Komunikacja interpersonalna szkolenie

Komunikacja interpersonalna to pojęcie, które coraz częściej przewija się przez tematykę szkoleń biznesowych. Kładzie się na nią coraz większy nacisk, wierząc w to, że dzięki odpowiedniej komunikacji można uniknąć wielu błędów, a tym samym generować coraz większe zyski. 

Gamma - Komunikacja interpersonalna szkolenie

     

    Komunikacja interpersonalna to pojęcie, które coraz częściej przewija się przez tematykę szkoleń biznesowych. Kładzie się na nią coraz większy nacisk, wierząc w to, że dzięki odpowiedniej komunikacji można uniknąć wielu błędów, a tym samym generować coraz większe zyski. Czym właściwie ona jest i dlaczego jest tak ważna w dzisiejszym świecie?

    Co to właściwie jest komunikacja interpersonalna?

    Komunikacja interpersonalna jest to proces, w którym pomiędzy dwoma osobami zachodzi wymiana informacji. Co ważne, na proces ten składa się komunikacja werbalna jak i niewerbalna. Jak łatwo się można domyślić, komunikacja werbalna jest to wszystko to co się mówi, z kolei na komunikację niewerbalną składa się mimika twarzy, gesty oraz postawa ciała. Efektywna komunikacja bez wątpienia jest kluczem do sukcesu w biznesie, bowiem procesy komunikacyjne odbywają się niemal bez przerwy - zarówno wewnątrz firmy jak i w kontaktach zewnętrznych. Osoby, które wiedzą w jaki sposób efektywnie komunikować się w otoczeniu znacznie szybciej awansują na kolejne szczeble kariery zawodowej. Komunikacja jest także powiązana z zachowaniami asertywnymi, które warto sobie przyswoić po to, aby móc pełną piersią pokochać to, co się robi.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.

    Zapraszamy.



    Komunikacja interpersonalna szkolenie

    Na terenie całego kraju organizowane są szkolenia z efektywnej komunikacji interpersonalnej. Posiadają one bardzo rozbudowany program uwzględniający najważniejsze aspekty niezbędne w działalności biznesowej, takie jak na przykład podstawy budowania wizerunku, umiejętność jasnego formułowania myśli czy zasady przekazu komunikatu. Dzięki zdobytej wiedzy można uniknąć wielu nieporozumień w życiu zawodowym. Znacznie prostsze staje się także budowanie pozytywnych relacji zarówno z innymi pracownikami jak i z klientami. Nie do przecenienia są także umiejętności związane z zarządzaniem własnymi emocjami i rozwiązywaniem sytuacji kryzysowych. Nawet dwudniowe szkolenie potrafi zrewolucjonizować podejście do procesu komunikacji wyrabiając u uczestników pozytywne wzorce zachowań, które utrwalane są poprzez szereg ćwiczeń warsztatowych.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza