Szkolenie związane z design thinking przeznaczone jest zarówno dla menagerów i dyrektorów, jak również dla przedsiębiorców i startupowców, a w końcu także dla pracowników instytucji publicznych. Warto wiedzieć, jakiego rodzaju zyski może przynieść metoda design thinking przedstawicielom tych trzech, zdecydowanie różnych, grup.
Dyrektorzy i managerowie pracujący w wielkich korporacjach dzięki udziałowi w szkoleniu zyskają wiedzę na temat nowego rodzaju badań konsumenckich, zwanych badaniami projektowymi, dzięki którym będą mogli lepiej dostosować poszczególne oferty w potrzeby konsumentów na rynku. Zyskają także umiejętności z zakresu pobudzania aktywności i motywowania zespołów oraz organizowania burz mózgów.
Poznają zalety oraz sposoby tworzenia i budowy kreatywnej, jak również otwartej kultury organizacji, posiądą umiejętność odpowiedniego dobierania osób do zespołów projektowych tak by były jak najbardziej merytoryczne i efektywne. W efekcie powyższych zwiększą się szanse na skuteczne zrealizowanie wszelkiego rodzaju innowacyjnych projektów.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Firma Gamma sp. j. zaprasza na
szkolenie z Design Thinking. Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, gdzie uczestnicy zostaną przeprowadzeni przez cykl Design Thinking. Dzięki temu, mogą oni od razu przećwiczyć idee Design Thinking, co pozwala na szybsze wdrożenie tej metodyki w praktykę zawodową. Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działu HR. Zobacz również:
szkolenie zarządzanie projektami,
szkolenia dla menedżerów.
Z kolei startupowcy i przedsiębiorcy dowiedzą się w jaki sposób można najefektywniej odkrywać wszelkiego rodzaju potrzeby potencjalnych klientów na rynku, dowiedzą się w jaki sposób powinno się analizować wszelkiego rodzaju informacje pochodzące z ankiet, sondaży i badań oraz jak poprzez wyniki badań weryfikować prawdziwość (lub nieprawdziwość) postawionych tez.
Przedsiębiorcy będą mogli wczuć się w rolę klienta na wolnym rynku, co pozwoli im na lepsze zrozumienie swojego targetu i perfekcyjne dostosowanie własnej ofert do potrzeb rynkowych. W końcu, nauczą się szybko prototypować pomysły różnymi metodami, co przyśpieszy czas potrzebny na zaprojektowanie produktu.
Efektem będzie oszczędność czasu i pieniędzy przy wdrażaniu nowych idei. Z kolei pracownicy instytucji publicznych dowiedzą się w jaki sposób lepiej rozumieć ludzkie potrzeby, co robić by świadczyć bardziej użyteczne usługi publiczne oraz w jaki sposób zainicjować i poprowadzić sesję kreatywną.