Obsługa klienta – klucz do sukcesu firmy

Obsługa klienta ma absolutnie kluczowe znaczenie dla pomyślności każdego przedsięwzięcia biznesowego. To w końcu klient jest osobą (fizyczną lub prawną), która dokonuje zakupu towarów, produktów lub usług. To klient dostarcza przedsiębiorstwu działającemu na rynku środków finansowych, a zatem to klient je utrzymuje. Klienci sprawiają, że prowadzenie działalności gospodarczej ma sens (a ich brak – że sensu nie ma). Dlatego też efektywna obsługa klienta, gwarantująca pełne zadowolenie każdej osoby ma kluczowe znaczenie dla kondycji finansowej firmy. 

8 lipca 2018
zdjęcie - Obsługa klienta – klucz do sukcesu firmy
 
Obsługa klienta ma absolutnie kluczowe znaczenie dla pomyślności każdego przedsięwzięcia biznesowego. To w końcu klient jest osobą (fizyczną lub prawną), która dokonuje zakupu towarów, produktów lub usług. To klient dostarcza przedsiębiorstwu działającemu na rynku środków finansowych, a zatem to klient je utrzymuje. Klienci sprawiają, że prowadzenie działalności gospodarczej ma sens (a ich brak – że sensu nie ma).
 
Dlatego też efektywna obsługa klienta, gwarantująca pełne zadowolenie każdej osoby ma kluczowe znaczenie dla kondycji finansowej firmy. Warto zatem zainwestować w kompetentne, odpowiednio wykształcone i z szerokimi doświadczeniami praktycznymi osoby i szkolenia dla pracowników działów obsługi klienta. Wnoszą oni bowiem ogromny wkład w sprawne i efektywne działanie firmy na rynku oraz osiągane przez nią sukcesy finansowe.

Szkolenie obsługa klienta skierowane jest przede wszystkim do pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów zewnętrznych i wewnętrznych w organizacji oraz do wszystkich osób, które mogą być zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem. Szkolenie zainteresuje z pewnością pracowników i kierowników działów obsługi klienta, działów reklamacji i wszystkich innych działów przedsiębiorstwa odpowiedzialnych za kontakty z klientami. Szkolenie jest też z pewnością interesującą ofertą dla pracowników call center oraz wszelkiego rodzaju przedstawicieli handlowych.

Podczas szkolenia wszyscy jego uczestnicy zdobędą szeroką wiedzę teoretyczną oraz praktyczne doświadczenia, które pozwolą im lepiej zrozumieć motywy działania klientów oraz pozwolą im na wczucie się w rolę klienta. Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili diagnozować swoje mocne i słabe strony w kontaktach z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Nauczeni zostaną także posługiwania się językiem korzyści, umiejętnym budowaniem stałych relacji z klientem oraz najbardziej rozwojowych obszarów w kontaktach z klientami tak wewnętrznymi, jak również zewnętrznymi.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

21 kwietnia 2020
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
21 kwietnia 2020
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
20 kwietnia 2020
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
20 kwietnia 2020
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
20 kwietnia 2020
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.