Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Obecnie nazwa vuca nawiązuje do chaotycznej specyfiki rzeczywistości, z którą mierzą się menadżerowie, zarządzający w „dekadzie piekła”, jak nazywa współczesność biznesową Time Magazin.
Fundamentem rozpoczęcia każdego projektu jest zrozumienie, że każda inicjatywa rozpoczynana w czasie kryzysu musi być celowa i nieść niepodważalną wartość dla klienta.
Bardziej niż zazwyczaj wzrastają też waga umiejętności liderskich kierownika projektu, ponieważ zarządzanie zespołem rozproszonym i integracja prac, gdyż praca zdalna nie jest wyborem, ale koniecznością dla wielu.
Dwight Eisenhower powiedział: „Dajcie nam narzędzia, pracę wykonamy sami” – cykl e-warsztatów Zarządzanie projektami w czasach VUCA jest zestawem narzędzi, które można wdrożyć natychmiast. Pozwolą one każdemu kierownikowi projektu i osobie przygotowującej się do pełnienia tej roli, na zaplanowanie i realizację przedsięwzięcia, efektywnie i unikając typowych błędów.
Cykl nie jest nagraniem, ani webinarem. To interaktywna forma warsztatów on-line, zakładająca dialog, aktywną wymianę wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk. Warsztat podzielony jest na cztery 90-minutowe moduły. Przed rozpoczęciem zajęć otrzymają podręcznik, który pozwoli przygotować się do zajęć w odniesieniu do: definicji, terminologii i teorii zarządzania projektami, abyśmy w trakcie warsztatu mogli skoncentrować się na przepracowaniu konkretnych narzędzi.
Nazywam się Olga Hołoga i nie jestem idealnym kierownikiem projektu. Jestem za to kierownikiem doświadczonym i chętnym do podzielenia się z Wami najlepszymi praktykami wynikającymi z kilkunastu zamkniętych z sukcesem projektów.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
CYKL ŻYCIA PROJEKTU I INICJACJA
Pierwszy moduł warsztatu koncentruje się na kwestiach związanych z osadzeniem projektu w realiach organizacji, wyboru właściwej metody realizacji przedsięwzięcia i podjęcia celowych działań związanych z jego inicjacją. Uczestnicy będą pracować na dokumencie karta projektu.
Zagadnienia:
CYKL ŻYCIA PROJEKTU - PLANOWANIE
W tym module uczestnicy poznają i przećwiczą kolejne kroki podejmowane na etapie planowania projektu. Wykorzystując interaktywne narzędzia (Trello, Brixit24, Tricider) określimy zakres projektu, strukturę podziału pracy i wyznaczymy harmonogram z zależnościami i kamieniami milowymi oraz poczynimy założenia dotyczące możliwego ryzyka i sposobów eliminowania lub minimalizowania go.
Zagadnienia:
CYKL ŻYCIA PROJEKTU – REALIZACJA
Zagadnienia poruszane w tym module będą skoncentrowane wokół zarządzania zespołem projektowym i rolą w tym procesie kierownika projektu. Istotne będą także kwestie związane z zarządzaniem integracją produktu i procesów zarządczych w odniesieniu do: ryzyka, komunikacji i elastycznego reagowania na zmiany w zakresie w odniesieniu do potrzeb biznesowych firmy i klienta.
Zagadnienia:
CYKL ŻYCIA PROJEKTU – ZAKOŃCZENIE
Procesy związane z zamknięciem projektu są kluczowe z punktu widzenia zintegrowania efektów projektu ze strategicznymi celami firmy i jej operacyjnym funkcjonowaniem. Bardzo istotnym elementem na tym etapie jest zebranie wiedzy i doświadczeń, które pozwolą włączyć je w proces ciągłego udoskonalenia działań zespołu i całej organizacji.
Zagadnienia:
Trener z wieloletnią praktyką w biznesie, pozwalającą właściwie dostosować działania szkoleniowe do celów organizacji. Zajmuje się koordynowaniem projektów wdrażania metodyki zarządzania projektami Prince2, PMI. Doświadczenie zdobywała w obszarze sprzedaży, obsługi klienta oraz rozwoju kompetencyjnego pracowników i menedżerów w branży finansowej, m.in. jako dyrektor banku. Zarządzała zespołami. Realizowała cele finansowe i sprzedażowe swojej jednostki, rekrutowała pracowników i dbała o ich rozwój, negocjowała warunki współpracy z klientami. Powodzenie w pracy trenerskiej jest wynikiem łatwości, z jaką przenosi doświadczenia zawodowe na salę szkoleniową. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Veolia, Smurfit Kappa Polska, Bank BPH, ELA Container Polska, Marflex - M.J. Maillis Poland, Murapol S.A., Asmet, czy DCT Gdańsk.
Od sprzedaży przez konsulting do szkoleń, tak w skrócie można opisać jej drogę zawodową. Jako Field Manager w firmie handlowej, przez 4 lata zarządzała zespołem kilkudziesięciu sprzedawców. W czołowej polskiej firmie konsultingowej pełniła kolejno stanowiska: konsultanta, starszego konsultanta i managera zespołu Centrum Rozwoju Kadr. Była kierownikiem kilku projektów szkoleniowych i koordynowała pracę zespołów odpowiadających za przygotowanie i realizację wieloletnich programów, których celem był rozwój kapitału ludzkiego całych firm. Od ponad 6 lat przybliża studentom Uniwersytetu Ekonomicznego tajniki fundrasingu i zarządzania projektami. Ukończyła także Studium Podyplomowe Zarządzanie Projektami na poznańskiej Akademii Ekonomicznej. Posiada certyfikat konsultanta EXTENDED DISC®.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji - od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48