EMMERSON - Budowanie zaangażowania

Case studies
EMMERSON to jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich firm na rynku nieruchomości, istniejąca od 1994 roku. Wizytówką firmy są wysokiej jakości usługi oparte na rzetelnej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu.
zdjęcie - EMMERSON - Budowanie zaangażowania

Emmerson świadczy usługi zarówno dla osób prywatnych, jak i dla firm i instytucji. Firma działa we wszystkich sektorach rynku nieruchomości na arenie ogólnopolskiej.

Gamma rozpoczęła współpracę z Emmersonem w roku 2007 jako jeden ze strategicznych partnerów Spółki w zakresie ekspansji firmy. Współpraca obejmowała szereg działań o charakterze sprzedażowym (jak np. Zaawansowane techniki negocjacyjne, Sztuka podpisywania z klientem umowy na wyłączność, Budowanie relacji z klientem etc) oraz menedżerskich (Budowanie autorytetu, Zarządzanie zespołem rozproszonym, Zarządzanie zmianą oraz Budowanie zaangażowania).

Kluczowym obszarem współpracy z Gammą był cykl szkoleń z zakresu Budowania Zaangażowania pracowników. W projekcie wzięli udział menedżerowie zarządzający zespołami sprzedawców oraz menedżerowie zarządzający pracownikami biurowymi.

 

Gamma - najlepsza firma szkoleniowa 2016 roku w rankingu Gazety Finansowej. Zobacz nasze szkolenia: i wiele innych. Zapoznaj się z nimi. Zapraszamy.

 

Koncepcja szkolenia bazowała na modelu tzw. Leadershipu transformacyjnego, autorskiego narzędzia budowania zaangażowania pracowników. Dzięki temu rozróżnieniu wskazane zostały różnice pomiędzy liderowaniem a menedżerowaniem, istotne w procesie angażowania. Uczestnicy szkolenia, wzięli udział w symulacji opartej na rozpoznawaniu stopnia dojrzałości pracowników. Gamma w tym miejscu zaproponowała autorskie narzędzie tzw. Matryc delegowania zadań,  ze względu na stopień dojrzałości pracownika.  Matryce spotkały się z aprobatą menedżerów. Z badań przeprowadzonych rok po zakończeniu projektu wynikało, że ponad 65% pracowników pozytywnie ocenia funkcjonowanie matryc i deklaruje, że pozytywnie wpłynęły i znacznie uporządkowały ich pracę. Menedżerowie natomiast zadeklarowali, że matryce pozwoliły wzbudzić w pracownikach motywację wewnętrzną. Dzięki temu, obniżony został stopień kontroli działań pracowników (wynikający najczęściej z tzw. Motywacji zewnętrznej). Pracownicy utożsamili siebie i swoją pracę z celami strategicznymi firmy.

Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem:
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zobacz nasze referencje i case studies

Referencje
Projekty komercyjne
Referencje
Administracja publiczna
Referencje
Pełna lista referencyjna
Case studies
Zestawienie case studies

Kolejne case studies

Obecne referencje
EMMERSON - Budowanie zaangażowania
Kolejne case studies

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.