Agile służy do integracji, interakcji i innowacji
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie online
Świat oszalał na punkcie zwinności. W wielu zawodowych rozmowach padają hasła: agile hr manifesto, automatyzacja, product owner, flexibility, scrum, dostarczanie wartości i zmiany, zmiany, zmiany…
Zwinne metody zarządzania i prowadzenia biznesu, wymagają od organizacji i jej pracowników, ogromnej elastyczności, błyskawicznego reagowania na zmiany w otoczeniu społeczno-gospodarczym i w odniesieniu do reagowania na potrzeby klienta.
Każda branża jest w tej chwili wyjątkowa, a od pracowników firm wymaga się nie tylko uważności w realizacji procesów, ale i kreowania innowacji poprzez współpracę, budowanie dialogu z otoczeniem, zespołowej pracy nad ulepszeniami, koncentrując się na potrzebach klientów. Te oczekiwania wymagają jeszcze efektywniejszej umiejętności uzyskiwania synergii z otoczeniem, aby skutecznie implementować rozwiązania oferujące maksymalną korzyść biznesową.
Zanim więc podążymy za modą i zafundujemy naszym współpracownikom kolejną rewolucję, warto zrobić stop-klatkę i gruntownie przeanalizować czy tego typu podejście pasuje do naszej organizacji i jaka powinna być rola działu/zespołu/osoby opiekującej się rozwojem ludzi w naszej organizacji.
Agile HR szkolenie postawi przed nami różne pytania i wspólnie poszukamy odpowiedzi na następujące kwestie: Jaką rolę pełni proces tworzenia produktu w całym biznesie firmy? Jakie korzyści uzyskamy będąc bardziej Agile? Czy metodyka agile w hr jest często wykorzystywana w tym dziale firmy? Jakie są korzyści i kompromisy związane z różnym poziomem elastyczności i kontroli (agile a waterfall).
Jakie narzędzia najbardziej pasują do panującej w naszej firmie kultury organizacyjnej? Poza tymi obszarami, oczywistym jest, że wdrażanie nawet najmodniejszego i, w założeniu, intuicyjnego sposobu pracy, który łączy się ze zmianami, oznacza szereg dodatkowych zadań dla hr-owców: od rekrutacji, poprzez okres onboardingu i wdrożenia pracownika, aż wreszcie po jego rozwój.
CELE AGILE SZKOLENIA:
Grupy docelowe:
Dla osób interesujących się jak wygląda zarządzanie projektami hr szkolenie z agile będzie idealnym wyborem!
Jeśli wpiszemy w niezawodną wyszukiwarkę hasło „zwinne zarządzanie” (agile management), mechanizm zaproponuje nam ponad 200 tysięcy wyników. Trend zwinnego zarządzania opanował błyskawicznie cały świat i ogarnia coraz to nowe tereny, począwszy od start-upów po koncerny z długoletnią tradycją.
Zwinne metody zarządzania i prowadzenia biznesu, wymagają od organizacji i jej pracowników, ogromnej elastyczności, błyskawicznego reagowania na zmiany w otoczeniu społeczno-gospodarczym i w odniesieniu do reagowania na potrzeby klienta.
Każda branża jest w tej chwili wyjątkowa, a od pracowników firm wymaga się nie tylko uważności w realizacji procesów, ale i kreowania innowacji poprzez współpracę, budowania dialogu z otoczeniem, zespołowej pracy nad ulepszeniami, koncentrując się na potrzebach klientów.
Te oczekiwania wymagają jeszcze efektywniejszej umiejętności uzyskiwania synergii z otoczeniem, aby skutecznie implementować rozwiązania oferujące maksymalną korzyść biznesową.
Twórcy Agile manifesto wskazali obszary tworzenia zwinnych innowacyjnych rozwiązań.
Założenia te stały się fundamentem wielu nowych inicjatyw i inspirują ludzi i organizacje na całym świecie, aby poszukiwać i w duchu dialogu, pracować nad rozwiązaniami, które zwiększą jakość życia i dostarczają klientom rozwiązań jak najściślej dopasowanych do ich potrzeb.
Świat oszalał na punkcie zwinności. W wielu zawodowych rozmowach padają hasła: agile hr manifesto, automatyzacja, product owner, flexibility, scrum, dostarczanie wartości i zmiany, zmiany, zmiany…
Zwinne metody zarządzania i prowadzenia biznesu, wymagają od organizacji i jej pracowników, ogromnej elastyczności, błyskawicznego reagowania na zmiany w otoczeniu społeczno-gospodarczym i w odniesieniu do reagowania na potrzeby klienta.
Każda branża jest w tej chwili wyjątkowa, a od pracowników firm wymaga się nie tylko uważności w realizacji procesów, ale i kreowania innowacji poprzez współpracę, budowanie dialogu z otoczeniem, zespołowej pracy nad ulepszeniami, koncentrując się na potrzebach klientów. Te oczekiwania wymagają jeszcze efektywniejszej umiejętności uzyskiwania synergii z otoczeniem, aby skutecznie implementować rozwiązania oferujące maksymalną korzyść biznesową.
Zanim więc podążymy za modą i zafundujemy naszym współpracownikom kolejną rewolucję, warto zrobić stop-klatkę i gruntownie przeanalizować czy tego typu podejście pasuje do naszej organizacji i jaka powinna być rola działu/zespołu/osoby opiekującej się rozwojem ludzi w naszej organizacji.
Agile HR szkolenie postawi przed nami różne pytania i wspólnie poszukamy odpowiedzi na następujące kwestie: Jaką rolę pełni proces tworzenia produktu w całym biznesie firmy? Jakie korzyści uzyskamy będąc bardziej Agile? Czy metodyka agile w hr jest często wykorzystywana w tym dziale firmy? Jakie są korzyści i kompromisy związane z różnym poziomem elastyczności i kontroli (agile a waterfall).
Jakie narzędzia najbardziej pasują do panującej w naszej firmie kultury organizacyjnej? Poza tymi obszarami, oczywistym jest, że wdrażanie nawet najmodniejszego i, w założeniu, intuicyjnego sposobu pracy, który łączy się ze zmianami, oznacza szereg dodatkowych zadań dla hr-owców: od rekrutacji, poprzez okres onboardingu i wdrożenia pracownika, aż wreszcie po jego rozwój.
CELE AGILE SZKOLENIA:
Grupy docelowe:
Dla osób interesujących się jak wygląda zarządzanie projektami hr szkolenie z agile będzie idealnym wyborem!
1. Rozpoczęcie szkolenia
2. Co to jest Agile i dlaczego świat oszalał na punkcie zwinności?
3. Procesy HR i przestrzeń na elastyczność oraz zwinne narzędzia.
4. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – planowanie. Dlaczego lepiej być jak Subway niż KFC?
5. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – wdrożenie
6. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – podtrzymanie efektów wdrożenia
7. Lekkie i pełne podejścia Agile, czym się różnią i kiedy powinniśmy je stosować.
8. Podsumowanie warsztatu
1. Rozpoczęcie szkolenia i wstęp do tematu
2. Filozofia Agile vs metodyki Traditional Project Management
3. Lekkie i pełne podejścia Agile, czym się różnią i kiedy powinniśmy je stosować
4. Podejście DSDM ®
5. SCRUM - podejście zunifikowane:
6. Zwinne zespoły – role i struktury przedsięwzięć Agile
7. Skrzynka narzędziowa zwinnego kierownika projektu
8. Podsumowanie warsztatu
Formuła SSC
1. Rozpoczęcie szkolenia
2. Co to jest Agile i dlaczego świat oszalał na punkcie zwinności?
3. Procesy HR i przestrzeń na elastyczność oraz zwinne narzędzia.
4. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – planowanie. Dlaczego lepiej być jak Subway niż KFC?
5. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – wdrożenie
6. Rola HR w implementacji zwinnych sposobów pracy – podtrzymanie efektów wdrożenia
7. Lekkie i pełne podejścia Agile, czym się różnią i kiedy powinniśmy je stosować.
8. Podsumowanie warsztatu
Trener i praktyk z ponad 20 letnim doświadczeniem we współpracy z klientami, partnerami w wielu branżach w Polsce i poza granicami (rejon EMEA i Rosja). Realizuje projekty w podejściach klasycznych i zwinnych od 1999 roku. W swojej pracy łączy doświadczenie związane z strategicznym podejściem do organizacji, projektowaniem i wdrażaniem systemów zarządzania i optymalizacją procesów biznesowych oraz zarządzaniem ofertami produktowo usługowymi. Doświadczenie trenerskie i konsultingowe to ponad 20 000 godzin. Podejścia Agile w zarządzaniu procesami i projektami, Lean, Agile Project Management, Scrum, wykorzystuje od początku swojej praktyki zawodowej. Współpracuje również z organizacjami jako Agile Coach. Posiada certyfikacje w zakresie: Agile PM, Scrum, ITIL, Lean, Lean IT oraz uprawnienia Professional Scrum Master I Agile Project Management Approved Trainer- APMG International. Pełniła funkcję Eksperta Polskiej Nagrody Jakości. Jeden z wielu ulubionych cytatów to cytat Nie zawsze mamy wpływ na to co nam się przydarza , ale zawsze mamy wybór co z tym zrobimy.
Kierownik projektu, Product Owner i Business Sponsor. Od 2005 roku współwłaściciel i Partner w spółce zajmującej się doradztwem informatycznym, obsługą bieżącą i tworzeniem oprogramowania wspierającego rozwój biznesu. Jako kierownik projektu na co dzień zarządza projektami rozwojowymi zasobów ludzkich. Jako Product Owner i Business Sponsor nadaje projektom informatycznym, realizowanym przez zespoły developerskie, kształtu uwzględniającego przede wszystkim potrzeby biznesowe klienta i odbiorcy. Jako trener od kilkunastu lat skutecznie przygotowuje zespoły do zarzadzania projektami kaskadowymi i przedsięwzięciami zwinnymi. Posiada certyfikat AgilePM Foundation©. Wyznaje zasadę, że najlepsze rozwiązania o projekty podchodzą od samoorganizujących się zespołów.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji - od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Front Desk Manager
tel. kom.: 505 273 550
tel: 22 266 08 48