Profesjonalny kontakt z klientem to bardzo ciężki chleb powszedni, z czego doskonale zdają sobie sprawę wszystkie osoby, które w życiu zawodowym codziennie pozostają w kontakcie z klientami. Jednak dzięki odpowiedniemu przeszkoleniu można z takich kontaktów czerpać mnóstwo satysfakcji zawodowej. Warto poznać tajniki komunikacji interpersonalnej przydatnej w biznesie. Nie bez znaczenia jest także poza werbalna postawa wobec klientów jak również umiejętności negocjacyjne.
Szkolenie z obsługi klienta - dostępne warianty
Szkolenie z profesjonalnej obsługa klienta takie warto przeprowadzić w siedzibie firmy dla wszystkich pracowników lub wydelegować niektóre osoby na szkolenie zewnętrzne. Jedno i drugie rozwiązanie ma zarówno swoje zalety jak i wady. W pierwszym przypadku, kameralne szkolenie organizowane dla pracowników jednej firmy skutkuje tym, że cały personel jest odpowiednio przeszkolony. Program takiego szkolenia jest dopasowywany do profilu działalności firmy, dzięki czemu z pewnością przynosi jeszcze lepsze efekty. Minusem takiego rozwiązania może być to, że na dzień lub dwa firma przestaje w pełni funkcjonować w normalnym trybie, jednak warto się na to zdecydować mając na uwadze potencjalne benefity. Alternatywą są szkolenia otwarte. Wysyłając na nie pracowników grupami zachowuje się ciągłość pracy firmy. Należy mieć jednak na uwadze, że na szkoleniach tego typu przekazywana wiedza jest nieco bardziej ogólna, co oczywiście nie oznacza, że szkolenia takie nie przyniosą oczekiwanych rezultatów.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na
szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem:
szkolenie telemarketing,
szkolenia handlowe.
Dla kogo dedykowane są szkolenia z obsługi klienta?
W szkoleniach tego typu udział wziąć powinni wszyscy pracownicy, którzy mają jakikolwiek kontakt z klientami, niezależnie od tego czy jest on osobisty czy wyłącznie telefoniczny. Dużą grupę osób uczestniczących w szkoleniach z obsługi klienta stanowią sprzedawcy. Jest to jednak również doskonały sposób na podnoszenie kwalifikacji zawodowych dla pracowników recepcji czy sekretariatów. Obowiązkowo nieustannie szkolić powinni się pracownicy działów obsługi klienta.