Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. potwierdza, że firma Gamma zrealizowała szkolenia z poniższej tematyki:
- Profesjonalna Obsługa Klienta – 16.04.2013
- Profesjonalna Obsługa Klienta – 17.04.2013
- Kickoff dla dyrektorów - 25.11.2013
- Coaching operacyjny handlowców – 29.11.2013
- Rozmowa oceniająca podczas analizy pracy handlowej – 4.12.2013
- Techniki zaawansowanej sprzedaży - 9-10.12.2013
- Techniki zaawansowanej sprzedaży – 9-10.12.2013
- Perswazja i techniki wywierania wpływu na Klienta w kontakcie handlowym – 11– 12.02.2014
- Perswazja i techniki wywierania wpływu na Klienta w kontakcie handlowym – 13– 14.02.2014
- Konsultacje dla trenera wewnętrznego 14,15.01.2013
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych.
Szkolenia zostały zrealizowane należycie, a firma Gamma okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.