IPRZ

Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich onlineotwartezamkniete
Nieważne jak wolno stawiasz kroki, ważne byś nie zatrzymał się w drodze
Indywidualny Plan Rozwoju dla członka korpusy służby cywilnej. Może być to jedynie niewdzięczny obowiązek bądź spotkanie rozwojowe i moment do wymiany informacji między przełożonym i podwładnym. Szkolenie uwzględnia zarówno umiejętnościowe jak i prawne elementy zagadnienia. IPRZ dla administracji zapraszamy.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Zgodnie z rekomendacjami Kancelarii Prezesa Rady Ministrów „W myśl art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 ze zm.) bezpośredni przełożony ustala, odrębnie dla każdego członka korpusu służby cywilnej, z wyjątkiem dyrektora generalnego urzędu, indywidualny program rozwoju zawodowego, stanowiący podstawę do kierowania członka korpusu służby cywilnej na szkolenia. Program ten następnie jest akceptowany przez osobę kierującą komórką organizacyjną i zatwierdzany przez dyrektora generalnego urzędu (ust. 2 ww. przepisu).”

W procesie tym niezwykle ważne jest aby przełożony potrafił profesjonalnie przeprowadzić rozmowę rozwojową oraz prawidłowo uzupełnić formularz IPRZ obowiązujący dla danej instytucji.

Dlatego firma Gamma łączy najlepsze praktyki szkoleń menedżerskich z wiedzą i doświadczeniem w realizacji szkoleń dla służby cywilnej z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, prezentując szkolenie z zakresu tworzenia Indywidualnego Programu Rozwoju Zawodowego dedykowanego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Zgodnie z rekomendacjami Kancelarii Prezesa Rady Ministrów „W myśl art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 ze zm.) bezpośredni przełożony ustala, odrębnie dla każdego członka korpusu służby cywilnej, z wyjątkiem dyrektora generalnego urzędu, indywidualny program rozwoju zawodowego, stanowiący podstawę do kierowania członka korpusu służby cywilnej na szkolenia. Program ten następnie jest akceptowany przez osobę kierującą komórką organizacyjną i zatwierdzany przez dyrektora generalnego urzędu (ust. 2 ww. przepisu).”

W procesie tym niezwykle ważne jest aby przełożony potrafił profesjonalnie przeprowadzić rozmowę rozwojową oraz prawidłowo uzupełnić formularz IPRZ obowiązujący dla danej instytucji.

Dlatego firma Gamma łączy najlepsze praktyki szkoleń menedżerskich z wiedzą i doświadczeniem w realizacji szkoleń dla służby cywilnej z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, prezentując szkolenie z zakresu tworzenia Indywidualnego Programu Rozwoju Zawodowego dedykowanego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wprowadzenie

2. Rozwój zawodowy pracownika

  • czym jest rozwój zawodowy
  • definicja rozwoju
  • rozwój kompetencji zawodowych
  • kultura organizacyjna
  • koncepcje rozwoju zawodowego
  • koncepcja uczenia się ludzi dorosłych
  • podejście sytuacyjne do rozwoju zawodowego

3. Założenia IPRZ

  • podstawy prawne IPRZ
  • cele IPRZ 
  • IPRZ a proces oceny okresowej

4. Proces tworzenia IPRZ

  • procedura tworzenia IPRZ
  • omówienie etapów tworzenia IPRZ
  • przechowywanie arkuszy IPRZ

5. Arkusz „Preferencje dotyczące rozwoju zawodowego”

  • dpowiedzialność
  • zadania na stanowisku pracy
  • inne

6. Arkusz IPRZ

  • rodzaje arkuszy
  • podsumowania realizacji działań rozwojowych z poprzedniego roku
  • planowane kierunki rozwoju pracownika wynikające z celów / priorytetów urzędu
  • planowane działania rozwojowe

7. Rozmowa rozwojowa – warsztaty

  • zasady prowadzenia rozmowy rozwojowej
  • sposoby określenie celów rozwojowych pracownika
  • określenie potrzeb rozwojowych pracownika

8. Rodzaje dostępnych działań rozwojowych

  • działania szkoleniowe
  • szkolenia zewnętrzne
  • szkolenia wewnętrzne
  • seminaria
  • konferencje
  • studia podyplomowe
  • e-learning
  • pozostałe działania rozwojowe 
  • literatura branżowa
  • orzecznictwo
  • nauka własna
  • staż
  • udział w zespole zadaniowym / projektowym
  • wykonanie analizy / ekspertyzy
  • dodatkowe zadania

9. Typowe błędy, które mogą pojawić się w procesie tworzenia IPRZ

10. Podsumowanie szkolenia

1. Wprowadzenie

2. Rozwój zawodowy pracownika

  • czym jest rozwój zawodowy
  • definicja rozwoju
  • rozwój kompetencji zawodowych
  • kultura organizacyjna
  • koncepcje rozwoju zawodowego
  • koncepcja uczenia się ludzi dorosłych
  • podejście sytuacyjne do rozwoju zawodowego

3. Założenia IPRZ

  • podstawy prawne IPRZ
  • cele IPRZ
  • IPRZ a proces oceny okresowej

4. Proces tworzenia IPRZ

  • procedura tworzenia IPRZ
  • omówienie etapów tworzenia IPRZ
  • przechowywanie arkuszy IPRZ

5. Arkusz „Preferencje dotyczące rozwoju zawodowego”

  • dpowiedzialność
  • zadania na stanowisku pracy
  • inne

6. Arkusz IPRZ

  • rodzaje arkuszy
  • podsumowania realizacji działań rozwojowych z poprzedniego roku
  • planowane kierunki rozwoju pracownika wynikające z celów / priorytetów urzędu
  • planowane działania rozwojowe

7. Rozmowa rozwojowa – warsztaty

  • zasady prowadzenia rozmowy rozwojowej
  • sposoby określenie celów rozwojowych pracownika
  • określenie potrzeb rozwojowych pracownika

8. Rodzaje dostępnych działań rozwojowych

  • działania szkoleniowe
  • szkolenia zewnętrzne
  • szkolenia wewnętrzne
  • seminaria
  • konferencje
  • studia podyplomowe
  • e-learning
  • pozostałe działania rozwojowe
  • literatura branżowa
  • orzecznictwo
  • nauka własna
  • staż
  • udział w zespole zadaniowym / projektowym
  • wykonanie analizy / ekspertyzy
  • dodatkowe zadania

9. Typowe błędy, które mogą pojawić się w procesie tworzenia IPRZ

10. Podsumowanie szkolenia

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • przygotowywane ścieżki rozwoju pracowników
  • zwiększenie trafności dobieranych narzedzi rozwojowych
  • efektywniejsze kierowanie rozwojem pracowników

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • umiejętność przeprowadzania rozmów rozwojowych i prawidłowego wypełniania arkuszy IPRZ
  • lepsze poznanie swoich podwładnych
  • większa satysfakcja z funkcji kierowniczej
  • wzrost satysfakcji u pracowników dzięki mozliwościom rozwoju kariery zawodowej

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • pracownicy i przełożeni bardziej zaangażowani w rozwój swój i swoich podwładnych
  • wzrost poczucia mozliwości rozwóju zawodowego
IPRZ

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich

Praca w administracji, życie prywatne - obie sfery wymagają równowagi między sobą. Work-life balanced przeciwdziała wypaleniu zawodowemu, Szkolenie dostarcza pracownikom urzędu praktycznych rozwiązań, które pozwalają od razu wpływać na work-life balance.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Ocena efektywności szkoleń, ewaluacja firmy szkoleniowej pozwala zdobyć argumenty do prowadzenia dalszych działań rozwojowych, pozwala wyciągać wnioski, poprawiać obecne praktyki. Szkolenie dla administracji ponieważ uwzględnia charakterystykę szkoleń w urzędach.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wizerunek urzędu, PR urzędu w social media - to są wyzwania dla wszystkich urzędów. Wszystkie urzędy świadczą usługi dla ludności w sposób bezpośredni bądź pośredni. Od ich wizerunku zależy nastawienie potencjalnych klientów. Szkolenie budowanie wizerunku urzędu - zapraszamy!
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.