Obsługa klienta jest kluczowym elementem w szkoleniu pracownika, ponieważ podejście sprzedawcy do klienta jest ważną przyczyną tego czy klienci wracają do danej firmy czy nie. Dlatego temat szkolenia z obsługi klienta każdego pracownika firmy powinien podjąć każdy pracodawcy, któremu zależy na dobru swojej firmy i na profesjonalnych pracownikach.
Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.
Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.
Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.
WikiGamma w formacie video.
Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.
Standardowe informacje z obszaru szkoleń.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.