Zadaniem szkolenia było podniesienie parametrów sprzedażowych. Jako że grupa była zróżnicowana, zarówno pod kątem umiejętności, jak również produktów, wyzwaniem szkoleniowym było zaprojektowanie treningu, który będzie realizował specyficzne potrzeby uczestników. Szkolenie zostało podzielone na 3 etapy:
- Etap abstrakcyjny – w którym uczestnicy mogli uczyć się nowych technik rywalizując i współpracując w grach negocjacyjnych
- Etap firmowy – w którym równolegle odbywało się kilka procesów negocjacyjnych dopasowanych do specyfiki poszczególnych odbiorców
- Etap negocjacji krzyżowych – w których każdy z uczestników mógł przyjąć naturalne role zawodowe. Negocjacje krzyżowe pozwalają zasymulować prawa rynku wpływ konkurencji na wynik rozmów.
Projekt szkoleniowy został wysoko oceniony zarówno przez uczestników, jak również przez przełożonych, dla których najważniejsze są rezultaty biznesowe przedsięwzięcia.