MURATOR WYDAWNICTWO

Lista Referencyjna - Projekty Komercyjne
Trenerzy i konsultacji Gammy zyskali nasze uznanie wysokim zaangażowaniem i profesjonalizmem oraz elastycznością i innowacyjnością w zakresie form i metod prowadzenia zajęć oraz współpracy.
zdjęcie - MURATOR WYDAWNICTWO

Murator S.A. rozpoczął współpracę z firmą Gamma w roku 2009 i kontynuuje a w roku 2010. W ramach projektu szkoleniowego, dofinansowanego z EFS, trenerzy tej firmy zrealizowali następujące tematy szkoleniowe:

  • Budowanie zespołu – rozwijanie potencjału grupy – 4 dwudniowe szkolenia
  • Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji – 4 dwudniowe szkolenia
  • Budowanie lojalności i długotrwałych relacji biznesowych – 5 dwudniowych szkoleń
  • Negocjacje handlowe – 1 dwudniowe szkolenie
  • Sprzedaż przez telefon i profesjonalna obsługa klienta – 2 dwudniowe szkolenia
  • Skuteczne techniki sprzedaży – 1 dwudniowe szkolenie

Łącznie 34 dni szkoleniowych.

Zrealizowane szkolenia poza rozwojem kompetencji menedżerskich i sprzedażowych miały za cel integrację firmy (po przejęciu przez Wydawnictwo Murator redakcji „Super Expressu”).

Współpracę szkoleniową oceniamy dobrze. Uczestnicy wskazywali w ankietach poszkoleniowych, że trenerzy dysponują dużym doświadczeniem biznesowym, ich wskazówki i uwagi są praktyczne, do zastosowania w codziennej pracy.

Na poziomie przygotowania i obsługi projektu trenerzy i konsultanci Gammy byli zaangażowani w poznanie mechanizmów związanych z rynkiem reklamy, pracy Wydawnictwa oraz specyfiki Organizacji.

Rekomendujemy firmę Gamma, jako skutecznego i sprawdzonego partnera szkoleniowego.

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.