Szkolenia były wzmacniane przez treningi prowadzone przez menedżerów, coachingi sprzedażowe oraz autorskie narzędzie Gammy – arkusze analizy sprzedaży. Jako że nie wszystkie grupy zostały objęte projektem, w przejrzysty sposób można było zmierzyć efektywność projektu.
Cykl szkoleń zrealizował następujące cele sprzedażowe:
- 38 % wzrost sprzedaży
- 100% wzrost wysokości marży
Firma telekomunikacyjna
Projektem networking w sprzedaży zostały objęte 42 grupy sprzedażowe, w sumie ponad 600 pracowników. Zadaniem szkoleń było usystematyzowanie umiejętności nabytych podczas kilkunastu wcześniejszych szkoleń, oraz rozwinąć sprzedaż poprzez networking. Był to pierwszy cykl szkoleniowy kontraktowany przez T-mobile w Gammie. Szkolenia zostały wysoko ocenione przez uczestników – za sposób pracy trenerów, oraz przez przełożonych – za efekty sprzedażowe. W rezultacie Gamma stała się w roku 2011 i na przełomie 2012 głównym partnerem szkoleniowym T-mobile, realizującym zarówno szkolenia sprzedażowe, jak i dla menedżerów sprzedaży – kierowników oddziałów.