Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Szkolenie dostarcza wiedzy na temat rodzajów oraz stopni niepełnosprawności, aktów prawnych dotyczących niepełnosprawności w Polsce, prawidłowych postaw i zachowań w trakcie obsługi klientów z różnego rodzaju niepełnosprawnościami oraz uwrażliwia uczestników szkolenia na temat niepełnosprawności. Rozwinie również i usprawni umiejętność komunikacji z osobą z niepełnosprawnością a tym samym przełamie lęki i bariery przed kontaktami z osobami z niepełnosprawnością, które mogą pojawia się u pracowników urzędu. Uczestnicy szkolenia nauczą się w jaki sposób postępować z klientem z niepełnosprawnością oraz poznają elementy savoir-vivre’u wobec osób z różnego rodzaju niepełnosprawnościami.
Szkolenie dostarcza wiedzy na temat rodzajów oraz stopni niepełnosprawności, aktów prawnych dotyczących niepełnosprawności w Polsce, prawidłowych postaw i zachowań w trakcie obsługi klientów z różnego rodzaju niepełnosprawnościami oraz uwrażliwia uczestników szkolenia na temat niepełnosprawności. Rozwinie również i usprawni umiejętność komunikacji z osobą z niepełnosprawnością a tym samym przełamie lęki i bariery przed kontaktami z osobami z niepełnosprawnością, które mogą pojawia się u pracowników urzędu. Uczestnicy szkolenia nauczą się w jaki sposób postępować z klientem z niepełnosprawnością oraz poznają elementy savoir-vivre’u wobec osób z różnego rodzaju niepełnosprawnościami.
PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIOWY (8X45MIN)
1. Wprowadzenie do tematyki niepełnosprawności
3. Sposób komunikowania się z osobami niepełnosprawnymi
DRUGI DZIEŃ SZKOLENIOWY (8X45MIN)
4. Obsługa osoby niepełnosprawnej, będącej klientem urzędu
5. Savoir-vivre wobec klientów z niepełnosprawnością
6. Niepełnosprawność u osób dorosłych a niepełnosprawność u dzieci
7. Wybrane zasady Europejskiego Kodeksu Dobrej Administracji z dnia 6 września 2001 r. w odniesieniu do obsługi osób z niepełnosprawnością
8. Równowaga w obsłudze klienta z niepełnosprawnością
9. Asertywność w kontakcie z niepełnosprawnym klientem urzędu
10. Podsumowanie
PIERWSZY DZIEŃ SZKOLENIOWY (8X45MIN)
1. Wprowadzenie do tematyki niepełnosprawności
3. Sposób komunikowania się z osobami niepełnosprawnymi
DRUGI DZIEŃ SZKOLENIOWY (8X45MIN)
4. Obsługa osoby niepełnosprawnej, będącej klientem urzędu
5. Savoir-vivre wobec klientów z niepełnosprawnością
6. Niepełnosprawność u osób dorosłych a niepełnosprawność u dzieci
7. Wybrane zasady Europejskiego Kodeksu Dobrej Administracji z dnia 6 września 2001 r. w odniesieniu do obsługi osób z niepełnosprawnością
8. Równowaga w obsłudze klienta z niepełnosprawnością
9. Asertywność w kontakcie z niepełnosprawnym klientem urzędu
10. Podsumowanie
Program szkolenia i materiały Szkoleniowe zostały dopasowane do specyfiki naszego urzędu i uwzględniały nasze indywidualne potrzeby. Trener prowadzący szkolenie wykazał się profesjonalizmem, Znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie pracowników
W procesie naboru na wolne stanowiska Firma Gamma wywiązała się z realizacji zamówienia w zakresie szkolenia. Program został dostosowany do potrzeb uczestników, a wykładowca zaprezentowali wysoki poziom wiedzy i umiejętności dydaktycznych.
Wreszcie trenerzy, którzy sami potrafią sprzedawać.
Realizując szkolenie firma Gamma okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym. Trener prowadzący szkolenie wykazał się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć.
Szkolenia zostały zrealizowane na najwyższym poziomie, a firma Gamma okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.
Głównym powodem, dla którego firma Gamma została wybrana do realizacji Ww. Szkolenia było jej doświadczenie w prowadzeniu podobnych projektów oraz znajomość specyfiki zarządzania zasobami ludzkimi w służbie Cywilnej.
Szkolenia zostały wysoko ocenione, zwłaszcza dopasowanie programu do potrzeb urzędu oraz metody Szkolenia, rytm pracy i środki dydaktyczne.
Tematyka szkoleń został przygotowana oraz zrealizowana w sposób profesjonalny. Zawartość merytoryczna szkoleń była dostosowana do profilu uczestników szkoleń.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć.
Program szkolenia przygotowany przez firmę Gamma został dostosowany do oczekiwań MSZ i uwzględniał specyfikę pracy w Ministerstwie. Zastosowane techniki prowadzenia szkoleń zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Uczestnicy szkolenia wysoko ocenili wartość merytoryczną szkolenia, w szczególności znajomość tematu i umiejętność przekazania wiedzy przez wykładowcę. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, w miłej i przyjaznej atmosferze.
Trener prowadzący szkolenie wykazał się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były wysokie oceny w ankietach ewaluacyjnych, średnia ocena trenera.
Uczestnicy wysoko ocenili jakość i efektywność zrealizowanych zajęć, podkreślając jednocześnie, że wiedza pozyskana w trakcie szkolenia będzie miała praktyczne zastosowanie w miejscu pracy.
Szkolenia zostały zrealizowane z należytą starannością oraz w pełni profesjonalnie, co potwierdzają zaakceptowane zgodnie z zapisami umowy raporty ze Szkoleń oraz pozytywne opinie uczestników na temat szkolenia oraz trenerów, wyrażone w ankietach poszkoleniowych.
Z przyjemnością pragnę poinformować, że usługę Szkoleniową wykonano terminowo i należycie, Zgodnie z zawartą umową, oraz zgodnie z programem szkolenia. Projekt został zrealizowany w sposób profesjonalny, z należytą starannością.