Komunikacja interpersonalna to pojęcie, które coraz częściej przewija się przez tematykę szkoleń biznesowych. Kładzie się na nią coraz większy nacisk, wierząc w to, że dzięki odpowiedniej komunikacji można uniknąć wielu błędów, a tym samym generować coraz większe zyski. Czym właściwie ona jest i dlaczego jest tak ważna w dzisiejszym świecie?
Co to właściwie jest komunikacja interpersonalna?
Komunikacja interpersonalna jest to proces, w którym pomiędzy dwoma osobami zachodzi wymiana informacji. Co ważne, na proces ten składa się komunikacja werbalna jak i niewerbalna. Jak łatwo się można domyślić, komunikacja werbalna jest to wszystko to co się mówi, z kolei na komunikację niewerbalną składa się mimika twarzy, gesty oraz postawa ciała. Efektywna komunikacja bez wątpienia jest kluczem do sukcesu w biznesie, bowiem procesy komunikacyjne odbywają się niemal bez przerwy - zarówno wewnątrz firmy jak i w kontaktach zewnętrznych. Osoby, które wiedzą w jaki sposób efektywnie komunikować się w otoczeniu znacznie szybciej awansują na kolejne szczeble kariery zawodowej. Komunikacja jest także powiązana z zachowaniami asertywnymi, które warto sobie przyswoić po to, aby móc pełną piersią pokochać to, co się robi.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.
Zapraszamy.
Komunikacja interpersonalna szkolenie Na terenie całego kraju organizowane są szkolenia z efektywnej komunikacji interpersonalnej. Posiadają one bardzo rozbudowany program uwzględniający najważniejsze aspekty niezbędne w działalności biznesowej, takie jak na przykład podstawy budowania wizerunku, umiejętność jasnego formułowania myśli czy zasady przekazu komunikatu. Dzięki zdobytej wiedzy można uniknąć wielu nieporozumień w życiu zawodowym. Znacznie prostsze staje się także budowanie pozytywnych relacji zarówno z innymi pracownikami jak i z klientami. Nie do przecenienia są także umiejętności związane z zarządzaniem własnymi emocjami i rozwiązywaniem sytuacji kryzysowych. Nawet dwudniowe szkolenie potrafi zrewolucjonizować podejście do procesu komunikacji wyrabiając u uczestników pozytywne wzorce zachowań, które utrwalane są poprzez szereg ćwiczeń warsztatowych.