Najpierw trzeba zobaczyć

Aby firma odniosła sukces na rynku, musi zyskać klientów. Stanie się tak, jeżeli będzie wystarczająco charakterystyczna, a przy tym dostatecznie znajoma i rozpoznawalna, żeby wzbudzić zaufanie. Skoro w Internecie nie mówi się źle o firmie, przeciwnie, znaleźć można wiele przykładów pozytywnych komentarzy, w takim razie trudno uznać ją za niewartą uwagi.

zdjęcie - (the_title())

 

Aby firma odniosła sukces na rynku, musi zyskać klientów. Stanie się tak, jeżeli będzie wystarczająco charakterystyczna, a przy tym dostatecznie znajoma i rozpoznawalna, żeby wzbudzić zaufanie. Skoro w Internecie nie mówi się źle o firmie, przeciwnie, znaleźć można wiele przykładów pozytywnych komentarzy, w takim razie trudno uznać ją za niewartą uwagi. W tej właśnie chwili konsument podejmuje decyzję o tym, aby zapoznać się z ofertą danego przedsiębiorstwa.

Jak przebiega budowanie wizerunku firmy?

Rozpocząć je należy od określenia czynników, jakie wpływają na postrzeganie przedsiębiorstwa przez konsumentów. Jest to zadanie bardzo czasochłonne, angażujące sporo zasobów firmowych, w dłuższej perspektywie jednak opłaca się znacznie bardziej od intuicyjnego działania. Następnie trzeba określić cele działania, według których postępuje się na dalszym etapie analizowania zebranych materiałów.

Najważniejszy jest jednak krok, w czasie której rozważa się wszystkie istniejące możliwości i zagrożenia oraz wybiera te przynoszące potencjalnie najwięcej korzyści. Należy w nim wziąć pod uwagę zarówno sposób, w jaki firma widzi swoje poczynania oraz to, jak jest postrzegana przez opinię publiczną. Następnie należy również oddzielić wizję idealną od tej, która naprawdę zapada w pamięci odbiorców.

Skutecznie do celu

Trzeba przy tym uważać, żeby nie stworzyć obrazu nierealnego, który będzie znacząco odbiegał od normy i oczekiwań, jakie zaczną przejawiać klienci wobec firmy. Obecność w mediach społecznościowych oraz Internecie znacząco pomaga w trakcie budowania wizerunku firmy. Szczególną uwagę należy też poświęcić nazwie oraz logo, a także związanej z nimi komunikacji wizualnej.

Przydatne jest także obserwowanie konkurencji i sprawdzanie, które z ich zabiegów odnoszą sukces, a które przyczyniają się do szkodzenia ogólnej opinii odnośnie wiarygodności firmy. Uważać trzeba przy tym, aby zachować własną indywidualność i charakterystyczne cechy, które przyciągają i utrzymują konsumentów, skłaniając do ponownych zakupów oraz polecenia usług znajomym i członkom rodziny.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.