Agile jest zawsze w służbie do integracji, interakcji i innowacji
Szkolenie scrum master w praktyce pozwala na zapoznanie się z narzędziami i technikami pozwalającymi na budowanie środowiska projektu Agile i doskonaleniem efektywności pracy zespołów m.in. definiowaniem postaw i wartości w zespole i otoczeniu projektu, wybranymi istotnymi aspektami pracy z zespołem, których celem jest podnoszenie wydajności i jakości współpracy, technikami facylitacji i coachingu jako podstawowymi narzędziami w portfelu Scrum Master.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Istotą szkolenia jest dostarczenie narzędzi i technik podnoszących skuteczność działań jednej z kluczowych w Scrum ról – Scrum Master. Rola ta zarządza Scrum, dba o skuteczność jego wdrożenia, efektywność, przejrzysty product backlog, jakość dostarczanych prac oraz kulturę Agile w zespołach i otoczeniu projektu.
Szkolenie scrum master w praktyce pozwala na zapoznanie się z narzędziami i technikami pozwalającymi na budowanie środowiska projektu Agile i doskonaleniem efektywności pracy zespołów m.in. definiowaniem postaw i wartości w zespole i otoczeniu projektu, wybranymi istotnymi aspektami pracy z zespołem, których celem jest podnoszenie wydajności i jakości współpracy, technikami facylitacji i coachingu jako podstawowymi narzędziami w portfelu Scrum Master.
Integralną częścią szkolenia scrum master podstawy są warsztaty pozwalające na zapoznanie się z pracą Scrum Master „krok po kroku” od etapu definiowania wartości i postaw zwinnych, poprzez procesy formowania i budowania efektywności zespołów w projekcie - np. poprzez tworzenie czytelnego dla wszystkich product backlogu.
Grupy docelowe:
Istotą szkolenia jest dostarczenie narzędzi i technik podnoszących skuteczność działań jednej z kluczowych w Scrum ról – Scrum Master. Rola ta zarządza Scrum, dba o skuteczność jego wdrożenia, efektywność, przejrzysty product backlog, jakość dostarczanych prac oraz kulturę Agile w zespołach i otoczeniu projektu.
Szkolenie scrum master w praktyce pozwala na zapoznanie się z narzędziami i technikami pozwalającymi na budowanie środowiska projektu Agile i doskonaleniem efektywności pracy zespołów m.in. definiowaniem postaw i wartości w zespole i otoczeniu projektu, wybranymi istotnymi aspektami pracy z zespołem, których celem jest podnoszenie wydajności i jakości współpracy, technikami facylitacji i coachingu jako podstawowymi narzędziami w portfelu Scrum Master.
Integralną częścią szkolenia scrum master podstawy są warsztaty pozwalające na zapoznanie się z pracą Scrum Master „krok po kroku” od etapu definiowania wartości i postaw zwinnych, poprzez procesy formowania i budowania efektywności zespołów w projekcie - np. poprzez tworzenie czytelnego dla wszystkich product backlogu.
Grupy docelowe:
Istotą szkolenia jest dostarczenie narzędzi i technik podnoszących skuteczność działań jednej z kluczowych w Scrum ról – Scrum Master. Rola ta zarządza Scrum, dba o skuteczność jego wdrożenia, efektywność, przejrzysty product backlog, jakość dostarczanych prac oraz kulturę Agile w zespołach i otoczeniu projektu.
Szkolenie scrum master w praktyce pozwala na zapoznanie się z narzędziami i technikami pozwalającymi na budowanie środowiska projektu Agile i doskonaleniem efektywności pracy zespołów m.in. definiowaniem postaw i wartości w zespole i otoczeniu projektu, wybranymi istotnymi aspektami pracy z zespołem, których celem jest podnoszenie wydajności i jakości współpracy, technikami facylitacji i coachingu jako podstawowymi narzędziami w portfelu Scrum Master.
Integralną częścią szkolenia scrum master podstawy są warsztaty pozwalające na zapoznanie się z pracą Scrum Master „krok po kroku” od etapu definiowania wartości i postaw zwinnych, poprzez procesy formowania i budowania efektywności zespołów w projekcie - np. poprzez tworzenie czytelnego dla wszystkich product backlogu.
Grupy docelowe:
1. Perspektywa tworzenia środowiska Agile - kluczowe aspekty „Scrum framework”
2. Scrum Master w praktyce – modele przywództwa od management 1.0 do 3.0
3. Wartości i postawy Scrum
4. Współpraca z zespołem Scrum
5. Role i komunikacja w zespole
6. Sytuacje trudne – jak sobie radzić ?
7. Efektywny zespół
8. Facylitacja i coaching – podstawowe narzędzia i techniki pracy Scrum Master
Czas trwania szkolenia
1. Perspektywa tworzenia środowiska Agile - kluczowe aspekty „Scrum framework”
2. Scrum Master w praktyce – modele przywództwa od management 1.0 do 3.0
3. Wartości i postawy Scrum
4. Współpraca z zespołem Scrum
5. Role i komunikacja w zespole
6. Sytuacje trudne – jak sobie radzić ?
7. Efektywny zespół
8. Facylitacja i coaching – podstawowe narzędzia i techniki pracy Scrum Master
Czas trwania szkolenia
1. Perspektywa tworzenia środowiska Agile - kluczowe aspekty „Scrum framework”
2. Scrum Master w praktyce – modele przywództwa od management 1.0 do 3.0
3. Wartości i postawy Scrum
4. Współpraca z zespołem Scrum
5. Role i komunikacja w zespole
6. Sytuacje trudne – jak sobie radzić ?
7. Efektywny zespół
8. Facylitacja i coaching – podstawowe narzędzia i techniki pracy Scrum Master
Czas trwania szkolenia
Trener i praktyk z ponad 20 letnim doświadczeniem we współpracy z klientami, partnerami w wielu branżach w Polsce i poza granicami (rejon EMEA i Rosja). Realizuje projekty w podejściach klasycznych i zwinnych od 1999 roku. W swojej pracy łączy doświadczenie związane z strategicznym podejściem do organizacji, projektowaniem i wdrażaniem systemów zarządzania i optymalizacją procesów biznesowych oraz zarządzaniem ofertami produktowo usługowymi. Doświadczenie trenerskie i konsultingowe to ponad 20 000 godzin. Podejścia Agile w zarządzaniu procesami i projektami, Lean, Agile Project Management, Scrum, wykorzystuje od początku swojej praktyki zawodowej. Współpracuje również z organizacjami jako Agile Coach. Posiada certyfikacje w zakresie: Agile PM, Scrum, ITIL, Lean, Lean IT oraz uprawnienia Professional Scrum Master I Agile Project Management Approved Trainer- APMG International. Pełniła funkcję Eksperta Polskiej Nagrody Jakości. Jeden z wielu ulubionych cytatów to cytat Nie zawsze mamy wpływ na to co nam się przydarza , ale zawsze mamy wybór co z tym zrobimy.
Kierownik projektu, Product Owner i Business Sponsor. Od 2005 roku współwłaściciel i Partner w spółce zajmującej się doradztwem informatycznym, obsługą bieżącą i tworzeniem oprogramowania wspierającego rozwój biznesu. Jako kierownik projektu na co dzień zarządza projektami rozwojowymi zasobów ludzkich. Jako Product Owner i Business Sponsor nadaje projektom informatycznym, realizowanym przez zespoły developerskie, kształtu uwzględniającego przede wszystkim potrzeby biznesowe klienta i odbiorcy. Jako trener od kilkunastu lat skutecznie przygotowuje zespoły do zarzadzania projektami kaskadowymi i przedsięwzięciami zwinnymi. Posiada certyfikat AgilePM Foundation©. Wyznaje zasadę, że najlepsze rozwiązania o projekty podchodzą od samoorganizujących się zespołów.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji - od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48