Rekomendujemy firmę Gamma jako sprawdzonego dostawcę usług doradczych i szkoleniowych. Firma zaprojektowała i wdrożyła system szkoleniowy własnego autorstwa. System składał się na szkolenia oraz działania około-szkoleniowe. Całość pozwoliła wypracować zunifikowane standardy menedżerskie i sprzedażowe.
System składał się z następujących elementów:
- Akademia umiejętności handlowych - w ramach projektu zostały przeszkolone całe siły sprzedaży łącznie z kierownikami niższego i wyższego szczebla. Zostały wypracowane tzw. kanony działania w obszarze sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta. Rozwój pracowników był wzmacniany poprzez narzędzia follow up takie jak sesje coachingowe, arkusze analizy krytycznej, zadania rozwojowe i poligony handlowe. Akademia umiejętności menedżerskich - w ramach projektu została przeszkolona kadra kierownicza w obszarach rozwoju pracowników, zarządzania projektami, zarządzania zmianą, delegowaniem i egzekwowaniem, rozwiązywaniem konfliktów, zarządzaniem zespołem, motywowaniem pracowników. Szkolenia zostały wsparte life coachingiem i coachingiem kompetencyjnym.
- Akademia umiejętności osobistych – w ramach projektu wybrani pracownicy firmy mieli możliwość uczestnictwa w szkoleniach z komunikacji, asertywności, anty-stresu i zarządzania czasem. Formuła przygotowanego przez Gammę systemu zakładała stworzenie zespołu koordynatorów wewnętrznych – grupy ludzi monitorujących przebieg realizowanych akademii. Koordynatorzy wewnętrzni otrzymywali raporty dotyczące postępów w rozwoju pracowników i efektywności szkoleń. Do poszczególnych akademii byli również dedykowani trenerzy Gammy, jako koordynatorzy zewnętrzni – w przypadku jakichkolwiek zagadnień organizacyjnych bądź merytorycznych mogliśmy liczyć na ich pomoc.
- Poza dużymi projektami system zawierał również miniprojekty dedykowane dla poszczególnych działów takich jak dział zakupów, logistyki czy marketingu.
Cały system zrealizowany przez Gammę pozwolił wypracować nowe standardy menedżerskie i sprzedażowe w organizacji.
Trenerzy Gammy dali się poznać z jednej strony, jako praktycy, z drugiej potrafili się świetnie przygotować produktowo do realizowanych szkoleń. Dzięki temu całość działań rozwojowych odbywał w dopasowaniu do specyfiki naszego rynku, klientów i naszej firmy.
Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.
Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.