Warianty szkolenia z obsługi klienta

Profesjonalny kontakt z klientem to bardzo ciężki chleb powszedni, z czego doskonale zdają sobie sprawę wszystkie osoby, które w życiu zawodowym codziennie pozostają w kontakcie z klientami. Jednak dzięki odpowiedniemu przeszkoleniu można z takich kontaktów czerpać mnóstwo satysfakcji zawodowej.

zdjęcie - (the_title())

 

Profesjonalny kontakt z klientem to bardzo ciężki chleb powszedni, z czego doskonale zdają sobie sprawę wszystkie osoby, które w życiu zawodowym codziennie pozostają w kontakcie z klientami. Jednak dzięki odpowiedniemu przeszkoleniu można z takich kontaktów czerpać mnóstwo satysfakcji zawodowej. Warto poznać tajniki komunikacji interpersonalnej przydatnej w biznesie. Nie bez znaczenia jest także poza werbalna postawa wobec klientów jak również umiejętności negocjacyjne.

Szkolenie z obsługi klienta - dostępne warianty

Szkolenie z profesjonalnej obsługa klienta takie warto przeprowadzić w siedzibie firmy dla wszystkich pracowników lub wydelegować niektóre osoby na szkolenie zewnętrzne. Jedno i drugie rozwiązanie ma zarówno swoje zalety jak i wady. W pierwszym przypadku, kameralne szkolenie organizowane dla pracowników jednej firmy skutkuje tym, że cały personel jest odpowiednio przeszkolony. Program takiego szkolenia jest dopasowywany do profilu działalności firmy, dzięki czemu z pewnością przynosi jeszcze lepsze efekty. Minusem takiego rozwiązania może być to, że na dzień lub dwa firma przestaje w pełni funkcjonować w normalnym trybie, jednak warto się na to zdecydować mając na uwadze potencjalne benefity. Alternatywą są szkolenia otwarte. Wysyłając na nie pracowników grupami zachowuje się ciągłość pracy firmy. Należy mieć jednak na uwadze, że na szkoleniach tego typu przekazywana wiedza jest nieco bardziej ogólna, co oczywiście nie oznacza, że szkolenia takie nie przyniosą oczekiwanych rezultatów.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

Dla kogo dedykowane są szkolenia z obsługi klienta?

W szkoleniach tego typu udział wziąć powinni wszyscy pracownicy, którzy mają jakikolwiek kontakt z klientami, niezależnie od tego czy jest on osobisty czy wyłącznie telefoniczny. Dużą grupę osób uczestniczących w szkoleniach z obsługi klienta stanowią sprzedawcy. Jest to jednak również doskonały sposób na podnoszenie kwalifikacji zawodowych dla pracowników recepcji czy sekretariatów. Obowiązkowo nieustannie szkolić powinni się pracownicy działów obsługi klienta.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.