Sytuacje kryzysowe - zarządzanie wizerunkiem organizacji

Sytuacje kryzysowe - zarządzanie wizerunkiem organizacji

Sytuacje kryzysowe - zarządzanie wizerunkiem organizacji

Szkolenia - administracja publiczna

Dobrze zarządzony kryzys przestaje być kryzysem

Szkolenie ma na celu przygotowanie zarówno organizacji, jak i poszczególnych jej pracowników do reagowania  na sytuacje kryzysowe.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia online. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Szkolenie ma na celu przygotowanie zarówno organizacji, jak i poszczególnych jej pracowników do reagowania  na sytuacje kryzysowe. Poruszona tematyka pozwoli zarówno na diagnozę sytuacji pod kątem zapobiegania kryzysom, ale również dostarczy wiedzę i umiejętności, jak zachować się w momencie ich wystąpienia. Szkolenie oparte jest o praktyczne doświadczenia organizacji.

Szkolenie ma na celu przygotowanie zarówno organizacji, jak i poszczególnych jej pracowników do reagowania  na sytuacje kryzysowe. Poruszona tematyka pozwoli zarówno na diagnozę sytuacji pod kątem zapobiegania kryzysom, ale również dostarczy wiedzę i umiejętności, jak zachować się w momencie ich wystąpienia. Szkolenie oparte jest o praktyczne doświadczenia organizacji.


PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Kryzys -  efekt śnieżnej kuli

  • Definicja kryzysu
  • Przyczyny kryzysów wizerunkowych
  • 10 najczęstszych błędów popełnianych w sytuacjach kryzysowych
  • Emocje w kryzysie, czyli dlaczego mieć opracowany plan działania kryzysowego
  • 3 kroki do tego, jak zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysu

2. Wizerunek organizacji

  • Co buduje, co rujnuje wizerunek instytucji
  • Organizacja, a media społecznościowe
  • Komunikacja z interesantem (klientem) i jej znaczenie w zapobieganiu kryzysom

3. Reagowanie na sytuacje kryzysowe

  • Kiedy mówimy o kryzysie, a kiedy tylko o sytuacji problemowej?
  • Procedura antykryzysowa
  • Sztab antykryzysowy
  • 10 kroków do wyjścia z sytuacji kryzysowej

4. Komunikacja w kryzysie

  • Rola rzecznika prasowego w kontakcie z otoczeniem
  • Jak wytypować osoby do reprezentowania instytucji na zewnątrz?
  • Komunikacja z przedstawicielami mediów – o czym pamiętać, na co uważać, aby przekazać dokładnie to co należy
  • Komunikacja z osobami zainteresowanymi kryzysem (klienci, interesanci, przedstawiciele innych instytucji) – jak budować oficjalne komunikaty.

1. Kryzys - efekt śnieżnej kuli

  • Definicja kryzysu
  • Przyczyny kryzysów wizerunkowych
  • 10 najczęstszych błędów popełnianych w sytuacjach kryzysowych
  • Emocje w kryzysie, czyli dlaczego mieć opracowany plan działania kryzysowego
  • 3 kroki do tego, jak zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysu

2. Wizerunek organizacji

  • Co buduje, co rujnuje wizerunek instytucji
  • Organizacja, a media społecznościowe
  • Komunikacja z interesantem (klientem) i jej znaczenie w zapobieganiu kryzysom

3. Reagowanie na sytuacje kryzysowe

  • Kiedy mówimy o kryzysie, a kiedy tylko o sytuacji problemowej?
  • Procedura antykryzysowa
  • Sztab antykryzysowy
  • 10 kroków do wyjścia z sytuacji kryzysowej

4. Komunikacja w kryzysie

  • Rola rzecznika prasowego w kontakcie z otoczeniem
  • Jak wytypować osoby do reprezentowania instytucji na zewnątrz?
  • Komunikacja z przedstawicielami mediów – o czym pamiętać, na co uważać, aby przekazać dokładnie to co należy
  • Komunikacja z osobami zainteresowanymi kryzysem (klienci, interesanci, przedstawiciele innych instytucji) – jak budować oficjalne komunikaty.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Z powodzeniem przeszkoliliśmy praktycznie wszystkie ministerstwa, urzędy centralne, większość wojewódzkich, wiele JST.
2
Przeszkoliliśmy online ponad 1500 pracowników administracji państwowej, rządowej i samorządowej.
3
Naszymi szkoleniami objęliśmy ponad 30 000 pracowników administracji państwowej, rządowej i samorządowej.
4
Średnia wyników ankiet poszkoleniowych dla naszych szkoleń administracji wynosi 4,72 na skali pięciostopniowej.

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Wzrost świadomości dotyczącej przyczyn powstawania sytuacji kryzysowych
  • Sprawne przejście przez sytuacje zagrażające pozytywnemu wizerunkowi instytucji
  • Zwinne budowanie relacji z przedstawicielami mediów

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Rozwój kompetencji związanych z komunikacją i zarządzaniem wizerunkiem w czasie kryzysu
  • Umiejętność sprawnego reagowania w sytuacjach trudnych
  • Umiejętność komunikacji z uczestnikami sytuacji kryzysowej oraz  dziennikarzami

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Profesjonalne działanie w kryzysie
  • Szybkie i sprawne reagowanie na sytuacje zagrażające wizerunkowi
  • Pozytywny PR
Sytuacje kryzysowe - zarządzanie wizerunkiem organizacji

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Magdalena Wasilewska

Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485

magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska
Preferuję kotakt:

Magdalena Wasilewska

Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485

magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Magdalena Wasilewska

Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485

magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska
Preferuję kotakt:

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - administracja publiczna

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - administracja publiczna


Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.