz jak kreować sytuacje sprzedażowe poza tradycyjnym spotkaniem sprzedażowym.
  • Klienci na pytanie o oczekiwania udzielają sztampowych odpowiedzi. W rzeczywistości kierują się skryptami decyzyjnymi, których często nie są sami świadomi. Poznanie ich i uwzględnienie w sprzedaży daje przewagę nad pozostałymi handlowcami.
  • Klientów dzielimy na tych, którzy chcą od nas kupić, tych którzy nie wiedzą czy kupią u nas oraz tych, którzy myślą, że nie potrzebują naszych rozwiązań. Dla każdej grupy jest inna taktyka sprzedaży  - do zastosowania po analizie czy warto inwestować czas w danego klienta.
  • Klienci nie ufają handlowcom – 80% wszystkiego co się dzieje w relacji z klientem służy zwiększaniu bądź obniżaniu kapitału zaufania. Zaufanie jest dużo ważniejsze niż dobre relacje!

Zapraszamy na szkolenie Modern Sales Techniques osoby chcące osiągnąć sukces w sprzedaży!

Mamy nowe czasy – i szaleństwem byłoby w nowych czasach liczyć na skuteczność dawnych metod. Kryzys, online, brak bezpieczeństwa, presja rynkowa – to wszystko wymaga nowoczesnej sprzedaży.

Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.

Proponujemy warsztat rozwiązań – technik, które są nowoczesne, jednocześnie sprawdzone i trafiają do współczesnego, wymagające klienta.

Klienci funkcjonują w świecie przeładowania informacyjnego, permanentnej zmiany oraz konieczności podejmowania dziesiątek decyzji. 

Sprzedaż do takiego klienta wymaga innych silników niż jeszcze 5-10 lat temu:

  • Właściwy czas, właściwe miejsce, właściwy decydent – spełnienie tych kryteriów sprawia, że handlowiec o średnich kompetencjach  zyskuje przewagę nad tym, którego umiejętności sprzedaży są doskonałe. Pokażemy jak trafiać do realnych decydentów, kiedy z nimi rozmawiać oraz jak kreować sytuacje sprzedażowe poza tradycyjnym spotkaniem sprzedażowym.
  • Klienci na pytanie o oczekiwania udzielają sztampowych odpowiedzi. W rzeczywistości kierują się skryptami decyzyjnymi, których często nie są sami świadomi. Poznanie ich i uwzględnienie w sprzedaży daje przewagę nad pozostałymi handlowcami.
  • Klientów dzielimy na tych, którzy chcą od nas kupić, tych którzy nie wiedzą czy kupią u nas oraz Ci, którzy myślą, że nie potrzebują naszych rozwiązań. Dla każdej grupy jest inna taktyka sprzedaży  - do zastosowania po analizie czy warto inwestować czas w danego klienta.
  • Klienci nie ufają handlowcom – 80% wszystkiego co się dzieje w relacji z klientem służy zwiększaniu bądź obniżaniu kapitału zaufania . Zaufanie jest dużo ważniejsze niż dobre relacje!

2 spotkania online – 4 x45 min. w formule interaktywnego treningu

Proponujemy warsztat rozwiązań – technik, które są nowoczesne, jednocześnie sprawdzone i trafiają do współczesnego, wymagającego klienta.

Klienci funkcjonują w świecie przeładowania informacyjnego, permanentnej zmiany oraz konieczności podejmowania dziesiątek decyzji. 

Sprzedaż do takiego klienta wymaga innych silników niż jeszcze 5-10 lat temu:

  • Właściwy czas, właściwe miejsce, właściwy decydent – spełnienie tych kryteriów sprawia, że handlowiec o średnich kompetencjach  zyskuje przewagę nad tym, którego umiejętności sprzedaży są doskonałe. Pokażemy jak trafiać do realnych decydentów, kiedy z nimi rozmawiać oraz jak kreować sytuacje sprzedażowe poza tradycyjnym spotkaniem sprzedażowym.
  • Klienci na pytanie o oczekiwania udzielają sztampowych odpowiedzi. W rzeczywistości kierują się skryptami decyzyjnymi, których często nie są sami świadomi. Poznanie ich i uwzględnienie w sprzedaży daje przewagę nad pozostałymi handlowcami.
  • Klientów dzielimy na tych, którzy chcą od nas kupić, tych którzy nie wiedzą czy kupią u nas oraz tych, którzy myślą, że nie potrzebują naszych rozwiązań. Dla każdej grupy jest inna taktyka sprzedaży  - do zastosowania po analizie czy warto inwestować czas w danego klienta.
  • Klienci nie ufają handlowcom – 80% wszystkiego co się dzieje w relacji z klientem służy zwiększaniu bądź obniżaniu kapitału zaufania. Zaufanie jest dużo ważniejsze niż dobre relacje!

Zapraszamy na szkolenie Modern Sales Techniques osoby chcące osiągnąć sukces w sprzedaży!

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Profil nowoczesnego klienta

  • Czas jako zasób kluczowy dla Klienta – jak sprawić, żeby spotkanie z nami było dla niego inwestycją a nie stratą czasu
  • Klient chce być poinformowany, ale nie przeciążony. Zarządzanie informacją tak, aby budować zaufanie, ale nie pozbawiać się przestrzeni na sprzedaż
  • Klient chce kupować, a nie żeby mu sprzedawano – detale, które są ważne od pierwszego kontaktu z klientem

2. Właściwy czas – timing to 70% sukcesu w sprzedaży

  • Klient nie chce spotykać się z wieloma dostawcami – dla klienta jest najważniejszy jest czas poświęcony na przygotowanie i podjęcie decyzji biznesowej
  • Właściwy lead – w czasie kiedy decyzja jest podejmowana to klucz do sprzedaży
  • Traktowanie kontaktu z klientem jako inwestycji czasowej
  • Określenie i rozpoznawanie momentu, w którym warto robić podejście sprzedażowe
  • Jak z braku sprzedaży robić przewagę konkurencyjną i sprawiać, że klient zaciąga u nas zobowiązanie honorowe

3. Właściwe miejsce / właściwa konwencja  – jeśli będziesz sprzedawał jak wszyscy to będziesz miał wyniki jak wszyscy….

  • Jak nie być desperatem w sprzedaży – relacja osoba pomagająca – osoba potrzebująca pomocy
  • Dlaczego najłatwiej się sprzedaje kiedy brakuje ci produktu lub masz zrobiony plan ?
  • Rola gospodarza zamiast gościa w sprzedaży
  • Gdzie można sprzedawać skoro nie w gabinecie klienta ? (w niektórych branżach)

4. Właściwa osoba – kto jest Twoim klientem skoro pewnie nie ta osoba, która została wskazana jako pierwsza ?

  • Sieć decydentów – zwykle zaangażowanych w podejmowanie decyzji jest kilka osób
  • Decision implementor – osoba, która używa / wdraża  rozwiązanie / produkt
  • Decision evaluator – księgowość, marketing, jakość itp. – osoby opiniujące
  • Decision owner – właściwy decydent biorący odpowiedzialność za decyzję.

5. Skrypty podejmowania decyzji

  • Poziom jawnych i półjawnych potrzeb (efekt lejka sprzedaży)
  • Skrypty podejmowania decyzji (nieświadomy poziom)
  • 4 scenariusze postępowania dla 4 skryptów

6. Doctor House – ludzki skaner

  • Uczestnicy będą diagnozować wcześniej przebadane osoby pod kątem skryptów podejmowania decyzji
  • Naturalne tło – zaproszone osoby spoza szkolenia nie będą miały świadomości pod jakim kątem są badane
  • Uczestnicy szkolenia będą dokonywać rozpoznania a potem weryfikować % swojej skuteczności

7. Podręczne techniki sprzedaży

  • Story telling – sprzedaż poprzez historie i case studies
  • Mała i wielka skala – wybrażenia negatywne i pozytywne
  • Socjotechniki – dostosowane do skryptów decyzyjnych
  • Przez oparta na dowodach – jak sprawić, aby klient nie musiał wierzyć tylko wiedział

8. Taktyki sprzedaży

  • Klient, który chce kupić od nas – keep it simple – niech pierwsza sprzedaż będzie prosta i stanie się fundamentem dla kolejnych
  • Klient, który chce kupić, ale nie wie czy od nas – sprzedaż odbywa się na poziomie zaufania 80% na poziomie produktu 20%
  • Klient, który myśli, że nie potrzebuje od nas kupić – sprzedaż typu challanger – zredefiniowanie sytuacji klienta (warto robić w określonych warunkach)

1. Profil nowoczesnego klienta

  • Czas jako zasób kluczowy dla Klienta – jak sprawić, żeby spotkanie z nami było dla niego inwestycją a nie stratą czasu
  • Klient chce być poinformowany, ale nie przeciążony.
  • Zarządzanie informacją tak, aby budować zaufanie, ale nie pozbawiać się przestrzeni na sprzedaż
  • Klient chce kupować, a nie żeby mu sprzedawano – detale, które są ważne od pierwszego kontaktu z klientem

2. Właściwy czas – timing to 70% sukcesu w sprzedaży

  • Klient nie chce spotykać się z wieloma dostawcami – dla klienta jest najważniejszy jest czas poświęcony na przygotowanie i podjęcie decyzji biznesowej
  • Właściwy lead – w czasie kiedy decyzja jest podejmowana to klucz do sprzedaży
  • Traktowanie kontaktu z klientem jako inwestycji czasowej
  • Określenie i rozpoznawanie momentu, w którym warto robić podejście sprzedażowe
  • Jak z braku sprzedaży robić przewagę konkurencyjną i sprawiać, że klient zaciąga u nas zobowiązanie honorowe

3. Właściwe miejsce / właściwa konwencja  – jeśli będziesz sprzedawał jak wszyscy to będziesz miał wyniki jak wszyscy….

  • Jak nie być desperatem w sprzedaży – relacja osoba pomagająca – osoba potrzebująca pomocy
  • Dlaczego najłatwiej się sprzedaje kiedy brakuje ci produktu lub masz zrobiony plan ?
  • Rola gospodarza zamiast gościa w sprzedaży
  • Gdzie można sprzedawać skoro nie w gabinecie klienta ? (w niektórych branżach)

5. Skrypty podejmowania decyzji

  • Poziom jawnych i półjawnych potrzeb (efekt lejka sprzedaży)
  • Skrypty podejmowania decyzji (nieświadomy poziom)
  • 4 scenariusze postępowania dla 4 skryptów

6. Doctor House – ludzki skaner

  • Uczestnicy będą diagnozować wcześniej przebadane osoby pod kątem skryptów podejmowania decyzji
  • Uczestnicy szkolenia będą dokonywać rozpoznania a potem weryfikować % swojej skuteczności

7. Podręczne techniki sprzedaży

  • Story telling – sprzedaż poprzez historie i case studies
  • Mała i wielka skala – wyobrażenia negatywne i pozytywne
  • Socjotechniki – dostosowane do skryptów decyzyjnych
  • Przez oparta na dowodach – jak sprawić, aby klient nie musiał wierzyć tylko wiedział

8. Taktyki sprzedaży

  • Klient, który chce kupić od nas – keep it simple – niech pierwsza sprzedaż będzie prosta i stanie się fundamentem dla kolejnych
  • Klient, który chce kupić, ale nie wie czy od nas – sprzedaż odbywa się na poziomie zaufania 80% na poziomie produktu 20%
  • Klient, który myśli, że nie potrzebuje od nas kupić – sprzedaż typu challanger – zredefiniowanie sytuacji klienta (warto robić w określonych warunkach)

1. Profil nowoczesnego klienta

  • Czas jako zasób kluczowy dla Klienta – jak sprawić, żeby spotkanie z nami było dla niego inwestycją a nie stratą czasu
  • Klient chce być poinformowany, ale nie przeciążony. Zarządzanie informacją tak, aby budować zaufanie, ale nie pozbawiać się przestrzeni na sprzedaż
  • Klient chce kupować, a nie żeby mu sprzedawano – detale, które są ważne od pierwszego kontaktu z klientem

2. Właściwy czas – timing to 70% sukcesu w sprzedaży

  • Klient nie chce spotykać się z wieloma dostawcami – dla klienta jest najważniejszy jest czas poświęcony na przygotowanie i podjęcie decyzji biznesowej
  • Właściwy lead – w czasie kiedy decyzja jest podejmowana to klucz do sprzedaży
  • Traktowanie kontaktu z klientem jako inwestycji czasowej
  • Określenie i rozpoznawanie momentu, w którym warto robić podejście sprzedażowe
  • Jak z braku sprzedaży robić przewagę konkurencyjną i sprawiać, że klient zaciąga u nas zobowiązanie honorowe

3. Właściwe miejsce / właściwa konwencja – jeśli będziesz sprzedawał jak wszyscy to będziesz miał wyniki jak wszyscy….

  • Jak nie być desperatem w sprzedaży – relacja osoba pomagająca – osoba potrzebująca pomocy
  • Dlaczego najłatwiej się sprzedaje kiedy brakuje ci produktu lub masz zrobiony plan ?
  • Rola gospodarza zamiast gościa w sprzedaży
  • Gdzie można sprzedawać skoro nie w gabinecie klienta ? (w niektórych branżach)

4. Właściwa osoba – kto jest Twoim klientem skoro pewnie nie ta osoba, która została wskazana jako pierwsza ?

  • Sieć decydentów – zwykle zaangażowanych w podejmowanie decyzji jest kilka osób
  • Decision implementor – osoba, która używa / wdraża rozwiązanie / produkt
  • Decision evaluator – księgowość, marketing, jakość itp. – osoby opiniujące
  • Decision owner – właściwy decydent biorący odpowiedzialność za decyzję.

5. Skrypty podejmowania decyzji

  • Poziom jawnych i półjawnych potrzeb (efekt lejka sprzedaży)
  • Skrypty podejmowania decyzji (nieświadomy poziom)
  • 4 scenariusze postępowania dla 4 skryptów

6. Doctor House – ludzki skaner

  • Uczestnicy będą diagnozować wcześniej przebadane osoby pod kątem skryptów podejmowania decyzji
  • Naturalne tło – zaproszone osoby spoza szkolenia nie będą miały świadomości pod jakim kątem są badane
  • Uczestnicy szkolenia będą dokonywać rozpoznania a potem weryfikować % swojej skuteczności

7. Podręczne techniki sprzedaży

  • Story telling – sprzedaż poprzez historie i case studies
  • Mała i wielka skala – wybrażenia negatywne i pozytywne
  • Socjotechniki – dostosowane do skryptów decyzyjnych
  • Przez oparta na dowodach – jak sprawić, aby klient nie musiał wierzyć tylko wiedział

8. Taktyki sprzedaży

  • Klient, który chce kupić od nas – keep it simple – niech pierwsza sprzedaż będzie prosta i stanie się fundamentem dla kolejnych
  • Klient, który chce kupić, ale nie wie czy od nas – sprzedaż odbywa się na poziomie zaufania 80% na poziomie produktu 20%
  • Klient, który myśli, że nie potrzebuje od nas kupić – sprzedaż typu challanger – zredefiniowanie sytuacji klienta (warto robić w określonych warunkach)

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 80 tys. pracowników sprzedaży, handlowców, KAM’ów i konsultantów.
2
Ponad 7000 sprzedawców uczestniczyło w naszych formatach online (warsztaty online, webinary, indywidualne sesje rozwojowe online).
3
Średni wzrost sprzedaży / parametrów sprzedaży naszych szkoleń wynosi 12%.
4
Trenerzy Gammy są skuteczni łącząc bogate doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych z wysokimi umiejętnościami trenerskimi.
Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.
Szkolenie związane z:
  • sukces w sprzedaży szkolenie
  • sukces w sprzedaży
  • jak odnieść sukces w sprzedaży

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

Patrycja Michałowska

Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48

biuro@projektgamma.pl
Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Justyna Mejłun

Project Manager
tel. kom:. +48 783 682 017

j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Mejłun
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Modern Sales Techniques - Online
Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
2020-12- 3
3 grudnia 2020 - 4 grudnia 2020
2020-12- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów - online
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach.  Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2020-12-10
10 grudnia 2020 -11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Podstawowe technik sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Challanger sales – trening sprzedaży prowokatywnej online
Klienci myślą: "dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego". Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w relację z nami. Szkolenie Challanger Sale to zestaw narzędzi i technik skutecznej sprzedazy mocno ukierunkowanych na praktykę i stosowanie w rozmowach z klientami.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-01-21
21 stycznia 2021 -22 stycznia 2021
2021-01-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie klientów w niestandardowych czasach
Trudne czasy to właściwy moment na budowanie kultury zorientowanej na zdobywanie. Hunterzy – handlowcy posiadający motywację i umiejętności do zdobywania nowych klientów są teraz na wagę złota. Trudno będzie takich znaleźć i zrekrutować.
2021-01-25
25 stycznia 2021 -26 stycznia 2021
2021-01-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Digital Presentation – „mniej znaczy więcej” w online
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec zdobyć nową wiedzę i umiejętności – nauczyć się od nowa skuteczności przekazu w komunikacji zdalnej.
2021-01-26
26 stycznia 2021 -27 stycznia 2021
2021-01-27
Szkolenie online Szkolenie online

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Wersja online: Modern Sales Techniques - Online
Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
2020-12- 3
3 grudnia 2020 - 4 grudnia 2020
2020-12- 4
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów - online
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach.  Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2020-12-10
10 grudnia 2020 -11 grudnia 2020
2020-12-11
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Seek&Sale Training – jak zostać hunterem® - trening online
Szkolenie must have na czas pandemii. Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób.
2020-12-14
14 grudnia 2020 -15 grudnia 2020
2020-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Podstawowe technik sprzedaży + sprzedaż zdalna (telefon, video)
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży , ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Challanger sales – trening sprzedaży prowokatywnej online
Klienci myślą: "dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego". Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w relację z nami. Szkolenie Challanger Sale to zestaw narzędzi i technik skutecznej sprzedazy mocno ukierunkowanych na praktykę i stosowanie w rozmowach z klientami.
2021-01-19
19 stycznia 2021 -20 stycznia 2021
2021-01-20
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego
Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.
2021-01-21
21 stycznia 2021 -22 stycznia 2021
2021-01-22
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie klientów w niestandardowych czasach
Trudne czasy to właściwy moment na budowanie kultury zorientowanej na zdobywanie. Hunterzy – handlowcy posiadający motywację i umiejętności do zdobywania nowych klientów są teraz na wagę złota. Trudno będzie takich znaleźć i zrekrutować.
2021-01-25
25 stycznia 2021 -26 stycznia 2021
2021-01-26
Szkolenie online Szkolenie online
Wersja online: Digital Presentation – „mniej znaczy więcej” w online
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec zdobyć nową wiedzę i umiejętności – nauczyć się od nowa skuteczności przekazu w komunikacji zdalnej.
2021-01-26
26 stycznia 2021 -27 stycznia 2021
2021-01-27
Szkolenie online Szkolenie online

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.